CFR Calatori are in 2020 pierderi de 584 de milioane de lei
#271
Posted 20 April 2022 - 23:38
#272
Posted 20 April 2022 - 23:39
#273
Posted 20 April 2022 - 23:40
edy_wheazel, on 20 aprilie 2022 - 23:38, said: Nu sta nimeni sa faca analiza pe text. Se uita la cifrele alea cum iti zic io si aia e. Se inchide sandramaua. Sunt destui operatori feroviari privati care activeaza-n Romania si care pot si vor ocupa locul lasat de gaura asta neagra. shefu_de_combinat, on 20 aprilie 2022 - 23:39, said: Tu poti spera. Da' speri degeaba. Tabelu' ala face lumea sa se invarta de 12 mii de ani incoace. De cand am invatat sa numaram boabele de grau.. Edited by Alecsandru010, 20 April 2022 - 23:41. |
#274
Posted 20 April 2022 - 23:42
Alecsandru010, on 20 aprilie 2022 - 23:40, said:
Tu poti spera. Da' speri degeaba. Tabelu' ala face lumea sa se invarta de 12 mii de ani incoace. De cand am invatat sa numaram boabele de grau.. Alecsandru010, on 20 aprilie 2022 - 23:40, said:
Sunt destui operatori feroviari privati care activeaza-n Romania si care pot si vor ocupa locul lasat de gaura asta neagra. Edited by shefu_de_combinat, 20 April 2022 - 23:44. |
#275
Posted 20 April 2022 - 23:44
Alecsandru010, on 20 aprilie 2022 - 23:40, said:
Nu sta nimeni sa faca analiza pe text. Se uita la cifrele alea cum iti zic io si aia e Ar cam trebui. Nu va e mila de saracii directori umflati din ciordeala? Ce-o sa puna pe masa la aia micii, saracii? Uameni rai si fara suflet! Quote Tabelu' ala face lumea sa se invarta de 12 mii de ani incoace Numa' ca la noi tabelu' ala ii completat de-a-n coiu, as zice de vreo 12 mii de ani incoace. Edited by edy_wheazel, 20 April 2022 - 23:46. |
#276
Posted 20 April 2022 - 23:46
#277
Posted 20 April 2022 - 23:49
#278
Posted 21 April 2022 - 14:42
#279
Posted 22 April 2022 - 11:11
Wotan, on 21 aprilie 2022 - 14:42, said:
Nea Blidar face. Stiu ca n-are sens sa argumentez ca vorbesc practic cu drone da cautam iar tabelul cu subventii pentru operatori privati? [ https://i.postimg.cc/SKNQFGW2/2022-04-22-121412.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/NMKgLfCQ/2022-04-22-121433.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] https://arf.gov.ro/w...ns-Carpatic.pdf Venituri 11 milioane De la stat 28 milioane [ https://i.postimg.cc/vTm549Fc/2022-04-22-121642.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Performanta mediului privat domnilor, asa se face. Pentru ca stiu ca asta urmeaza [ https://i.postimg.cc/MT5FkymT/2022-04-22-121951.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/L5s0mnxV/2022-04-22-122013.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] https://arf.gov.ro/w...FR-Calatori.pdf Sprijin / venituri Astra: 2.53 CFR: 1.68 Sunt toate pe sait la ARF, numa' performanta de calitate, deloc subventionata din bani publici din care am putea dracu sa avem CFR Calatori si atat. Deloc o combinatie in scopul golirii sacului cu bani in buzunare private. Neoliberal idiocy in rail transportation. It just works. Altceva? Wotan, on 21 aprilie 2022 - 14:42, said:
Nu avem nevoie de CFR. Edited by shefu_de_combinat, 22 April 2022 - 11:25. |
#280
Posted 22 April 2022 - 11:17
Nu mai avem nevoie de C.F.R. Bad Point. Doar în Marea Britanie nu există operator de stat, dar au Briţii ciudăţenile lor.
Pe subiectul cu Jermania am avut o discuţie vis-a-vis de biletele în funcţie de oră: https://forum.softpe...4#entry28996771 C.F.R. e rămas rău în urmă. Nu poate să reducă din tarife când trenul are călători puţini şi preferă să care aer. În zilele mai libere, la orele mai libere reducere de 10-20% cel puţin, ca să atragă călătorii. Nici privaţii nu pot face asta, că nu pot oferi tarif sub cel al C.F.R. Deşi sunt mare fan cash, e aiurea să nu poţi plăti cu card dacă vrei de exemplu să te duci de la vagonul de clasă la vagonul cuşetă sau de dormit, deci trebuie să achiţi o diferenţă în plus. Aiurea. Bine că au pus internet în unele vagoane (util totuşi, că la bouvagon te plictiseşti repede şi la drum lung...), dar în rest. Apropos de inernet, mai ţine minte cineva eşecul de acum ani cu vagoanele business? Edited by djl, 22 April 2022 - 11:20. |
|
#281
Posted 22 April 2022 - 11:53
djl, on 22 aprilie 2022 - 11:17, said:
Nu mai avem nevoie de C.F.R. Bad Point. Doar în Marea Britanie nu există operator de stat, dar au Briţii ciudăţenile lor. [ https://i.postimg.cc/c441gS9g/2022-04-22-125242.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#282
Posted 22 April 2022 - 12:05
1) Ziceam de Europa cu operatorii de stat. Ca să fie clar pentru cei care citesc postul meu de mai sus;
2) Totuşi oare în Brazilia vor reveni la normal lucrurile? Că acolo au beep transportul feroviar. Ce văd la vagoanele din Scoţia? Geamuri culisante care se pot deschide. Good, good, very good. Un operator privat are rolul lui totuşi: poate oferi condiţii de confort sau anumite servicii pe care statul nu consideră că e economic să le ofere. În cazul României nu avem aşa ceva încă. Mă bucur că la C.F.R. se pot cumpăra şi on-line bilete, deşi eu nu cumpăr aşa. E un plus. Dar repet, dacă per general nu oferă... Dacă pică sistemul informatic la C.F.R., ce fac, vând bilete ca pe vremuri? |
#283
Posted 22 April 2022 - 15:51
Wotan, on 21 aprilie 2022 - 14:42, said:
Nea Blidar face. A se vedea succesul Astra Trans Carpatic. Nu avem nevoie de CFR. Cam asta e "succesul" ... Edited by elef, 22 April 2022 - 15:52. |
#284
Posted 22 April 2022 - 22:44
shefu_de_combinat, on 22 aprilie 2022 - 11:11, said:
Ok poate sa nu mai deserveasca Aradul, ca nu avem nevoie de el. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mcEtaAfqr7g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Se poate elimina. Edited by Wotan, 22 April 2022 - 22:48. |
#285
Posted 25 April 2022 - 08:25
elef, on 22 aprilie 2022 - 15:51, said: Trenurile despre care e vorba in articol au fost luate din Danemarca de la operatorul de stat de acolo. Danezii le vindeau pentru ca erau ingrozitor de proastre si se defectau mereu. Au fost facute de o companie italiana, livrate cu intarziere si in exploatare au avut foarte multe defecte. Initial ar fi trebuit sa mearga pe rute de Intercity, dar erau prea proaste pentru asa ceva. Viteza maxima ar fi trebuit sa fie 200km/h dar s-a redus si ulterior si trenurile au fost retrogradate sa mearga pe rute regionale. Inca de cand Astra le-a cumparat de la danezi s-a discutat despre problemele cu aceste trenuri. Articolul e de aproape un an, nu stiu care mai e situatia acum cu aceste trenuri insa ma astept ca problemele sa mai existe. Daca danezii nu au reusit sa le faca nimic si au scapat de ele acum, nu cred ca o sa faca romanasii ceva sa mearga mai bine. In plus aceste trenuri sunt diesel asa ca nu ar trebui sa li se permita sa fie exploatate pe rute 100% electrice cum este de exemplu ruta Bucuresit Brasov. Ar trebui sa se dea o lege sau un alt act normativ care sa spuna ca trenurile diesel nu pot fi exploatate decat pe rutele pe care un anumit procent din linie nu este electrificata. Mi se pare bataie de jos sa mergi cu diesel-ul pe rute 100% electrificate. Asta tine de prostia romaneasca. |
|
#286
Posted 25 April 2022 - 11:10
Dizăl e mai ieftin decât electric. De aceea de exemplu un troleibuz (vehiculul în sine) e mai scump decât un autobuz clasic, deşi e mai simplu. Un tramvai costă şi mai mult, tot per vehicul. Automotoare electrice la mâna a doua nu prea găseşti şi dacă găseşti s-ar putea să nu se "pupe" cu tensiunea şi frecvenţa curentului electric de la reţeaua C.F.R.
De automotoarele alea se ştia de la început că sunt proaste. Dar au ţinut să le achiziţioneze şi nu ştiu de ce. Am văzut săptămâna trecută în Gara de Nord din astea... un pic cam ciudate la aspect interior (cel puţin din afară părea aşa, că nu m-am suit). |
#287
Posted 25 April 2022 - 17:43
e2k, on 25 aprilie 2022 - 08:25, said:
Inca de cand Astra le-a cumparat de la danezi s-a discutat despre problemele cu aceste trenuri. Articolul e de aproape un an, nu stiu care mai e situatia acum cu aceste trenuri insa ma astept ca problemele sa mai existe. Daca danezii nu au reusit sa le faca nimic si au scapat de ele acum, nu cred ca o sa faca romanasii ceva sa mearga mai bine. In plus aceste trenuri sunt diesel asa ca nu ar trebui sa li se permita sa fie exploatate pe rute 100% electrice cum este de exemplu ruta Bucuresit Brasov. Ar trebui sa se dea o lege sau un alt act normativ care sa spuna ca trenurile diesel nu pot fi exploatate decat pe rutele pe care un anumit procent din linie nu este electrificata. Mi se pare bataie de jos sa mergi cu diesel-ul pe rute 100% electrificate. Asta tine de prostia romaneasca. https://brasovmetrop...n-aceasta-luna/ https://brasovmetrop...-fost-evacuati/ Cat despre garnituri electrice, in acest moment la privat e absolut nefezabil. Inseamna ca nu mai poti rula pe orice ruta ci doar pe alea electrificate. E absurd. Oricum, majoritatea trenurilor care traverseaza Valea Prahovei sunt diesel in acest moment. Pentru simplul motiv ca peste tot in Romania ai segmente neelectrificate. |
#288
Posted 25 April 2022 - 20:27
Wotan, on 25 aprilie 2022 - 17:43, said:
Problemele tehnice la trenurile astea sunt minore. Alte trenuri de la alta firme deraiaza. Sau iau foc in mers. Tot pe aceeasi ruta. https://brasovmetrop...n-aceasta-luna/ https://brasovmetrop...-fost-evacuati/ Poate pentru noi romanii sunt probleme minore, pentru danezi insa nu sunt asa de minore. Pentru ei aceste trenuri au fost niste jafuri neorocite si si-au luat teapa ca le-au cumparat. Wotan, on 25 aprilie 2022 - 17:43, said:
Cat despre garnituri electrice, in acest moment la privat e absolut nefezabil. Inseamna ca nu mai poti rula pe orice ruta ci doar pe alea electrificate. E absurd. Pentru noi romanii o fi absurd, pentru lumea civilizata e absurd sa mergi cu Diesel pe rute electrificate. Inainte de Revolutie si probabil ca si o perioada dupa locomotivele Diesel nu trageau niciodata sau aproape niciodata trenuri pe linii electrificate. Se schimba locomtiva daca era necesar poate cu exceptia situatiilor in care distanta electrificata era foarte scurta. De exemplu existau niste trenuri care mergeau pe ruta: Bucuresti, Urziceni, Faurei, Braila Galati si retur. Intre Bucuresti si Faurei linia nu era electrificata (ma rog de cand pleca din Bucuresti Nord era o mica portinue electrificata cred ca pana la Mogosoaia). Trenurile plecau cu locomotiva Diesel de la Bucuresti Nord pana la Faurei si aici schimbau locomotiva si puneau electrica pentru ca linia de la Faurei la Galati era electrificata. Ulterior s-a decis sa nu se mai schimbe locomotiva si se mergea cu Diesel pe tot parcursul adica si pe distanta de 90km dintre Faurei si Galati. Acum pe aceasta ruta cred ca toate trenurile Bucuresti Galati merg pe ruta: Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Faurei, Braila, Galati care este eleftificata in intregime. CFR-ul merge numai cu locomotive electrice in timp ce operatorul privat Transferoviar merge cu niste vechituri Diesel. In unele tari civilizate se folosesc locomotive sau automotoare bi-mode. Aceste trenuri merg cu pantograful ridicat pe liniile electrificate iar cand electificarea se termina, lasa panftograful jos si pornesc motorul Diesel. Totul numai sa un mearga cu motorina pe linii electificate. Wotan, on 25 aprilie 2022 - 17:43, said:
Oricum, majoritatea trenurilor care traverseaza Valea Prahovei sunt diesel in acest moment. Pentru simplul motiv ca peste tot in Romania ai segmente neelectrificate. Nu cred acest lucru. Daca portiunea electrificata este foarte lunga CFR-ul va schimba locomotiva. Va merge cu electrica pana se poate si apoi cu Diesel. Mie imi place sa admir trenuri si am facut lucrul asta de multe ori pe Valea Prahovei. N-am vazut niciodata nici-un tren de la CFR care sa fie tras de locomotiva Diesel pe acea ruta. Si cele private tot electrice sunt cu exceptia gunoiului Astra luat de la danezi. Or mai fi si alti privati care merg cu motorina pe acolo insa CFR-ul cred ca merge mereu cu locomotiva electrica. Uite aici, a filmat cineva trenuri in gara din Sinaia pe 14 si 15 Aprilie. Absolut toate trenurile, inclusiv alea private si de marfa erau electrice. Nu tin minte sa fi vazut vre-odata locomtiva Diesel care sa treaca prin gara Sinaia. Poate ca trec si astfel de locomotive dar foarte rar. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/V9m5YqRp6kk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users