Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: May 03 2024 12:15, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#4519
Posted 20 October 2015 - 22:54
a3ds, on 07 octombrie 2015 - 12:59, said:
Pai si pana la urma care e "data de fabricatie" pentru GTL la SHU 5w40? La 9 euro/l suna destul de tentant. HTHS cum se prezinta? E practic un full-saps cum e si NL de la mobil? Are aprobari Porsche,Mercedes 229.5? Da este aprobat 229.5 MB, azi am schimbat uleiul si filtrul. Uleiul avea data de fabrcatie may 2015. https://bevo.mercede...n/229.5_en.html Attached FilesEdited by i860, 20 October 2015 - 23:12. |
#4520
Posted 13 November 2015 - 15:08
Si eu am trecut la Shell Helix Ultra, 0W40.
Cu tot cu transport un bidon m-a ajuns la pretul super de 118 lei, sau 26,5 euro. Pentru ca imi voi cumpara in viitorul apropiat Renault Talisman, avand si aprobari Renault, pe langa MB 229.5, Porsche A40, Ferrari, il voi putea folosi fara nicio problema in perioada de garantie a viitoarei masini. Sunt curios cum se va comporta fata de vechiul ulei, Mobil 1 0W40 European Car Formula, un alt ulei exceptional. Data de fabricatie a fiecarui bidon este 31 august 2015. Attached FilesEdited by adymateo, 13 November 2015 - 15:25. |
#4521
Posted 13 November 2015 - 15:16
Este prea devreme sa imi fac o parere insa uleiul dupa 900 km arata ca si nou, masina vede turatii inalte, des, deci nu este menajata.
Acum cativa ani am avut un smart roaster, motorasul ala avea 171k km cand l-am vandut iar majoritatea nu ii dadeau mai mult de 110-115k km la motorasul ala de 0.8l. A mea a avut numai ulei shell in ea, cel vechi nu GTL insa a apucat 171k km si mergea foarte bine. |
#4522
Posted 13 November 2015 - 15:19
Masina mea vede 6000 rpm aproape zilnic, Mobil 1-ul si astazi, dupa 12 luni si 14000 de km, arata foarte bine. Nu cred ca dupa culoare, exclusiv, pot trage o concluzie, ci dupa experienta complet pozitiva avuta pe parcursul exploatarii.
Ma astept ca Shell-ul sa aibe cel putin acelasi randament bun. Luni va fi facuta revizia masinii, am sa revin cu impresii dupa ceva kilometri. Oricum ar fi, la ce aprobari are si cat de putin m-a costat, cu siguranta ca n-am facut o alegere proasta. |
#4523
Posted 13 November 2015 - 15:32
Aici este la oferta 5l pentru £19.99. Daca o sa tina asa oferta am sa schimb si Motul 8100 din C200 a nevestei tot cu Shell. Sa fim obiectivi ar trebui sa trimitem la analiza uleiul dupa 5k/10k/15k km si atunci ne putem da seama cum este uleiul.
|
#4524
Posted 13 November 2015 - 16:20
O intrebare de necunoscator intr-ale mecanicii: este normal ca uleiul sa aiba un pic de miros de benzina? Nivelul pe joja nu pare sa fi crescut. Motorul este Tjet 1.4 110 kW, iar uleiul are 2000 km.
Best regards! |
#4527
Posted 13 November 2015 - 16:49
Nu este normal, nici la rx8 când erau pe ducă apexurile și, mai avea compresie nu mirosea a benzina uleiul. Nu am simțit miros de benzina la nici o mașină de a mea în ulei.
|
#4528
Posted 13 November 2015 - 16:49
Cand o sa ies cu masina, o sa miros joja si raportez inapoi
|
|
#4530
Posted 13 November 2015 - 21:02
SirCypress, on 13 noiembrie 2015 - 16:20, said:
O intrebare de necunoscator intr-ale mecanicii: este normal ca uleiul sa aiba un pic de miros de benzina? Nivelul pe joja nu pare sa fi crescut. Motorul este Tjet 1.4 110 kW, iar uleiul are 2000 km. Best regards! Daca colegii spun ca nu este normal le recomand un post la VW/ Audi pentru proiectat motoare. Uleiul in urma contaminarii cu benzina trebuie sa miroasa a margarete.... Cel putin motoarele cu injectie directa - benzina au uleiul cu miros caracteristic de benzina. Foarte fin mirosul, nu sa puta a benzina. i860, on 13 noiembrie 2015 - 16:49, said:
Nu este normal, nici la rx8 când erau pe ducă apexurile și, mai avea compresie nu mirosea a benzina uleiul. Nu am simțit miros de benzina la nici o mașină de a mea în ulei. Daca la tine nu s-a intamplat asta nu inseamna ca nu e si normal. Edited by Kspic, 13 November 2015 - 21:05. |
#4531
Posted 14 November 2015 - 02:39
Eu am schimbat Shell-ul Helix Ultra 5w40 la 9500km, si mergea inca "puf" , cred ca mai tinea 5000km fara probleme (ce-i drept, mers 80% extraurban, vara)
Am mai spus, asta cu GTL e de departe cel mai rezistent in timp, din tot ce-am folosit. L-am schimbat de conjunctura, doar fiindca aveam timp si spatiu, in curand n-o sa mai am prea mult timp liber sa ma joc cu uleiul. Cu a doua tura de SHU merge si mai bine, am luat intr-o zi masina cu motorul deja cald si-am crezut ca e defecta... pur si simplu merge cum n-a mers niciodata. Singurul minus: pornitul la rece cu 5w, uneori mai tzacane; e loc de mai bine... adica 0w Superofertele continua, pretul record e de 28,xx euro/5l, in doua lanturi de supermarketuri. Tura viitoare merg pe 0w40, foarte abordabil ca pret pe net (in market nu se gaseste). Astept cu nerabdare sa publice TDS si MSDS-urile corespunzatoare. @SirCypress : cre ca un usor iz de benzina e normal; la ambele italience (Fiat si Alfa), luate noi, uleiul a avut intotdeauna un iz de benzina. Edited by Speedo, 17 November 2015 - 09:22. |
#4532
Posted 17 November 2015 - 09:00
LM Top Tech 4100 5W40 sau Fuchs Titan GT1 5w40 (XTL) pentru un 1.4 TJet 110 kW?
|
#4533
Posted 17 November 2015 - 09:06
La mașinile ce nu sunt în garanție merg pe lm (nu știu Fuchs) + tratament de motor (ce să-i faci, fiecare cu slăbiciunile sale). Lm se comporta bine, dar eu am doar mașini cu motoare diesel. Nu știu cum se comporta pe benzinare.
|
|
#4534
Posted 17 November 2015 - 11:44
Eneos Sustina.5w40 - Mobil1 New life 0w40
Si eu tot 1.4 Turbo am doar ca de la grupul VAG mai precis un TFSI. Dar daca ar fi sa alegi un ulei dintre cele doua de mai sus, cu siguranta Fuchs. Fuchs cel putin pentru VAG face uleiul OEM special plus si uleiurile OEM pentru cutii. XTL-ul nu e chiar marketing, are destul de mult adevar. Era sa uit..... nu tratament de motor Ceratec.- Prea mult Mo, ZDDP. Ulei foarte bun, schimbat la tinp ( nu 30k sau 2 ani ) si atat. Ceva foarte interesant de urmarit. Pentru cei care tin uleiurile 30k km. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JudB_abckRA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cQgpyU_0rPQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kspic, 17 November 2015 - 11:57. |
#4536
Posted 17 November 2015 - 14:02
@Kspic:
Ai afirmat cumva ca RedLine nu are MSDS-uri ? De cand am auzit de ei, au avut mereu o gramada de MSDS-uri pe site-ul lor. Mai nou, au pus si MSDS-urile pentru ULEI MOTOR. Proaspete, 2015! Azi dimineata le-am gasit. http://www.redlineoi...m/techinfo.aspx @all: dupa ce rumegati pe indelete MSDS-urile (is doar 3, unul -828863- e comun pt. majoritatea uleiurilor), cum am facut si eu, va invit sa discutam in cunoastinta de cauza. Cata vreme supermoderatorul nu ne sterge posturile, desigur. Edited by Speedo, 23 November 2015 - 09:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users