Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Fiabilitate:cit ai cu ea?

- - - - -
  • Please log in to reply
388 replies to this topic

#1
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006
Ca tot a deschis cineva un topic despre fiabilitate mai devreme, poate ar fi interesant de schimbat pareri simpresii si despre auto personale de genul citi km are parcursi, consumul estimat si probeleme de fiabilitate. Atit legate de motor cit si de caroserie si interior.
Ca sa incep eu: conduc un papuc pe motorina (de firma). Pina acum a facut 60.000km iar motorul merge "brici". De altfel cred ca asta e singura parte buna a masinii (motorul Renault care nu a facut absolut nici o firgura pina acum - doar in iarna a refuzat sa porneasca intr-o dimineata; e adevarat ca afara erau -19 grade). In chimb la interior cam tot ce reprezinta "imbinare" a inceput sa se lase si sa zdrangane. tabla rezista bine, are trei ani masina si nu a stat o zi in garaj iar cauciucurile le-am schimbat odata. Acum 14.000km am pus Barum Cargo si dupa estimarile mele o sa mai tina cam 30.000 km.

#2
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
in 21.000 km cu raposatul Accord, nici o problema....
un singur mic greieras (un scartait uneori), care se auzea de undeva din dreapta scaunului pasager, doar cand eram in el... nu am reusit sa-l identific, suspectez ceva pe la centura de siguranta sau tetiera? . Sotia nu l-a auzit, doar eu, cand stateam in dreapta.

In rest... nici un fel de problema.... era si cam devreme, ce-i drept.

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu prea e relevant, dar sa fie :D

Dacia Logan 1.4 Preference, 6xxx km.  Pana acuma a fost asa:

- centura spate (dreapta sau stanga nu mai stiu) care nu se inchidea, rezolvata la service Dacia bistrita
- la portiera stanga fata, este un surub pe caroseria masinii care sustine usa. S-a desurubat putin singur, rezolvat cu ajutorul unui vecin
- niste pete de rugina (cred) in interior .. Poza aici
- o piesa ruginita in compartimentul motor , care insa nu afecteaza functionarea masinii si nici nu inseamna mare lucru. Poze aici

Edited by romaximusro, 17 August 2006 - 15:46.


#4
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Aug 18 2006, 02:46, said:

nu prea e relevant, dar sa fie :D

Dacia Logan 1.4 Preference, 6xxx km.  Pana acuma a fost asa:

- centura spate (dreapta sau stanga nu mai stiu) care nu se inchidea, rezolvata la service Dacia bistrita
- la portiera stanga fata, este un surub pe caroseria masinii care sustine usa. S-a desurubat putin singur, rezolvat cu ajutorul unui vecin
- niste pete de rugina (cred) in interior .. Poza aici
- o piesa ruginita in compartimentul motor , care insa nu afecteaza functionarea masinii si nici nu inseamna mare lucru. Poze aici
daca maximus crede ca la jde mii de km pe care ii are el ( ma rog familia lui) cu loganu poate vorbi de fiabilitate apai inseamna ca pot sa contribui si eu la facerea praf a acestui topic :
daewoo cielo made in romania. sohc , 113 000 km. productie 1997 . cumparata in 1999 de primul proprietar . cumparata de mine in 2002 la vreo 70 de mii de km . zdrangane din toate plastice si toate usile ( a fost lovita de vreo 3 ori , de 2 ori refacut sasiu) la orice groapa. a trebuit sa ii fac motorul pe la 90000 ( motiv : nevasta a mers fara apa de 2 ori si s-a dus garnitura de chiulasa si o supapa care o avea mai bolnava s-a topit ). in rest mai pica cate o siguranta, cureaua am mai schimbat la ea ( mi-a murit), ac inca da semne de viata.

la km astia si facuta praf de 3 fomei inaintea mea o declar fiabila.

off topic: maximuse vezi ca nevasta-mea mai are putin si face 6000 de km ca a plecat la shooping mult saptamana asta. iti ajunge din urma loganelu ala Ferrari. dar eu nu pot sa pun accentu ca e masina nefiabila dupa tine.  :naughty:

#5
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006
Eeeee...io nu am mai vb de"surub interior dreapta-fata-spate-stinga-dreapta" pt ca astea intra in sintgma mai larga "aproape totul zdrangane in interior si s-a lasat"  :D

#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postturbo trabannt, on Aug 17 2006, 16:54, said:

daca maximus crede ca la jde mii de km pe care ii are el ( ma rog familia lui) cu loganu poate vorbi de fiabilitate apai inseamna ca pot sa contribui si eu la facerea praf a acestui topic :


off topic: maximuse vezi ca nevasta-mea mai are putin si face 6000 de km ca a plecat la shooping mult saptamana asta. iti ajunge din urma loganelu ala Ferrari. dar eu nu pot sa pun accentu ca e masina nefiabila dupa tine.  :naughty:

stop bitching  :death: , uite ce am scris eu mai sus:

Quote

nu prea e relevant, dar sa fie

Dacia Logan 1.4 Preference, 6xxx km. Pana acuma a fost asa:

Si inca un  :death:  :death:  :death:

Edited by romaximusro, 17 August 2006 - 15:59.


#7
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
oof, Loganistii si Hyundaiistii     :argue:     :boxing:  :bandit:     :harhar:    :raygun:
-Un Golf 4 TDI 130/Cp  de 186.000 Km, din care 22.000 Km facuti de mine :
Un greieras la scaunul meu ( soferului ) dar nu tot timpul
Distributia, era necesar, venise timpul.
Placheti fata, telescoape spate ( mai tari, cele vechi erau comfort ), bucsi bara stabilizatoare.
-Peugeot 405 diesel 70/Cp :
Schimbat puntile fata/spate , l-am inaltat ( le-am luat de pe un 405 break), jenti de aluminiu pe 15, placheti fata, trebuie o bieleta antirul fata dreapta (zdrancane ) am pus cutie de viteze mai lunga, cea veche era scurta rau (mergeam cu 50 Km/h in a 5-a )
In interior, scaune super confortabile, bord schimbat ,placut la vedere asta de acum, dar plasticele scirtie enervant de rau.  Masina nu stiu citi km are, pt ca a fost pe benzina si vechiul proprietar a pus motor diesel, si tot el a schimbat si bordul. Motorul merge impecabil, nu consuma gram de ulei, porneste la sfert si la -25 gr C.

#8
Cocobirlozaur

Cocobirlozaur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 19.07.2006

View PostMAK, on Aug 17 2006, 17:33, said:

oof, Loganistii si Hyundaiistii     :argue:     :boxing:  :bandit:     :harhar:    :raygun:
-Un Golf 4 TDI 130/Cp  de 186.000 Km, din care 22.000 Km facuti de mine :
Un greieras la scaunul meu ( soferului ) dar nu tot timpul
Distributia, era necesar, venise timpul.
Placheti fata, telescoape spate ( mai tari, cele vechi erau comfort ), bucsi bara stabilizatoare.
-Peugeot 405 diesel 70/Cp :
Schimbat puntile fata/spate , l-am inaltat ( le-am luat de pe un 405 break), jenti de aluminiu pe 15, placheti fata, trebuie o bieleta antirul fata dreapta (zdrancane ) am pus cutie de viteze mai lunga, cea veche era scurta rau (mergeam cu 50 Km/h in a 5-a )
In interior, scaune super confortabile, bord schimbat ,placut la vedere asta de acum, dar plasticele scirtie enervant de rau.  Masina nu stiu citi km are, pt ca a fost pe benzina si vechiul proprietar a pus motor diesel, si tot el a schimbat si bordul. Motorul merge impecabil, nu consuma gram de ulei, porneste la sfert si la -25 gr C.



Volvo349 diesel , an fab.1987 !!!!!!!!!!!  mai scitaie prin interior , nu deranjant,masina are289.000Km si merge excelent , motorul porneste la orice temperatura la fel(doar arat keia )  a devenit mai galagios (motor Renault 1600cm.) si e oricum lenes din constructie (1987) .In rest masina e perfecta ,fara rugina , vopsea originala.Sunt F. multumit !

#9
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Chevrolet Kalos, 3 usi, 1.4 16 V, Elite (parca)
Achizitionat in aprilie 2005.
22.000 km.

Probleme nu prea au fost cu exceptia unui bec ars de la proiectorul de ceata dreapta.
Enervant:
- zdranganit suport numar hayon (este fixat idiot, pe mijloc, iar marginile lovesc in caroserie). Nu am reusit inca sa-l rezolv - e drept ca nici nu am prea incercat.
- dimineata, cand este rece, zgomotul de "lucru" al amortizoarelor (spate !?).

In rest, masina este ok, nu zdrangane, nu chitaie, i-mi fac treaba cu ea.
Consum 6,4 - 7,2 extraurban si 8,5 - 10 urban (in functie de "talpa" si conditiile de trafic).

VW Polo Happy (masina sotiei)
Achizitionata ianuarie 2006.
~ 7000 km.
Nici o problema.

E totusi, prea devreme pentru discutii despre fiabilitate (in ambele cazuri).

Edited by marr, 18 August 2006 - 06:57.


#10
yety

yety

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 06.08.2006
Mazda 626 din 1988 2,0 diesel are cam 300.000 km numai in Romania de noua .A avut o data alternatorul zapacit de varul meu care a trecut prin Buc. printr-un pasaj inundat si a fost inlocuit de un "mecanic"din bucuresti cu unul de Mitsubishi !!!!!!!!!!!!!!!! care m-a lasat dupa vreo 5-6 ani si pe care l-am inlocuit si eu tot cu unul de mitsubishi. s-au schimbat :curea de distributie si un cap de planetara. Masina consuma maxim 5,5 la suta in afara si cam 6 in oras si la motor nu s-a umblat deloc (anul asta ii curat si eu injectoarele si schimb bucsile ca e cazul dupa atata timp si vreau sa vad care bujie s-a ars) In rest.... ii arat cheia si ajung unde vreau fara zanganituri sai scartaituri macar  :coolspeak: . Am mers cu ea pana in 180km/h (pe drum drept) dar in mod normal merg 110-120 si imi ia 5,5%. Eu nu vreau mai mult de la o masina si cred ca viata asta sunt multumit cu ea.
aaaa...... si am mai pus un releu la faza lunga pt. ca imi tot topea sigurantele .... si atat.

#11
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Pot sa spun despre 4 masini, dar numai 2 din ele au mers suficient ca sa fie demne de luat in seama:

-  MOskwich 1500, motor impecabil, dar sensibil la benzina. Singura problema importanta a fost ruperea unui boltz de la diferential (avea tractiune spate). Dar s-a rezolvat. In rest chestii clasice: furtunaraie/cauciucaraie care la rusi erau foarte proaste, si un tampon rupt la motor, din cauza caruia nu prea statea in marsarier. Cca 120.000km, in 18 ani

- Tico SL '98. Cea mai "grava" problema a fost pompa de benzina, dupa 6 ani. In rest, niste rulmenti, cablu ambreiaj, pivoti, becuri, si motorasul stergator parbriz, chiar cu 2 saptamani inainte sa o dau. 84.000km in 7.5 ani

- Hyundai Accent 1.6 '05. Schimbat bucse bara stabilizatoare fata. Am crezut ca avea probleme cu a/c-ul, dar erau afoni cei din service. 22.000km, in 1.5 ani

- Matiz E A/C '06 :) 4000km, no problem so far, merge ceva de vis!

Edited by Zetics, 18 August 2006 - 10:58.


#12
Tomkaten

Tomkaten

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 27.06.2006
Am o Fabia Classic 1,4 MPI, din 2001. 75 000 km la activ, cu urmatoarele "probleme":

Schimbat injector o data, pe la 40 000 km (benzina de tot rahatul de pe la noi)
Schimbat sonda lambda la 70 000 km.

Cam atit. Un singur greieras la bord, care se manifesta cam o data pe saptamina inainte, acum nu l-am
mai auzit de vreo 2 luni. Nu stiu ce era...

In rest, doar deschis capota, pus apa in rezervorul pentru parbriz, si hop la volan !

Tin sa precizez ca am placutele de frina originale, care inca isi fac treaba perfect (fara zgomote). Zic asta
fiindca am vazut un C5 de curind, modelul nou. A pus o frina linga mine la semafor si facea
ca autobuzele DAF :D

Super masinuta. As lua Skoda din nou fara sa clipesc.

Later edit: Am uitat sa precizez... Masina nu a fost crutata deloc. Si-a luat talpa la greu tot timpul, mers destul de tare peste gropile din Bucuresti, plus pe niste drumuri noaptea pe unde cred ca nici pe jos n-as fi avut
curaj sa merg ziua :D Si colac peste pupaza, pe masina asta s-au scolit doua fete (rude). Adica luat permis, urcat in masina... Restul intelegeti voi (5000 RPM la pornirea motorului anyone?)     :coolspeak:

Edited by Tomkaten, 18 August 2006 - 11:52.


#13
z3uSS

z3uSS

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.08.2006
Citroen Xsara din 2000 / aproximativ 150.000 km / singur proprietar

cum se comporta si ce probleme are

- placutele de frana care se duc foarte repede si in consecinta schimbate in draci
- distributia schimbata la 120.000 km
- alternatorul schimbat acum ( deh m-a mancat in cur sa spal motorul )
- lovita de 3 ori / reparata de tinichigii de la noi / in consecinta pe unde a fost lovita se ia lacul acum de pe vopsea
- nici o urma de rugina pe toata masina ( am garantie 10 ani pt asta )
- probleme cu electrica respectiv bordul / l-am schimbat la 140.000 si de 2 ori am schimbat blocul de lumini
- bucsaraia schimbata de 2 ori de cand am masina ( in 2003 si
- amortizoarele fata schimbate la 120.000 ( mai mergeau si alea da mai bine asa )
- la 140.000 mi s-a spart o conducta de la AC si m-a costat o gramada de bani
- la 100.000 schimbat discu de ambreiaj si placa de presiune ( deh mergeam 2 oameni pe masina cu 2 stiluri de condus complet diferite )
- la motor i-am schimbat pe la 120.000 garnitura de la culbuctori ( asa se scrie ?!! ) ca am mers de la drajna pana in buc pe autostrada numa cu 190 km/h ( tampit deh ) / in rest merge brici si trage ca nebunu ( ma rog consumu a mai crescut un pic da cam atat
- problema cea mai naspa am avut-o cu puntea spate, mai precis bratul din dreapta spate care mi s-a dus pe la 100.000, a costat o gramada de bani + ca montare anevoioasa si cu nenumarate reveniri.. nici pana acum nu sunt f multumit de cum functioneaza puntea spate
- se aud zgomote prin usi si la geamuri ( din cauza chederelor ) dar nu cred ca e nerezolvabil
- schimbat radiator tot la 150.000 ( cica s-a spart singur?!? - asta explicatia de la service )

toate reparatiile au fost facute la ATS, reviziile cf cartii tehnice
In ansmablu sunt foarte multumit de ea.. chiar si-a facut treaba mai mult decat bine si nu a fost menajata nici un moment ( si eu si taica-miu conducem ca niste maniaci )

#14
barbosa

barbosa

    Serious Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,144
  • Înscris: 04.03.2006
matiz E - 24.000km  - scartaie portierele spate rau de tot, dar numai vara
megane II - 26.000km - nici o problema

#15
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006
Asaa...eu am intrebat, eu nu am raspuns nimic in legatura cu consumul. Papucul diesel (4x2) ia in medie 6.6-6.8% , cu 7.5 in oras iar la durum intins scade pe la 6 ceea ce zic eu ca e binisor.
Z3uSS, multe din problemele scrise de tine acolo sunt inevitabile la o masina ce a parcurs 150000km in Romania. Cred ca era mai bine sa intreb de lucruri ce nu ar fi trebuit sa se intimple pina la km pe care ii aveti.

#16
z3uSS

z3uSS

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.08.2006

View Postlongroad, on Aug 18 2006, 16:04, said:

Asaa...eu am intrebat, eu nu am raspuns nimic in legatura cu consumul. Papucul diesel (4x2) ia in medie 6.6-6.8% , cu 7.5 in oras iar la durum intins scade pe la 6 ceea ce zic eu ca e binisor.
Z3uSS, multe din problemele scrise de tine acolo sunt inevitabile la o masina ce a parcurs 150000km in Romania. Cred ca era mai bine sa intreb de lucruri ce nu ar fi trebuit sa se intimple pina la km pe care ii aveti.

din toata lista de acolo singurele probleme care consider ca nu isi aveau locul sunt cele cu bordul ( consola cu indicatoarele ) si radiatorul care s-a spart pur si simplu ( foarte tare frate asta !?!?!?! ) in rest chiar sunt extrem de multumit de ea

daca e sa vb de consum si aici e ok :
- in afara daca merg pana in 110 imi ia 5l/100km ( chiar si acum ) / peste cum creste viteza asa creste si consumul :)
- in oras depinde cum merg cu ea.. media e undeva la 12l/100km dar in conditiile in care schimb trepele cam assa - 1-a la 4000 si restul vitezelor cam pe la 5000 + AC / recunosc nu tot impul merg asa dar cam vreo 80% din timp asa ma manifest.

#17
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
Am avut Tico SL cand l-am luat avea 150.000 asta acum 3 ani,trebuia sa schimb cablu de ambreiaj la el si in rest nimic,am facut cu el in jur de 15.000,dupa care am schimbat cu un Matiz.
Matiz care inainte a fost taxi in Brasov,avea 135.000,pb motor dupa 2 sapt,ceva cu tachetii nu ma pricep,dupa aia pb cu directia,schimbat rulment directia,dupa aia a intrat in mine unul din spate cand asteptam semaforul,eu la randul meu am intrat in ala din fata mea,masina praf,reparat pe RCA,dupa asta cand am venit de la Sovata am intrat intr-o groapa cu 70km/h,si a iesit planetara stanga din cutie,acolo am ramas,ne-a tractat cineva pana acasa.Reparat la un "meserias",dupa care am vandut-o in Brasov. :)
Dupa asta am luat un Matiz rosu E/AC nou.am facut cu el 17.000 km in care am schimbat cablu de ambreiaj.Am vandut in martie anul acesta cu 4300 de euro si am luat un Golf 4 din 2001 cu 7900.Deocamdata sunt cu G4,care in afara de incuietoarea de la portbagaj care sa blochat si trebuia inlocuit si senzorul de la pedala de frana nu am avut probleme pana acum.E de 4 luni la mine si am facut 3500 de km cu el.

#18
Cocobirlozaur

Cocobirlozaur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 19.07.2006

View Postlongroad, on Aug 17 2006, 16:33, said:

Ca tot a deschis cineva un topic despre fiabilitate mai devreme, poate ar fi interesant de schimbat pareri simpresii si despre auto personale de genul citi km are parcursi, consumul estimat si probeleme de fiabilitate. Atit legate de motor cit si de caroserie si interior.
Ca sa incep eu: conduc un papuc pe motorina (de firma). Pina acum a facut 60.000km iar motorul merge "brici". De altfel cred ca asta e singura parte buna a masinii (motorul Renault care nu a facut absolut nici o firgura pina acum - doar in iarna a refuzat sa porneasca intr-o dimineata; e adevarat ca afara erau -19 grade). In chimb la interior cam tot ce reprezinta "imbinare" a inceput sa se lase si sa zdrangane. tabla rezista bine, are trei ani masina si nu a stat o zi in garaj iar cauciucurile le-am schimbat odata. Acum 14.000km am pus Barum Cargo si dupa estimarile mele o sa mai tina cam 30.000 km.




Volvo 340 diesel cu motor Renault din fabricatie.
Anul fabricatiei 1987 !  Pornests excelent la orice temperatura ,i-am skimbat cureaua si rolele ,filtrul de motorina.
Masina are298 .000 Km. si altceva n-am facut la ea

Motorul , dupa atitia ani , a inceput sa fie mai "galagios" dar fara prb,
Masina nu are un demaraj formidabil ,tehnologie veke ,dar consuma f. putin;6l/100Km. in oras
Vopseaua e originala , din fabrica !. ssSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsssssssssssssunt f.multumit de ea , nu-mi vine sa o vand.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate