Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De la diesel la hibrida - pt consum
Last Updated: Jul 18 2022 11:09, Started by
justice22
, Apr 05 2022 10:04
·
0
#415
Posted 12 May 2022 - 09:56
#416
Posted 12 May 2022 - 10:11
ro_explorer, on 12 mai 2022 - 09:56, said:
Bai trolache ... cat timp arzi benzina ca sa produci energie cinetica ai un randament maxim al motoarelor cu pricina. Deci consum mic inseamna de fapt energie putina consumata de tigaie, caci motoarele au o eficienta limitata in a arde hidrocarburi. Energie putina consumata de tigaie inseamna niste treburi pe acolo, in special accelerari lente si viteze relativ mici. Vezi ca te bate fizica. Bai gigi contra ! Benzina arsa in motor otto cu ciclu Atkinson e mai eficient trimisa direct la generator electric decat la roti, iar in roti energia electrica e mai eficient trimisa in roti.. Esti varza la fizica; ACTIUNE- REACTIUNE, consevarea energiei cinetice etc.. La mine am motor otto ciclu Atkinson e de 72 kw si electric de 37 kw, cuplul mecanic e TRIPLU la electric fata de cel termic, deci termicul foloseste 40kw doar sa "miste" motorul electric... care misca masina incredibil de repede si cu energie electrica putina. Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 10:23. |
#417
Posted 12 May 2022 - 10:28
#418
Posted 12 May 2022 - 10:32
Traim in anul 2022 si cred ca hybrida mea e depasita fata de 2020
|
#419
Posted 12 May 2022 - 10:33
#421
Posted 12 May 2022 - 10:48
Mai am mult pana la pensie chit ca am baiat de 30 ani si a scos consumurile de mai sus
cata, on 12 mai 2022 - 10:33, said:
Masina nu este depasita! Sunt "depasiti" utilizatori/ colegi ... care au vazut/utilizat un model mai vechi si functional si cred ca asta e o hybrida.. Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 10:50. |
#422
Posted 12 May 2022 - 10:49
mihaiC1, on 12 mai 2022 - 10:11, said:
Benzina arsa in motor otto cu ciclu Atkinson e mai eficient trimisa direct la generator electric decat la roti, iar in roti energia electrica e mai eficient trimisa in roti.. 1. Motoarele in ciclu atkinson folosite pe masinile de la Toyota ajung pe la 30% eficienta maxima, fata de 25% cele normale. Vezi ca am zis "maxima" ... caci aia o obtii doar intr-o anume plaja de turatii si putere. Motoare mai eficiente, da, matematic corect. 2. O energie este mereu mai eficient transmisa direct la punctul final decat prin intermediari. Intermediarii presupun pierderi. Un motor termic care va invarti un generator care va alimenta o baterie care va invarti un motor care va invarti rotile va fi mai putin eficient decat acelasi motor invartind direct rotile. Da , un motor tinut in punctul de eficienta maxima (deci relativ fix, nevariabil) va fi folosit mai eficient prin utilizarea de intermediari electrici caci aia permit variatia parametrilor de la roata cat timp motorul sta in punctul de eficienta maxima. Aici este castigul sistemului hibrid de la toyota. In plus, mai recuperezi ceva din energia altfel pirduta la franare (si la coborare, cand e cazul). Punand totul cap la cap, o hibrida aduce o economie posibila de carburant de maxim 20% (in conditii exceptionale, chiar de 30%) fata de o masina ICE echivalenta ca masa si putere. Nu stiu cum sa iti spun, dar de la primele postari pe topic "te-am citit" ca esti cu vaca pe camp ... acum doar ai intarit aceasta convingere. relu11051, on 12 mai 2022 - 10:34, said:
@all nu v-ati prins ca mihaiC1 e la varsta pensionarii, n-are altceva de facut ... |
#423
Posted 12 May 2022 - 10:50
#424
Posted 12 May 2022 - 10:55
mihaiC1, on 12 mai 2022 - 10:48, said:
Sunt "depasiti" utilizatori/ colegi ... care au vazut/utilizat un model mai vechi si functional si cred ca asta e o hybrida.. RAV4 model 2021 se pune? Kia Optima 2020 e OK ? Volvo XC60 T8 si S90 T8 2021 sunt OK ? Mai adaug cu BMW seria 5 PHEV si un Countryman, ambele 2021. Edited by ro_explorer, 12 May 2022 - 11:06. |
|
#425
Posted 12 May 2022 - 10:58
#426
Posted 12 May 2022 - 11:17
#428
Posted 12 May 2022 - 11:26
Esti la fel de deschis la schimb de informatii si la a recunoaste realitatea ca bunicu' ... eu ma retrag.
Succese maxime in continuare! |
#429
Posted 12 May 2022 - 11:27
mihaiC1, on 12 mai 2022 - 11:23, said: Nu prea sunt ! Ei sunt la generatia 2 de la Toyota HYB si habar nu au de cutia e-CVT ... |
|
#430
Posted 12 May 2022 - 11:48
Parca am zis de ceva 2019-2020.. A pus cineva o postare mai in urma cu e-CVT actuala, sa zic
Scuze ! Rav nu se incadreaza !! Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 11:50. |
#431
Posted 12 May 2022 - 12:14
#432
Posted 12 May 2022 - 12:45
ro_explorer, on 12 mai 2022 - 10:49, said:
Ce? Hai, mai povesteste-mi ca imi place. 1. Motoarele in ciclu atkinson folosite pe masinile de la Toyota ajung pe la 30% eficienta maxima, fata de 25% cele normale. Vezi ca am zis "maxima" ... caci aia o obtii doar intr-o anume plaja de turatii si putere. Motoare mai eficiente, da, matematic corect. 2. O energie este mereu mai eficient transmisa direct la punctul final decat prin intermediari. Intermediarii presupun pierderi. Un motor termic care va invarti un generator care va alimenta o baterie care va invarti un motor care va invarti rotile va fi mai putin eficient decat acelasi motor invartind direct rotile. Da , un motor tinut in punctul de eficienta maxima (deci relativ fix, nevariabil) va fi folosit mai eficient prin utilizarea de intermediari electrici caci aia permit variatia parametrilor de la roata cat timp motorul sta in punctul de eficienta maxima. Aici este castigul sistemului hibrid de la toyota. In plus, mai recuperezi ceva din energia altfel pirduta la franare (si la coborare, cand e cazul). Punand totul cap la cap, o hibrida aduce o economie posibila de carburant de maxim 20% (in conditii exceptionale, chiar de 30%) fata de o masina ICE echivalenta ca masa si putere. Nu stiu cum sa iti spun, dar de la primele postari pe topic "te-am citit" ca esti cu vaca pe camp ... acum doar ai intarit aceasta convingere. In clipa cand a zis ceva de "fi'su de 30 de ani care ... " l-am plasat in zona sextagenara ... Si cum explici 50- 70 % kilometrii in mod EV la o hybrida sau peste 75% timp in EV ??? PS am consum redus fata de CDTI 120 cp 1,5 T cam cum ai zis.. -30% https://forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/biggrin.png la Hyb 1,8l 1,5t si 122 cp . Tu te duci cu boul pe camp in Suedia ??! Scuze !! Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 13:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users