Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#19639
Posted 04 April 2024 - 15:28
@av_myjob: Daca te referi la prevederi din oferta curenta, vezi ca exact inainte de sectiunea din care ai citat este una intitulata ‘CONDITII DE REINNOIRE CONTRACT’ si acolo gasesti, printre altele, reinnoirea tacita.
Edited by sags, 04 April 2024 - 15:30. |
#19640
Posted 04 April 2024 - 15:45
sags, on 04 aprilie 2024 - 15:28, said:
@av_myjob: Daca te referi la prevederi din oferta curenta, vezi ca exact inainte de sectiunea din care ai citat este una intitulata ‘CONDITII DE REINNOIRE CONTRACT’ si acolo gasesti, printre altele, reinnoirea tacita. Daca inchei contractul pe 20 (va expira pe 19), HE ma notifica cu 30 de zile inainte, contractul se va prelungi tacit in cel mai scurt timp posibil... |
#19641
Posted 04 April 2024 - 16:40
Ce e interesant e ca nu mai este contractul prelungit cu pretul valabil timp de un an, ci mai putin, respectiv pana la 31.03.2025, data expirarii prevederilor din OUG. In alte cuvinte, se pregatesc sa aiba posibilitatea sa puna un pret diferit tuturor clientilor exact la acea data.
"În conformitate cu prevederile din contractul dumneavoastră de furnizare, vă înaintam propunerea de modificare a Anexei nr.2, cu prețul energiei valabil până la data de 31.03.2025 începând cu 20.04.2024" Edited by ForsakenTotal, 04 April 2024 - 16:47. |
#19642
Posted 04 April 2024 - 16:48
#19643
Posted 04 April 2024 - 16:54
ForsakenTotal, on 04 aprilie 2024 - 16:40, said:
Ce e interesant e ca nu mai este contractul prelungit cu pretul valabil timp de un an, ci mai putin, respectiv pana la 31.03.2025, data expirarii prevederilor din OUG. In alte cuvinte, se pregatesc sa aiba posibilitatea sa puna un pret diferit tuturor clientilor exact la acea data. "În conformitate cu prevederile din contractul dumneavoastră de furnizare, vă înaintam propunerea de modificare a Anexei nr.2, cu prețul energiei valabil până la data de 31.03.2025 începând cu 20.04.2024" wertyck, on 04 aprilie 2024 - 16:48, said:
Atunci stai liniștit că s-a prelungit automat. |
#19644
Posted 04 April 2024 - 16:59
jeff48, pe 04 aprilie 2024 - 09:35, a scris:
Am semnalat atât telefonic prin call center, cat și prin e-mail la adresa [email protected] situația mea, primind și număr de înregistrare atât de la call center cat și prin e-mail+ plus ca am scris și o sesizare către ANRE despre această situație. Nu vreau surprize neplăcute să fiu trecut cumva de către ANRE la FUI ( furnizor de ultima instanță). Din partea Hidroelectrica te poți aștepta la orice aspect profund negativ!!! Mă pot trezi din partea ANRE datorită Hidroelectrica ca să am furnizor de ultima instanță de exemplu: getica95 sau tinmar energy, smenari calificati!!! Doamne ferește!!! Nu am încredere în nimeni și nimic și din cauza asta am luat măsuri de precauție prin intermediul acestor 3 sesizări, din care 2 sesizări scrise cu confirmări de înregistrări scrise primite cu numere de înregistrari Pe ultima factură primită (februarie 2024) apare data de încetare contract: 03.04.2023, da, 2023!!! Superb!!! Edited by jeff48, 04 April 2024 - 17:02. |
#19645
Posted 04 April 2024 - 17:46
Am primit acum un e-mail din partea Hidroelectrica ca eu aș fi accesat link-ul și aș fi selectat neacceptarea noilor condiții din contract!!! Nici vorba de așa ceva!!! Mi s-a promis reactivarea și prelungirea contractului meu cu încă 1 an dar nu au menționat data exactă!
|
#19646
Posted 04 April 2024 - 17:47
Genul asta de "democratie cu pumnul in gura" este pe modelul chinezesc, drepturi in functie de "creditele acumulate ca cetatean/client model".
Edited by w140, 04 April 2024 - 17:50. |
#19647
Posted 04 April 2024 - 19:15
@av_myjob
Mersi, o sa vad la anul daca cum stau lucrurile. Alt email de corectie n-am mai primit oricum. Oricum e si o neconcordanta intre email unde vorbeste de exprimare acord/dezacord prin notificare si notificarea unde e posibila doar exprimarea dezacordului. |
#19648
Posted 04 April 2024 - 22:26
|
#19649
Posted 05 April 2024 - 07:44
jeff48, pe 04 aprilie 2024 - 17:46, a scris:
Am primit acum un e-mail din partea Hidroelectrica ca eu aș fi accesat link-ul și aș fi selectat neacceptarea noilor condiții din contract!!! Nici vorba de așa ceva!!! Mi s-a promis reactivarea și prelungirea contractului meu cu încă 1 an dar nu au menționat data exactă! |
#19650
Posted 05 April 2024 - 09:17
Nu e cacealma dar e mai ușor pentru HE să fie complicat decât să fie simplu. Mai bine se agita clienții. E că la casele self care. La pet, la fel, tu le iei, tu le duci. Cred că și cu electronii e la fel acum.
Edited by Master_the_cat, 05 April 2024 - 09:19. |
#19651
Posted 05 April 2024 - 10:47
jeff48, on 05 aprilie 2024 - 07:44, said:
Chiar e o cacialma. Hidroelectrica m-a notificat în această dimineață despre contractul meu ca este activ în continuare. În POSF în continuare figurează ca și contract încetat. E un haos marca înregistrată!!! Cred ca depinde ce operator nimerești. Eu am făcut de 2 ori sesizare la ei, o dată pentru neînregistrarea indexului autocitit și a doua oară pentru schimbarea conventiei de consum. Ambele dăți am primit răspuns să mai dau eu o tură, adica să mai transmit indexul și formularul de convenție de consum, pe care la făcusem deja. Dacă mai faci valuri, poate se mișcă și ei, cu puțin noroc în direcția bună. Când s-a reînnoit contractul nu am verificat in Posf, dar se pare că de acum in colo va fi și asta o grijă in plus. Ce simplu era in lumea nedigitalizata când toate mergeau de la sine. Edited by Graa, 05 April 2024 - 10:51. |
#19652
Posted 05 April 2024 - 11:05
Graa, on 05 aprilie 2024 - 10:47, said: Cred ca depinde ce operator nimerești. Eu am făcut de 2 ori sesizare la ei, o dată pentru neînregistrarea indexului autocitit și a doua oară pentru schimbarea conventiei de consum. Ambele dăți am primit răspuns să mai dau eu o tură, adica să mai transmit indexul și formularul de convenție de consum, pe care la făcusem deja. Dacă mai faci valuri, poate se mișcă și ei, cu puțin noroc în direcția bună. Când s-a reînnoit contractul nu am verificat in Posf, dar se pare că de acum in colo va fi și asta o grijă in plus. Ce simplu era in lumea nedigitalizata când toate mergeau de la sine sau poate era mai puțină birocrație... |
#19653
Posted 05 April 2024 - 13:54
14 facturi într-un minut
în urma reclamațiilor am primit facturile din luna noiembrie 2022 până în ianuarie 2024 Attached FilesEdited by sungsam, 05 April 2024 - 13:57. |
|
#19654
Posted 05 April 2024 - 16:36
Plata 45 zile pt toate sumele?
La mine vor sari sigur de 15.000 lei, sunt curios cum vor veni.... Poate la tine e o sumă mai omenească |
#19655
Posted 05 April 2024 - 17:10
Astazi mi-au aparut in contul de la DEER indexurile pe martie, asta doar dupa ce le-am trimis sesizre/reclamatie! Indexul autocitit este cel transmis prin iHidro, nu cel transmis prin metoda veche, se pare ca au rezolvat problemele legate de transmiterea indexului prin aplicatia iHidro!
|
#19656
Posted 05 April 2024 - 17:26
megastorm, pe 05 aprilie 2024 - 16:36, a scris:
Plata 45 zile pt toate sumele? sungsam, pe 05 aprilie 2024 - 13:54, a scris:
14 facturi într-un minut în urma reclamațiilor am primit facturile din luna noiembrie 2022 până în ianuarie 2024 ai limbrici. mai fa o reclamatie ca din ianuarie sunt inca 3 luni pe care n-ai facturi |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
jeff48