Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Runflat - rigide?
#19
Posted 10 October 2023 - 09:41
PiticVerde, on 10 octombrie 2023 - 08:56, said:
Bineinteles ca in timp o anvelopa rigida va scadea "viata " suspensiilor Cu cat, mai precis? Stii sau vorbesti din filme Am la mine pe strada un speed bump Daca vin acasa de 2 ori pe zi, data de o data, cu cat ii scade viata suspensiei? Ia sa vedem ce vorbim? |
#20
Posted 10 October 2023 - 10:05
oare restul trenului de rulare al masinii nu e proiectat si el in functie de optiunea proiectantului pentru run flat?
+ comportamentul in caz de pana mai ales la viteza mare , de exemplu pe autostrada ? In caz de pana totusi si mers asa, ma intreb daca nu e foarte usor sa deteriorezi janta la orice groapa cu margine abrupta si adanca de 2 cm ? Edited by superrazvan, 10 October 2023 - 10:15. |
#21
Posted 10 October 2023 - 11:13
Anvelopele runflat îi sperie pe români din cauza costurilor şi a informaţiilor preţioase pe care le iau de la Doreii din vulcanizări.
Doreii, semianalfabeţi calificaţi la locul de muncă, ştiu influenţa anvelopelor asupra articulaţiilor, a bucşelor dar şi asupra sistemelor de transmisie şi direcţie. Dau impresia că sunt autorii unor tratate pe subiect, ajung până la modul în care au fost proiectate maşinile. De fapt supărarea lor porneşte de la invidia pe clientul care foloseşte produse scumpe. După aceea au impresia că sunt daţi la o parte de produsele mai bune, clienţii având seturi de jante dedicate sezonului. Îi mai supără şi că trebuie să care mai mult şi să fie mai atenţi când fac montarea anvelopelor. Nu Dorel este problema, adevarata problemă o reprezintă cei care îl ascută cu gura căscată. |
#22
Posted 10 October 2023 - 11:55
Tsunamii, on 10 octombrie 2023 - 07:06, said:
Pentru ca asa va spune iutubele. Copii de internet Unii dintre noi erau la școală de autovehicule când alții erau la grădiniță. Nu-ți permit să fii nepoliticos și nu ne tragem de șireturi când am ani de condus și profesat în domeniu decât ai tu sau alții care au logica ta de viață. Ești capabil să scrii ceva cu respect, scrie, altfel, abține-te! Când eu mergeam la școală nu exista nici măcar internet, darămite google sau youtube. Nu-mi iau informațiile de acolo, ci din zecile de ani de practică în domeniu. Dragă Adm, te rog să te informezi înainte să scrii. Ți-o spun cât se poate de politicos. Anvelopele RunFlat nu se vulcanizează. Întreabă la orice vulcanizare. Nu ține peticul, nu se lipește, la propriu. Ori ține foarte puțin și se dezlipește. Singura soluție temporară este șnurul. Citește informațiile oficiale despre repararea anvelopelor RunFlat și vei vedea că la toți producătorii se spune clar că după utilizarea anvelopei pe pană, se schimbă anvelopa, nu se repară. Desigur, nu mă veți crede pe mine și înțeleg asta uitându-mă la ceea ce ați scris până acum. Așadar, pentru că tocmai, nu țineți cont de cei din domeniu, vă las link pentru că asta este credibil pentru ci obișnuți cu mediul online. "Unfortunately, due to the way in which a run flat tyre is reinforced to be useable when punctured, it's not possible to repair them following a puncture or any other sort of damage. Once a damaged run flat tyre is driven on, the structure that supports the weight of the car is compromised. This cannot be fixed, unlike a traditional tyre. This may seem like a negative, but when you consider you don’t need to buy or carry a spare, and don’t need to change a tyre at the side of the road or call for roadside assistance, the positives stand out. Also, having a TPMS alert you when there’s a drop in pressure does allow for that extra peace of mind." prietenul Google. Eu închid aici discuția pentru că nu am chef de schimb de replici cu nimeni. Mai ales când văd lipsă de politețe și colegialitate. |
#23
Posted 10 October 2023 - 12:17
terratec, on 10 octombrie 2023 - 11:13, said:
Anvelopele runflat îi sperie pe români din cauza costurilor şi a informaţiilor preţioase pe care le iau de la Doreii din vulcanizări. Doreii, semianalfabeţi calificaţi la locul de muncă, ştiu influenţa anvelopelor asupra articulaţiilor, a bucşelor dar şi asupra sistemelor de transmisie şi direcţie. Dau impresia că sunt autorii unor tratate pe subiect, ajung până la modul în care au fost proiectate maşinile. De fapt supărarea lor porneşte de la invidia pe clientul care foloseşte produse scumpe. După aceea au impresia că sunt daţi la o parte de produsele mai bune, clienţii având seturi de jante dedicate sezonului. Îi mai supără şi că trebuie să care mai mult şi să fie mai atenţi când fac montarea anvelopelor. Nu Dorel este problema, adevarata problemă o reprezintă cei care îl ascută cu gura căscată. Edited by superrazvan, 10 October 2023 - 12:20. |
#24
Posted 10 October 2023 - 12:31
cata32, on 10 octombrie 2023 - 11:55, said:
Anvelopele RunFlat nu se vulcanizează. Întreabă la orice vulcanizare. Nu ține peticul, nu se lipește, la propriu. Ori ține foarte puțin și se dezlipește. Singura soluție temporară este șnurul. Citește informațiile oficiale despre repararea anvelopelor RunFlat și vei vedea că la toți producătorii se spune clar că după utilizarea anvelopei pe pană, se schimbă anvelopa, nu se repară. Pe cine să întrebe la vulcanizare, pe Dorel ? Lucrătorul necalificat nu a studiat disciplinele necesare precesului de reparare. Habar nu are de vulcanizare (procedeu chimic) şi nici de lipire. El ştie doar să aplice un plasture sau să întroducă un şnur cu cauciuc după ce a distrus anvelopa. Producătorii merită toată încrederea, ei sunt direct dezinteresaţi de repararea anvelopei. Nu pun la dispoziţie informaţiile şi produsele necesare reparării. Ei trebuie să vândă pentru a mulţumi acţionariatul. superrazvan, on 10 octombrie 2023 - 12:17, said:
De ce nu schimba vulcanizarea? Exista si profesionisti instruiti, echipati, atenti la detalii, la curent cu noutatile, cu experienta, in timp si s-ar putea sa apara si surprize placute. RAR nu cere profesionşti în domeniul roţilor, permite accesul oamenilor fără şcoală serioasă. În mod normal vulcanizarea ar trebui considerat atelier mecanic de reparaţii auto. Echipamentele şi sculele trebuie să fie omologate, muncitorii să aibă şcoală de mecanici şi cel mai important este să aibă şefi de atelier cu studii mai serioase decât au mecanicii. Dacă primii pot avea licee de profil, ceilalţi ar trebui să fie absolvenţi de colegiu tehnic (ceva spre subingieri). Schema de mai sus ar rezolva problemele de ordin chimic sau fizic care nu sunt înţelese de lucrătorii actuali (cei care strâng prezoane cu pistolul pneumatic). |
#25
Posted 10 October 2023 - 13:07
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4FOIubWv6Cs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] asta e un videoclip mai vechi de pe la inceputurile Runflat tyres. Incerc sa ma opresc aici
|
#26
Posted 10 October 2023 - 13:15
cata32, on 10 octombrie 2023 - 11:55, said:
Te rog frumos să te abții. Văd că mai primești și like pentru prostiile pe care le afirmi. Unii dintre noi erau la școală de autovehicule când alții erau la grădiniță. Nu-ți permit să fii nepoliticos și nu ne tragem de șireturi când am ani de condus și profesat în domeniu decât ai tu sau alții care au logica ta de viață. Ești capabil să scrii ceva cu respect, scrie, altfel, abține-te! Când eu mergeam la școală nu exista nici măcar internet, darămite google sau youtube. Nu-mi iau informațiile de acolo, ci din zecile de ani de practică în domeniu. Super, ia sa te vedem, cand mergeai tu la scoala aia fara internet, cum si de unde ai invatat ce e cu gumele run-flat? Si mai explica-mi asa stiintific dupa scoala pe care ai facut-o, de unde ai informatia: cata32, on 10 octombrie 2023 - 06:17, said:
Nu sunt doar mai rigide, sunt și mai grele. Simțitor la ținuta de drum a mașinii. Ce inseamna in limbaj pro "simtitor la tinuta de drum a masinii"? N-oi fi avut tu internet atunci, dar ai acum. Cat de "specialist" esti daca intrebi la vulcanizare? De ce nu ar merge lipirea cu snur? Nu e cauciuc? Ce-mi zice un specialist? Nu "ce se zice" din popor, ci "care e explicatia" ma intereseaza. Un rezultant al Institutului Politehnic Bucuresti. |
#27
Posted 10 October 2023 - 15:30
Tsunamii, on 10 octombrie 2023 - 08:16, said: Si astepti... cat? Daca ai timp cateva ore si nu incurci circulatia, nu-i problema Ia sa faci pana cand da zapada si sa vezi atunci ce conteaza abonamentul Daca asta mica ar conduce, i-as lua numai d-astea si masina automata. Ei ii trebuie sa ajunga IN SIGURANTA de la A la B. De restul ma ocup eu. Asa eram si-n State. Ninsese intr-o zi si... "Nu stiu s-a aprins ceva galben la bord! e in parcare la mine la firma!" Daduse-ntr-o groapa si s-a dus guma. Slava domnului ca n-a spart janta. M-am dus, am sunat ACR-ul si mi-a rezolvat-o. (In 5 ore.). Cauciuc nou ca ala era taiat bine. Astepti cat e nevoie. Dar e problema altcuiva sa produca de undeva o roata, o platforma sau ce e nevoie atunci. Chiar si o noapte de hotel. Cat dureaza nu am idee pentru ca nu am mai facut o pana de cu mult inainte sa fi avut asistenta rutiera. Pentru femei e totuna daca au rezerva sau nu ca probabil n-or sa poata sa se lupte cu roata si nici nu ar fi interesate chiar daca ar putea. Asa ca asistenta rutiera e, intr-un fel sau altul. |
#28
Posted 10 October 2023 - 16:22
sebulbus, on 10 octombrie 2023 - 15:30, said:
Pentru femei e totuna daca au rezerva sau nu ca probabil n-or sa poata sa se lupte cu roata D-aia si militez pentru runflat, ca si pentru oameni ocupati, ca si pentru curieri etc. In lumea de afaceri, timpul e pretios, nu si in Romania unde sa sufli-n carburator, sa repari bmw-ul la colt de strada si sa schimbi roata, e o virtute. In alte tari se castiga bani in timpul asta. |
|
#29
Posted 10 October 2023 - 20:42
Multumesc pentru raspunsuri... consider ca aveti dreptate si unii si alti... asadar cel mai cuminte este sa-mi caut o roata de rezerva slim si s-o pun in portbagaj ) ... in rest toate cele bune.
Merg de 12 ani si am facut o singura data pana... kit-ul ala de reparatie pana cu solutie de turnat in anvelopa este o mizerie daca pana e serioasa, iar pana vine asistenta rutiera te plictisesti - asta in situatia in care ai semnal la telefon. Deci, daca ai ghinion asa mare, tragi pe dreapta si in 30 de minute ai plecat cu rezerva... asta e, noi sa fim sanatosi. Edited by stefteo21, 10 October 2023 - 20:48. |
#30
Posted 11 October 2023 - 11:01
Ca sofer de BMW care are toata ziua treaba de facut in fiecare colt al tarii, din cele 5 pene facute in ultimii 10 ani, toate au fost cu suruburi/cuie/sarme de gard, si nici una nu a fost catastrofica.
Pierderea de aer este atat de mica incat te poti opri la fiecare 25-30 de minute sa completezi 1 bar de aer, pana ajungi la o vulcanizare. Masina in cauza are jante pe 18 si cum am uzat anvelopele runflat cu care a venit din Germania, cum am trecut pe normale. |
#31
Posted 12 October 2023 - 16:19
Problema la runflat-uri (pe linga pretul mult mai mare) e ca sint mult mai grele si in timp iti distrug suspensia / articulatiile.
Oficial nu se peticesc. |
#32
Posted 12 October 2023 - 19:59
#33
Posted 14 October 2023 - 12:28
reventon, on 11 octombrie 2023 - 11:01, said:
Ca sofer de BMW care are toata ziua treaba de facut in fiecare colt al tarii, din cele 5 pene facute in ultimii 10 ani, toate au fost cu suruburi/cuie/sarme de gard, si nici una nu a fost catastrofica. Pierderea de aer este atat de mica incat te poti opri la fiecare 25-30 de minute sa completezi 1 bar de aer, pana ajungi la o vulcanizare. Masina in cauza are jante pe 18 si cum am uzat anvelopele runflat cu care a venit din Germania, cum am trecut pe normale. Tot așa, am luat cuie, sârme. Am încerca șnur, și-a dat drumul după un timp, apoi petice lipite pe interior cu mama adezivilor de vulcanizare, la fel, a ținut puțin și s-au dezlipit. Petice din altea tip ciupercă, s-au dus și alea. Efectiv cauciucul ăla la interior nu adera la niciun adeziv. Polizat, la cald, toate variantele vieții. Acum am anvelope normale, ușoare, silențioase, confortabile, zici că e altă mașină. Iar cei care nu știu cât de grea este o anvelopă pe 18/19/20 cu lățime de peste 255mm și rigide și scumpe... probabil compară cu cele de 205/15... de zice că-s prostii. |
|
#34
Posted 15 October 2023 - 07:55
undesignus, on 12 octombrie 2023 - 16:19, said:
Problema la runflat-uri (pe linga pretul mult mai mare) e ca sint mult mai grele si in timp iti distrug suspensia / articulatiile. Oficial nu se peticesc. LoL, alt expert…de unde drac tot apareti? Caz concret, BMW G30 , 530XD, runflat vara, am facut o gramda de pe e, nicio problema, 190.000 km nicio problema la suspensii plus ca erau suspensii sport. Deci? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users