Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
windows 10 drivere startup degrad...

Tencuiala exterioara casa caramid...

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?
 Care din urmatoarele optiuni este...

Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...
 Problema droguri

Soldat gradat profesionist - dipl...

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...
 Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme
 

D,TD,HDI,JTD, CRD,TDDI,TDCI, D4D, DTI,CRDI,TDI...

- - - - -
  • Please log in to reply
1696 replies to this topic

#1675
Pejeu

Pejeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,662
  • Înscris: 21.05.2012
O dă afară. Uneori miroase a motorină, consumă mult, uneori foarte mult. . E și urmă de motorină pe asfalt unde parchez de obicei. Uneori merge în șuturi alteori are întreruperi, alteori oscilează relantiul sau moare la relanti etc.

Depinde cât de mult și tare merg. Și chiar cât de cald e afară. Posted Image

A, și se vede motorină pe spatele pompei, între pompă și motor.

Scapă de la chiulasa de sus a pompei, cea dotată cu dezactivator de cilindru:

[ http://s6.postimg.org/6g5vxerw1/108104_2mg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://s6.postimg.org/pz79f5g35/pompa.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dar nu cred că pierde doar pe acolo.

Oricum, se vede la consum. Dacă o țin în ture mici și presiune scăzută nu activează cilindrul ăla și merge mai bine mai mult.

Edited by Pejeu, 28 July 2013 - 20:43.


#1676
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postvalitudor, on 28 iulie 2013 - 20:20, said:

Nu e nici o contradictie, in primul caz ma refeream la consum normal, exprimat in l per distanta, in celalalt caz, ma refeream la consum exprimat pe ciclu motor. O sa revin sa raspund mai detaliat
Chiar te rog ! Si poate mai cauti log-urile alea ...

#1677
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
@Pejeu, in ce conditii intra acel dezactivator de cilindru in functiune? Tare mi-e sa nu i se traga de acolo. Momentan proiectul Alfa a ramas in stand-by, pentru ca urmeaza sa o fac bucati pentru reconditionare si din lipsa de timp probabil va dura mai mult de 2-3 luni toata distractia.

#1678
Pejeu

Pejeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,662
  • Înscris: 21.05.2012
Dezactivatorul ăla ține cilindrul radial respectiv al pompei deschis nepermițând supapei de sens de alimentare a cilindrului să se închidă. Astfel încât atunci când începe să urce pistonul radial în el pompează motorina înapoi în traseul de alimentare al pompei, de joasă presiune, în loc să deschidă supapa de sens către rampa comună.

Astfel pompa lucrează numai în 2 cilindri și consumă mai puțină energie pompând către rampă când debitul necesar e scăzut.

De aia îi mai și zice regulator de debit la dezactivatorul respectiv.

În momentul când treci de o anumită turație (3000 rpm) sau poate și sarcină începe să pompeze cu toți 3 cilindrii către rampa comună.

#1679
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Avand in vedere ca ma cam limiteaza in 3000 rpm si singura eroare este de senzor MAP ma gandesc si la varianta asta.
In ultima instanta m-ar tenta sa dau pompa jos si sa-mi fac de cap cu ea (alte oringuri si toate cele). Dupa montare trebuie reglata pe stand cumva?

#1680
Pejeu

Pejeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,662
  • Înscris: 21.05.2012
Nu, n-ai ce să reglezi la ea. Nici sincronizată cu distribuția că nu e pompă distribuitoare.

#1681
Alex-AR

Alex-AR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 19.03.2009
Salut,
Pot sa cumpar un BMW 320d din 2008 la un pret foarte bun. Problema de care m-am lovit este motorul N47, care se spune ca are probleme cu lantul de distributie. Ma lamureste pe mine cineva care e exact problema si cum se poate rezolva daca exista?.
Multumesc, Alex

#1682
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 29.05.2004
Despre 1.6 HDi de la Peugeot ce parere aveti? Are 2-3 ani si 96.000 km.

#1683
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

View PostPejeu, on 06 august 2013 - 10:56, said:

Nu, n-ai ce să reglezi la ea. Nici sincronizată cu distribuția că nu e pompă distribuitoare.
Pana la urma s-a ivit o alta alfa lovita in lateral cu interior frumos din piele rosie si acelasi motor. Am luat pompa si interiorul de pe el si acum motorul a inviat din nou.
Proiectul Alfa urmeaza sa fie pregatit de vopsit cand o sa fie timp, in rest mecanica a fost adusa in stare perfecta.

View PostRazvan_N, on 04 decembrie 2013 - 08:16, said:

Despre 1.6 HDi de la Peugeot ce parere aveti? Are 2-3 ani si 96.000 km.
La peugeot problema nu este motorul ci electronica de pe el. Dar la km aia e ok daca pretul este decent.

#1684
dorubalcan098500

dorubalcan098500

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.03.2014
salut tuturor!
am o nelamurire. am un Ford mondeo tdci 115 cp/2003, motor common reil, injectoare delphi. de ceva timp a inceput sa mi se opreasca motorul in momentul in care depaseam 120 km/h. (se aprindea in bord bujia incadescenta, spirala) refaceam contactul si nu aveam probleme. am fost si sunt la un "meserias" care mi-a spus ca de vina sunt injectoarele(tinand cont si de faptul ca in iarna pornea mai greu cu baterie noua instalata pe masina). am dus masina la mecanic, am lasat-o acolo si mi-a zis ca a inlocuit 2 duze noi, una de la el si al 4-lea injector a fost curatat. masina a mers bine 4 zile,dupa care cand am pornit tigaia a inceput sa tremure, sa scoata fum alb si semnul bujiei incandescente palpiia incontinu. pana am ajuns la service, masina isi revenise, exceptand palpaiala bujiei. a pus injectoarele in borcanas(la tarat), pe tester, spune ca sunt bune. ma intreb de unde aceasta problema? cand am vrut sa o iau. a spus sa ii fac un test, dar la fel s-a intamplat: bujia palpaie si dupa ce pornesc motorul, trepideaza si scoate fum alb. am intrebat pe un specialist in electronica si mi-a zis sa incerc a porni motorul cu bujia incadescenta decuplata. daca motorul toarce rotund, e bine si daca recuplez bujia si face aceleasi probleme inseamna ca este ceva pe parte electrica(calculator, da o eroare). e adevarat? sa incerc a repara injectoarele din nou? va rog sa ma ajutati. va multumesc anticipat.

salut tuturor!
am o nelamurire. am un Ford Mondeo tdci 115 cp/2003, motor common reil, injectoare delphi. de ceva timp a inceput sa mi se opreasca motorul in momentul in care depaseam 120 km/h. (se aprindea in bord bujia incadescenta, spirala) refaceam contactul si nu aveam probleme. am fost si sunt la un "meserias" care mi-a spus ca de vina sunt injectoarele(tinand cont si de faptul ca in iarna pornea mai greu cu baterie noua instalata pe masina). am dus masina la mecanic, am lasat-o acolo si mi-a zis ca a inlocuit 2 duze noi, una de la el si al 4-lea injector a fost curatat. masina a mers bine 4 zile,dupa care cand am pornit tigaia a inceput sa tremure, sa scoata fum alb si semnul bujiei incandescente palpiia incontinu. pana am ajuns la service, masina isi revenise, exceptand palpaiala bujiei. a pus injectoarele in borcanas(la tarat), pe tester, spune ca sunt bune. ma intreb de unde aceasta problema? cand am vrut sa o iau. a spus sa ii fac un test, dar la fel s-a intamplat: bujia palpaie si dupa ce pornesc motorul, trepideaza si scoate fum alb. am intrebat pe un specialist in electronica si mi-a zis sa incerc a porni motorul cu bujia incadescenta decuplata. daca motorul toarce rotund, e bine si daca recuplez bujia si face aceleasi probleme inseamna ca este ceva pe parte electrica(calculator, da o eroare). e adevarat? sa incerc a repara injectoarele din nou? va rog sa ma ajutati. va multumesc anticipat.
pt. cine doreste sa ma lamureasca adresa mea de email este

[email protected]       sau


[email protected]

salut tuturor!
am o nelamurire. am un ford mondeo tdci 115 cp/2003, motor common reil, injectoare delphi. de ceva timp a inceput sa mi se opreasca motorul in momentul in care depaseam 120 km/h. (se aprindea in bord bujia incadescenta, spirala) refaceam contactul si nu aveam probleme. am fost si sunt la un "meserias" care mi-a spus ca de vina sunt injectoarele(tinand cont si de faptul ca in iarna pornea mai greu cu baterie noua instalata pe masina). am dus masina la mecanic, am lasat-o acolo si mi-a zis ca a inlocuit 2 duze noi, una de la el si al 4-lea injector a fost curatat. masina a mers bine 4 zile,dupa care cand am pornit tigaia a inceput sa tremure, sa scoata fum alb si semnul bujiei incandescente palpiia incontinu. pana am ajuns la service, masina isi revenise, exceptand palpaiala bujiei. a pus injectoarele in borcanas(la tarat), pe tester, spune ca sunt bune. ma intreb de unde aceasta problema? cand am vrut sa o iau. a spus sa ii fac un test, dar la fel s-a intamplat: bujia palpaie si dupa ce pornesc motorul, trepideaza si scoate fum alb. am intrebat pe un specialist in electronica si mi-a zis sa incerc a porni motorul cu bujia incadescenta decuplata. daca motorul toarce rotund, e bine si daca recuplez bujia si face aceleasi probleme inseamna ca este ceva pe parte electrica(calculator, da o eroare). e adevarat? sa incerc a repara injectoarele din nou? va rog sa ma ajutati. va multumesc anticipat.
pt. cine doreste sa ma lamureasca adresa mea de email este
[email protected]    sau

[email protected]

View PostMAK, on 13 iunie 2006 - 18:14, said:

Din ce in ce mai multa lume isi doreste sa cumpere masini cu motor diesel, si de aici intrebarea :
Cum sa merg ca sa-mi protejez investitia ?
Rog cei care poseda diesel si are oarece experienta, sa ne impartaseasca si noua din experienta lui in exploatarea corecta a acestui motor.
In primul rind, am ajuns sa ne cumparam masina cu motor diesel, acum ce trebuie sa stim imediat.
- puterea maxima, la ce turatie ?   ex.  130Cp/4000 rot/min  ,  sau  70Cp/4600rot/min
-de ce ne trebuie sa stim turatia ? pt ca e bine sa nu sarim de aceasta turatie
-cuplul maxim, la ce turatie ? ex. 310/1900rot/min , sau   122/2200rot/min
-de ce trebuie sa stim la ce turatie am cuplul maxim ?  pt ca in cuplu, avem cel mai mic consum si cea mai mare forta, si de stiut ca in treptele superioare (3,4,5,6)  e bine sa acceleram mai promt numai dupa ce motorul a ajuns in turatia de cuplu.
-Pornirea si mersul cu motorul rece !
-se pune contactul, urmarim becul ce ne arata o rezistenta, dupa ce se stinge dam la demaror si mot. porneste.
-De fapt ce urmarim cind privim la becul respectiv ? becul respectiv ne indica ca bujiile functioneaza.
-Ce sint bujiile icandescente ? sint niste rezistente care se inrosesc si incalzesc aerul din camera de ardere pt a pornii motorul repede.
-Cat timp functioneaza bujiile ? mai functioneaza si dupa ce motorul a pornit citeva secunde, iar la motoarele moderne sint controlate de calculatorul motorului si pot functiona intermitent pina ce mot s-a incalzit.
-Buun, am pornit motorul, acum ce fac ? stau sa se incalzeasca, sau pot sa plec imediat ?
-Depinde de calitatea motorului si de calitatea uleiului.  La motoarele mai vechi e bine sa stai un min/doua, la motoarele noi (generatie noua), min 30 sec.
  -Cum ma comport cu masina pina se incalzeste motorul ?
  -Pina ajunge apa la temp optima de functionare a motorului, e bine sa nu turam peste 2500 rot si asta treptat, nu dintr-o data, adica imaginati-va ca intre picior si pedala de acceleratie aveti un ou, si apasati usor sa nu se sparga oul.
----Foarte Important----
Motoarele turbo contin o turbosuflanta care lucreaza la parametri optimi numai in cuplu, de aceea nu se accelereaza brutal sub cuplu, in treptele superioare .
-Oprirea motorului !!!
-Si oprirea motorului nu se face usor asa cum am crede, deci :
-ex.  Mergem pe un drum bun sa zicem autostrada, cu viteza si ne apuca stomacul, ce facem ?
-Pai simplu, oprim masina, oprim motorul si fugim in buruieni---TOTAL gresit
-Turbo este actionat de gazele arse, care au temperaturi colosale la forje, si oprind motorul imediat dupa forje riscam sa indoim axul turbinei, sau sa-l intepenim si de aici   Posted Image   s-a dus turbo.
- Deci : cind ne hotarim sa oprim dupa o forje, lasam masina in frina de motor (in treapta superioara) si o lasam sa mearga pina tinde sa se opreasca, sau oprim masina, dar nu oprim motorul. Gazele arse care actioneaza turbo sint mult mai reci in frina de motor sau in ralanti decit in forje, si automat vor racii si turbo. Acest lucru e valabil si pt masinile care au turbo racite cu apa.
Aceste lucruri sint bine de stiut cind plecam cu un diesel la drum.

View PostMAK, on 13 iunie 2006 - 18:14, said:

Din ce in ce mai multa lume isi doreste sa cumpere masini cu motor diesel, si de aici intrebarea :
Cum sa merg ca sa-mi protejez investitia ?
Rog cei care poseda diesel si are oarece experienta, sa ne impartaseasca si noua din experienta lui in exploatarea corecta a acestui motor.
In primul rind, am ajuns sa ne cumparam masina cu motor diesel, acum ce trebuie sa stim imediat.
- puterea maxima, la ce turatie ?   ex.  130Cp/4000 rot/min  ,  sau  70Cp/4600rot/min
-de ce ne trebuie sa stim turatia ? pt ca e bine sa nu sarim de aceasta turatie
-cuplul maxim, la ce turatie ? ex. 310/1900rot/min , sau   122/2200rot/min
-de ce trebuie sa stim la ce turatie am cuplul maxim ?  pt ca in cuplu, avem cel mai mic consum si cea mai mare forta, si de stiut ca in treptele superioare (3,4,5,6)  e bine sa acceleram mai promt numai dupa ce motorul a ajuns in turatia de cuplu.
-Pornirea si mersul cu motorul rece !
-se pune contactul, urmarim becul ce ne arata o rezistenta, dupa ce se stinge dam la demaror si mot. porneste.
-De fapt ce urmarim cind privim la becul respectiv ? becul respectiv ne indica ca bujiile functioneaza.
-Ce sint bujiile icandescente ? sint niste rezistente care se inrosesc si incalzesc aerul din camera de ardere pt a pornii motorul repede.
-Cat timp functioneaza bujiile ? mai functioneaza si dupa ce motorul a pornit citeva secunde, iar la motoarele moderne sint controlate de calculatorul motorului si pot functiona intermitent pina ce mot s-a incalzit.
-Buun, am pornit motorul, acum ce fac ? stau sa se incalzeasca, sau pot sa plec imediat ?
-Depinde de calitatea motorului si de calitatea uleiului.  La motoarele mai vechi e bine sa stai un min/doua, la motoarele noi (generatie noua), min 30 sec.
  -Cum ma comport cu masina pina se incalzeste motorul ?
  -Pina ajunge apa la temp optima de functionare a motorului, e bine sa nu turam peste 2500 rot si asta treptat, nu dintr-o data, adica imaginati-va ca intre picior si pedala de acceleratie aveti un ou, si apasati usor sa nu se sparga oul.
----Foarte Important----
Motoarele turbo contin o turbosuflanta care lucreaza la parametri optimi numai in cuplu, de aceea nu se accelereaza brutal sub cuplu, in treptele superioare .
-Oprirea motorului !!!
-Si oprirea motorului nu se face usor asa cum am crede, deci :
-ex.  Mergem pe un drum bun sa zicem autostrada, cu viteza si ne apuca stomacul, ce facem ?
-Pai simplu, oprim masina, oprim motorul si fugim in buruieni---TOTAL gresit
-Turbo este actionat de gazele arse, care au temperaturi colosale la forje, si oprind motorul imediat dupa forje riscam sa indoim axul turbinei, sau sa-l intepenim si de aici   Posted Image   s-a dus turbo.
- Deci : cind ne hotarim sa oprim dupa o forje, lasam masina in frina de motor (in treapta superioara) si o lasam sa mearga pina tinde sa se opreasca, sau oprim masina, dar nu oprim motorul. Gazele arse care actioneaza turbo sint mult mai reci in frina de motor sau in ralanti decit in forje, si automat vor racii si turbo. Acest lucru e valabil si pt masinile care au turbo racite cu apa.
Aceste lucruri sint bine de stiut cind plecam cu un diesel la drum.
salut tuturor!
am o nelamurire. am un ford mondeo tdci 115 cp/2003, motor common reil, injectoare delphi. de ceva timp a inceput sa mi se opreasca motorul in momentul in care depaseam 120 km/h. (se aprindea in bord bujia incadescenta, spirala) refaceam contactul si nu aveam probleme. am fost si sunt la un "meserias" care mi-a spus ca de vina sunt injectoarele(tinand cont si de faptul ca in iarna pornea mai greu cu baterie noua instalata pe masina). am dus masina la mecanic, am lasat-o acolo si mi-a zis ca a inlocuit 2 duze noi, una de la el si al 4-lea injector a fost curatat. masina a mers bine 4 zile,dupa care cand am pornit tigaia a inceput sa tremure, sa scoata fum alb si semnul bujiei incandescente palpiia incontinu. pana am ajuns la service, masina isi revenise, exceptand palpaiala bujiei. a pus injectoarele in borcanas(la tarat), pe tester, spune ca sunt bune. ma intreb de unde aceasta problema? cand am vrut sa o iau. a spus sa ii fac un test, dar la fel s-a intamplat: bujia palpaie si dupa ce pornesc motorul, trepideaza si scoate fum alb. am intrebat pe un specialist in electronica si mi-a zis sa incerc a porni motorul cu bujia incadescenta decuplata. daca motorul toarce rotund, e bine si daca recuplez bujia si face aceleasi probleme inseamna ca este ceva pe parte electrica(calculator, da o eroare). e adevarat? sa incerc a repara injectoarele din nou? va rog sa ma ajutati. va multumesc anticipat.
pt. cine doreste sa ma lamureasca adresa mea de email este
[email protected]    sau

[email protected]

#1685
panda217

panda217

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 14.01.2013
Salutare.Zafira mea A din 2004  nu a mai vrut sa traga,aparea cheita pe bord.Am curatat egr ,admisia(m-am speriat de ce am gasit acolo),am verificat sistemul vacumatic si am observat ca in spatele debimetrului este una care daca aspir s-au suflu pe furtunas nu blocheaza aerul.Este normal ?
Multumesc
Acum merge dar parca tot nu trage cum mi-ar placea.

Oare sa curat si turbina eu e greu?

#1686
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Salutare tuturor!
N-am mai dat pe-aci de pe vremea lui MAK, Dumnezeu sa-l odihneasca! Atunci de-abia imi luasem tdci-ul si ma informam cu privire la modul optim de exploatare.
Acum, de o vreme incoace, s-a schimbat nitel regimul de utilizare si am o dilema care cred eu ca trebuie... "forumizata".
Am citit ultimele pagini, dar sa ma intorc 80 in urma e putin cam mult, asa ca, devansata de scuzele de rigoare - daca se repeta problema - am sa va prezint situatia si va rog sa-mi spuneti parerile voastre:
Pornesc motorul (1.4 tdci, 98000km) dimineata, stau cu el pornit 2-3 min, ma deplasez 7-8 km, ajung la destinatie, sunt nevoit sa-l opresc. Temperatura e undeva pe la 70-75 grade C, deci nu ajunge la 90. Seara aceeasi chestiune, uneori numai 3-4 km. Iesirile mai lungi sunt cel mult la o luna, deci procentual, foarte putin din timpul de exploatare se face in regim de turatie si temperatura de lucru optime. Folosesc uleiul recomandat de producator de la debut si pana in prezent, schimbat la 12-14000 km. Carburant Rompetrol, ca cica asa "s-ar simte" mai bine motoarele astea. A "baut" altceva doar in afara granitelor frumoasei si maretei noastre patrii.
Tinand cont de sfaturile primite cu aproape un deceniu in urma, regimul de turatii maxime pana la ajungerea la temperatura normala de lucru (care nu prea se atinge, din pacate!) este urmatorul:
tr. I - 1300-1500,
tr. II - 1500-1700,
tr. III - 1800,
tr. IV - 2000,
tr. V - 2000.
Cuplul maxim este atins in jurul valorii de 2000 rpm. La iesirile mai lungi, mai primeste "talpa" de care discutati in paginile anterioare, timp de 3-5 min, la 3500-4000 rpm, dar nu cred ca este suficient.
Ce componente ar avea de suferit de pe urma unei astfel de utilizari si in ce sens? In afara de a da ture prin oras si a face ocoluri mari pentru a ajunge la destinatie (ca sa apuce sa se incalzeasca "dihania") ori schimbarea cu un benzinar mititel, am vreo varianta sa evit posibilele prejudicii aduse motorului de o astfel de exploatare?

Va multumesc anticipat pentru opiniile voastre avizate!

Edited by adris1919, 10 December 2014 - 15:36.


#1687
mercauto

mercauto

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 09.03.2015
...........

#1688
madalinbalan

madalinbalan

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 14.08.2015
Salut. Ma ajuta si pe mine cineva? Mi am cumparat o masina in Anglia, i-am facut mot, asigurare taxa, am trimis certificatul la DVLA si astept de 4 saptamani si nu am primit nimic.  Vreau o parere daca pot parasi Anglia cu masina pe roti doar cu mot, asigurare si taxa? Trebuie sa ajung in Romania urgent. Va rog ajutati-ma

#1689
eusicumine2001

eusicumine2001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.09.2015

View PostMAK, on 30 iunie 2006 - 22:31, said:

Bineinteles ca are turbina, si da, faci foarte bine ca mergi in frina de motor. In frina de motor consumul este 0, deci pe evacuare iasa gaze mai reci decit atunci cind consuma, si automat turbina se raceste + o presiune mai mare de ulei.
CDI functioneaza cu compresor mecanic (actionat de curele) nu cu un turbocompresor

#1690
tita_76

tita_76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 18.11.2010
buna ,vad ca sunt discutii mai vechi dar imi incerc si eu norocul poate vreun cunoscator binevoitor in ale fiatului jtd,ma v-a lumina un pic pu privire la aceasta masina .Pe scurt masina unui unchi Fiat brava 1,9 jtd,an 2001 74kw,100cp ,a stat pe dreapta in fata blocului ceva timp ca sa elibereze zona unchiu mi-a dat-o mie (daca o faci sa porneasca  e a ta) deci nu porneste neam am incercat de cateva ori da sa porneasca si nimic ,baiatul intr-o zi i-a dat niste sprai si dupa vreo 3 incercari a pornit-o ,daca nu filma nu-l credeam ca dupa aceea nu a mai pornit ,aceeasi poveste da sa o ia si .......,am dus-0 la un meserias ,a pus-o pe tester  ,dupa ce a sters cateva pe acolo a pornit da nu se accelereaza(cand a pornit-o baiatul a accelerat pana la 4000ture)i-a dat pe tester  problema principala Buji circuit preincalzire ,circuit intrerupt si,EGR,.am gasit o bujie arsa  ,am inlocuit-o ,am schimbat egr ,am curatit rezervorul ,pompa inauntru e ok,am schimbat filtrul de motorina ...........momentat nu-mi mai permit vizita la service (copiiii,intretinere ,singurul care aduce bani),dar nici s-o vad cum sta in garaj .........mie imi placa sa chitibusesc pe la masini ,dar asta nu-i dacie si nu stiu ce am de facut .Daca vreunul dintre dvs.ma poate ajuta cu ceva ideii ,sfaturi de unde sa incep ,ce as putea sa-i fac sa-i dau de cap (poate singur cu ajutorul dvs)Multumesc anticipat/.

#1691
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
deci acuma porneste dar nu se tureaza peste 2000?

#1692
tita_76

tita_76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 18.11.2010
am revenit cu problema mea (Fiat Brava 1,9 jtd nu porneste)
am dus masina la un sevice unde au desfacut injectoarele,pompa de inalte pe care le-am verificat si sunt ok injectoarele nu sunt blocate si nu pierd,si pompa baga 850 bari la turatie minima,regulatorul e si el bun,bujiile incandescente bune ,au desfacut motorul sa vada si sa se convinga ca nu sunt supapele  strambe ,au verificat si distributia la care au constatat ca la pinionul de la distributie de pe arbore era pana sectionata si fugita un pic de la punct,sa inlocuit pinionul si sa asezat si distributia la semne si tot nu porneste ,motorina ii vine pana la injectoare,iar in bord imi sta aprinsa injectia adica stropitoarea aia rosie,cand ii da la automat, iar pe tester nu ii da nici o eroare,daca stie careva care-i problema va rog sa ma ajutati. Va multumesc

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate