Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrale termice compacte

Portofoliu incepator pe Bursa New...

Probabil inselatorie pe OLX

Istoric Google
 Copil cu temperament sangvinic

ADA TEL SERVICES

inlocuire bara fata clio 4

Ce avem de platit in 2024 la cump...
 La mulți ani @Arader!

La mulți ani @gabiroa!

La mulți ani @gerbil!

La mulți ani @Therockstar!
 Suspect Frauda Informatica

Scari interioare

Parcare gratis Romexpo

Limbaj de programare RUST
 

Punto Van 2009 1,3 Multijet

* * * - - 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
82 replies to this topic

#37
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,754
  • Înscris: 22.11.2007
la o autoutilitara cu motor 1,5 plateam vreo 250 lei in timp ce la un auto motor 1.5 este 60 lei.

ma rog, este vorba oricum de maruntis.

Edited by bossake, 09 July 2021 - 00:21.


#38
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001

View PostBaXXon, on 08 iulie 2021 - 22:37, said:

Stii gresit . La autoutilitare impozitul e mai mic . Doar rovineta de drum e mai mare , mult mai mare.

sunt mai multi factori implicati .... in primul rand capacitatea motorului ...

codul fiscal spune https://static.anaf....022020.htm#A470


Adica ptr motoare de sub 1600 cmc ... cum are colegul 1300 am avea asa:

Motociclete, tricicluri, cvadricicluri și autoturisme cu capacitatea cilindrică de până la 1.600 cm3, inclusiv 8 => 1300/200 =>  7*8 = 42 lei / an;
Alte vehicule cu tracțiune mecanică cu masa totală maximă autorizată de până la 12 tone, inclusiv 30 => 1300/20 => 7*30 = 210 / an

adica la utilitare de cca 5 ori mai mult .... dar 160 de lei nu este chiar capat de tara

situatia se schimba la motorizari mai ridicate ... la peste 3000 cmc iese chiar grobian de scump ptr turism.

Precizez faptul ca in functie de fiecare autoritate locala valorile din codul fiscal mai pot varia (plus reduceri ptr achitare anticipata) ... , dar principiul ramane ... utilitara cu motor mic mai scumpa de cateva ori raportat la turism

similar la RCA, colegul spune mai sus ca a iesit cu 400 lei la Omniasig, banuiesc tarif standard (fara decontare directa) .... eu la o masina (turism) cu motor de 1600 am oferta de ceva mai mult 300 de lei, probabil la motor de 1300 iese sub 300 ... dar si aici sunt mai multi factori implicati (istoric sofer, domiciliu, vechime masina, etc) ... oricum se confirma ca la turism este mai scump .... ca valoarea nu e gaura in cer de acord .... dar diferenta exista.

La rovigneta (si daca e cazul taxa de pod) situatia este mult mai clara ... rovigneta pe an ptr turism este 28 Euro iar la utilitara 96 Euro.

Insumand pe un an rezulta o diferenta de 5-600 lei, adica ceva mai mult de 100 Euro pe an ... ca este mult sau putin ... fiecare apreciaza.
Inteleg ca masina a costat 400 de euro .... in mai putin de 4 ani de utilizare se aduna acesti bani din diferenta de taxe "fixe".

si ca analiza sa fie mai completa un alt potential dezavantaj este faptul ca ptr utilitara nu se poate acorda loc de parcare de la primarie (autoritatea locala) .... bineinteles ca asta se aplica ptr utilizare in orase cu deficit la acest capitol.

Edited by Tarzy, 09 July 2021 - 13:11.


#39
BaXXon

BaXXon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 18.04.2021
Taxa de pod - habar n-am ce e aia , daca e la sud de Carpati - nu am treaba niciodata pe acolo si chiar daca prin absurd as veni , n-o sa vin cu autoutilitara .
Loc de parcare nu-mi trebuie, am garaj  si curte de 1Ha unde pot s-o parchez in orice pozitie vreau,
O sa vad cat va fi impozitul , pana-n 200 de lei nu e problema.
As putea sa nu platesc deloc taxa de drum pt ca unde ma plimb cu ea nu sunt camere dar o platesc pt ca sunt un bun cetatean Posted Image

#40
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,944
  • Înscris: 22.12.2005
e cea mai faina masinuta ( am un pandut cu acelasi mjet).
maine ai lua una la fel ca cea de aici..

costurile sunt identice cu cele ale unui scuter de 300 cmc :) ( am unul deci stiu ce zic).

cred ca o sa le scoata guvernul din circiulatie, pur si simplu pierde bani  cand circulam
am mers 1000+km cu un plin ( 35  l rezervorul ) si am pus ceva gen 35. 8 l :)))
un montat de anvelopa cu echilibrare nu sare de 25 ron / roata ( cu tot cu valva, etc).

aerul conditionat merge de rupe( mi se pare incredibl pt o asa masinuta si asa ani)
etc:)

#41
BaXXon

BaXXon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 18.04.2021
Aeru conditionat e super la masinuta asta , pe caldurile astea pe treapta 1 si tot fluxul orientat pe parbriz face minuni.
Usurica de fund :

Attached Files



#42
setnicgabriel

setnicgabriel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 13.02.2007

View PostBaXXon, on 04 mai 2021 - 18:05, said:

...
Deci fara sa exagerez dar asa vana are motorasul asta 1,3 multijet de 51kw ca nu-mi vine sa cred , masina merge impecabil ( scoate ceva fum la accelerari puternice - o sa vada mecanicul ce si cum ) dar nu ezita deloc .
...

Sa o stapanesti sanator si sa te bucuri de ea si sa iti fie de folos cat mai mult timp fara incidente.
Am avut Stilo 1.9 Multijet de 88kW/120CP stiu despre ce vorbesti. Si eu tot spun lucruri in sa lumea ma contrazice fara sa verifice macar.
Am obosit!

PS: Fumul e de la mersul subturat. Schimba o perioada treptele pe la 3500Rpm fara sa accelerezi violent.
Accelerat normal dor schimbat mai sus. Poate dura si 2-3 saptamani insa o scoti la capat.
Depinde de cat timp se merge cu ea subturat. Apoi mergi cu ea sanatos nu schimba sub 3000Rpm nici in oras.
E un motoras de turatie. Si la Stilo la 1.9 Multijet ii placeau turele 2500-3000Rpm chiar si in oras.

O zi faina.

#43
BaXXon

BaXXon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 18.04.2021
S-a schimbat egr-ul si nu mai da fum deloc . Acumamerge cum trebuie , mersi de urari!

#44
BaXXon

BaXXon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 18.04.2021
Azi am facut ITP-ul la o statie oarecare , am intrat intamplator si am zis daca tot era liber domnu , de ce nu . Am luat ITP-ul fara probleme .

#45
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Intamplare intamplatoare s-a rupt cablul de deschidere capota chiar de la tragaciul de sub capota , deci nu de la manerul din habitaclu . Problema e ca nu prea am acces cu mana /surubelnita etc prin masca ca e complet inchisa , nu are nici o fanta ., se poate scoate masca fata fara sa se rupa , asa in pozitia inchisa a capotei ? Sau se poate scoate grila din bara fata pt a avea un acces mai larg ?
Mersi pt eventualele sfaturi ; momentan nu sunt in oras deci mersul la un service e imposibil .

#46
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Am rezolvat-o romaneste :
-scos cu greu grila fake de la capota unde e sigla fiat
-dat 2 gauri in tabla din spatele
glrilei, in dreptul suruburilor ce tine ansamblul de deschidere/blocare capota
-bagat cheie cu cliket si scos piulitele de 13
-bagat levier intre capota si masca si tras in exterior sistemul si astfel am reusit sa deschid capota
-scos bucata de cablu rupt si inlocuit cu alta bucata mai lunga - provizorie pana ajung la service pt remontarea unui cablu pana in habitaclu
- remontat pe pozitie sistemul de deschidere/blocare in cele 2 piulite de 13
Gata functioneaza deschiderea si inchiderea capotei

Fiat a facut o magarie - puteau pune niste cleme schimbabile la grila aceea dar au preferat s-o prinda in suruburi prin dos - astfel sa nu ai cum s-o demontezi fara sa le rupi - cum a fost cazul meu .

Binenteles ca grila fake am prins-o cu 2 holtzsuruburi " invizibile " ... Posted Image

Attached Files



#47
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Astia de la serviciu inmatriculari is dusi cu pluta > Am fost sa depun dosaru pt transcriere si binenteles ca m-am dus cu fiatu pan' acolo. ei dupa ce am depus dosaru nu mi-au dat nimic la mana sa pot pleca de acolo , nimic ! Astia-s nebuni ? Le-am cerut o dovada de circulatie cica nu se poate numa peste 2 zile la ghiseul eliberare documente . CRETINI!!! Am mers acasa cu morcovu'.
L-am intrebat pe cap de creta de la ghiseu ce pot pati daca ma opreste militia in trafic si eu n-am nimic la mana ? A zis ca iau amenda . Pai de ce mai( cretinule) daca toate actele sunt in regula , de ce nu poti sa-mi dai pe loc o dovada sa pot circula cu masina ?
Birocratie tampita si oameni prosti in militie .

Edited by BaXXXon, 01 September 2021 - 17:11.


#48
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,944
  • Înscris: 22.12.2005
mie mi au dat nr in 4 ore ( dupa amiaza), am lasat scuterul parcat la ei
era circ cu unii care patisera ca tine ( nu mai aveau numere) si nu stiu ce firma de mutat masini le mutau din curte.
e cam aiurea sistemul, asa e
trebuie sa anunte cand se poate "Re"circula

#49
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Eu am avut noroc ca numerele au ramas pe masina ( acelasi judet ) si am putut pleca de acolo , dar e aiurea rau sa nu iti dea o hartie la mana .

#50
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,714
  • Înscris: 24.10.2015
Nebunie curata, in Franta dau comanda de numere noi si mi le schimb singur la mine in curte.

#51
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Si-n uk e la fel , ba mai mult acolo numarul ramane pe masina indiferent in ce comitat se muta , dar poti face tu ca proprietar placutele.
Asta e tara noastra a babuinilor birocrati.

#52
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,714
  • Înscris: 24.10.2015
Asa si aici. Daca vrei pastrezi numerele vechi.

#53
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Sapramana trecuta , rasfoind oleixu..... cu 300 euro + nr rosii 90 zile si rca am luat donatorul de piese pt un viitor proiect : 1,9 Multijet 120CP climatronic geamuri electrice x4 etc etc stare super ok . Am luat nr rosii s-o duc pe roti la mosie unde va urma dezmembrarea ( dupa cele 3 luni in care va munci sa scoata banutii ).

Attached Files



#54
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Mititica la munca; nu protesteaza Posted Image

Attached Files



Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate