Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Lynk & Co 01
Last Updated: Apr 21 2023 06:28, Started by
N62B44
, Feb 03 2023 16:15
·
0
#55
Posted 28 March 2023 - 21:51
Si din ciclu " Masina noua nu se spala , se schimba" . Am primit mesaj ca o sa-mi schimbe masina cu una noua ca asta are deja 1700 km . Dracu ii mai intelege pe chinezii astia.
Nu ma deranjeaza, ca oricum vin acasa sa mi-o aduca si ma scutesc s-o spal pe asta "veche" ( fabricatie decembrie 2022). Edited by N62B44, 28 March 2023 - 21:51. |
#56
Posted 29 March 2023 - 10:28
Poate primesti noul model! Oricum ciudat sa o schimbe asa de repede.
|
#57
Posted 29 March 2023 - 11:06
Nu e nici un model nou in Europa. Asta pe care o am acum e ultimul facelift, deci habar n-am. O sa-i intreb de ce o schimba cand o sa sune. Posibil sa fie vreo greseala.
Oricum toate setarile ( inclusiv pozitie scaune) sunt in profil salvat online, deci nu e nevoie sa fac nici o ajustare intr-o masina noua. |
#58
Posted 29 March 2023 - 15:53
Foarte buna afacerea, nu stiu cum fac astia sa functioneze modelul asta de business, dar daca asa o sa fie si la noi, nu o sa imi mai cumpar masina in veci...
Doar faptul ca nu mai investesti tu capitalul pentru achizitie, este decisiv pentru mine... Iar costul asta clar si plat, iarasi este misto! |
#59
Posted 29 March 2023 - 16:37
Nu ies pe pierdere, masinile sunt ieftine pentru ca produc o singura configuratie in 2 culori, pretul nou a sarit in 2 ani de la 39.000 la 45.000. Acelasi model de finantare il au si Volvo (aceasi firma mama) si mai multi producatori chinezi proaspat intrati pe piata din Olanda/Vest Europa.
Necesita capital masiv la inceput dar mi-e frica ca e parte a "soft power"-ului chinezesc si ca statul chinez are ceva de-a face. Daca modelul asta de finantare se extinde vor da faliment o gramada de institutii care practica modelul clasic de leasing si multi producatori europeni de automobile vor avea probleme. Urmaresc de ceva vreme piata auto chinezeasca si acum 2-3 ani au primit ordin de la Xi sa consolideze (aveau la un moment dat 400 de marci diferite , toate produse in China), in 2021 au expirat niste patente vestice despre baterii (LFP) pe are chinezii le copiasera probabil de mult, in 2022 invazie de masini si producatori chinezi pe piata europeana (vestica deocamdata), majoritatea masini electrice.(Byd, Nio, Xpeng , reclame peste tot, show-room-uri, modalitati bune de finantare, etc) Prea coordonata miscarea ca sa nu fie ceva plan CCP pe termen mediu/lung. Vedem cum raspund europenii. Edited by N62B44, 29 March 2023 - 16:37. |
#60
Posted 29 March 2023 - 16:53
Nu e un model de business profitabil, este doar reteta veche prin care se castiga piete. Toata a folosit-o de-a lungul timpului...
Japonezii au aplicat-o pentru televizoare in America, au vandut in pierdere pana cand au scos de pe piata toti fabricantii de TV-uri din SUA (de ex.) Nu castiga niciun ban cu 550e pe luna, tu bucura-te de produs caci e super ieftin... atat cat o sa dureze! |
#61
Posted 02 April 2023 - 11:34
#62
Posted 20 April 2023 - 22:44
Am fost recent prin Italia si mi-au sarit in ochi de cateva ori prin trafic. Se pare ca se vand bine si pe acolo modelele astea.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users