Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Fiabilitate:cit ai cu ea?

- - - - -
  • Please log in to reply
388 replies to this topic

#37
crassh

crassh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 10.05.2006
hmm pana acum nu vad pe nimeni sa fi scris ceva de Audi asa ca ma incumet eu :
audi a4 2002 1.9 tdi
- cumparata la 128 xxx km, actualmente la 132 500 in doar o luna de la achizitionare
- in urma cu 3 sapt mi s-au ars asa : pozitia dreapta spate; dupa o sapt semnalizarea stanga fatza (care pentru a fi schimnbata trebuie scos farul deci data jos bara... complicat rau); la 2 zile a urmat pozitia dreapta fatza . le-am schimbat iar dupa numai 5 zile mi s-a ars faza scurta stanga ( de mentionat ca e bec cu xenon)

desigur ca dupa ce am luat-o am schimbat distributia, role intinzator si ce se mai schimba la o masina dupa ce o cumperi.

aaa si era sa uit : mai trebuie schimbat si un rulment de la alternator doar pt ca face putin zgomot. mecanicul mi-a zis ca nu e deloc urgenta doar daca nu am de gand sa fac 20 000 km in urmatoarea luna.

si ca o completare: un nene cu camionu a trecut cu o viteza destul de mare pe un drum proaspat "tratat" cu pietris d-ala marunt de tot si mi-a crapat parbrizul. nu e nimic grav, nici nu se simte la atingere, ai impresia ca e desenata crapatura dar cred ca il voi schimba :(

#38
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postcrassh, on Aug 28 2006, 21:38, said:

audi a4 2002 1.9 tdi
- cumparata la 128 xxx km, actualmente la 132 500 in doar o luna de la achizitionare
- in urma cu 3 sapt mi s-au ars asa : pozitia dreapta spate; dupa o sapt semnalizarea stanga fatza (care pentru a fi schimnbata trebuie scos farul deci data jos bara... complicat rau); la 2 zile a urmat pozitia dreapta fatza . le-am schimbat iar dupa numai 5 zile mi s-a ars faza scurta stanga ( de mentionat ca e bec cu xenon)
aaa si era sa uit : mai trebuie schimbat si un rulment de la alternator doar pt ca face putin zgomot. mecanicul mi-a zis ca nu e deloc urgenta doar daca nu am de gand sa fac 20 000 km in urmatoarea luna.

si ca o completare: un nene cu camionu a trecut cu o viteza destul de mare pe un drum proaspat "tratat" cu pietris d-ala marunt de tot si mi-a crapat parbrizul. nu e nimic grav, nici nu se simte la atingere, ai impresia ca e desenata crapatura dar cred ca il voi schimba :(
:o nasol cu geamul, eu am scapat mai ieftin, o cioblitura pe capota c-am cit un virf de chibrit (se vede tabla )
Becuri ?   :lol:  cred ca nu le place aerul de Romania, intr-o luna la mine la Golf 4 s-au ars un halogen pe faza scurta, una pozitie spate, unu bec stop( frina), una pozitie fata si un bec semnalizare   :D
Mai rau a fost ca nu stiam ce sa cumpar, si acum am din fiecare cite unul de rezerva (fara faza lunga, ca de ala nu s-a ars pina acum )

#39
summa

summa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 11.08.2006
@Gogonel

Solenza e de mers prin oras,de-asta am zis ca prefer sa mai astept...intr-adevar am fost la mare,si la intoarcere m-a prin un pic de ploaie dar au mers bine stergatoarele.o sa le schimb in curand...oare nu exista un ansamblu identic,mai ieftin ,eu stiu...cred ca ma duc prin targ,ca astia de la Dacia sunt manari.

#40
adinelu'

adinelu'

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 19.06.2006
sa ma laud si eu !   :D
am un Opel astra g caravan: 95200 km, luat la 58.000 acum aproape 2 ani si cam asta am facut la ea:
- la 60.000, schimbat distributie
- pe la vreo 80.000 am schimbat debitmetrul de aer (o buba de-a lor)
- un cap de bara
- o bujie
- cablul de frana de mana (era rupta camasa intr-un loc si s-a intepenit cablul)
- tocmai am schimbat placutele de frana fata
- schimburi de ulei si filtre (toate) la fiecare 10.000 maxim

e de vazut daca e cazul sa schimb amortizoarele anul asta !

in mare, consumabile, motorul toarce minunat, porneste "la sfert", deci pot spune ca e o masina fiabila, cat despre kilometraj....... luata sh.... stiti si voi cum e, oricate promisiuni ai de la vanzator (in cazul meu o ruda) nu poti fi sigur 100%

#41
Meridius

Meridius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 07.07.2005
Surpriza:

Volkswagen Golf II 1.6 TD din '92 - 475.000Km dintre care 350.000Km facuti in Romania - schimbat doar suspensii + un set injectoare anul asta. Motor, transmisie, directie originale. Ca fiabilitate cred ca doar Cobranul mai bate astfel de scoruri.

#42
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006

View PostMeridius, on Sep 6 2006, 15:49, said:

Surpriza:

Volkswagen Golf II 1.6 TD din '92 - 475.000Km dintre care 350.000Km facuti in Romania - schimbat doar suspensii + un set injectoare anul asta. Motor, transmisie, directie originale. Ca fiabilitate cred ca doar Cobranul mai bate astfel de scoruri.

:confuzzled:
Ce altceva mai pot sa spun...se pare ca a detronat cine Volvo. Poate nu la fiabilitate dar la km parcursi cu siguranta...RESPECT!!!

#43
cristipanait

cristipanait

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 06.09.2006
Salut!!! Pt cei anti-Hyundai, am avut o Elantra 35000 km....nici o prblema!!!Am mers cu ea fara mila, nu batea nu zdranganea......singura problema fiind consumul 15-16% in oras, 11-12% in afara...foarte mare pt un motor puturos de 1600!!!
  Acum am un Jaguar Sovereign de 3600, 200 CP, model 1987....Cel de la care am cumparato anul trecut si-a cam batut joc de ea...a stat foarte mult, probleme cu clima(o sa le rezolv curand) si am schimbat un rulment fata....are 155000 km si merge impecabil inclusiv la 180-200km/h....sunt foarte multumit si sincer nu am de gand sa o vand indiferent de suma...am condus Audi, Mercedes , BMW, dar Jag-ul are ceva special...cand te-ai suit nu te mai dai jos!!!

#44
armand74

armand74

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.09.2006
Sa incep si eu!
Sar peste Daciile 1310 ok!
Opel Calibra 2.0 16 v anul 1992 cumparata din Italia de la primul proprietar la 90.000km
Schimbat in afatra de consumabile: curea compresor AC, pivoti stanga dreaptala 112.000 km (ii avea inca pe cei originali pe ea), radiator fisurat de ce oare nu se stie, buton de actionare a trapei reparat si pe la 140000 km flansa drapta, si tot pe atunci ambele tobe! in rest mergea super! fara greierasi fara scrtzaieli si alte chestii deastea !
opel astra 1.4 twinport 2005 decembrie 0 km cumparata de la GTT(mari banditzi)
din 1000km defectiune la cv, huruia la plecarea de pe loc!
3000KM ABS cade si se inlocuieste!
proiectoarele s-au spart pe la 10.000 km (prost amplasate)
consumul execrabil 12L/100 km in oras
scaunele incomode!
problema cu cutia de viteze nu s-a rezolvat nici pana astazi oricum eu am vandut masina cat era inca in garantzie ! avea in jur de 30.000km!
in concluzie parerea mea Opel astra H 1.4 este un jaf de masina!
renault Megane 1.6 16 v  anul 2001 octombrie actul 52.000km trebuie sa schimb la revizia de 60.000 pivoitii, amortizor spate dreapta ! acum 2 saptamani s-a stricat macaraua geam stanga fatza!!!!!!!!!!!!!!!!! :cursing:
1500 ron la Renault fara montaj! 300 ron reparatia la particular
in rest nici o problema! uimitor chiar!
motorul merge perfect cunsum 9.5-11 in oros 6.5-7.2 afara!
parere! renault megane merita mai ales modelul II dar nu trebuie alergat tare prin gropi! in rest motorul este super pt. 1.6l ca pret si consum!

#45
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,523
  • Înscris: 28.08.2003
Hyundai Elantra 1.6 GLS - 40.000 km. Nici o problema tehnica. Consum normal, 5.8-6.5% afara 8-10% in oras.

Hyundai Sonata 2.4 GLS - 15.000 km. Schimbat placutele de frana deeoarece una de pe fata a avut un defect de fabricatie.
In rest nimic, dar nici km nu prea are. Consumul decent pentru acest motor :D (8.5-9.5% afara, 11-14% in oras). Consum mediu 9.7% deocamdata.

#46
bogdanalbea

bogdanalbea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 19.04.2006
Fiat Albea Star 1249cmc, 16V, aug 2002
Nu se stingea becul in torpedo - reparat
Un greieras la bancheta din spate unu la geam lateral dreapta (geam electric) si unul la usa stanga spate  :) astia nu se manifesta mereu asa ca mai astept pana sa o duc la service.
Zdrangane cand inchid usa la portbagaj suportul din plastic al numarului..inca ma gandesc la o rezolvare.
In rest masina merge brici.
6.2l/100km  mers normal pe ruta Bucuresti - Valcea - Deva
Intre 7.5 si 9.5 in Bucuresti functie de orele de mers si de starea de spirit
Am dat pe ea 9000euro
200lei revizia la 10000km;
600lei alarma cu tot cu montaj in service fiat;
450lei revizia la 20000km; din care 120lei uleiul, 30lei filtrul ulei,40lei filtru de polen (date aproximativ)
20lei lichid de spălat parbriz :D .
Cam asta e tot siu sunt multumit de ea.
PS inainte am avut Nova si desi un an jumate nu am prea avut probleme cu ea, după mi-ar lua vro 3 pagini sa va enumar toate problemele pe care le-am avut cu acea DACIE.
La servici am o dacie papuc cu 5 locuri si motor dacie de 1,6 care merge binisor avand in vedere exploatarea
Catalizatorul se duce cam repede, si unu dala e vro 800lei si a fost schimbat de 2 ori in 4 ani.

#47
Cocobirlozaur

Cocobirlozaur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 19.07.2006

View Postlongroad, on Aug 17 2006, 16:33, said:

Ca tot a deschis cineva un topic despre fiabilitate mai devreme, poate ar fi interesant de schimbat pareri simpresii si despre auto personale de genul citi km are parcursi, consumul estimat si probeleme de fiabilitate. Atit legate de motor cit si de caroserie si interior.
Ca sa incep eu: conduc un papuc pe motorina (de firma). Pina acum a facut 60.000km iar motorul merge "brici". De altfel cred ca asta e singura parte buna a masinii (motorul Renault care nu a facut absolut nici o firgura pina acum - doar in iarna a refuzat sa porneasca intr-o dimineata; e adevarat ca afara erau -19 grade). In chimb la interior cam tot ce reprezinta "imbinare" a inceput sa se lase si sa zdrangane. tabla rezista bine, are trei ani masina si nu a stat o zi in garaj iar cauciucurile le-am schimbat odata. Acum 14.000km am pus Barum Cargo si dupa estimarile mele o sa mai tina cam 30.000 km.



Volvo 340-Diesel din 1987  vopsea originala !!!!!!!1 fara rugina !!!!!!!!   345.000Km
Usile scirtie , si mai scirtaie diverse kestii................nu stiu ce ..........demarajul nu e formidabil......
Masina are motor Renault (din fabrica) si merge excelent , nu scoate fum , pornire la orice temperatura OK.
Consum 5-7 L/100Km ,am skimbat cureaua , rolele , pivoti si consumabile.Ulei 10W-40 Mobil, intodeauna.
In rest , merge formidabil !!!!!!!! NU VREAU SA O VAND !!!!!!!!!
Va doresc sa aveti o masina cel putin la fel de fiabila !!!!!!!!!

#48
tecsupro

tecsupro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 20.01.2006
1. Skoda 100s din 1974 luata acum 3 ani de la al doilea proprietar.
Avea cam vreo 74.000 km la bord reali. am gasit un carnetel in care nota km facuti, unde, bagat benzina x litrii, schimb ulei, etc.
pareri: de scartait nu prea scartaie decat bancheta din spate cand sta cineva pe ea. suspensiile sint ok, dar cand am mers primele dati cu ea ziceai ca esti cu caruta :) (am mers cu tico, matiz,solenza, dacia1310, papuc, marea majoritate noi) . intre timp m-am obisnuit. consum 10%, scoate putin fum. am ajuns cu ea la 110 km/h cu 4 persoane la bord. mai mult n-am apucat sa-i dau ca mi-e sa nu sara rotile. tremura volanul la 80 si la 100 km/h. dar o sa echilibrez rotile si o sa vad cat duce, sau cat ma duce inima s-o turez  :confuzzled: .pe bord arata 160 viteza max. am tot respectul pt. ea , ca e o masina facuta cu simt de raspundere, sa tina.
din cate am vazut in carnetel s-a facut setul motor parca la 20 si ceva de mii de km. cine are grija de ea mi-a zis ca ar cam trebui facut, ca papa putin ulei.
acum un an sparta elicea de la pompa de apa, schimbat pompa frana, o garnitura de la pompa ambreiaj (e hidraulic   :D ) ,in rest a facut mici figuri de se oprea, dar din primavara pana acum o luna ,cand i-am dat-o lu maica-mea, a mers belea. chiar daca am Logan 1,5 dci acum ma mai plimb si cu ea. si-i dau in goarna ,asa ca sa vada unii care se uita de sus din masinile lor ca totusi si a mea are cativa cai putere. de lovit nu mi-e frica, are tabla. se cam feresc masinile demine, sa-mi ia fata.  :D . adevarul e ca nu m-as baga cu loganul in fata unei skode.
la 100km/huruie motorul in spate destul de tare,dar asta e,mai ales cand ai putin toba sparta.
iarna e jale.
tractiune spate, daca te dai la ea se da si ea la tine. o ia de fund
caldura d-abia se simte o briza calda cu aeroterma la maxim.  :confuzzled:
volanul merge f greu. sint momente in care stand pe loc,daca vreau sa iau de volan tre sa ma opintesc bine ca sa pot sa misc rotile.

ca durabilitate, alaturi de alte masini de prin anii '70, cred ca va da clasa la multe masini de acum, dar asta e doar parerea mea. timpul ne va spune mai departe.

2.Logan Laureate 1,5 dci. laureate. fata de varianta de varf nu are geamuri el spate abs si radio cd
luata pe 24 iun 2006, acum am 4700 km,
am fost la Slobozia ,la mare si la Istanbul in august.
S-a comportat bine. la bulgari mergeam cu 70-120 ,iar la turci cu 120-150. consum mediu 6.4%. ma dadeam la ea ,deh.

la frana nu-mi place.
coboram in Buc pe Vitan Barzesti la intersectia unde era abatorul si banda de la bordura era uda. unu in fata mea se opreste cand eu ma asteptam sa mearga. am pus frana, s-au blocat rotile, o lua intr-o parte, luat picior ,pus iarasi, repetat de vreo 2 ori povestea ,dar tot intram in el, noroc ca am avut loc printre ei. am atins doar oglinda unui matiz care statea la stop, pe banda din mijloc.

nu e prea rapida, fata de alte masini din 2006,dar nici un cal rapciugos nu e. e ok
acum imi pare rau ca n-am luat cu Abs, dar asta e. incerc sa merg mai cu grija. poate o fii posibil sa-mi montez abs.

daca mai imi aduc aminte va mai spun.
numai bine si multi km fara probleme.


scuzati eventualele greseli de ortografie dar am o tastatura jaf :)

Edited by tecsupro, 11 September 2006 - 20:48.


#49
Meridius

Meridius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 07.07.2005
Volkswagen Golf II 1.6 Turbo Diesel din '86, 375.000Km cu motorul original. Traversat Bucuresti-ul cu baia sparta (50Km) - nici o reparatie in afara de sudat baia, schimbat filtru si pus ulei nou.

Consum minim de ulei (cateva zeci de grame/1000Km), turbo defect de cand s-a circulat fara ulei. Restul motorului functioneaza si trage perfect. Suspensii inlocuite la 200.000Km de gropi Bucurestene si guri de canal. Transmisie, directie, electrica originale. :worthy:

#50
xella

xella

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 01.06.2005
Matiz, am luat-o noua, am ajuns la 40.000 fara probleme (exceptand placutele de frana...)

#51
Meridius

Meridius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 07.07.2005
xella, de curiozitate, ce ulei de motor folosesti?

#52
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006

View Postxella, on Sep 12 2006, 14:59, said:

Matiz, am luat-o noua, am ajuns la 40.000 fara probleme (exceptand placutele de frana...)
Si la mine au inceput sa "se lase" placutele si are 37.000 cred ca e ceva general. La cit le-ai schimbat, ce ai pus? Si mai ales: merg mai bine?

#53
robert71

robert71

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 31.08.2006
Logan 1.6, Laureate, 2 ani, 60.000 km, nici o problema cu exceptia becului din torpedou care nu se stinge. Consum mediu 7.1 - 7.2%. Programat revizie.

#54
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
nu-i a mea da-i in familie:

opel astra f caravan 1.6 benzina, 310 000 km, schimbat doar delco, amortizoare spate si arcuri fata. atat, in rest, benzina filtre si curele :).

Btw, cat costa o segmentare la unu d-asta?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate