Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre mersul economic
Last Updated: Jun 16 2024 08:21, Started by
pcsbebe
, Jun 14 2006 17:17
·
1
#1243
Posted 26 May 2024 - 14:07
geopsi, on 27 august 2021 - 08:44, said: Ce nu am putut sa inteleg nici o data este plecarea super lenta de la semafor pentru ca pentru o super mica economie ajung sa stea o gramada de masini care nu apuca sa treaca si produc noxe plus ca daca pleci si ajungi repede in trepte mai mari (3-5) si consumul este mai bun decat in in primele. Edited by tfmercedez, 26 May 2024 - 14:07. |
#1244
Posted 13 June 2024 - 14:00
Mi-am facut propriul stil de a conduce economic. Chiar si cu trafic aglomerat am reusit sa scot consum foarte mic. Ce am constatat :
1. Sa anticipezi traficul . Este adevarat , uneori este mai bine sa accelerezi , pt a prinde verde, dar daca dupa semafor este blocat traficul, mai bine pierzi verdele. 2. In unele situatii frana inseamna economie. De ex daca ai 60 kmh si ai rosu la cateva sute de metri, mai bine franezi mai brusc, pt a prelungi timpul la care ajungi coloana, astfel nu mai pleci cu treapta 1, ci treci cu treapta 3 de ex. 3. Frana de motor inseamna economie. 4. Mers pe liber , atunci cand e cazul aduce o economie considerabila. 5. Mersul subturat nu e ok, dar nici sa o turezi prea rau. in functie de declivitate poti merge mai turat sau nu. 6.Cea mai mare economie la buzunar o faci cu gpl. 8. Masina alba = economie , pt ca se incalzeste mai putin vara, si clima merge mai putin, dar si piesele imbatranesc mai putin, de ex curele, vopsea, etc. 9. Daca respecti pasii de mai sus , economia cea mai mare nu este la combustibil , ci la piese si timpul pierdut in service ,pt a schimba acele piese uzate. |
#1245
Posted Yesterday, 08:21
Eu am observat ca si combustibilul superior face economie , bine se anuleaza prin pret insa motorul merge altfel !
Modul eco am constatat ca este la fel de gurmand ca sport insa mult mai enervant prin lipsa de putere! Asta cu subturatul este adevarata la motoarele turbo , am inceput (cam tarziu) sa merg in trepte inferioare la minim 2000 rpm decat sa merg in trepte superioare la 1600rpm. La aspirat e alta discutie ! Asa mai sunt si alte tipsuri : - sa nu cari greutati inutile , eu am in permanenta 50kg in portbagaj …logistica pentru gratar - sa ai o presiune buna la roti, la mine stau la 2,5 Nu stiu despre start stop ca nu folosesc , per total eu cred ca face mai mult rau decat bine , sa pornesti un motor de zeci de ori pe zi mi se pare o idiotenie ! Legat de culoarea alba, macar la 2-3 luni trebuie spalata cu manusa latoasa fiindca ramane cumva patata de praf, jeturile nu o spala cum trebuie ! Edited by Mo_su, Yesterday, 08:22. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users