Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?
 Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...
 Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare
 Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie
 

Accident LOGAN

- - - - -
  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#19
Iubiriță

Iubiriță

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 556
  • Înscris: 13.04.2006

View Postfrexxl, on May 8 2006, 15:25, said:

Nu stiu daca cele 3stele fac referire la viteza de 140 km/h  :death:
mai toate stelele fac referire la 50-60km/h. nu?

#20
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005

View PostIubiriță, on May 8 2006, 15:35, said:

mai toate stelele fac referire la 50-60km/h. nu?
da asa e

#21
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
testul frontal de impact are loc la 64 km/h , impactul producandu-se pe 40% din suprafata frontala cu o bariera deformabila. Detalii aici. Testul de impact lateral se face la 29 km/h. Detalii aici

#22
apciu

apciu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 06.05.2006
Eu faceam referire la impactul cu plafonul. Plafonul nu prea e protejat. si in plus... nu a intrat chiar cu 140... s-a rostogolit de cateva ori. si soferita nu si-a facut-o numai ei, ci si celorlaltor pasageri.

#23
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

Eu faceam referire la impactul cu plafonul. Plafonul nu prea e protejat

viteza aia de 140 km/h nu iti spune nimic? Haide totusi sa gandim putin inainte de a arunca cu cacao inspre Dacia..

Quote

nu a intrat chiar cu 140


hotara-te care a fost viteza aia. Ori e alba ori e neagra. Asta ca sa nu vorbim numai ca sa ne auzim..

Quote

s-a rostogolit de cateva ori

is curios cum arata plafonul , caci e clar ca a atins pamantul la o viteza destul de mare..

Quote

si soferita nu si-a facut-o numai ei, ci si celorlaltor pasageri.

e clar atunci. Pun pariu si ca era incepatoare si ca nu prea avea cunostinte teoretice si deprinderi practice sa redreseze masina in situatii dificile.In conditiile astea mi se pare ca ai spus cu rea vointa chestiile de mai jos:

Quote

Un Logan a intrat in "curba de la 23" cu vreo 140Km, in conditiile in care eu am intrat cu 120 in curba aceea cu un DACia break din 2000 si bineinteles de pe banda I pe contrasens(bandaII) , si mi-a fugit fundul, am accelerat si am scos-o cu bine

De ce? Pentru ca masina nu inseamna doar motor, frane etc.Mai inseamna si cel ce sta intre volan si scaun ;)

#24
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005

View Postromaximusro, on May 9 2006, 01:39, said:

testul frontal de impact are loc la 64 km/h , impactul producandu-se pe 40% din suprafata frontala cu o bariera deformabila. Detalii aici. Testul de impact lateral se face la 29 km/h. Detalii aici


testul lateral se face la 50 Km/h

#25
brebe85

brebe85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 31.10.2004

View PostH725, on May 8 2006, 14:26, said:

Sint curios daca soferul, dupa acest drive test reusit (din punctul de vedere al securitatii pasive), a mai dorit sa cumpere loganul...

PS Sa presupunem ca macar la drive test si-au pus centura de siguranta...

crezi ca daca nu purta centura mai iesea fara vanatai?  :huh:

cat despre cumpararea loganului, e o intrebare buna, chiar am sa o pun.

daca vrei sa te referi la accent cred ca s-ar fi intamplat acelasi lucru

#26
tufy

tufy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 19.02.2006
ia uitati nu sunt eu soferul masinii cum se gandeau unii cand au vazut masina .......... :)) nu e asa ca va gandeati ca poate sunt eu ??

si eu am intrat in curba aceea dinspre neptun cu 140 si am iesit fara probleme din ea bine ca am taiat curba asta e adevarat si in legatura cu ridicatul pe 2 roti  la loganul ala alb care a patit ce a patit se poate intampla la orice masina daca nu iei curba cum trebuie......... si la viteza mare daca v-ati uitat la stiri in ultimele zile la sport au dat ca si astia pe la VTM au intors maisnile si le-a fugit de pe drum unde sunt masini super preparate...... am un prieten care s-a rasturnat in curba cu Passat combi 2002 masina.........

Edited by tufy, 08 May 2006 - 17:15.


#27
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
tu ai 1.6-ele pe cand ala e dci-ul :lol: asa ca nu ne gandeam deloc la asa ceva

#28
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,976
  • Înscris: 03.12.2005
daca si passatu combi, eventual birjarita de vreun buticar timp de o vreme la noi, e masina... combi-urile in general sunt o solutie de compromis intre dube si masini.

#29
dan.v

dan.v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 16.01.2006

View Postromaximusro, on May 8 2006, 15:27, said:

apciu.. la 140 de km/h nici mama stelelor euroncap nu te salveaza.

Am pus o imagine pe un alt thread cu un S350 care a intrat intr-un camion si a iesit cam sifonat.

La 140km/h logan-ul nu te scoate, asta-i clar. Tot clar e si centrul de greutate al Logan-ului, cam sus de s-a rasturnat chiar asa.

Edited by dan.v, 08 May 2006 - 17:23.


#30
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 16.12.2005

View Postdan.v, on May 8 2006, 18:22, said:

Am pus o imagine pe un alt thread cu un S350 care a intrat intr-un camion si a iesit cam sifonat.

La 140km/h logan-ul nu te scoate, asta-i clar. Tot clar e si centrul de greutate al Logan-ului, cam sus de s-a rasturnat chiar asa.


comparatie Golan VS  S class    :D
hai sa pastram totusi proportiile ..totusi e o masina in jurul a 7000 euro  

iar atunci cand vom avea sosele europene vom avea si masini cu centrul de greutate la standarde europene   ;)

Edited by axel_1, 08 May 2006 - 17:29.


#31
dan.v

dan.v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 16.01.2006
Nu compar mere cu pere, dar "mama stelelor ncap" dintr-o masina mai grea si mai bine legata te poate scoate din belele.
Logan-ul nu e masina viselor, este o masina de 7000EUR si atat. Nu inseamna ca daca un Logan a zburat in curba respectiva orice alta masina ar fi facut la fel, intrucat la 140km/h nu te mai scoate nimic.

Repet, problema e centrul de greutate destul de ridicat, daca masina ar fi putin mai joasa probabil ca nu se mai rasturna.

#32
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mai eu cand vorbeam de mama stelelor ncap, ma gandeam la faptul ca la viteze mari (de genul celei de mai sus) sansele ca sa scapi nevatamat (mai ales dupa o rostogolire si un impact lateral) se reduc foarte mult, tinand si de norocul celor din masina. Bineinteles,s-class-ul va oferi ceva mai multa protectie, cu toate astea insa, riscurile de deces sau ranire grava sunt destul de mari la aceasta viteza.

#33
Bujor Stefan

Bujor Stefan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 03.05.2004

View Postdan.v, on May 8 2006, 21:13, said:

Repet, problema e centrul de greutate destul de ridicat, daca masina ar fi putin mai joasa probabil ca nu se mai rasturna.

Mda... si data viitoare cand trecea pe-acolo trecea cu 145km/h, apoi cu 150 km/h... pana cand nu mai putea sa mai treaca.

Masina este destinata familiei, nu curselor.
Poti sa te gandesti asa?

#34
dan.v

dan.v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 16.01.2006

View PostBujor Stefan, on May 8 2006, 21:31, said:

Mda... si data viitoare cand trecea pe-acolo trecea cu 145km/h, apoi cu 150 km/h... pana cand nu mai putea sa mai treaca.

Masina este destinata familiei, nu curselor.
Poti sa te gandesti asa?

Masina e bine sa stea pe sosea intr-un derapaj, nu sa se rastoarne. Ai mai multe sanse sa scapi daca masina nu se rastoarna. In derapaj poti intra si la 80km/h.

Ex: Conduci un Logan cu 60-80km/h. Vine un bolid din spate cu aprox 150km/h te loveste si te proiecteaza pe contrasens? Te-ai asigurat cand ai intrat in depasire, dar nu ai estimat ce viteza avea, te prinde putin virat, dupa impulsulul care ti-l da si rotile virate stanga te rastorni si intri in lateral-ul unei masini care vine de pe contrasens. Nu crezi ca sunt mai putine sanse sa fie ceva grav daca nu te rastorni?

Edited by dan.v, 08 May 2006 - 20:49.


#35
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005

View Postsebulbus, on May 8 2006, 18:20, said:

daca si passatu combi, eventual birjarita de vreun buticar timp de o vreme la noi, e masina... combi-urile in general sunt o solutie de compromis intre dube si masini.
Hai ca aici m-ai atins pe mine :), nu stiu ce masina ai tu si nici nu ma intereseaza dar orice ai avea , tot e vreunu cu ceva mai tare care va spune ca a ta e un kkt.
Si afla ca Passatul variant , atata timp cat are amortizoare si cauciucuri Ok este chiar masina, mult peste media intalnita in romania.

#36
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,976
  • Înscris: 03.12.2005
daca iti spun ca mie accentul vechi mi se pare mai bine asezata pe drum decat passatul b5/b5.5 combi te pui pe plans? acum pe bune, passatul are un tangaj cam pronuntat, nu sunt rau.

sa nu uit: tocmai am vazut la tv (si shumilica) un alt Logan care a facut tumbe. asta era pe taxi.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate