Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...
 Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 

Vodafone lanseaza noile abonamente nelimitate, digitale - Vodafone Flex

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
1279 replies to this topic

#1081
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,555
  • Înscris: 21.12.2006
Nici la mine nu s-a reactivat, tot manual am rezolvat.

Cred cu tărie că nu se dorește reactivarea automata. Dacă calculează ei că nu e rentabil vor scoate automat reducerile și se va reactiva la preț întreg. Cu siguranță atunci va funcționa reactivarea automată.

Cât de prost inginer să fii să nu reușești rezolvarea  automatizării de atâta timp? Și noi să-i credem că lucrează la remediere...

#1082
vladut12am

vladut12am

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 29.12.2021

View Postvladut12am, on 03 octombrie 2022 - 11:08, said:

Pe ultimele versiuni de My Vodafone se pare că nu se mai poate dezactiva opțiunea Flex (am testat din curiozitate).
Însă, am găsit personal o soluție, cel puțin pe termen scurt, pentru a opri recurența opțiunii, fără a șterge cardul.
Am găsit un apk cu o versiune mai veche din 2021, 6.5.2, care încă merge foarte ok, și l-am testat să verific dacă pe acea versiune funcționează oprirea recurenței a abonamentului Flex. Spre surprinderea mea, operațiunea a reușit. După ce am apăsat butonul <<Dezactivare>>, mi-a apărut acel chenar în care trebuia să confirm faptul că doresc să nu se mai reactiveze opțiunea, iar după ce am selectat <<Da...>> mi-a apărut mesajul că dezactivarea a reușit și nu mi-a mai apărut apoi acel buton, ci mi se preciza că <<Reactivarea automată a fost dezactivată pentru această ofertă.>>
Înainte să instalați apk-ul, trebuie să dezinstalați aplicația, pentru că nu se va efectua instalarea lui.
Am făcut și un link de unde să-l luați: https://fastupload.i...RqQDK2YGGg/file
Se pare că acest link nu mai funcționează.
Am găsit versiunea 6.5.9 (testată de mine) pentru cei care încă li se mai reactivează automat abonamentul și vor să îl dezactiveze.
Funcționează garantat dezactivarea opțiunii.
https://apkcombo.com...phone-6.5.9-apk

Edited by vladut12am, 10 December 2022 - 23:13.


#1083
Om_Blajin

Om_Blajin

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 24.11.2022
Ai perfectă dreptate! La asta mă tot gândesc și eu de vreun an de zile încoace. Toată perioada Ianuarie 2021-Decembrie 2021 a funcționat ireproșabil reactivarea automată. Cum au început să ofere Flex cu reducere, brusc reactivarea nu a mai funcționat. Se uită la concurență și fiindcă softul a fost implementat deja cu versiunile de Flex disponibile și anume 7,9 și 12, ei ajustează prețul, fiindcă la reduceri ei nu pot interveni asupra softului și să ofere Flex 5,6,8 etc și apoi să revină la 7,9,12 Vodafone se complică tare de tot!

#1084
MoshuXXL

MoshuXXL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 05.04.2007
Deci Vodafone e de bezna minții cu abonamentele astea Flex. Pe 6 decembrie, pentru că nu s-a reactivat automat, cineva de la Asistență Vodafone mi-a activat Flex 7. Azi am primit mesaj că s-a reactivat automat opțiunea și că s-au retras banii din cont deși eu mai aveam până în ianuarie valabilitate. Acum încerc să dau de ei pe Whatsapp prin intermediul Tobi.

#1085
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,555
  • Înscris: 21.12.2006
O chestie ciudată,dar bună, descoperită întâmplător: opțiune Flex 7 fără Roaming, pot folosi datele mobile în BG și GR. Cu Speedtest pe 4G+ din BG am obținut maxim 114 Mbps Download și 65 Mbps Upload.
Telefonia și SMS nu funcționează :(

Cu Flex 12, pe un telefon similar, în același loc, am scos  maxim 178 Mbps Download.
Asta în condițiile în care în Romania nu cred că am depășit vreodată mai mult de 50 Mbps.

Deci Vodafone RO limitează la greu.

Care mai sunteți plecați în afară țării și aveți Flex fără Roaming, testați poate vă funcționează datele mobile. Menționez că pe cartela respectiva am avut Roaming activat în vară, poate a rămas internet pe țeavă.

Edited by nei-k, 02 January 2023 - 19:18.


#1086
Olympea

Olympea

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 832
  • Înscris: 23.09.2021
Nu limitează nimic. Pur și simplu e trafic mai mare în zona ta.

#1087
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,555
  • Înscris: 21.12.2006
Am 3 telefoane, fiecare cu cartele cu opțiunea Flex, anterior au fost pe Prepay cu diverse opțiuni 2 in 1, niciuna nu excelează viteza la internet, testat in diverse regiuni din tara. Viteze atinse în afara țării nu am avut niciodată în țară. Limitările sunt de la Vodafone, fie impuse la prepay, fie pe fiecare număr în parte.
2 cartelele au aproape majoratul în rețeaua Vodafone, a 3-a e numai bună de mers la școală.

Cum am băgat cartelă de la Orange în telefon, m-am convins că nu sunt defecte telefoanele. Și că sunt capabile de VoLTE și VoWiFi.

De incapabilii de la Vodafone trebuie să te rogi ca să activeze special pentru tine aceste "facilități", care oricum sunt gratuite și nefolosite de multă lume.

PS. Am încercat să folosesc date mobile gratuit în Roaming și pe altă cartelă cu Flex 7, din păcate nu funcționează. Doar cea despre care am scris mai sus are robinetul de net deschis.

Edited by nei-k, 02 January 2023 - 21:48.


#1088
SilentUser

SilentUser

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 11.05.2020
La inceput de ianuarie am avut din nou probleme cu reactivarea.
M-am saturat de astfel de probleme, mai ales ca aveam de sunat la medic in dimineata respectiva si a trebuit sa pierd vremea sa activez din nou manual.
Prea mult stres degeaba.

Daca Vodafone nu ma vrea, nici eu nu ii mai vreau. :( (dupa aproape 20 ani in aceiasi retea - connex, devenit apoi Vodafone)
Azi am facut cerere de portare la DIGI.

#1089
Jimmy71

Jimmy71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 854
  • Înscris: 05.05.2006
Si eu as trece la DIGI dar folosesc sms-uri prin prisma ocupatiei iar cei de la DIGI nu le au incluse in niciun abonament asa ca ar trebui sa le platesc suplimentar si pana la urma ies la bani de abonament ( nu FLEX, abonament normal de 7-8 euro minim ) Vodafone.

#1090
K-Bobby

K-Bobby

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,711
  • Înscris: 28.02.2010

View PostJimnmy, on 09 ianuarie 2023 - 23:04, said:

Si eu as trece la DIGI dar folosesc sms-uri prin prisma ocupatiei iar cei de la DIGI nu le au incluse in niciun abonament asa ca ar trebui sa le platesc suplimentar si pana la urma ies la bani de abonament ( nu FLEX, abonament normal de 7-8 euro minim ) Vodafone.
Cate sms-uri folosești pe luna? 100 de sms-uri costa 1 euro.

#1091
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Poate daca dai multe sms-uri, atunci statistic o parte dintre ele ar trebui sa fie in digi.

#1092
vladut12am

vladut12am

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 29.12.2021
Am observat puțin mai devreme că nici la mine nu s-a reactivat nici de această dată abonamentul, deși trebuia să se reînnoiască pe 9 ianuarie.
După 2 zile, azi numărul a trecut iar pe prepay, rămânând gol (fără minute, SMS-uri și net), și am fost din nou nevoit să activez manual abonamentul.
Cred că deja a devenit o obișnuință să nu se mai reactiveze abonamentul.

Edited by vladut12am, 11 January 2023 - 11:03.


#1093
Shade89

Shade89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 01.11.2008
Am 3 numere in gestiune in my Vodafone și din luna septembrie am trecut la flex pe toate 3 (2 numere pt părinți).  Pe niciun număr nu a funcționat reînnoirea automata. Am făcut reclamații peste reclamații pentru fiecare număr, de fiecare data ma suna un operator sa îmi spună ca se știe de problema, dar se rezolva săptămâna asta. După care verifica contul , vede ca am flex activat, și îmi Închide reclamația ca fiind rezolvată. Pai normal, l-am activat eu manual, pe fiecare număr in parte, fără ajutorul lor, doar nu era sa stau 2-3 zile pana ma rezolva ei. Eu le scriam reclamația cu speranța ca se va rezolva problema luna viitoare și pentru celelalte numere. Noaptea minții la Vodafone, cred ca toti operatorii răspund după același script, au fix aceleași răspunsuri. Problema asta am întâmpinat-o in fiecare luna, la fiecare număr, cum sa îmi dai același răspunsuri de fiecare data?  
Acum am alta problema, mi s-a dezactivat abonamentul flex și nu il mai pot activa, îmi apare opțiunea doar de număr nou. Trec iar la prepay?? Era folositor roamingul.
Mâine fac reclamație la ANPC și ANCOM. Am dovada e-mailurilor trimise și primite, evit sa ii sun cu o problema, e bine sa ai totul in scris in asemenea cazuri.

Și încă o anomalie care nu am înțeles-o. Dacă activez flex 7 redus la 5 euro, îmi ia 25 de lei de pe card. Dacă încarc cartela cu 5 euro sau cumpar opțiunea prepay de 5 euro, îmi ia 31 lei de pe card. Diferența e din TVA, dar de ce exista aceasta diferența?

Edited by Shade89, 17 January 2023 - 00:58.


#1094
Redzutzuu

Redzutzuu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 11.03.2017

View PostShade89, on 17 ianuarie 2023 - 00:48, said:

Și încă o anomalie care nu am înțeles-o. Dacă activez flex 7 redus la 5 euro, îmi ia 25 de lei de pe card. Dacă încarc cartela cu 5 euro sau cumpar opțiunea prepay de 5 euro, îmi ia 31 lei de pe card. Diferența e din TVA, dar de ce exista aceasta diferența?
Pentru ca la abonamente TVA-ul e inclus in pret, pe cand la prepay nu.
De exemplu, pentru o incarcare de 5 euro pe prepay vei plati cei 5 euro + 19% TVA din 5 euro (0.95 euro) = 5.95 euro, aproximativ 30 lei.

#1095
logatul

logatul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,330
  • Înscris: 15.07.2003

View PostShade89, on 17 ianuarie 2023 - 00:48, said:


Acum am alta problema, mi s-a dezactivat abonamentul flex și nu il mai pot activa, îmi apare opțiunea doar de număr nou. Trec iar la prepay?? Era folositor roamingul.
Mâine fac reclamație la ANPC și ANCOM. Am dovada e-mailurilor trimise și primite, evit sa ii sun cu o problema, e bine sa ai totul in scris in asemenea cazuri.


Nu-ti mai bate capul. Mi s-a intamplat si mie acelasi lucru cu niste luni in urma si altor colegi de pe aici. Solutia a fost trecerea aproape o luna pe cartela normala, apoi cerere de portare si acceptare oferta 2.
Da, e mai complicat pt roaming, dar poti lua o cartela special pt acea iesire si o folosesti strict pt perioada respectiva.
Daca ei nu sunt in stare sa ne ia banii, macar sa si castige mai putin.

#1096
johnnickelby

johnnickelby

    Survivor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,744
  • Înscris: 05.11.2008
Au fost vreo 5-6 luni in care Flex 7 mi s-a activat automat, adica la termen mi-au fost luati banii din cardul inrolat in contul My Vodafone, dar asta este a doua luna cand nu mai face asta si imi scrie la detalii ca mi s-a dezactivat reactivarea automata.
Luna trecuta am ales din oferta flex7  si l-am activat, dar este posibil ca la un moment dat sa nu mai fie 4.99, ci 7 de exemplu.
Nu-mi vine sa cred. Nici macar o explicatie.
Nici nu stiu cum sa dau de un operator uman.

#1097
MoshuXXL

MoshuXXL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 05.04.2007
Cel mai simplu și fără stres mod de a contacta un asistent uman este să dai mesaj pe Whatsapp la numărul 0372022222. Inițial îți va răspunde Tobi (Asistent Digital Vodafone), dar după câteva fraze în care nu va înțelege ce vrei să spui îți va face legătura cu un asistent uman. Va trebui să ai răbdare câteva ore ca să îți răspundă asistentul uman, dar măcar nu trebuie să stai la telefon să aștepți. Când îți răspunde, atunci le scrii și tu iar.

#1098
Vettel

Vettel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,348
  • Înscris: 29.03.2017
Da stai câteva ore la telefon să aștepți să răspundă unul sau una de la Vodafone? Măiculiță! Am vrut digitalizare

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate