Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 

De la diesel la hibrida - pt consum

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
526 replies to this topic

#397
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 Ford4, on 11 mai 2022 - 14:59, said:

Cine a interzis-o ?
Consumul prea mare vs non-hibridPosted Image

#398
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022

 ro_explorer, on 11 mai 2022 - 10:49, said:

Medie anuala de 4.2% in Romania, cu o hibrida simpla obtii doar daca conduci ca un octogenar. Ceea ce nu e neaparat un lucru rau, dar asta nu e o referinta caci lumea in general conduce mai vioi un pic.
Inseamna a merge odata cu traficul.
Cred ca punctajul la acceleratie spune tot 😂😂
Acum, asta e un motor pe benzina, 1.2 pus pe o caroserie de 1350kg.... mi-a dat reset , sincer, autonomia aia a afisat-o dupa ce parcursesem deja mai bine de 50 de km de la alimentare.
Acum, am o problema in analiza mea de achizitie....

Attached Files



#399
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,787
  • Înscris: 12.08.2008
Mai gandeste ca folosesti un motor mic 1,2 l Turbo pe o masina normala , ai noroc cu turbina la consum, in rest multa bafta la anduranta, fiabilitate.. fiind un motor f. fortat.
Cele cu ciclul Atkinson au uzura si cunsumul minim pe "benzinare" .

Edited by mihaiC1, 11 May 2022 - 19:30.


#400
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Intreb si eu, de curiozitate, fara sa insinuez ceva. De ce, statistic, ai majoritatea postarilor editate? E vreo schema? Se ponteaza dublu?

#401
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 mihaiC1, on 11 mai 2022 - 19:17, said:

Cele cu ciclul Atkinson au uzura si cunsumul minim pe "benzinare" .
SI performante la fel de minime.

Un lucru ar trebui sa fie clar tuturor: pentru deplasare ai nevoie de energie. Cat timp acea energie vine din arsul de benzina, singurul mod de a avea consum mic este de a avea o masina mica fizic, cat mai aerodinamica si usoara pe deasupra. Atat si nimic altceva.
Hibridele simple (ne-plugin) au un consum cu cca 20% mai mic decat un ICE echivalent (in unele cazuri se ajunge si la 30%) dar aceste eficiente apar in regimuri lente, de oras. La drum intins castigul de eficienta scade sub 10%.

 icssizero, on 11 mai 2022 - 16:39, said:

Inseamna a merge odata cu traficul.
Imi place justificarea asta ... well played. Sper sa o si crezi.

#402
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,787
  • Înscris: 12.08.2008
Saracul de tine ! Ce Full hybrid ai sa zici ca un consum e cu 30 % mai mic ? Deja  ai dat in balarii cu -20% ! Am dat un exemplu de drum intins de 120 km... 3,3 % ti se pare 10 % mai putin decat un motor de 1,8l benzinar si 1,5t ?!? Aritmetic nu iasa la un motor de 1,8l 80 cp si 1,5 T.. consuma mai mult de 8% !!! Hyb ia in medie 4,2 % dar si 3,3% Posted Image Saraca Aritmetica.. cred ca nu ai facut cu femeia de serviciu ?!

Edited by mihaiC1, 11 May 2022 - 20:28.


#403
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Prietene, las-o moarta ca nu iti iese cu aberatii din astea de stiinta paralela pe care le indrugi pe aici.
Hypermiling se poate face cu orice masina, dar aia nu e viata, ala e chin.

Inca o chestie, cand compari masini compari puteri si cuplu (la roata), nu cilindree si cicluri si cacaturi.

#404
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,787
  • Înscris: 12.08.2008
"Prietene" se pare ca esti pe langa mecanica auto si nu mai zic de hybrid (ca idee am in familie parc auto SH Posted Image si nu poate vinde Hybride nici dupa 2-3 ani sau 50 k km ca sunt scumpe cu " spume" !!)

 ro_explorer, on 11 mai 2022 - 20:04, said:

SI performante la fel de minime.

Esti sigur Posted Image Aici vorbim de consum la "performante" Posted Image

Edited by mihaiC1, 11 May 2022 - 21:13.


#405
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,787
  • Înscris: 12.08.2008

 cata, on 11 mai 2022 - 15:25, said:

Consumul prea mare vs non-hibridPosted Image

Cam ai dreptate .. O HYB benzinara invarte motorul termic/electric cu peste 5 100 rot/ min. ! sa o incarce si sa transfere putere si in roti, daca duci un diesel la 5 000 rot/min poti sa ii zici adio motorului diesel...
PS Motorul electric de pe haybrid ii "place" sa fie turat bine mai ales la incarcare rapida Posted Imagea bateriei .. asta o face motorul OTTO cu ciclu Atkinson care la turatii mari consuma kw aia care sunt necesari si nu mai mult Posted Image

Edited by mihaiC1, 11 May 2022 - 21:46.


#406
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Tie ti se pun la socoteala postarilor si frameurile din giful cu inghetata?

#407
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,805
  • Înscris: 09.01.2007

 mihaiC1, on 11 mai 2022 - 12:19, said:

Din pacate in 2019 erau generatia 3 la Toyota NOI, din 2020 a aparut generatia 4 si cu cutii e-CVT.. Iarna da se duce la 5,4 % pe 1-2 km pana se incalzeste habitaclul Dar vezi ca sunt doar 3 luni de iarna pe an .. daca in Mai scoti 3,4% in Iulie ce zici ??Posted Image

Pai tocmai ca in Iulie o sa consume mai mult, pentru ca o sa chinui aerul conditionat. Acum ai temperatura ambientala cam la acelasi nivel cu cea de-afara. Eu zic ca primavara/toamna sunt ideale pentru consum redus. Nu vara si clar nu iarna.
Plus ca, repet, nu cred ca scoti sub 4 nici in mai. As zice chiar 4.5 in trafic de gen Bucuresti. Situatii in care mergi sute de km foarte constant la viteza mai mica decat cea a traficului sunt exceptii, nu reguli. Nu multi conduc asa, si nici nu e safe sa conduci mai incet decat majoritatea, la fel cum nu e safe sa conduci mai repede decat majoritatea.

Si repet pentru a 3-a oara, nu e doar opinia mea, vezi aici pe forum jurnale de bord de la cei cu toyota, vezi forumuri toyota. O sa ii ascult pe aia multi care zic de consum 4-5 in nu pe ala care zice de consum 3.

#408
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,802
  • Înscris: 13.11.2006

 justice22, on 05 aprilie 2022 - 14:02, said:

Scoti 4-4.5 pe diesel cand mergi mai mult la vale pe DN, daca faci o medie scoti mai mult. Asa daca vorbim doar de cel mai mic consum, asa nu reflecta realitatea. Vorbesc din teste, din viata reala nu ipotetice.
Din viata reala si testat peste 2 ani acelasi traseu, 6 zile pe saptamana dus-intors, sa nu imi spui ca merg 80 km doar la vale, iti las o poza de ieri dimineata ...

Pentru consum pe distante mai lungi tot dieselul e ideala.

Attached File  consum.jpg   242.82K   38 downloads

#409
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022

 mihaiC1, on 11 mai 2022 - 19:17, said:

Mai gandeste ca folosesti un motor mic 1,2 l Turbo pe o masina normala , ai noroc cu turbina la consum, in rest multa bafta la anduranta, fiabilitate.. fiind un motor f. fortat.
Cele cu ciclul Atkinson au uzura si cunsumul minim pe "benzinare" .
Are 4 ani si este de peste 10 in piata...zero probleme.
Nu e mai fortat ca cele de 1 litru in 3 cilindri si 115cp...nemtesti 😂😂

 Peerless, on 11 mai 2022 - 19:49, said:

Intreb si eu, de curiozitate, fara sa insinuez ceva. De ce, statistic, ai majoritatea postarilor editate? E vreo schema? Se ponteaza dublu?
Fiindca dupa 4 ani de Andrpid inca nu m-am obisnuit cu tastatura pe sticla. Plus de asta folosesc tastatura Blackberry care are literele muuult mai mici, uite acum imi luase b in loc de spatiu.
Dar daca deranjeaza, pot sa las postarile cu litere aiurea prin cuvinte.

#410
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,787
  • Înscris: 12.08.2008
Cu editarea se referea la mine .. stai linistit se baga si el in seama cand nu are argumente Posted Image

 TehCube, on 11 mai 2022 - 23:45, said:

Pai tocmai ca in Iulie o sa consume mai mult, pentru ca o sa chinui aerul conditionat. Acum ai temperatura ambientala cam la acelasi nivel cu cea de-afara. Eu zic ca primavara/toamna sunt ideale pentru consum redus. Nu vara si clar nu iarna.
Plus ca, repet, nu cred ca scoti sub 4 nici in mai. As zice chiar 4.5 in trafic de gen Bucuresti. Situatii in care mergi sute de km foarte constant la viteza mai mica decat cea a traficului sunt exceptii, nu reguli. Nu multi conduc asa, si nici nu e safe sa conduci mai incet decat majoritatea, la fel cum nu e safe sa conduci mai repede decat majoritatea.

Si repet pentru a 3-a oara, nu e doar opinia mea, vezi aici pe forum jurnale de bord de la cei cu Toyota, vezi forumuri toyota. O sa ii ascult pe aia multi care zic de consum 4-5 in nu pe ala care zice de consum 3.
Naspa! Plimbare prin oras... Si e o "performanta" cei 20 km/h Posted Image
"Ciudatenia de HYB" a mea consuma 150- 200 ml /h benzina pt clima "bizonica" .. e de tip INVERTER electric.

Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 08:51.


#411
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 mihaiC1, on 12 mai 2022 - 08:39, said:

"Ciudatenia de HYB" a mea consuma 150- 200 ml /h benzina pt clima "bizonica" .. e de tip INVERTER electric.
Daca-i setata pe 30 de grade cand afara sunt 30 de grade, in rest se duce spre 0,5LPosted Image  maxim. Maximul este la temperaturi extreme,  0-30 de grade. Temperatura ideala este de 22 de grade, testat in 76k de kmPosted Image.
Vad ca aveai AC OffPosted Image

Edited by cata, 12 May 2022 - 09:14.


#412
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,787
  • Înscris: 12.08.2008
Incearca sa nu mai compari Auris gen. 2 cu Corolla generatia 4.. Compresorul e actionat de un motor electric micut de tip inverter cativa zeci de wati electrici , nu direct de motorul termic de cativa zeci de kw..

Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 09:34.


#413
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,128
  • Înscris: 17.01.2012

 ro_explorer, on 11 mai 2022 - 20:45, said:

Hypermiling se poate face cu orice masina, dar aia nu e viata, ala e chin.

TOTAL de acord!
deviză: „urăsc melcii!!!”

#414
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 mihaiC1, on 11 mai 2022 - 20:58, said:

Esti sigur Posted Image Aici vorbim de consum la "performante" Posted Image
Bai trolache ... cat timp arzi benzina ca sa produci energie cinetica ai un randament maxim al motoarelor cu pricina. Deci consum mic inseamna de fapt energie putina consumata de tigaie, caci motoarele au o eficienta limitata in a arde hidrocarburi. Energie putina consumata de tigaie inseamna niste treburi pe acolo, in special accelerari lente si viteze relativ mici.
Vezi ca te bate fizica.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate