Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Unde pot reclama o firmă de curierat?
#19
Posted 23 December 2022 - 20:15
ccc190577, on 23 decembrie 2022 - 19:40, said: Eu am comandat pe un site un produs și am bifat UPS la transport. ccc190577, on 23 decembrie 2022 - 19:15, said: Tu faci ce vrei cu informațiile furnizate,mie lipsa acestei piese îmi produce gaură în buget. Nu stiu ce contracte ai cu el, dar daca iti afecteaza "productia" poti renunta la el. Edited by MarianG, 23 December 2022 - 20:15. |
#20
Posted 23 December 2022 - 20:15
Parca toti luati partea curierilor, care majoritatea mi se par niste nesimtiti.
Mereu ma suna cand ajung in fata blocului si imi spun sa cobor. In capul lor cand cineva are de asteptat un colet lumea nu luceaza, doar ii asteapta pe ei. Acuma o saptamana am spus curierului sa lase pachetul la vecinul de langa mine pentru ca eu nu eram acasa. A spus ca el nu urca sa lase pachetul la vecin. Ok. I-am spus sa revina a doua zi, dar la alta ora pentru ca eu o sa fiu iar plecat. Surpriza, ma suna exact la aceeasi ora. tytysor, on 23 decembrie 2022 - 18:38, said:
Auzi, parca nu vezi numarul soferului cind te suna! doar nu e primul ministru sa aiba numarul ultrasescret! Auzi! Ai vrut sa zici ceva? Nu mai stiu la care firma de curierat daca sunai inapoi la numar se inchidea apelul imediat (era parca un numar de centrala). Orice curier care te suna de la firma respectiva avea acelasi numar de telefon. Deci sa suni inapoi pe ce? |
#21
Posted 23 December 2022 - 20:16
la fel am patit si eu cu ups-ul. din olanda a plecat in 28 noimebrie si a ajuns abia ieri. pe site la ei aparea ca nu sunt acasa. nu au dat nici macar un telefon. a fost nevoie sa scriu la customer care un email mai agresiv.
|
#22
Posted 23 December 2022 - 20:17
#23
Posted 23 December 2022 - 20:19
De asta au apărut easybox-urile.
Ai 36 ore să îl iei. |
#24
Posted 23 December 2022 - 20:21
dorin_2k, on 23 decembrie 2022 - 20:19, said:
De asta au apărut easybox-urile. Ai 36 ore să îl iei. si daca dulapurile sunt pline, nu e problema, este unul mai gol in celalalt capat de oras. Edited by MarianG, 23 December 2022 - 20:22. |
#25
Posted 23 December 2022 - 20:28
MarianG, on 23 decembrie 2022 - 19:03, said:
cateodata trimit SMS cu numarul soferului, sa il contactezi da, fix pe aia, sa ii bag de ce gauri au mai iesit, ca au trecut pe langa poarta, apoi ma suna sa-mi comunice ca eu nu-s acasa. in primul rand la cei la care ai facut comanda, ca tu cu ei "ai contract". da, ca daca ar da mesaj cu zi inainte, sa planificam de ambele parti la ce ora sa se execute livrarea ar ramanii unii fara loc de munca, ca vezi "baby jesus", sanchi, ei sunt "experti in logistica". Singurii care trimit sms cu o zi înainte de livrare cred că este DHL, la coletele externe. Cel puțin așa a fost în cazul meu când am comandat un telefon Oneplus. Pt cei care în ghilimele...sunt revoltați de curieri, îi invit să lucreze măcar o săptămână în curierat, apoi vorbim. Știu, sunt și curieri care nu au ce căuta în această branșă... Lucrez în domeniu, nu ca și curier...dar în trecut am fost și curier. PS. Firma de curierat cu număr de centrală este Samdey, cel puțin coletul primit de la ei și sunat de curier era de la ei. |
#26
Posted 23 December 2022 - 20:41
MarianG, on 23 decembrie 2022 - 20:21, said:
da, ca e greu cu telecomuncatiile si sa te intelegi cu clientii, evident. si daca dulapurile sunt pline, nu e problema, este unul mai gol in celalalt capat de oras. Daca e plin, din momentul comenzii nu mă lăsa să îl aleg. Dar nu stau după curier. Deunăzi îl sun la ora 17 și îl întreb: la ce ora veniți? Răspuns: nu știu. Așa că am amânat direct de pe site livrarea pe a doua zi. Zilele astea am văzut toți curierii că de BF cu dubele full |
#27
Posted 23 December 2022 - 20:45
Dacă e firma de curierat care are sediu și cu puncte de lucru secundare, alege ridicare sediu X din localitate. Au program până la ora 19:00...
|
#28
Posted 23 December 2022 - 20:50
dorin_2k, on 23 decembrie 2022 - 20:41, said: Mă pune sa aleg la care easybox sa vina. Daca e plin, din momentul comenzii nu mă lăsa să îl aleg. |
|
#29
Posted 23 December 2022 - 20:52
Daca are sediul in localitate e binișor. Au de căutat acolo între mii de colete.
Daca insa depozitul e la 50 km... A pățit un coleg recent. Nu a auzit telefonul și apoi i-am zis curierul să meargă la sediu la 50 km depărtare, că a doua zi nu îl mai aduce că îs f aglomerați. |
#30
Posted 23 December 2022 - 20:52
#31
Posted 23 December 2022 - 20:55
Ca și info/statistică, una din firmele de curierat din țară, ieri avea în livrare peste 450000 de expediții încărcate la curieri....
|
#32
Posted 23 December 2022 - 21:04
dorin_2k, on 23 decembrie 2022 - 20:52, said: A pățit un coleg recent. Nu a auzit telefonul și apoi i-am zis curierul să meargă la sediu la 50 km depărtare, că a doua zi nu îl mai aduce că îs f aglomerați. Da este un incovenient, dar beneficiarul nu are puterea sa rezolve aceasta situatie. Poate doar sa nu te aleaga data viitoare cand expeditorul ii da voie sa-si aleaga curierul, asa sigur nu o sa mai fie aglomerati. Edited by MarianG, 23 December 2022 - 21:05. |
#33
Posted 23 December 2022 - 21:11
feribalint, on 23 decembrie 2022 - 20:55, said:
Ca și info/statistică, una din firmele de curierat din țară, ieri avea în livrare peste 450000 de expediții încărcate la curieri.... Daca nu sunt in stare, cine i-a obligat sa preia mai mult decat pot duce ? Edited by pasilla, 23 December 2022 - 21:11. |
|
#34
Posted 23 December 2022 - 21:19
bilti, on 23 decembrie 2022 - 20:16, said:
din olanda a plecat in 28 noimebrie si a ajuns abia ieri. pe site la ei aparea ca nu sunt acasa. nu au dat nici macar un telefon. a fost nevoie sa scriu la customer care un email mai agresiv. Cui i-ai scris? Edited by ccc190577, 23 December 2022 - 21:20. |
#35
Posted 23 December 2022 - 21:24
Înseamnă că este o perioada destul de aglomerata.
Un exemplu, astăzi cel puțin 20 de TIR-uri care duc coletele între Hub-uri au avut intirzieri din cauza condițiilor de trafic. Și nu mă refer la condiții meteo, ci din cauza traficului/accidente...etc. Curierii trebuie să plece cel mai târziu la ora 11:00 la livrare colete. Dar ce te faci dacă TIR-ul ajunge la ora 12:00 sau chiar mai târziu în Hub-ul de destinație? Au fost cazuri când s-a defectat capul tractor... Cele mai mari probleme sunt în HUB-urile care sunt în extremitățile țării, gen Timișoara, Oradea, Baia Mare, Iași, Suceava...sau în cazurile de tranzit...gen Timișoara - Constanța cu tranzit București. Dacă camionul plecat din Timișoara intirzie, pierde camionul care pleacă din București spre Constanța. Dar astea sunt lucruri pe care le poți înțelege doar dacă lucrezi în domeniu. |
#36
Posted 23 December 2022 - 21:53
In general reclamatiile lefaci la expeditor - majoritatea curierilor accepta reclamatii doar din partea expeditorului, exceptand cazul in care ajunge cu coletul deteriorat la tine.
Pana acum nu am avut probleme cu UPS-ul, dar in perioada asta sunt si ei ca toti curierii supra-aglomerati. Luni chiar am primit colet cu cumparaturi de pe Amazon UK prin UPS. A plecat miercuri seara din UK, oi dimineata am primit SMS cu adresa de email si nr de telefon al declarantului vamal ca sa-i trimit actele de vamuire. Coletul deja era in tara, dar s-a intamplat ceva si a plecat indarat A sosit vineri la Otopeni si s-a facut vama, dar nu mai putea fi livrat. Duminicaseara am primit SMS ca va fi livrat Luni. Luni m-a sunat curierul si mi l-a adus. S-au miscat destul de natural, mai putin incurcatura cu plecatul inapoi si revenirea - a pierdut o zi. Cel mai nasol e cand dai de cei de la DHL... ccc190577, on 23 decembrie 2022 - 21:19, said:
Cum adică customer? Cui i-ai scris? Ai aici datele de contact - mail si telefon - https://www.ups.com/...er/contact.page Legat de curieri - sunt probleme in special cand livreaza la bloc - multi se dau loviti si zic ca nu e nimeni acasa ca sa nu piarda timpul daca au multe colete de livrat. Eu prefer sa-mi fie livrate coletele la munca - am mai putine batai de cap si in general ii stiu cam pe toti care vin. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users