Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

De la diesel la hibrida - pt consum

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
526 replies to this topic

#415
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,113
  • Înscris: 17.01.2012

View PostTehCube, on 11 mai 2022 - 23:45, said:

... si nici nu e safe sa conduci MUUULT mai incet decat majoritatea, la fel cum nu e safe sa conduci MUUULT mai repede decat majoritatea.


#416
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,755
  • Înscris: 12.08.2008

View Postro_explorer, on 12 mai 2022 - 09:56, said:

Bai trolache ... cat timp arzi benzina ca sa produci energie cinetica ai un randament maxim al motoarelor cu pricina. Deci consum mic inseamna de fapt energie putina consumata de tigaie, caci motoarele au o eficienta limitata in a arde hidrocarburi. Energie putina consumata de tigaie inseamna niste treburi pe acolo, in special accelerari lente si viteze relativ mici.
Vezi ca te bate fizica.

Bai gigi contra ! Benzina arsa in motor otto cu ciclu Atkinson e mai eficient trimisa direct la generator electric decat la roti, iar in roti energia electrica e mai eficient trimisa in roti..
Esti varza la fizica;  ACTIUNE- REACTIUNE, consevarea energiei cinetice etc..
La mine am motor otto ciclu Atkinson e de 72 kw si electric de 37 kw, cuplul mecanic e TRIPLU la electric fata de cel termic, deci termicul foloseste 40kw doar sa "miste" motorul electric... care misca masina incredibil de repede si cu energie electrica putina.

Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 10:23.


#417
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostmihaiC1, on 12 mai 2022 - 10:11, said:

Bai gigi contra !
Tu ai observat ca cei care iti fac anumite observatii sunt sau au fost posesori de hibridPosted Image ? Concluzia este ca se pot scoate consumurile postate de tine, dar trebui sa-ti iei concediuPosted Image

#418
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,755
  • Înscris: 12.08.2008
Traim in anul 2022 si cred ca hybrida mea e depasita fata de 2020 Posted Image

#419
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostmihaiC1, on 12 mai 2022 - 10:32, said:

Traim in anul 2022 si cred ca hybrida mea e depasita fata de 2020 Posted Image
Masina nu este depasita!

#420
relu11051

relu11051

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,279
  • Înscris: 02.05.2008
Cu Clio motor 1.5 diesel scoteam 3.9 daca mergeam cu max 90 km/h, asta ca sa trollez si eu un pic, si nu era motorul ala eficient cu ciclu atkinson, era un penal din 2007 :P
@all nu v-ati prins ca mihaiC1 e la varsta pensionarii, n-are altceva de facut ...

#421
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,755
  • Înscris: 12.08.2008
Mai am mult pana la pensie chit ca am baiat de 30 ani si a scos consumurile de mai sus Posted Image

View Postcata, on 12 mai 2022 - 10:33, said:

Masina nu este depasita!

Sunt "depasiti" utilizatori/ colegi  ... care au vazut/utilizat un model mai vechi si functional si cred ca asta e o hybrida..

Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 10:50.


#422
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostmihaiC1, on 12 mai 2022 - 10:11, said:

Benzina arsa in motor otto cu ciclu Atkinson e mai eficient trimisa direct la generator electric decat la roti, iar in roti energia electrica e mai eficient trimisa in roti..
Ce? Hai, mai povesteste-mi ca imi place.

1. Motoarele in ciclu atkinson folosite pe masinile de la Toyota ajung pe la 30% eficienta maxima, fata de 25% cele normale. Vezi ca am zis "maxima" ... caci aia o obtii doar intr-o anume plaja de turatii si putere.
Motoare mai eficiente, da, matematic corect.
2. O energie este mereu mai eficient transmisa direct la punctul final decat prin intermediari. Intermediarii presupun pierderi. Un motor termic care va invarti un generator care va alimenta o baterie care va invarti un motor care va invarti rotile va fi mai putin eficient decat acelasi motor invartind direct rotile.
Da , un motor tinut in punctul de eficienta maxima (deci relativ fix, nevariabil) va fi folosit mai eficient prin utilizarea de intermediari electrici caci aia permit variatia parametrilor de la roata cat timp motorul sta in punctul de eficienta maxima. Aici este castigul sistemului hibrid de la toyota. In plus, mai recuperezi ceva din energia altfel pirduta la franare (si la coborare, cand e cazul).

Punand totul cap la cap, o hibrida aduce o economie posibila de carburant de maxim 20% (in conditii exceptionale, chiar de 30%) fata de o masina ICE echivalenta ca masa si putere.

Nu stiu cum sa iti spun, dar de la primele postari pe topic "te-am citit" ca esti cu vaca pe camp ... acum doar ai intarit aceasta convingere.

View Postrelu11051, on 12 mai 2022 - 10:34, said:

@all nu v-ati prins ca mihaiC1 e la varsta pensionarii, n-are altceva de facut ...
In clipa cand a zis ceva de "fi'su de 30 de ani care ... " l-am plasat in zona sextagenara ...

#423
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostmihaiC1, on 12 mai 2022 - 10:48, said:

Sunt "depasiti" utilizatori/ colegi  ... care au vazut/utilizat un model mai vechi si functional si cred asta e o hybrida..
Nu stiu daca ti-a spus cineva, dar Prius din 1997 scoate consumurile talePosted Image

#424
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostmihaiC1, on 12 mai 2022 - 10:48, said:

Sunt "depasiti" utilizatori/ colegi  ... care au vazut/utilizat un model mai vechi si functional si cred ca asta e o hybrida..
Sa vedem ..

RAV4 model 2021 se pune?
Kia Optima 2020 e OK ?
Volvo XC60 T8 si S90 T8 2021 sunt OK ?
Mai adaug cu BMW seria 5 PHEV si un Countryman, ambele 2021.

Edited by ro_explorer, 12 May 2022 - 11:06.


#425
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022

View Postrelu11051, on 12 mai 2022 - 10:34, said:

Cu Clio motor 1.5 diesel
, era un penal din 2007 :P

Si de fapt conceptie '96 😂😂

#426
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View PostmihaiC1, on 12 mai 2022 - 09:25, said:

Compresorul e actionat de un motor electric micut de tip inverter cativa zeci de wati electrici
Da, iar acest motor incalca legea conservarii energiei ... consuma cativa zeci de wati electrici si scoate 2 - 3 kW energie mecanica...

#427
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,755
  • Înscris: 12.08.2008
O absurditate mai mare nu am auzit pana acum..

View Postro_explorer, on 12 mai 2022 - 10:55, said:

Sa vedem ..

RAV4 model 2021 se pune?
Kia Optima 2020 e OK ?
Volvo XC60 T8 si S90 T8 2021 sunt OK ?
Mai adaug cu BMW seria 5 PHEV si un Countryman, ambele 2021.

Nu prea sunt ! Ei sunt la generatia 2 de la Toyota HYB Posted Image  si habar nu au de cutia e-CVT  ...

Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 11:25.


#428
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Esti la fel de deschis la schimb de informatii si la a recunoaste realitatea ca bunicu' ... eu ma retrag.

Succese maxime in continuare!

#429
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostmihaiC1, on 12 mai 2022 - 11:23, said:

Nu prea sunt ! Ei sunt la generatia 2 de la Toyota HYB Posted Image  si habar nu au de cutia e-CVT  ...
Asta-i e-cvt?

#430
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,755
  • Înscris: 12.08.2008
Parca am zis de ceva 2019-2020.. A pus cineva o postare mai in urma cu e-CVT actuala, sa zic Posted Image

Scuze ! Rav nu se incadreaza !!Posted Image

Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 11:50.


#431
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,755
  • Înscris: 12.08.2008

View Postcata, on 12 mai 2022 - 10:50, said:

Nu stiu daca ti-a spus cineva, dar Prius din 1997 scoate consumurile talePosted Image

Unde?? In vise ?! Posted Image
Eu nu visez..
La screenshot- urile mele mai adaugati 15 % la medie ,asa cu indulgenta maxima, la consum ... Posted Image

Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 12:27.


#432
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,755
  • Înscris: 12.08.2008

View Postro_explorer, on 12 mai 2022 - 10:49, said:

Ce? Hai, mai povesteste-mi ca imi place.

1. Motoarele in ciclu atkinson folosite pe masinile de la Toyota ajung pe la 30% eficienta maxima, fata de 25% cele normale. Vezi ca am zis "maxima" ... caci aia o obtii doar intr-o anume plaja de turatii si putere.
Motoare mai eficiente, da, matematic corect.
2. O energie este mereu mai eficient transmisa direct la punctul final decat prin intermediari. Intermediarii presupun pierderi. Un motor termic care va invarti un generator care va alimenta o baterie care va invarti un motor care va invarti rotile va fi mai putin eficient decat acelasi motor invartind direct rotile.
Da , un motor tinut in punctul de eficienta maxima (deci relativ fix, nevariabil) va fi folosit mai eficient prin utilizarea de intermediari electrici caci aia permit variatia parametrilor de la roata cat timp motorul sta in punctul de eficienta maxima. Aici este castigul sistemului hibrid de la toyota. In plus, mai recuperezi ceva din energia altfel pirduta la franare (si la coborare, cand e cazul).

Punand totul cap la cap, o hibrida aduce o economie posibila de carburant de maxim 20% (in conditii exceptionale, chiar de 30%) fata de o masina ICE echivalenta ca masa si putere.

Nu stiu cum sa iti spun, dar de la primele postari pe topic "te-am citit" ca esti cu vaca pe camp ... acum doar ai intarit aceasta convingere.


In clipa cand a zis ceva de "fi'su de 30 de ani care ... " l-am plasat in zona sextagenara ...

Si cum explici 50- 70 % kilometrii in mod EV la o hybrida sau peste 75% timp in EV ???
PS am consum redus fata de CDTI 120 cp 1,5 T cam cum ai zis.. -30% https://forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/biggrin.png la Hyb 1,8l 1,5t si 122 cp .
Tu te duci cu boul pe camp in Suedia ??! Scuze !!

Edited by mihaiC1, 12 May 2022 - 13:00.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate