Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accident LOGAN
Last Updated: Jan 02 2009 00:52, Started by
brebe85
, May 07 2006 21:15
·
0
#19
Posted 08 May 2006 - 14:35
#20
Posted 08 May 2006 - 14:37
#21
Posted 08 May 2006 - 14:39
#22
Posted 08 May 2006 - 14:58
Eu faceam referire la impactul cu plafonul. Plafonul nu prea e protejat. si in plus... nu a intrat chiar cu 140... s-a rostogolit de cateva ori. si soferita nu si-a facut-o numai ei, ci si celorlaltor pasageri.
|
#23
Posted 08 May 2006 - 15:04
Quote Eu faceam referire la impactul cu plafonul. Plafonul nu prea e protejat viteza aia de 140 km/h nu iti spune nimic? Haide totusi sa gandim putin inainte de a arunca cu cacao inspre Dacia.. Quote nu a intrat chiar cu 140 hotara-te care a fost viteza aia. Ori e alba ori e neagra. Asta ca sa nu vorbim numai ca sa ne auzim.. Quote s-a rostogolit de cateva ori is curios cum arata plafonul , caci e clar ca a atins pamantul la o viteza destul de mare.. Quote si soferita nu si-a facut-o numai ei, ci si celorlaltor pasageri. e clar atunci. Pun pariu si ca era incepatoare si ca nu prea avea cunostinte teoretice si deprinderi practice sa redreseze masina in situatii dificile.In conditiile astea mi se pare ca ai spus cu rea vointa chestiile de mai jos: Quote Un Logan a intrat in "curba de la 23" cu vreo 140Km, in conditiile in care eu am intrat cu 120 in curba aceea cu un DACia break din 2000 si bineinteles de pe banda I pe contrasens(bandaII) , si mi-a fugit fundul, am accelerat si am scos-o cu bine De ce? Pentru ca masina nu inseamna doar motor, frane etc.Mai inseamna si cel ce sta intre volan si scaun |
#24
Posted 08 May 2006 - 15:41
#25
Posted 08 May 2006 - 16:34
H725, on May 8 2006, 14:26, said: Sint curios daca soferul, dupa acest drive test reusit (din punctul de vedere al securitatii pasive), a mai dorit sa cumpere loganul... PS Sa presupunem ca macar la drive test si-au pus centura de siguranta... crezi ca daca nu purta centura mai iesea fara vanatai? cat despre cumpararea loganului, e o intrebare buna, chiar am sa o pun. daca vrei sa te referi la accent cred ca s-ar fi intamplat acelasi lucru |
#26
Posted 08 May 2006 - 17:09
ia uitati nu sunt eu soferul masinii cum se gandeau unii cand au vazut masina .......... ) nu e asa ca va gandeati ca poate sunt eu ??
si eu am intrat in curba aceea dinspre neptun cu 140 si am iesit fara probleme din ea bine ca am taiat curba asta e adevarat si in legatura cu ridicatul pe 2 roti la loganul ala alb care a patit ce a patit se poate intampla la orice masina daca nu iei curba cum trebuie......... si la viteza mare daca v-ati uitat la stiri in ultimele zile la sport au dat ca si astia pe la VTM au intors maisnile si le-a fugit de pe drum unde sunt masini super preparate...... am un prieten care s-a rasturnat in curba cu Passat combi 2002 masina......... Edited by tufy, 08 May 2006 - 17:15. |
#27
Posted 08 May 2006 - 17:12
tu ai 1.6-ele pe cand ala e dci-ul asa ca nu ne gandeam deloc la asa ceva
|
#28
Posted 08 May 2006 - 17:20
daca si passatu combi, eventual birjarita de vreun buticar timp de o vreme la noi, e masina... combi-urile in general sunt o solutie de compromis intre dube si masini.
|
|
#29
Posted 08 May 2006 - 17:22
romaximusro, on May 8 2006, 15:27, said: apciu.. la 140 de km/h nici mama stelelor euroncap nu te salveaza. Am pus o imagine pe un alt thread cu un S350 care a intrat intr-un camion si a iesit cam sifonat. La 140km/h logan-ul nu te scoate, asta-i clar. Tot clar e si centrul de greutate al Logan-ului, cam sus de s-a rasturnat chiar asa. Edited by dan.v, 08 May 2006 - 17:23. |
#30
Posted 08 May 2006 - 17:27
dan.v, on May 8 2006, 18:22, said: Am pus o imagine pe un alt thread cu un S350 care a intrat intr-un camion si a iesit cam sifonat. La 140km/h logan-ul nu te scoate, asta-i clar. Tot clar e si centrul de greutate al Logan-ului, cam sus de s-a rasturnat chiar asa. comparatie Golan VS S class hai sa pastram totusi proportiile ..totusi e o masina in jurul a 7000 euro iar atunci cand vom avea sosele europene vom avea si masini cu centrul de greutate la standarde europene Edited by axel_1, 08 May 2006 - 17:29. |
#31
Posted 08 May 2006 - 20:13
Nu compar mere cu pere, dar "mama stelelor ncap" dintr-o masina mai grea si mai bine legata te poate scoate din belele.
Logan-ul nu e masina viselor, este o masina de 7000EUR si atat. Nu inseamna ca daca un Logan a zburat in curba respectiva orice alta masina ar fi facut la fel, intrucat la 140km/h nu te mai scoate nimic. Repet, problema e centrul de greutate destul de ridicat, daca masina ar fi putin mai joasa probabil ca nu se mai rasturna. |
#32
Posted 08 May 2006 - 20:19
mai eu cand vorbeam de mama stelelor ncap, ma gandeam la faptul ca la viteze mari (de genul celei de mai sus) sansele ca sa scapi nevatamat (mai ales dupa o rostogolire si un impact lateral) se reduc foarte mult, tinand si de norocul celor din masina. Bineinteles,s-class-ul va oferi ceva mai multa protectie, cu toate astea insa, riscurile de deces sau ranire grava sunt destul de mari la aceasta viteza.
|
#33
Posted 08 May 2006 - 20:31
dan.v, on May 8 2006, 21:13, said: Repet, problema e centrul de greutate destul de ridicat, daca masina ar fi putin mai joasa probabil ca nu se mai rasturna. Mda... si data viitoare cand trecea pe-acolo trecea cu 145km/h, apoi cu 150 km/h... pana cand nu mai putea sa mai treaca. Masina este destinata familiei, nu curselor. Poti sa te gandesti asa? |
|
#34
Posted 08 May 2006 - 20:46
Bujor Stefan, on May 8 2006, 21:31, said: Mda... si data viitoare cand trecea pe-acolo trecea cu 145km/h, apoi cu 150 km/h... pana cand nu mai putea sa mai treaca. Masina este destinata familiei, nu curselor. Poti sa te gandesti asa? Masina e bine sa stea pe sosea intr-un derapaj, nu sa se rastoarne. Ai mai multe sanse sa scapi daca masina nu se rastoarna. In derapaj poti intra si la 80km/h. Ex: Conduci un Logan cu 60-80km/h. Vine un bolid din spate cu aprox 150km/h te loveste si te proiecteaza pe contrasens? Te-ai asigurat cand ai intrat in depasire, dar nu ai estimat ce viteza avea, te prinde putin virat, dupa impulsulul care ti-l da si rotile virate stanga te rastorni si intri in lateral-ul unei masini care vine de pe contrasens. Nu crezi ca sunt mai putine sanse sa fie ceva grav daca nu te rastorni? Edited by dan.v, 08 May 2006 - 20:49. |
#35
Posted 08 May 2006 - 20:52
sebulbus, on May 8 2006, 18:20, said: daca si passatu combi, eventual birjarita de vreun buticar timp de o vreme la noi, e masina... combi-urile in general sunt o solutie de compromis intre dube si masini. Si afla ca Passatul variant , atata timp cat are amortizoare si cauciucuri Ok este chiar masina, mult peste media intalnita in romania. |
#36
Posted 08 May 2006 - 22:29
daca iti spun ca mie accentul vechi mi se pare mai bine asezata pe drum decat passatul b5/b5.5 combi te pui pe plans? acum pe bune, passatul are un tangaj cam pronuntat, nu sunt rau.
sa nu uit: tocmai am vazut la tv (si shumilica) un alt Logan care a facut tumbe. asta era pe taxi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users