Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cost reparație
Last Updated: Feb 06 2021 09:22, Started by
MihaiDumitru2001
, Feb 05 2021 15:44
·
0
#19
Posted 05 February 2021 - 17:14
Daca o lasa la 3000 euro suna ok pentru ca acele chestii le repari linistit cu 300 euro.
Apare rugina acolo pentru ca a lasat-o mai mult timp asa si a aparut coroziunea. Dupa cateva luni de iarna apare sigur asa. |
#20
Posted 05 February 2021 - 17:37
#22
Posted 05 February 2021 - 21:40
Habar n-am care e media preturilor pentru modelul ala, dar cred ca daca vanzatorul a prezentat defectele, pretul a fost stabilit tinand cont de ele, deci ramai sa negociezi o marja normala, daca vanzatorul e flexibil.
Pe langa asta, ti-ai stabilit niste criterii care te-au adus la masina asta doar fiindca e nereparata. Altfel o sareai. Poate merita sa te mai gandesti. waterman, on 05 februarie 2021 - 15:54, said:
100 de euro fiecare element la service decent. Adică bară spate 100 + aripă 100. Total 200 euro. Depinde de oraș, dar cam pe acolo ieși. Similar la un Punto 2011, mi l-a șters un taicăl cu un camion, am plătit 950 de lei. Patronul de la service mi-era amic și am insistat să fie mai ieftin, taicăl nu avea RCA. Normal ar fi fost 1300. Se poate ajunge și pe la 1300 de lei dacă sunt unii mai cu ștaif. Recomand ĂŽnsă un service bun, altfel se va vedea. La tine mai e și de bătut puțin ĂŽn aripa aia, e puțin presată fix la ĂŽmbinarea cu bara... E ilogic sa cheltui aproape inca 10% din bugetul de achizitie ca sa obtii un beneficiu minor. La genul asta de masini, ori te descurci sa ii faci ceva sa nu avanseze rugina, ori o ignori ori te uiti la buget si apoi la alta. |
#23
Posted 05 February 2021 - 23:32
Ilogic pentru tine sau pentru x.
Eu am mașina de 5200 și as da 1000 de euro pe o capota pentru ca îmi place mie. Sau pe jante sau pe diverse chestii ce tin de aspect. Când am luat mașina am dat 5200 pe mașina - după care am dat 700 și ceva de lei pe folie omologata Llumar, cu cel mai mare grad de protecție uv ( sau infrarosu, nu mai știu), vreo 250 spre 350 parca sa ii îmbrac volanul in piele cu cusături roșii, schimbătorul la fel, cotiera de asemenea. I-am luat niște huse deștepte de bumbac nu știu cum de prin Grecia - 50 de euro In timp: Subwoofer JBL 400 și ceva de lei Stație Kenwood 550 lei Cabluri parca 100 - 120 de lei Claxoane ca de Subaru Impreza - copiate după Hella Sharptone - 60 de lei Telescoape capota - 100 lei Semnalizari aripa dinamice negre - 70 lei Evo Look - nări de Evo, suport de număr pe lateral fata, difusser spate Evo Look + vopsit + montaj 1500 de lei O sa urmeze evacuare de inox dubla, ca la Evo și capota de Evo Și jante ATS Deci, de gustibus ... |
#24
Posted 06 February 2021 - 01:25
Apoi, a mea avea vreo 10 zgarieturi de acest fel, insa neruginite.Sint si acum acolo date cu lac , merg asa de 6 ani:) Am mai facut si eu cateva intre timp
|
#25
Posted 06 February 2021 - 02:12
@waterman, la tine e vb de pasiune, e cu totul altceva decât negocierea prețului unei oarecare mașini.
Mai da le naiba de 2 zgarieturi, le repari pe alea impecabil, iar restul mașinii are vopseaua matuita... Nu merită. Păi mai repede iei o perie de sârmă si un spray negru mat si faci ceva cu jantele alea ruginite, ce dracului ? Poate sunt eu cârcotaș, dar cam mari pretenții la banii ăia, părerea mea. Edited by CovertTwo, 06 February 2021 - 02:16. |
#26
Posted 06 February 2021 - 09:22
Asa ziceam si eu mai sus. Putina implicare personala si ai rezolvat-o.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users