Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
CFR Calatori are in 2020 pierderi de 584 de milioane de lei
Last Updated: Apr 14 2024 21:13, Started by
argonaut
, May 12 2021 22:55
·
14
#235
Posted 10 January 2022 - 00:40
#236
Posted 10 January 2022 - 10:44
Lexon, on 10 ianuarie 2022 - 00:40, said:
Ai grija ce scrii, sa nu te trezesti cu probleme... Stii tu ca nicio fapta buna nu ramane nepedepsita. Au fost si reportaje despre astia din CFR si averile lor, asa ca... De fapt este foarte usor sa vezi veniturile astea ilegale, ca lumea nu le ascunde, din contra. Edited by cumparator, 10 January 2022 - 10:51. |
#237
Posted 10 January 2022 - 10:51
Hunor_66, on 09 ianuarie 2022 - 22:28, said:
Yesssss.... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LzIlFqM_lMk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] CFR Infrastructura la Praid. |
#238
Posted 11 January 2022 - 17:14
Vagon restaurant în 2022. Dacă intraţi pe canalul doameni veţi găsi multe chestii interesante.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6AECDV7Wix4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 11 January 2022 - 17:14. |
#239
Posted 11 January 2022 - 19:16
Kokoshmare, on 10 ianuarie 2022 - 10:51, said:
Acolo trebuie pusa neaparat o bariera sau macar semafor. Nu mai exista tufisurile alea din stanga, s-a construit si se construieste pana in buza caii ferate si pe dreapta s-a facut o suprafata unde se vand chestii gen fructe de padure. Trenul vine din curba , vizibilitatea e acum foarte mica asa ca e nevoie de o investitie in semnalizare |
#240
Posted 18 January 2022 - 12:35
Când am fost pe tatăl meu în vizită m-am uitat din nou pe World Book Encyclopedia (adică de la ăştia). De prin 1987-1988. Ţineam minte corect că pe locul 10 la număr de călători transportaţi (prima fiind U.R.S.S.) şi la tone de marfă transportate (pe primele 2 locuri fiind U.R.S.S. şi S.U.A.) era România. Acum pe ce loc o fi?... cred că sub 20
|
#241
Posted 18 January 2022 - 14:46
#242
Posted 18 January 2022 - 16:38
Şi nu au voie să intervină că doar Infra are autorizaţie pentru aşa ceva, nu?
|
#243
Posted 18 January 2022 - 19:20
djl, on 18 ianuarie 2022 - 16:38, said:
Și nu au voie să intervină că doar Infra are autorizație pentru așa ceva, nu? |
#244
Posted 18 January 2022 - 19:26
|
#245
Posted 20 January 2022 - 14:47
Din câte ştiu acele linii sunt concesionate. Întrebarea e dacă operatorul se ocupă de întreţinerea căii de rulare sau plăteşte un fel de "taxa de drum" în varianta feroviară.
|
#246
Posted 20 January 2022 - 16:03
Nu cred ca operatorul are dreptul sa intervina in infrastructura caii de rulare (inclusiv semnalizarea).
|
#247
Posted 23 January 2022 - 18:34
Din alte vremuri (anii '80-'90): https://forum.softpe...4#entry28721244
Plus "Crocodil Francez"/"Fier de călcat" în probe pe Predeal - Brașov prin 1963. 271984747_1279711945875062_5644461794107178147_n.png 184.25K 17 downloads |
#248
Posted 26 January 2022 - 14:30
Oare dacă s-ar moderniza M500 (deşi parte din trenuri o iau prin Bârlad - Vaslui), deci reducându-se timpii de parcurs, am mai scăpa de parte din accidentele de pe E85 a.k.a. "drumul morţii"?
|
#249
Posted 27 January 2022 - 08:20
djl, on 26 ianuarie 2022 - 14:30, said:
Oare dacă s-ar moderniza M500 (deşi parte din trenuri o iau prin Bârlad - Vaslui), deci reducându-se timpii de parcurs, am mai scăpa de parte din accidentele de pe E85 a.k.a. "drumul morţii"? Poate din 2026 incolo sa vedem vreo investitie masiva in cai ferate pe zona respectiva. Dar lucrurile depind si de factorul extern. Daca situatia in Ucraina se complica atunci este foarte posibil sa vedem ceva investitii finantate de americani pe calea ferata. Daca vad ca dintr-o data CFR-ul este palit de un subit interes pentru modernizarea anonimelor linii 400 402 4014, Valea lui Mihai, Satu Mare, Carei, Seini Baia Mare, Cehu Silvaniei, Zalau atunci situatia este foarte serioasa. Zona aia este plina de unitati depozite de artilerie conectate la linii ferate secundare, este perfect asezata si protejata astfel incat sa asigure depozit si tranzit dinpre vest Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia catre est sau sud |
|
#251
Posted 05 March 2022 - 14:35
djl, on 05 martie 2022 - 14:03, said:
De linia Bucureşti - Giurgiu ce se mai aude? E o cearta pe Proinfrastructura pentru ca in cursul demolarii garii vechi Comana s-a demolata si o veche magazina care mai pastra unele elemente dintr-o constructie contemporana cu prima gara din sec XIX |
#252
Posted 12 March 2022 - 19:30
C.F.R., din anii '90 nu e în stare să facă un tren Bucureşti - Sibiu via Braşov, tren care să ajungă la măcar 12 în oraş. Apoi să ai unul 20 care să ajungă pe la miezul nopţii sau pe la 1 în Bucureşti. Ca să poţi vizita oraşul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users