Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De la diesel la hibrida - pt consum
#397
Posted 11 May 2022 - 15:25
#398
Posted 11 May 2022 - 16:39
ro_explorer, on 11 mai 2022 - 10:49, said:
Medie anuala de 4.2% in Romania, cu o hibrida simpla obtii doar daca conduci ca un octogenar. Ceea ce nu e neaparat un lucru rau, dar asta nu e o referinta caci lumea in general conduce mai vioi un pic. Cred ca punctajul la acceleratie spune tot 😂😂 Acum, asta e un motor pe benzina, 1.2 pus pe o caroserie de 1350kg.... mi-a dat reset , sincer, autonomia aia a afisat-o dupa ce parcursesem deja mai bine de 50 de km de la alimentare. Acum, am o problema in analiza mea de achizitie.... Attached Files |
#399
Posted 11 May 2022 - 19:17
Mai gandeste ca folosesti un motor mic 1,2 l Turbo pe o masina normala , ai noroc cu turbina la consum, in rest multa bafta la anduranta, fiabilitate.. fiind un motor f. fortat.
Cele cu ciclul Atkinson au uzura si cunsumul minim pe "benzinare" . Edited by mihaiC1, 11 May 2022 - 19:30. |
#400
Posted 11 May 2022 - 19:49
Intreb si eu, de curiozitate, fara sa insinuez ceva. De ce, statistic, ai majoritatea postarilor editate? E vreo schema? Se ponteaza dublu?
|
#401
Posted 11 May 2022 - 20:04
mihaiC1, on 11 mai 2022 - 19:17, said:
Cele cu ciclul Atkinson au uzura si cunsumul minim pe "benzinare" . Un lucru ar trebui sa fie clar tuturor: pentru deplasare ai nevoie de energie. Cat timp acea energie vine din arsul de benzina, singurul mod de a avea consum mic este de a avea o masina mica fizic, cat mai aerodinamica si usoara pe deasupra. Atat si nimic altceva. Hibridele simple (ne-plugin) au un consum cu cca 20% mai mic decat un ICE echivalent (in unele cazuri se ajunge si la 30%) dar aceste eficiente apar in regimuri lente, de oras. La drum intins castigul de eficienta scade sub 10%. icssizero, on 11 mai 2022 - 16:39, said:
Inseamna a merge odata cu traficul. |
#402
Posted 11 May 2022 - 20:17
Saracul de tine ! Ce Full hybrid ai sa zici ca un consum e cu 30 % mai mic ? Deja ai dat in balarii cu -20% ! Am dat un exemplu de drum intins de 120 km... 3,3 % ti se pare 10 % mai putin decat un motor de 1,8l benzinar si 1,5t ?!? Aritmetic nu iasa la un motor de 1,8l 80 cp si 1,5 T.. consuma mai mult de 8% !!! Hyb ia in medie 4,2 % dar si 3,3% Saraca Aritmetica.. cred ca nu ai facut cu femeia de serviciu ?!
Edited by mihaiC1, 11 May 2022 - 20:28. |
#403
Posted 11 May 2022 - 20:45
Prietene, las-o moarta ca nu iti iese cu aberatii din astea de stiinta paralela pe care le indrugi pe aici.
Hypermiling se poate face cu orice masina, dar aia nu e viata, ala e chin. Inca o chestie, cand compari masini compari puteri si cuplu (la roata), nu cilindree si cicluri si cacaturi. |
#404
Posted 11 May 2022 - 20:58
"Prietene" se pare ca esti pe langa mecanica auto si nu mai zic de hybrid (ca idee am in familie parc auto SH si nu poate vinde Hybride nici dupa 2-3 ani sau 50 k km ca sunt scumpe cu " spume" !!)
ro_explorer, on 11 mai 2022 - 20:04, said:
SI performante la fel de minime. Esti sigur Aici vorbim de consum la "performante" Edited by mihaiC1, 11 May 2022 - 21:13. |
#405
Posted 11 May 2022 - 21:36
cata, on 11 mai 2022 - 15:25, said:
Consumul prea mare vs non-hibrid Cam ai dreptate .. O HYB benzinara invarte motorul termic/electric cu peste 5 100 rot/ min. ! sa o incarce si sa transfere putere si in roti, daca duci un diesel la 5 000 rot/min poti sa ii zici adio motorului diesel... PS Motorul electric de pe haybrid ii "place" sa fie turat bine mai ales la incarcare rapida a bateriei .. asta o face motorul OTTO cu ciclu Atkinson care la turatii mari consuma kw aia care sunt necesari si nu mai mult Edited by mihaiC1, 11 May 2022 - 21:46. |
#406
Posted 11 May 2022 - 22:22
Tie ti se pun la socoteala postarilor si frameurile din giful cu inghetata?
|
|
#407
Posted 11 May 2022 - 23:45
mihaiC1, on 11 mai 2022 - 12:19, said:
Din pacate in 2019 erau generatia 3 la Toyota NOI, din 2020 a aparut generatia 4 si cu cutii e-CVT.. Iarna da se duce la 5,4 % pe 1-2 km pana se incalzeste habitaclul Dar vezi ca sunt doar 3 luni de iarna pe an .. daca in Mai scoti 3,4% in Iulie ce zici ?? Pai tocmai ca in Iulie o sa consume mai mult, pentru ca o sa chinui aerul conditionat. Acum ai temperatura ambientala cam la acelasi nivel cu cea de-afara. Eu zic ca primavara/toamna sunt ideale pentru consum redus. Nu vara si clar nu iarna. Plus ca, repet, nu cred ca scoti sub 4 nici in mai. As zice chiar 4.5 in trafic de gen Bucuresti. Situatii in care mergi sute de km foarte constant la viteza mai mica decat cea a traficului sunt exceptii, nu reguli. Nu multi conduc asa, si nici nu e safe sa conduci mai incet decat majoritatea, la fel cum nu e safe sa conduci mai repede decat majoritatea. Si repet pentru a 3-a oara, nu e doar opinia mea, vezi aici pe forum jurnale de bord de la cei cu toyota, vezi forumuri toyota. O sa ii ascult pe aia multi care zic de consum 4-5 in nu pe ala care zice de consum 3. |
#408
Posted 12 May 2022 - 00:09
justice22, on 05 aprilie 2022 - 14:02, said:
Scoti 4-4.5 pe diesel cand mergi mai mult la vale pe DN, daca faci o medie scoti mai mult. Asa daca vorbim doar de cel mai mic consum, asa nu reflecta realitatea. Vorbesc din teste, din viata reala nu ipotetice. Pentru consum pe distante mai lungi tot dieselul e ideala. consum.jpg 242.82K 38 downloads |
#409
Posted 12 May 2022 - 05:59
mihaiC1, on 11 mai 2022 - 19:17, said:
Mai gandeste ca folosesti un motor mic 1,2 l Turbo pe o masina normala , ai noroc cu turbina la consum, in rest multa bafta la anduranta, fiabilitate.. fiind un motor f. fortat. Cele cu ciclul Atkinson au uzura si cunsumul minim pe "benzinare" . Nu e mai fortat ca cele de 1 litru in 3 cilindri si 115cp...nemtesti 😂😂 Peerless, on 11 mai 2022 - 19:49, said:
Intreb si eu, de curiozitate, fara sa insinuez ceva. De ce, statistic, ai majoritatea postarilor editate? E vreo schema? Se ponteaza dublu? Dar daca deranjeaza, pot sa las postarile cu litere aiurea prin cuvinte. |
#410
Posted 12 May 2022 - 08:39
Cu editarea se referea la mine .. stai linistit se baga si el in seama cand nu are argumente
TehCube, on 11 mai 2022 - 23:45, said:
Pai tocmai ca in Iulie o sa consume mai mult, pentru ca o sa chinui aerul conditionat. Acum ai temperatura ambientala cam la acelasi nivel cu cea de-afara. Eu zic ca primavara/toamna sunt ideale pentru consum redus. Nu vara si clar nu iarna. Plus ca, repet, nu cred ca scoti sub 4 nici in mai. As zice chiar 4.5 in trafic de gen Bucuresti. Situatii in care mergi sute de km foarte constant la viteza mai mica decat cea a traficului sunt exceptii, nu reguli. Nu multi conduc asa, si nici nu e safe sa conduci mai incet decat majoritatea, la fel cum nu e safe sa conduci mai repede decat majoritatea. Si repet pentru a 3-a oara, nu e doar opinia mea, vezi aici pe forum jurnale de bord de la cei cu Toyota, vezi forumuri toyota. O sa ii ascult pe aia multi care zic de consum 4-5 in nu pe ala care zice de consum 3. "Ciudatenia de HYB" a mea consuma 150- 200 ml /h benzina pt clima "bizonica" .. e de tip INVERTER electric. Attached FilesEdited by mihaiC1, 12 May 2022 - 08:51. |
#411
Posted 12 May 2022 - 09:12
mihaiC1, on 12 mai 2022 - 08:39, said:
"Ciudatenia de HYB" a mea consuma 150- 200 ml /h benzina pt clima "bizonica" .. e de tip INVERTER electric. Vad ca aveai AC Off Edited by cata, 12 May 2022 - 09:14. |
|
#413
Posted 12 May 2022 - 09:55
#414
Posted 12 May 2022 - 09:56
mihaiC1, on 11 mai 2022 - 20:58, said:
Esti sigur Aici vorbim de consum la "performante" Vezi ca te bate fizica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users