Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 

CFR Calatori are in 2020 pierderi de 584 de milioane de lei

* * * * - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
497 replies to this topic

#235
Lexon

Lexon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,600
  • Înscris: 07.08.2011

View Postcumparator, on 09 ianuarie 2022 - 23:24, said:

...
Ce vindea ala nu erau microprocesoare sau aur, era doar vopsea. ...
Ai grija ce scrii, sa nu te trezesti cu probleme... Stii tu ca nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.

#236
cumparator

cumparator

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,549
  • Înscris: 11.03.2006

View PostLexon, on 10 ianuarie 2022 - 00:40, said:

Ai grija ce scrii, sa nu te trezesti cu probleme... Stii tu ca nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.

Au fost si reportaje despre astia din CFR si averile lor, asa ca...

De fapt este foarte usor sa vezi veniturile astea ilegale, ca lumea nu le ascunde, din contra.

Edited by cumparator, 10 January 2022 - 10:51.


#237
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

View PostHunor_66, on 09 ianuarie 2022 - 22:28, said:

Yesssss....

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LzIlFqM_lMk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

CFR Infrastructura la Praid.
Acolo trebuie pusa neaparat o bariera sau macar semafor. Nu mai exista tufisurile alea din stanga, s-a construit si se construieste pana in buza caii ferate si pe dreapta s-a facut o suprafata unde se vand chestii gen fructe de padure. Trenul vine din curba , vizibilitatea e acum foarte mica asa ca e nevoie de o investitie in semnalizare

#238
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004
Vagon restaurant în 2022. Dacă intraţi pe canalul doameni veţi găsi multe chestii interesante.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6AECDV7Wix4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 11 January 2022 - 17:14.


#239
elef

elef

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 03.10.2014

View PostKokoshmare, on 10 ianuarie 2022 - 10:51, said:

Acolo trebuie pusa neaparat o bariera sau macar semafor. Nu mai exista tufisurile alea din stanga, s-a construit si se construieste pana in buza caii ferate si pe dreapta s-a facut o suprafata unde se vand chestii gen fructe de padure. Trenul vine din curba , vizibilitatea e acum foarte mica asa ca e nevoie de o investitie in semnalizare
Investitiei pe care Rgiotrans nu o va face.

#240
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004
Când am fost pe tatăl meu în vizită m-am uitat din nou pe World Book Encyclopedia (adică de la ăştia). De prin 1987-1988. Ţineam minte corect că pe locul 10 la număr de călători transportaţi (prima fiind U.R.S.S.) şi la tone de marfă transportate (pe primele 2 locuri fiind U.R.S.S. şi S.U.A.) era România. Acum pe ce loc o fi?... cred că sub 20   :(

#241
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

View Postelef, on 11 ianuarie 2022 - 19:16, said:

Investitiei pe care Rgiotrans nu o va face.
Nici nu poate. Acolo e treaba CFR infrastructura

#242
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004
Şi nu au voie să intervină că doar Infra are autorizaţie pentru aşa ceva, nu?

#243
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

View Postdjl, on 18 ianuarie 2022 - 16:38, said:

Și nu au voie să intervină că doar Infra are autorizație pentru așa ceva, nu?
Semnalizarea feroviara este o chestie mult mai complexa decât o "autorizație". O bariera automata acolo duce la schimbări de viteza stabilita între blocurile de semnal, este o linie simpla ceea ce înseamnă că toți timpii de așteptare sunt refăcuți plus o gramada alte chestii. Doar administratorul infrastructurii poate întreprinde o astfel de operație.

#244
elef

elef

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 03.10.2014

View PostKokoshmare, on 18 ianuarie 2022 - 14:46, said:

Nici nu poate. Acolo e treaba CFR infrastructura
CFR infrastructura nu prea mai are treaba daca Rgiotrans a inchiriat sectia neinteroperabila dupa cate stiu eu.O sa mai intreb ca pot sa ma insel.

#245
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004
Din câte ştiu acele linii sunt concesionate. Întrebarea e dacă operatorul se ocupă de întreţinerea căii de rulare sau plăteşte un fel de "taxa de drum" în varianta feroviară.

#246
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Nu cred ca operatorul are dreptul sa intervina in infrastructura caii de rulare (inclusiv semnalizarea).

#247
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004
Din alte vremuri (anii '80-'90): https://forum.softpe...4#entry28721244
Plus "Crocodil Francez"/"Fier de călcat" în probe pe Predeal - Brașov prin 1963.

Attached File  271984747_1279711945875062_5644461794107178147_n.png   184.25K   17 downloads

#248
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004
Oare dacă s-ar moderniza M500 (deşi parte din trenuri o iau prin Bârlad - Vaslui), deci reducându-se timpii de parcurs, am mai scăpa de parte din accidentele de pe E85 a.k.a. "drumul morţii"?

#249
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

View Postdjl, on 26 ianuarie 2022 - 14:30, said:

Oare dacă s-ar moderniza M500 (deşi parte din trenuri o iau prin Bârlad - Vaslui), deci reducându-se timpii de parcurs, am mai scăpa de parte din accidentele de pe E85 a.k.a. "drumul morţii"?
In PNRR banii merg in primul rand catre infrastructura rutiera iar programul este destul de riguros pentru zona Moldova, pentru proiectele rutiere jaloanele din PNRR sunt următoarele: semnarea contractelor de execuție Q4 2023, execuție a 50% din lucrări la sfârșitul anului 2024 și recepția lucrărilor Q4 din 2026.
Poate din 2026 incolo sa vedem vreo investitie masiva in cai ferate pe zona respectiva.
Dar lucrurile depind si de factorul extern. Daca situatia in Ucraina se complica atunci este foarte posibil sa vedem ceva investitii finantate de americani pe calea ferata.
Daca vad ca dintr-o data CFR-ul este palit de un subit interes pentru modernizarea anonimelor linii 400 402 4014, Valea lui Mihai, Satu Mare, Carei, Seini Baia Mare, Cehu Silvaniei, Zalau atunci situatia este foarte serioasa. Zona aia este plina de unitati depozite de artilerie conectate la linii ferate secundare, este perfect asezata si protejata astfel incat sa asigure depozit si tranzit dinpre vest Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia catre est sau sud

#250
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004
De linia Bucureşti - Giurgiu ce se mai aude?

#251
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

View Postdjl, on 05 martie 2022 - 14:03, said:

De linia Bucureşti - Giurgiu ce se mai aude?
PORR lucreaza la poduri ca parte a etapei 1, a fost aprobata si etapa 2
E o cearta pe Proinfrastructura pentru ca in cursul demolarii garii vechi Comana s-a demolata si o veche magazina care mai pastra unele elemente dintr-o constructie contemporana cu prima gara din sec XIX

#252
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004
C.F.R., din anii '90 nu e în stare să facă un tren Bucureşti - Sibiu via Braşov, tren care să ajungă la măcar 12 în oraş. Apoi să ai unul 20 care să ajungă pe la miezul nopţii sau pe la 1 în Bucureşti. Ca să poţi vizita oraşul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate