Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
CFR Calatori are in 2020 pierderi de 584 de milioane de lei
Last Updated: Mar 17 2024 18:00, Started by
argonaut
, May 12 2021 22:55
·
14
#1
Posted 12 May 2021 - 22:55
Pentru ca vechiul topic legat de CFR a implinit o venerabila varsta, propun sa continuam discutiile pe date actualizate, aici.
Cateva chestii de ultima ora: În programul de guvernare PNL - USR - PLUSla categoria feroviar se menționează construirea de linii de tren spre aeroporturile din Brașov, Sibiu, Oradea, Timișoara, Cluj -Napoca și Constanța, iar la obiective sunt trecute și finalizările studiilor de fezabilitate pentru tronsoanele Timișoara - Caransebeș și Cluj - Oradea. Pentru CFR Marfă se dorește ”demararea unui proces amplu de restructurare, care să-i permită continuarea activității”, iar la CFR Călători ”se va demara proiectul prin care se vor investi 13 milioane de Lei pentru achiziționarea a 2.300 de terminale mobile pentru taxare, dotate cu imprimante”. Starea de fapt:
La peste 150 de ani de istorie a căilor ferate din România, starea rețelei, a vagoanelor, a gărilor este descrisă frecvent drept dezastruoasă. Revolta călătorilor a fost auzită de atâtea ori fără nici un rezultat încât mersul trenurilor a ajuns subiect de glumă. Așa a fost dintotdeauna? Există soluții? |
#2
Posted 12 May 2021 - 23:04
e oldschool boss, da bine la hipsteri. mama nu plange de dor/ ca vin incet ca si Carol.
in alta ordine de idei, eu am fost cu trenu pana in Grecia. uff ce misto e. am fost la Venetia cu trenu, cica personal, scria acolo ca merge cu 100km/h. solutia e sa lege orase, cum se intampla si afara. cu cat creste Bucurestiul cu atat de mult o sa fie folositor sa iei un tren din satul x, care te duce la gura de metrou. Edited by bobitad, 12 May 2021 - 23:07. |
#3
Posted 12 May 2021 - 23:06
#4
Posted 12 May 2021 - 23:09
cine a scris articolul de la digi e de-a dreptul minunat, cu poza in fata nu-si da seama ca e limitator de inaltime.
macar daca ar fi copiat de la ceilalti care au scris articole pe aceeasi tema. starea de fapt vad ca evita sa spuna exact care e problema, desi da indicii prin ultima fraza: infrastructura dezastruoasa, linia bucuresti-constanta e proaspata, de asta si merge trenul ok, dar daca n-o intretin o sa ajunga fix ca celelalte. locomotivele noi sunt inutile daca nu au pe unde sa mearga, automate de bilete... mda, sa zicem ca sunt ok in special pt turisti. Edited by _-livio-_, 12 May 2021 - 23:19. |
#5
Posted 12 May 2021 - 23:10
Quote bugetul de investiții pe 2020 a fost de 250.000 de lei Sper că e un typo, altfel sincer putem să emigrăm cu toții. |
#6
Posted 12 May 2021 - 23:16
Infrastructura se modernizeaza pe ici pe colo
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ipeAPJmaG-k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 12 May 2021 - 23:24
e bine ca se modernizeaza, dar cu cea veche ce se intampla? ca acolo e buba.
|
#8
Posted 12 May 2021 - 23:27
#9
Posted 12 May 2021 - 23:56
Firmele private Astra Trans Carpatic, Regio Calatori, Softrans reusesc sa faca profit si sa ofere conditii mai bune de calatorie. Solutia e logica...
|
#10
Posted 12 May 2021 - 23:58
dani.user, on 12 mai 2021 - 23:16, said:
Infrastructura se modernizeaza pe ici pe colo [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ipeAPJmaG-k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In afara de coridorul IV (Curtici - Arad - Deva - Alba Iulia - Sighisoara - Brasov) nu se modernizeaza nimic. Doar se carpeste cat sa nu sara trenu de pe sine prea des. Wotan, on 12 mai 2021 - 23:56, said:
Firmele private Astra Trans Carpatic, Regio Calatori, Softrans reusesc sa faca profit si sa ofere conditii mai bune de calatorie. Solutia e logica... Cu subventii de la stat sa plimbi trenu gol, cum era pana anu asta cum naiba sa nu faci profit. Ba chiar Regio Calatori iti mai baga si niste azbest asa ca bonus. Iar conditiile in vagoane sunt cam la fel de proaste la toate. Problema este calatorul. Cu CFR merg multi care au gratis sau cei ce nu au de ales, sau blatisti. Si combinat cu lipsa de curatenie si nesimtirea si lipsa de civilizatie a unor concetateni, ajung vagoanele sa arate groaznic. In schimb la Astra Trans Carpatic sau Softrans altfel sta treaba. Iar la Regio Calatori, in afara de ruta aia pe Bucuresti - Brasov, restul de rute ce le-au luat ofera conditii la fel sau chiar mai slabe ca la CFR si tot cu o "fauna" pestrita si necivilizata. Apropo de Astra Trans Carpatic, au adus la un moment dat o rama de tren diesel din Danemarca si se laudau ca e super smechera ca prinde 200km arata bengos pentru Romania. Au uitat sa spuna de ce Danemarca a interzis circulatia acelor rame de tren(fabricate in 2008)... Hint: era ceva legat de siguranta feroviara. Edited by qew, 13 May 2021 - 00:03. |
|
#11
Posted 13 May 2021 - 00:06
Au adus mai multe si chiar circula
TFC ul o sa vina si ei cu ceva noutăți ca se baga pe București - Constanța și Buzau - Mangalia |
#12
Posted 13 May 2021 - 00:52
CFR , Posta Romana si altele similare = same shit, pierderi de milioane in fiecare an, productivitate 0
later edit : vad ca posta si-a mai revenit ... desi nu imi explic din ce . In fine Edited by Andreysc7, 13 May 2021 - 00:53. |
#14
Posted 13 May 2021 - 05:31
Cand a avut ultima data profit? Cam asta cred ca ar fi intrebarea?
|
#15
Posted 13 May 2021 - 05:32
|
#16
Posted 13 May 2021 - 05:51
Ia in calcul ca anul trecut nu prea a fost vreme de plimbat dar trenurile alea aveau un program de mers.
Mie imi place mult sa merg cu trenul in vacanta / excursie: nu stau incotopenit in scaun ore intregi in trafic, nu nervi sau emotii ca merg unii ca-n Carmageddon, stiu cat de cat la ce ora sunt la destinatie. Ca nu pot lua juma de casa dupa mine e alta treaba dar intr-un rucsac de 78l intra tot ce am nevoie pentru mine si copil. |
#17
Posted 13 May 2021 - 08:14
bossake, on 13 mai 2021 - 01:16, said:
sa il privatizam, pai nuu?! Daca am fi cu totul imbecili, am privatiza CFR-ul. Sper ca n-am ajuns totusi in halul asta. In Europa cred ca britanicii sunt cam singurii cu retea feroviara privatizata, iar in ultimii ani tot apar discutii despre renationalizarea ei. La fel ca si autostrazile, reteaua feroviara ajuta economia indirect. O autostrada nu e gandita sa adune profit din taxe de autostrada, la fel nici caile ferate nu sunt gandite sa faca profit din taxe. Insa cand in feroviar bagam bani cu taraita, e clar ca infrastructura a ajuns varza, deci interesul pentru feroviar scade, deci apar si mai multi imbecili care propun scaderea investitiilor si tot asa. In general, ca sa ducem reteaua feroviara la 120 km/h: nu trebuie sa facem exproprieri, nu trebuie sa facem studii geo, nu trebuie sa facem studii de mediu, ci trebuie doar sa o reparam pentru a a junge la starea din anii '80. Atat! Noi, de destepti ce suntem, am spart CFR-ul in bucati si bucatele. Azi, chiar daca CFR Calatori cumpara cele mai faine trenuri, in extrem de multe zone ele tot cu restrictie de viteza vor circula, deoarece infrastructura n-a mai vazut de zeci de ani investitii serioase. Dar lasa, noi visam doar autostrazi, autostrazi, autostrazi, iar apoi ne minunam ca trenul merge cu 20 km/h, in loc de 100+ km/h. Wotan, on 12 mai 2021 - 23:56, said:
Firmele private Astra Trans Carpatic, Regio Calatori, Softrans reusesc sa faca profit si sa ofere conditii mai bune de calatorie. Wotan, on 12 mai 2021 - 23:56, said:
Solutia e logica... |
#18
Posted 13 May 2021 - 08:26
pasilla, on 12 mai 2021 - 23:06, said:
Ce sa mai vorbim. Tocmai a avut loc un accident imposibil. vladut01, on 13 mai 2021 - 05:31, said:
Cand a avut ultima data profit? Cam asta cred ca ar fi intrebarea? Edited by marius664, 13 May 2021 - 08:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users