Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Setare/reglare AC pentru confort ...

Este teapa All inclusiv? Turcia, ...

Adio Doi Cocosi

Touchpad nefunctional Acer Aspire...
 Homemade Fly Trap - Capcana pentr...

Balcon inchis cu sticla pe cornie...

Cumparare ATV second Hand

Au inebunit cu pretul la cirese&#...
 [CUM] Gaurire borcan sticla

Semnal tot mai slab / reziliere

Despre irigatoarele bucale !

Recomandare frigider fiabil pana ...
 Cursuri Cypress JavaScript

Cand apare filmul Don Giovanni?

Transmite cineva in Romania?

TĂTUȚU...se intoarce!
 

Despre mersul economic

- - - - -
  • Please log in to reply
1242 replies to this topic

#1135
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Te referi la exemplul lui Handicarpati, cel cu acceleratul de la 60 la 65 km/h in 3 secunde?

Pai cum sa fie? Si acceleratia si distanta vor fi egale, ca doar in ambele cazuri dureaza 3 secunde. Aplicatiile alea si telefonul sunt mai inteligente decat tine?

#1136
Eekstein_Blinkovici

Eekstein_Blinkovici

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 13.05.2014
Aha... si tu chiar ai putea face experimentu' asta practic din piciorusu de pe pedala ?

Edited by Eekstein_Blinkovici, 18 November 2014 - 18:34.


#1137
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu, evident ca nu poti sa apesi exact cat trebuie pe acceleratie

#1138
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
mda...in a 3 a de la 60 la 65 va face o secunda doar ciupind acceleratia. in a 5 a cu pedala jumatate apasata va face 2 secunde. o secunda nu va face nici cu pedala la fund.
ca sa faca 3 secunde in a 3 a nici nu e nevoie sa accelerez, e de ajuns sa bata putin vantul din spate. pe cand a 5 a ca sa faca 3 secunde va avea nevoie de apasare la cca 30% din cursa...
dar visati voi ca e altfel...

#1139
Jibraill

Jibraill

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 16.06.2010
eu am facut un test simplu sa ii demonstrez unei persoane ca nu e bine sa mergi cu masina subturata. Am folosit un Renault Clio cu motor 1.5 DCI si pe o distanta de 10 km am mers cu a 4 la 70 km/h consumul a fost de 2.8l , cand ne-am intors am mers cu a 5 la 70 km/h si masina a scos un consum de 3.1l :) . Vrei sa scoti consum mic citeste macar odata cartea sa vezi la ce turatii ai cuplu maxim si tot acolo o sa iti scrie cand e bine sa si schimbi vitezele sa fii tot timpul cu masina aproape de cuplul maxim :)

#1140
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,585
  • Înscris: 11.06.2010
Poate la intoarcere au fost alte conditi, precum diferenta de nivel.

#1141
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,585
  • Înscris: 11.06.2010

 xtremdriving, pe 19 noiembrie 2014 - 12:52, a scris:

mda...in a 3 a de la 60 la 65 va face o secunda doar ciupind acceleratia. in a 5 a cu pedala jumatate apasata va face 2 secunde. o secunda nu va face nici cu pedala la fund.
ca sa faca 3 secunde in a 3 a nici nu e nevoie sa accelerez, e de ajuns sa bata putin vantul din spate. pe cand a 5 a ca sa faca 3 secunde va avea nevoie de apasare la cca 30% din cursa...
dar visati voi ca e altfel...

Offtopic oarecum, in filmuletul tau celebru cu Hyundai accent de la 65 la 90 aveai cumva cauciucuri mai mici ?

Edited by Handicarpati, 16 May 2015 - 16:43.


#1142
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006

 Jibraill, pe 30 martie 2015 - 21:52, a scris:

Vrei sa scoti consum mic citeste macar odata cartea sa vezi la ce turatii ai cuplu maxim si tot acolo o sa iti scrie cand e bine sa si schimbi vitezele sa fii tot timpul cu masina aproape de cuplul maxim Posted image
Lol! Dupa logica ta, daca motorul meu are cuplu maxim la 4200rpm, ar trebui sa merg cu 100km/h intr-o treapta care sa-mi permita mentinerea in mod constant a unei turatii apropiate de turatia de cuplu maxim? Adica, esti convins ca voi avea un consum mai mic in treapta 3 la 4000rpm (@100km/h) decat in treapta 5 la 2600rpm (@100km/h)?
Altfel, ca regula generala, masina va avea consumul minim in treapta care ii permite sa functioneze ok (fara semne vizibile de subturare) la turatia cea mai mica pentru viteza de deplasare data.
Turatia incepand cu care un motor poate functiona ok, fara semne de subturare difera de la masina la masina, de la motor la motor si de la scenariu de aplicare la scenariu de aplicare (inclinare teren, incarcare masina, temperatura, calitate combustibil, etc). Ce se aplica unui motor tractoristic de 1.5 nu este musai sa se aplica unui motor benzinar de 2.0, de exemplu.
Nu mai da sfaturi generale pornind de la un experiment singular.

Edited by closchkutza, 22 May 2015 - 14:47.


#1143
evz0906

evz0906

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 02.06.2015
Daca vrei sa mergi economic, trebuie sa accelerezi cat mai lin, sa incerci sa franezi doar cu frana de motor, sa accelerezi inainte de panta, sa cobori in frrana de motor.

#1144
Honestu

Honestu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 31.03.2015
Cam cat consumati voi la un Golf 4 in regim de oras si de drum? Mers normal, fara fitze

#1145
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Depinde de situtiile din trafic,stilul de condus,starea masinii,temperatura exterioara, calitatea combustibilului,Pneuri, incarcatura, motorizare,consumatori electrici,AC, Vant,pante.
Deci de multe.

#1146
Honestu

Honestu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 31.03.2015

 geo123, pe 25 august 2015 - 17:28, a scris:

Depinde de situtiile din trafic,stilul de condus,starea masinii,temperatura exterioara, calitatea combustibilului,Pneuri, incarcatura, motorizare,consumatori electrici,AC, Vant,pante.
Deci de multe.

Asa este, geo. Intrebam cam intre si intre, in conditii normale si mers fara fitze, iarna/vara.
Un prieten si-a luat o Skoda Rapid, de 1,6 l. anul asta, de noua. S-a dus la Costinesti si a mers in limitele legale de viteza, adica 130 pe autostrada si 50/70 prin localitati, cu 4 persoane in masina si cu a.c. pornit. I-a consumat 3,4 l/100 km!!!

#1147
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,498
  • Înscris: 13.11.2011

 Handicarpati, pe 03 aprilie 2015 - 11:06, a scris:

Poate la intoarcere au fost alte conditi, precum diferenta de nivel.
NU.Mergand subturat cu masina diesel,aceasta consuma mai mult decat in turatia de cuplu :-)

 closchkutza, pe 22 mai 2015 - 14:43, a scris:


Lol! Dupa logica ta, daca motorul meu are cuplu maxim la 4200rpm, ar trebui sa merg cu 100km/h intr-o treapta care sa-mi permita mentinerea in mod constant a unei turatii apropiate de turatia de cuplu maxim? Adica, esti convins ca voi avea un consum mai mic in treapta 3 la 4000rpm (@100km/h) decat in treapta 5 la 2600rpm (@100km/h)?
Altfel, ca regula generala, masina va avea consumul minim in treapta care ii permite sa functioneze ok (fara semne vizibile de subturare) la turatia cea mai mica pentru viteza de deplasare data.
Turatia incepand cu care un motor poate functiona ok, fara semne de subturare difera de la masina la masina, de la motor la motor si de la scenariu de aplicare la scenariu de aplicare (inclinare teren, incarcare masina, temperatura, calitate combustibil, etc). Ce se aplica unui motor tractoristic de 1.5 nu este musai sa se aplica unui motor benzinar de 2.0, de exemplu.
Nu mai da sfaturi generale pornind de la un experiment singular.
Facea referire la diesel,nu la benzinar.

#1148
asoare

asoare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 22.08.2015

 evz0906, pe 15 iunie 2015 - 19:36, a scris:

Daca vrei sa mergi economic, trebuie sa accelerezi cat mai lin, sa incerci sa franezi doar cu frana de motor, sa accelerezi inainte de panta, sa cobori in frrana de motor.
Rampa ? panta ?
faci confuzie intre ele.
Panta  " se " coboara  .
Rampa "se " urca '
Chiar asa faci tu ? accelerezi inainte de panta ? Si apoi stai cu piciorul pe frana ?

#1149
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,585
  • Înscris: 11.06.2010

 missionnad, pe 27 august 2015 - 12:42, a scris:

Mergand subturat cu masina diesel,aceasta consuma mai mult decat in turatia de cuplu :-)
Nu cred.

#1150
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007
Defineste subturat. Eu afirm ca mergand constant cu turatie 1000-1100 obtii consum minim.

Edited by bicosu, 27 August 2015 - 14:34.


#1151
2bani

2bani

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 19.08.2015
Pe scula cu turbo?

#1152
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007
Indiferent.

http://www.greenchal...isti/bucuresti1
Intreaba-i cum au mers pentru acel consum. Scoate tu consumul ala la 3000 de ture in cuplu, motor de 2.2 pe o masina de 1600-1700 kg.

Edited by bicosu, 27 August 2015 - 14:51.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate