Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre mersul economic
Last Updated: May 26 2024 14:07, Started by
pcsbebe
, Jun 14 2006 17:17
·
0
#1135
Posted 18 November 2014 - 18:19
Te referi la exemplul lui Handicarpati, cel cu acceleratul de la 60 la 65 km/h in 3 secunde?
Pai cum sa fie? Si acceleratia si distanta vor fi egale, ca doar in ambele cazuri dureaza 3 secunde. Aplicatiile alea si telefonul sunt mai inteligente decat tine? |
#1136
Posted 18 November 2014 - 18:30
Aha... si tu chiar ai putea face experimentu' asta practic din piciorusu de pe pedala ?
Edited by Eekstein_Blinkovici, 18 November 2014 - 18:34. |
#1137
Posted 18 November 2014 - 18:39
Nu, evident ca nu poti sa apesi exact cat trebuie pe acceleratie
|
#1138
Posted 19 November 2014 - 12:52
mda...in a 3 a de la 60 la 65 va face o secunda doar ciupind acceleratia. in a 5 a cu pedala jumatate apasata va face 2 secunde. o secunda nu va face nici cu pedala la fund.
ca sa faca 3 secunde in a 3 a nici nu e nevoie sa accelerez, e de ajuns sa bata putin vantul din spate. pe cand a 5 a ca sa faca 3 secunde va avea nevoie de apasare la cca 30% din cursa... dar visati voi ca e altfel... |
#1139
Posted 30 March 2015 - 21:52
eu am facut un test simplu sa ii demonstrez unei persoane ca nu e bine sa mergi cu masina subturata. Am folosit un Renault Clio cu motor 1.5 DCI si pe o distanta de 10 km am mers cu a 4 la 70 km/h consumul a fost de 2.8l , cand ne-am intors am mers cu a 5 la 70 km/h si masina a scos un consum de 3.1l . Vrei sa scoti consum mic citeste macar odata cartea sa vezi la ce turatii ai cuplu maxim si tot acolo o sa iti scrie cand e bine sa si schimbi vitezele sa fii tot timpul cu masina aproape de cuplul maxim
|
#1140
Posted 03 April 2015 - 11:06
Poate la intoarcere au fost alte conditi, precum diferenta de nivel.
|
#1141
Posted 16 May 2015 - 16:42
xtremdriving, pe 19 noiembrie 2014 - 12:52, a scris:
mda...in a 3 a de la 60 la 65 va face o secunda doar ciupind acceleratia. in a 5 a cu pedala jumatate apasata va face 2 secunde. o secunda nu va face nici cu pedala la fund. ca sa faca 3 secunde in a 3 a nici nu e nevoie sa accelerez, e de ajuns sa bata putin vantul din spate. pe cand a 5 a ca sa faca 3 secunde va avea nevoie de apasare la cca 30% din cursa... dar visati voi ca e altfel... Offtopic oarecum, in filmuletul tau celebru cu Hyundai accent de la 65 la 90 aveai cumva cauciucuri mai mici ? Edited by Handicarpati, 16 May 2015 - 16:43. |
#1142
Posted 22 May 2015 - 14:43
Jibraill, pe 30 martie 2015 - 21:52, a scris:
Vrei sa scoti consum mic citeste macar odata cartea sa vezi la ce turatii ai cuplu maxim si tot acolo o sa iti scrie cand e bine sa si schimbi vitezele sa fii tot timpul cu masina aproape de cuplul maxim Altfel, ca regula generala, masina va avea consumul minim in treapta care ii permite sa functioneze ok (fara semne vizibile de subturare) la turatia cea mai mica pentru viteza de deplasare data. Turatia incepand cu care un motor poate functiona ok, fara semne de subturare difera de la masina la masina, de la motor la motor si de la scenariu de aplicare la scenariu de aplicare (inclinare teren, incarcare masina, temperatura, calitate combustibil, etc). Ce se aplica unui motor tractoristic de 1.5 nu este musai sa se aplica unui motor benzinar de 2.0, de exemplu. Nu mai da sfaturi generale pornind de la un experiment singular. Edited by closchkutza, 22 May 2015 - 14:47. |
#1143
Posted 15 June 2015 - 19:36
Daca vrei sa mergi economic, trebuie sa accelerezi cat mai lin, sa incerci sa franezi doar cu frana de motor, sa accelerezi inainte de panta, sa cobori in frrana de motor.
|
#1144
Posted 23 August 2015 - 18:18
Cam cat consumati voi la un Golf 4 in regim de oras si de drum? Mers normal, fara fitze
|
|
#1145
Posted 25 August 2015 - 17:28
Depinde de situtiile din trafic,stilul de condus,starea masinii,temperatura exterioara, calitatea combustibilului,Pneuri, incarcatura, motorizare,consumatori electrici,AC, Vant,pante.
Deci de multe. |
#1146
Posted 27 August 2015 - 10:24
geo123, pe 25 august 2015 - 17:28, a scris:
Depinde de situtiile din trafic,stilul de condus,starea masinii,temperatura exterioara, calitatea combustibilului,Pneuri, incarcatura, motorizare,consumatori electrici,AC, Vant,pante. Deci de multe. Asa este, geo. Intrebam cam intre si intre, in conditii normale si mers fara fitze, iarna/vara. Un prieten si-a luat o Skoda Rapid, de 1,6 l. anul asta, de noua. S-a dus la Costinesti si a mers in limitele legale de viteza, adica 130 pe autostrada si 50/70 prin localitati, cu 4 persoane in masina si cu a.c. pornit. I-a consumat 3,4 l/100 km!!! |
#1147
Posted 27 August 2015 - 12:42
Handicarpati, pe 03 aprilie 2015 - 11:06, a scris:
Poate la intoarcere au fost alte conditi, precum diferenta de nivel. closchkutza, pe 22 mai 2015 - 14:43, a scris: Lol! Dupa logica ta, daca motorul meu are cuplu maxim la 4200rpm, ar trebui sa merg cu 100km/h intr-o treapta care sa-mi permita mentinerea in mod constant a unei turatii apropiate de turatia de cuplu maxim? Adica, esti convins ca voi avea un consum mai mic in treapta 3 la 4000rpm (@100km/h) decat in treapta 5 la 2600rpm (@100km/h)? Altfel, ca regula generala, masina va avea consumul minim in treapta care ii permite sa functioneze ok (fara semne vizibile de subturare) la turatia cea mai mica pentru viteza de deplasare data. Turatia incepand cu care un motor poate functiona ok, fara semne de subturare difera de la masina la masina, de la motor la motor si de la scenariu de aplicare la scenariu de aplicare (inclinare teren, incarcare masina, temperatura, calitate combustibil, etc). Ce se aplica unui motor tractoristic de 1.5 nu este musai sa se aplica unui motor benzinar de 2.0, de exemplu. Nu mai da sfaturi generale pornind de la un experiment singular. |
#1148
Posted 27 August 2015 - 13:01
evz0906, pe 15 iunie 2015 - 19:36, a scris:
Daca vrei sa mergi economic, trebuie sa accelerezi cat mai lin, sa incerci sa franezi doar cu frana de motor, sa accelerezi inainte de panta, sa cobori in frrana de motor. faci confuzie intre ele. Panta " se " coboara . Rampa "se " urca ' Chiar asa faci tu ? accelerezi inainte de panta ? Si apoi stai cu piciorul pe frana ? |
#1149
Posted 27 August 2015 - 13:06
|
#1150
Posted 27 August 2015 - 14:34
Defineste subturat. Eu afirm ca mergand constant cu turatie 1000-1100 obtii consum minim.
Edited by bicosu, 27 August 2015 - 14:34. |
#1152
Posted 27 August 2015 - 14:40
Indiferent.
http://www.greenchal...isti/bucuresti1 Intreaba-i cum au mers pentru acel consum. Scoate tu consumul ala la 3000 de ture in cuplu, motor de 2.2 pe o masina de 1600-1700 kg. Edited by bicosu, 27 August 2015 - 14:51. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users