Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum o duc cei cu casele din nordul Capitalei?
Last Updated: Oct 27 2023 20:54, Started by
aaaa4567
, Oct 06 2023 08:15
·
9
#73
Posted 20 October 2023 - 12:18
Metroul in Otopeni este o poveste vanturata de mult timp de multi care au imobile/ investitii prin zona.
|
#74
Posted 20 October 2023 - 12:25
Ca sa devina justificat ar trebui sa tapetezi zona cu P+6 sau peste integral. Ceea ce e fizic imposibil pentru ca mare parte din ea e ocupata de privighetori cu ochi albastri. Numarati gardurile de sarma ghimpata.
|
#75
Posted 20 October 2023 - 12:30
Metroul spre Otopeni în condițiile în care mai ai zone cu densitate mare de populație care nu sunt acoperite de rețeaua de metrou denontă doar interese ascunse. Altfel nu se justifică această investiție. De altfel, cum spunea și un coleg mai devreme tocmai de aceea a fost refuzată finanțarea externă. Și să nu uităm ce spunea un ministru foarte apreciat pe Softpedia:
Quote Drulă, despre metroul spre Otopeni: Bucureștenii au mare nevoie de alte linii de metrou, ca magistrala M5, care traversează de la est la vest Bucureștiul, continuarea de la Gara de Nord spre sud a liniei M4, chiar și de linia M7, acea diagonală din Colentina până în Rahova. Sunt linii necesare, care unesc cartiere cu densitate mare de oameni. Densitatea de la stația Tokyo la Aeroportul Otopeni este cea mai mică din București”, a spus ministrul. |
#76
Posted 20 October 2023 - 12:38
Nu stiu daca densitatea e relevanta acolo. Acea statie colecteaza de pe o suprafata mult mai larga decat o statie din Bucuresti, asa ca poti ajunge la un numar similar de pasageri pe ora chiar daca densitatea este mai mica.
|
#77
Posted 20 October 2023 - 12:44
Daca ii aduni pe toti locuitorii zonei nu sunt destui. Otopeniul oras si aeroport sunt singurele statii viabile. Restul nu au treaba unde merge metroul ala. Si daca il faci pe ala nici nu mai vezi bani de o alta linie utila, de exemplu una circulara.
|
#78
Posted 20 October 2023 - 12:55
george_alexandru, on 20 octombrie 2023 - 12:38, said:
Nu stiu daca densitatea e relevanta acolo. Acea statie colecteaza de pe o suprafata mult mai larga decat o statie din Bucuresti, asa ca poti ajunge la un numar similar de pasageri pe ora chiar daca densitatea este mai mica. Chiar și așa, o mare parte din oraș este neacoperit de metrou și acolo deja există densitatea mai mult decât necesară pentru așa ceva. Această linie s-ar fi putut face bine mersi după ce se realizau celelalte. Eventual se putea face tramvai în continuarea liniei 5, se dubla linia de tren spre aeroport etc. Chiar nu era o prioritate pentru oraș. Dar să nu uităm de chelul cu tichia de mărgăritar. |
#79
Posted 20 October 2023 - 13:33
Otopeniul are cca 13k locuitori inclusiv satele care mananca o paine pana la ulita mare. Iar aeroportul are doar el ~1300 angajati, plus toti terti, privatii si toate speciile de autoritati care presteaza tot in incinta, si mare parte stau in zona. Plus restul de locuri disponibile in toate domeniile obisnuite.
Abia ce ramane de aici iau directia Bucuresti pentru munca. |
#80
Posted 20 October 2023 - 23:03
sebulbus, on 20 octombrie 2023 - 12:13, said:
Cine zice supralargire? Pe reteaua existenta. DN1 oricum nu se circula pe banda 1 cine stie ce decat la ore de varf pentru ca gropi si canale. Iar o parte din cererea rutiera se converteste usor in cerere pentru transport in comun daca e planificat cu cap. Ba as zice ca s-ar circula mai fluent pe 2 benzi plus tramvai pe cale separata decat se face acum. Nu se circula pe banda 1 pentru ca Doreii din zona au inteles ca aia ar fi prostia suprema. Adica ar bloca din nou tot Otopeniul, chiar in conditii de trafic mediu. O singura schimbare de banda poate bloca o autostrada de 8 benzi asa ca idee. O linie de metrou in plus spre aeroport sau mai departe spre Therma nu duce la blocarea extinderii altor linii in Bucuresti sau Cluj. La fel cum blocarea constructiei autostrazii Transilvania nu a dus la alte constructii de autostrazii in aceea perioada. Drula a dat cu batul in balta cu acele idei si chiar nu inteleg de ce, pt. ca pare cu capul pe umeri in restul timpului. Poate are vreo fosta iubita/dusman in Otopeni si nu suporta zona. |
#81
Posted 21 October 2023 - 09:49
vacantamijlocie, on 20 octombrie 2023 - 12:18, said:
Metroul in Otopeni este o poveste vanturata de mult timp de multi care au imobile/ investitii prin zona. In plus, corect ar fi sa scoti acest metrou la suprafata si sa ajungi cu el la Ploiesti. Ar fi o mare sansa de care ar profita in special capitala si toata zona metropolitana. |
#82
Posted 22 October 2023 - 11:05
Fiti mai realisti. Nu mai visati cai verzi pe pereti.
Suntem in Romania, cu o coruptie generalizata, spagi etc. |
|
#83
Posted 22 October 2023 - 11:15
...sa scoti acest metrou la suprafata si sa ajungi cu el la Ploiesti.
mai lasa iarba.... Attached Files |
#84
Posted 22 October 2023 - 11:52
De ce nu pana la Brasov, daca tot nu se face autostrada ?
|
#85
Posted 23 October 2023 - 07:49
#86
Posted 23 October 2023 - 08:43
cipaul, on 20 octombrie 2023 - 23:03, said:
Daca ramane o masina blocata pe banda 1 nu o sa mai prinzi tu avionul care pleaca peste trei ore sau o ora in plus e garantata spre Bucuresti pe sensul opus. Nu se circula pe banda 1 pentru ca Doreii din zona au inteles ca aia ar fi prostia suprema. Adica ar bloca din nou tot Otopeniul, chiar in conditii de trafic mediu. O singura schimbare de banda poate bloca o autostrada de 8 benzi asa ca idee. Ideea pentru care introduci transport in comun eficient e sa si fie folosit. Doua benzi ramase per sens sunt exact ce au majoritatea kilometrilor de autostrada din tara asta. In plus, centura autostrada va elimina nevoia de tranzit prin interiorul orasului si deci nevoia de patrundere pe DN1 spre oras. Iar Otopeniul ar avea mai mult de castigat dintr-o linie de tramvai care eventual sa distanteze atrocitatile alea de blocuri de zgomotul benzilor rutiere. DN1 e practic inexistent pentru ei oricum. Orasul e la est de DN1 si cartierul ala de case e scriptic parte a Otopeni la vest, dar functioneaza ca doua chestii distincte. cipaul, on 21 octombrie 2023 - 09:49, said:
Metroul spre Otopeni este obligatoriu daca nu doresti sa faci inutil aeroportul din Otopeni in 5....6 ani. In plus, corect ar fi sa scoti acest metrou la suprafata si sa ajungi cu el la Ploiesti. Ar fi o mare sansa de care ar profita in special capitala si toata zona metropolitana. Exista metrou de suprafata de zeci de ani catre Ploiesti, ii zice tren. Din nou, paradoxul de Bucuresti, trenurile functioneaza bine doar cu intuneric. News flash, aeroportul e peste capacitate de x ani si fara un terminal nou nu mai are mult spatiu de crestere oricum. Asadar unde duci metroul? La terminalul care nu exista sau la cel care va fi uitat? Mi-e lene sa caut unde au adus chiar Aerop Bucuresti un studiu in discutie care arata ca majoritatea aeroporturilor de talia la care previzioneaza ca vor ajunge sunt conectate fie cu metrou fie cu tren de oras si foarte putine cu ambele. Si o duc bine mersi. Si oricum, discutia e lipsita de sens cat timp metroul si trenul vor duce la Gara de Nord. Ambele. Doar ca unul va implica transbordare ca sa mai mergi o statie. Sigur, putem face metrou si pana la Satu Mare, ca miliardele cresc in copaci si la fel si capacitatea de executie. Doar ca in practica nu e asa si unele lucruri dureaza sau se platesc intr-o viata de om. Si nici nu ar rezolva problema de la care am pornit discutia, transhumanta de la Corbeanca/Balotesti spre cladirile office din zona Floreasca si eventualul acces al pasagerilor fara transbordari cat mai adanc in Bucuresti ca beneficiu secundar. |
#87
Posted 23 October 2023 - 08:46
Există discuții pentru un aeroport în sud, nu e musai să mai adauge un terminal la Otopeni.
Cu trenul din păcate nu ai acces la localitățile de pe DN1. Abia au reușit să-l facă și pe ăsta spre aeroport. Edited by george_alexandru, 23 October 2023 - 08:48. |
|
#88
Posted 23 October 2023 - 08:57
Bravo ăștia cu viziune!
Daca-l duci pe metrou de mână până la Ploiești, e cea mai mare realizare! De acolo te mai forțezi un pic și faci legătura cu tunelurile dacice. Fluezidezi traficul până la maciupiciu, că au și acceleratoare de particule pe care le au inventat ei. |
#89
Posted 23 October 2023 - 10:14
Vaccinatu, on 23 octombrie 2023 - 08:57, said:
Bravo ăștia cu viziune! Daca-l duci pe metrou de mână până la Ploiești, e cea mai mare realizare! De acolo te mai forțezi un pic și faci legătura cu tunelurile dacice. Fluezidezi traficul până la maciupiciu, că au și acceleratoare de particule pe care le au inventat ei. Poti baga un chef cu bere la PET care face omul destept. |
#90
Posted 23 October 2023 - 10:43
Capre le mor poate alora care si-au asumat sa ia case langa stani. Mie nu, cu toate ca tata a fost cioban si mi-ar parea rau.
Mai colega, astia nu sant in stare sa largeasca o stada deja facuta si tu vrei metrou pana la Ploiesti ca ai tu viziune de metropolitan si zona. Daca v-au spus aia de v-au vandut ca se lucreaza la metrou, voi ati crezut? Pai se lucreaza si o sa fie gata, asta-i adevarul. Mai e de vazut doar cand. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users