Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Casa construita la o distanta mai...
 Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...
 Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator
 

Au revoir SUV

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
689 replies to this topic

#19
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,732
  • Înscris: 10.11.2013
In loc sa baneze sobolanii, ziganii hoti (aici sunt inclusi atat cei romani, cat si cei africani-eu nu discriminez) sau pe iubitorii de capre violenti, parizienii se pun tare pe SUV's. O tampenie crasa. Am vazut si cine e primar in paris, am inteles perfect de ce o asemenea tampenie a fost luata in calcul. Super.

View PostMindArchitect, on 22 noiembrie 2023 - 21:54, said:

Este o realitate interesanta, conform studiilor, tineretul nu doreste sa conduca.
Prefera uber, bolt, prefera inteligenta artificiala.

Cei trecuti de o varsta or sa se opuna oricarei initiative care se opune masinilor in orase.
uberul nu se conduce singur si nu o va face pentru inca multi ani de-acum incolo.

#20
cata32

cata32

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 575
  • Înscris: 29.04.2008
Totul se face pentru mai mulți bani, atât. Nu există prea multe cauze raționale, ci pretexte inventate.
E la fel ca impozitul în funcție da capacitatea cilindrică.

#21
corleone2023

corleone2023

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 01.10.2023

View Postbogdan_o, on 22 noiembrie 2023 - 21:44, said:

Dupa ce a interzis trotinetele electrice de inchiriat, Parisul vrea sa scape si de de SUV. Primul pas: cresterea taxelor de parcare. Parizienii sunt asteptati la vot pe 4 februarie 2024.

SUV si diesel trebuie interzise in orase.

#22
Parusoaica

Parusoaica

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 17.09.2023
Infrastructura buna de transport public, benzi de biciclete si trotinete electrice in detrimentul celor auto, spatiu verde in loc de parcare, si oamenii se vor reorienta singuri fara sa-i obligi.

#23
MKdens24kw

MKdens24kw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 02.02.2014
O rezolvam cu SUV-urile....Ce urmeaza? Impozitul pe lungimea masinii? Ai depasit 4,50m lungime la "vapor" platesti! Iti permiti .
Sa-mi repar Cee`d-ul ca are 4,46m

Edited by MKdens24kw, 23 November 2023 - 08:42.


#24
Alex432

Alex432

    involt

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,218
  • Înscris: 28.05.2020

View PostSeteh, on 22 noiembrie 2023 - 23:05, said:

Sa fiu singurul care cred ca SUV-urile prin oras sunt dovada de cel mai mare taranism posibil?  Eu le-as interzice in orase.
Tarane, peste 65% din auto produse acum sunt suv/cuv/etc, ii faci tarani si pe aia cu: Yaris, Corsa etc.

Tu si altii care tot vreti interdictii, sa va interziceti numai pe voi,  lasat-i pe altii.

#25
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,149
  • Înscris: 30.04.2007

View Postn-amname, on 23 noiembrie 2023 - 03:29, said:

uberul nu se conduce singur si nu o va face pentru inca multi ani de-acum incolo.

Posted Image Posted Image Posted Image  chiar ma pregateam sa intreb cine va conduce respectivele asini Posted Image tataicii pensionari antenisti spalati pe creier si votantzi de pesedea frantzuzeasca ?! Posted Image Posted Image

ok, suvurile put, dar ca fapt divers, am condus o vreme un aro. s-ar incadra la suv, pai mai nene, cum ma strecuram cu ala nu ma strecor cu o mult mai moderna Skoda Octavia break, considerata masina mica :D desi e cit o vaca (chiar asa ii spun, printesa de holstein)

Edited by r_murphy, 23 November 2023 - 08:55.


#26
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,467
  • Înscris: 29.04.2008
Ba baieti, inainte sa-i dati inainte cu tancul, luati din fata:

Dimensiunile Skoda Octavia
Lungime: 4689 mm
Lățime: 1829 mm
Greutate: 1430 kg

Sa nu uit Passatul national:
sedan (berlină), 4 uşi, 5 locuri, dimensiuni: 4767.00 mm x 1832.00 mm x 1456.00 mm, greutate: 1505 kg,


Mazda CX-5
Lungime de 4.550 mm
Lățime de 1.840 mm
Greutatea minimă fiind 1455 iar cea maximă 1659

Deci despre ce tanc se vorbeste aici?

Edited by iladi, 23 November 2023 - 09:02.


#27
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 15.11.2005
Exact, sunt foarte multe SUV mult mai scurte decat clasa compacta... cand o se se parcheze pe inaltime, atunci sa se voteze impotriva lor, pana atunci ura si la gara! prostie la maxim.
Franta e o tara frumoasa, pacat ca e locuita de francezi.

Edited by Mondeo, 23 November 2023 - 09:34.


#28
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,773
  • Înscris: 08.10.2004
pai problema nu e dimensiunea fizica, nici a motorului. sunt wagoon, sedan-uri limuzine si mpv-uri la fel sau mai mari ca suv-urile in ambele aspecte. ca sa nu zicem de pick-up sau minivan-uri.

miscarea nu e contra suv, ca asta e doar primu pas si joaca acu cartea celor care sunt contra din motive mai mult sau mai putin rezonabile, dar impinse in fata tot de trendul asta cu interdictii si apoi taxe. cu cat suntem de acord cu mai multe restrictii, chit ca unele nu par ca ne afecteaza direct acu, la unul din pasii urmatori ceva sigur ne va afecta...remember this.

#29
loren2

loren2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 08.11.2023

View PostMindArchitect, on 22 noiembrie 2023 - 21:54, said:

Este o realitate interesanta, conform studiilor, tineretul nu doreste sa conduca.
Prefera uber, bolt, prefera inteligenta artificiala.
Asa este. Tineretul vrea para malaiata in gura, apoi se plang ca e nedreapta lumea si devin depresivi cand ajung la varsta la care constata ca au ajuns sclavi degeaba.

View PostMindArchitect, on 22 noiembrie 2023 - 21:54, said:

Cei trecuti de o varsta or sa se opuna oricarei initiative care se opune masinilor in orase.
Cei ce aplauda initiative de genul asta sunt cei prea saraci sa isi permita o masina, sau prea prosti sa poata conduce o masina.
Iar grosul se afla in zona de tineret, care de mici sunt nu numai predispusi dar si indoctrinati sa-i urasca pe cei ce le-ar putea fi parinti (adica cei de varsta medie care produc banii).
Si mai sunt si cei din zona de pensionari carora nu prea le pasa ca ei oricum nu isi permit masini si beneficiaza de transport mocangeala subventionat de stat (adica cei de varsta medie care produc banii).

View PostAdm, on 22 noiembrie 2023 - 22:12, said:

Numai mie mi se pare aiurea sa votezi ceva care nu te afecteaza direct?

Cum ar fi ca si impozitele sa fie votate? Pun pariu ca ar fi 90% pentru cei cu venituri mari si minime/0 pentru cei cu venituri mici (cei multi).

La fel, referendum ca sa ii penalizezi pe cei cu SUV-uri, adica aia cu mai multi bani, enervanti. E  de fapt o pedeapsa care nu rezolva nimic, pentru ca realist, procentul de SUV-uri e mic (mai ales in Paris).

Daca e sa creasca taxa de parcare la SUV-uri, referendumul e un succes rasunator.
Daca e sa creasca taxele de parcare pentru toate categoriile de masini, probabil ca nu s-ar face referendum.

- Nu-i asa ca vrezi sa fim cu toti egali?
- Da, dar in cele bune doar!
Ai dreptate.
S-a incercat si la noi in Bucuresti ceva de genul.
Anuntase taxa de oras, care initial fusese promovata ca fiind taxa antipoluare si anti-vinitura si toti cretinii din Bucuresti aplaudau ca focile ca ce bine e ca se da lege sa se taxeze poluarea, ca toti din Bucuresti credeau ca lor nu li se va aplica, ci doar vecinului ala pe care ei au ciuda. Presa era exaltata ca ce decizie buna e sa se taxeze extra masinile care trec prin oras ca masinile e poluante si alte cretinatati. Facut sondaje care ieseau toate in favoarea taxarii masinilor poluatoare.
Apoi s-a scos proiectul la dezbatere publica, in el prevedea ca toate masinile din Bucuresti sa plateasca taxa... brusc toti cretinii ce aplaudau ca focile au inceput sa zbiere de disperare ca nu e corect sa se taxeze masinile, presa la fel a inceput sa boceasca... cand au aflat ca ii vor afecta si pe ei, s-au sucit, nu mai era buna taxa, era mai bine cu masini care sa polueze, ca erau masinile lor.
In final s-a retras proiectul.

Daca iesi pe strada si intrebi pe cineva daca e bine sa se interzica tot ce nu detine el, o sa zica ca e corect, ca omul are scris in ADN "sa fie omorata capra vecinului de ciuda ca nu pot avea si eu"

#30
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009

View PostAlex432, on 23 noiembrie 2023 - 08:45, said:

Tarane, peste 65% din auto produse acum sunt suv/cuv/etc, ii faci tarani si pe aia cu: Yaris, Corsa etc.

Tu si altii care tot vreti interdictii, sa va interziceti numai pe voi,  lasat-i pe altii.

Intamplator chiar m-am nascut in Bucuresti dar accept sa fiu facut taran daca motivul ar fi bun. Din pacate nu e bun acum.
Tu nu faci decat sa te desconspiri ca probabil ti-ai luat vreun X de acum 'spe ani ca atat poti. Si faptul ca nu stii clasele de masini si diferenta intre SUV si restul si le bagi la gramada nu face decat sa confirme.
Mai citeste o data titlul topicului, cauta pe gugal diferenta intre clasele de masini, eventual cauta prin postarile mele si o sa vezi ca mi-am luat berlina cu banii cu care imi luam orice SUV si dupa aia poti sa iti dai cu parerea.

#31
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,212
  • Înscris: 22.05.2003
Personal prefer SUV si nu am nicio intentie de offroad.
Prefer SUV pentru:
- pozitia mai comoda
- pozitia mai sus (sunt scunda), care imi permite sa vad stopuri de frana prin luneta masinii din fata, deci pot conduce preventiv.
- spatiu interior
- siguranta

Diferenta dintre un SUV european si o limuzina de clasa medie este infima, de perceptie.
Nu mai zic de gloata EV, care nu e nici cal, nici magar.

#32
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,003
  • Înscris: 04.10.2007
Francezii sunt idioti, nu cred ca o sa treaca o astfel de lege.... Chiar daca eu sunt impotriva SUV-urilor (nu am nimic cu conducatorii de SUV, dar eu nu o sa imi cumpar niciodata SUV) asta mi se pare o idiotenie...
Fiecare stie nevoile lui si isi cumpara ce masina vrea.

Din punctul meu de vedere (al unui nespecialist in domeniu auto), in afara de siguranta, SUV-ul are toate dezavantajele posibile... dar toate.
1) Gabarit mare, greu de parcat si de strecurat prin oras...
2) Centru de greutate sus, deci slab/foarte slab pe viraje... Vezi testul elan unde SUV-urile rar reusesc sa il treaca la peste 75Km/h
3) Consum mai mare de combustibil datorita greutatii mai mari si aerodinamicii mai proaste.
4) Intretinere mai scumpa... cat e o anvelopa pe 16/17 si cat e una pe 20/21.
5) Acceleratia indiferent ca vorbim de 0-100 sau 60-120, sau mai stiu eu ce interval, mult mai slaba ca la o masina normala... chestie la fel datorata gabaritului, aerodinamicii si greutatii.

Aceeas masina, cu acelas motor, un sedan si un SUV, diferentele de consum sunt de cel putin 2-3L/100km si 0-100 de cel putin 1.5-2sec. (comparat spre exemplu Audi A4/A5 40 TFSI cu Audi Q5 40 TFSI).
DPMDV (atentie inca o data, al unui nespecialist in ale auto) SUV-urile sunt cele mai ineficiente autoturisme.

In februarie am avut de ales o masina (erau disponibile Audi: A3, A4, A5, Q2, Q3, Q5 - autoturisme produse la sfarsit de 2019 inceput de 2020 cu 75.000-100.000km) si A5-ul si Q3-ul aveau acelas pret... eu am ales A5-ul... Q5-ul era cu vro 5000 euro mai scump...

Edited by mirel3003, 23 November 2023 - 10:07.


#33
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,820
  • Înscris: 09.01.2007

View PostAlex432, on 23 noiembrie 2023 - 08:45, said:

Tu si altii care tot vreti interdictii, sa va interziceti numai pe voi,  lasat-i pe altii.
Din partea mea poti sa-ti iei tanc, dar as baga lege ca daca parchezi pe trotuar si blochezi in asa fel incat sa nu poata trece un carucior/scaun cu rotile, masina ridicata si dusa direct la compactor, sa le-o faca cub. Indiferent ca-i smart sau GLS.

#34
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,208
  • Înscris: 30.07.2006
E vorba doar de suv-urile mari.
Si de masinile electrice, la fel,cele mari.

In Romania nu ar avea nici o sansa.

View Postpufonel, on 22 noiembrie 2023 - 23:31, said:

Tocmai din cauza asta isi cumpara lumea SUV-uri in draci.

Pentru ca merita :)

Edited by Moinesti72, 23 November 2023 - 10:31.


#35
bogdan_o

bogdan_o

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 05.04.2005
Salut

In propunere nu se mentioneaza lungimea sau inaltimea masinii

Vizate sunt:
- masinile cu motoare termice sau hybridele cu masa proprie > 1600 KG
- masinile electrice cu masa proprie > 2000 KG

Deci vor fi afectate nu numai SUV-urile, ci toate masinile din clasele medii/mari care cu adevarat nu au ce cauta in mod constant in oras.

Ai nevoie constant de masina in oras, iti cumperi una mai mica. Ocupa mai putin loc si polueaza si mai putin.

Oricum initiativa e buna, chiar si pentru cei care vor sa epateze in continuare. In loc sa-si puna poze cu fasuri de la Moncler sau nota de plata de la Nusr-Et, vor putea posta chitantele de la Yespark.

#36
Alex432

Alex432

    involt

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,218
  • Înscris: 28.05.2020

View PostSeteh, on 23 noiembrie 2023 - 09:52, said:

Tu nu faci decat sa te desconspiri ca probabil ti-ai luat ...
masina anul asta, un pic mai scumpa decat a ta. (scuze)

Faptul ca stii tu categoriile masinilor, te face deosebit !

View PostTehCube, on 23 noiembrie 2023 - 10:29, said:

as baga lege ca daca parchezi pe trotuar si blochezi in asa fel incat sa nu poata trece un carucior/scaun cu rotile,

masina ridicata si dusa direct la compactor, sa le-o faca cub.
Stimabile,  parcarea pe trotuar e interzisa.

Va simteti bine ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate