Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vodafone lanseaza noile abonamente nelimitate, digitale - Vodafone Flex
Last Updated: May 22 2023 20:39, Started by
MembruAnonim
, Dec 30 2020 19:24
·
58
#1081
Posted 10 December 2022 - 20:30
Nici la mine nu s-a reactivat, tot manual am rezolvat.
Cred cu tărie că nu se dorește reactivarea automata. Dacă calculează ei că nu e rentabil vor scoate automat reducerile și se va reactiva la preț întreg. Cu siguranță atunci va funcționa reactivarea automată. Cât de prost inginer să fii să nu reușești rezolvarea automatizării de atâta timp? Și noi să-i credem că lucrează la remediere... |
#1082
Posted 10 December 2022 - 23:13
vladut12am, on 03 octombrie 2022 - 11:08, said:
Pe ultimele versiuni de My Vodafone se pare că nu se mai poate dezactiva opțiunea Flex (am testat din curiozitate). Însă, am găsit personal o soluție, cel puțin pe termen scurt, pentru a opri recurența opțiunii, fără a șterge cardul. Am găsit un apk cu o versiune mai veche din 2021, 6.5.2, care încă merge foarte ok, și l-am testat să verific dacă pe acea versiune funcționează oprirea recurenței a abonamentului Flex. Spre surprinderea mea, operațiunea a reușit. După ce am apăsat butonul <<Dezactivare>>, mi-a apărut acel chenar în care trebuia să confirm faptul că doresc să nu se mai reactiveze opțiunea, iar după ce am selectat <<Da...>> mi-a apărut mesajul că dezactivarea a reușit și nu mi-a mai apărut apoi acel buton, ci mi se preciza că <<Reactivarea automată a fost dezactivată pentru această ofertă.>> Înainte să instalați apk-ul, trebuie să dezinstalați aplicația, pentru că nu se va efectua instalarea lui. Am făcut și un link de unde să-l luați: https://fastupload.i...RqQDK2YGGg/file Am găsit versiunea 6.5.9 (testată de mine) pentru cei care încă li se mai reactivează automat abonamentul și vor să îl dezactiveze. Funcționează garantat dezactivarea opțiunii. https://apkcombo.com...phone-6.5.9-apk Edited by vladut12am, 10 December 2022 - 23:13. |
#1083
Posted 11 December 2022 - 10:39
Ai perfectă dreptate! La asta mă tot gândesc și eu de vreun an de zile încoace. Toată perioada Ianuarie 2021-Decembrie 2021 a funcționat ireproșabil reactivarea automată. Cum au început să ofere Flex cu reducere, brusc reactivarea nu a mai funcționat. Se uită la concurență și fiindcă softul a fost implementat deja cu versiunile de Flex disponibile și anume 7,9 și 12, ei ajustează prețul, fiindcă la reduceri ei nu pot interveni asupra softului și să ofere Flex 5,6,8 etc și apoi să revină la 7,9,12 Vodafone se complică tare de tot!
|
#1084
Posted 13 December 2022 - 13:40
Deci Vodafone e de bezna minții cu abonamentele astea Flex. Pe 6 decembrie, pentru că nu s-a reactivat automat, cineva de la Asistență Vodafone mi-a activat Flex 7. Azi am primit mesaj că s-a reactivat automat opțiunea și că s-au retras banii din cont deși eu mai aveam până în ianuarie valabilitate. Acum încerc să dau de ei pe Whatsapp prin intermediul Tobi.
|
#1085
Posted 02 January 2023 - 19:17
O chestie ciudată,dar bună, descoperită întâmplător: opțiune Flex 7 fără Roaming, pot folosi datele mobile în BG și GR. Cu Speedtest pe 4G+ din BG am obținut maxim 114 Mbps Download și 65 Mbps Upload.
Telefonia și SMS nu funcționează Cu Flex 12, pe un telefon similar, în același loc, am scos maxim 178 Mbps Download. Asta în condițiile în care în Romania nu cred că am depășit vreodată mai mult de 50 Mbps. Deci Vodafone RO limitează la greu. Care mai sunteți plecați în afară țării și aveți Flex fără Roaming, testați poate vă funcționează datele mobile. Menționez că pe cartela respectiva am avut Roaming activat în vară, poate a rămas internet pe țeavă. Edited by nei-k, 02 January 2023 - 19:18. |
#1086
Posted 02 January 2023 - 19:36
Nu limitează nimic. Pur și simplu e trafic mai mare în zona ta.
|
#1087
Posted 02 January 2023 - 21:41
Am 3 telefoane, fiecare cu cartele cu opțiunea Flex, anterior au fost pe Prepay cu diverse opțiuni 2 in 1, niciuna nu excelează viteza la internet, testat in diverse regiuni din tara. Viteze atinse în afara țării nu am avut niciodată în țară. Limitările sunt de la Vodafone, fie impuse la prepay, fie pe fiecare număr în parte.
2 cartelele au aproape majoratul în rețeaua Vodafone, a 3-a e numai bună de mers la școală. Cum am băgat cartelă de la Orange în telefon, m-am convins că nu sunt defecte telefoanele. Și că sunt capabile de VoLTE și VoWiFi. De incapabilii de la Vodafone trebuie să te rogi ca să activeze special pentru tine aceste "facilități", care oricum sunt gratuite și nefolosite de multă lume. PS. Am încercat să folosesc date mobile gratuit în Roaming și pe altă cartelă cu Flex 7, din păcate nu funcționează. Doar cea despre care am scris mai sus are robinetul de net deschis. Edited by nei-k, 02 January 2023 - 21:48. |
#1088
Posted 09 January 2023 - 16:22
La inceput de ianuarie am avut din nou probleme cu reactivarea.
M-am saturat de astfel de probleme, mai ales ca aveam de sunat la medic in dimineata respectiva si a trebuit sa pierd vremea sa activez din nou manual. Prea mult stres degeaba. Daca Vodafone nu ma vrea, nici eu nu ii mai vreau. (dupa aproape 20 ani in aceiasi retea - connex, devenit apoi Vodafone) Azi am facut cerere de portare la DIGI. |
#1089
Posted 09 January 2023 - 23:04
Si eu as trece la DIGI dar folosesc sms-uri prin prisma ocupatiei iar cei de la DIGI nu le au incluse in niciun abonament asa ca ar trebui sa le platesc suplimentar si pana la urma ies la bani de abonament ( nu FLEX, abonament normal de 7-8 euro minim ) Vodafone.
|
#1090
Posted 10 January 2023 - 12:44
Jimnmy, on 09 ianuarie 2023 - 23:04, said:
Si eu as trece la DIGI dar folosesc sms-uri prin prisma ocupatiei iar cei de la DIGI nu le au incluse in niciun abonament asa ca ar trebui sa le platesc suplimentar si pana la urma ies la bani de abonament ( nu FLEX, abonament normal de 7-8 euro minim ) Vodafone. |
|
#1091
Posted 10 January 2023 - 22:16
Poate daca dai multe sms-uri, atunci statistic o parte dintre ele ar trebui sa fie in digi.
|
#1092
Posted 11 January 2023 - 11:03
Am observat puțin mai devreme că nici la mine nu s-a reactivat nici de această dată abonamentul, deși trebuia să se reînnoiască pe 9 ianuarie.
După 2 zile, azi numărul a trecut iar pe prepay, rămânând gol (fără minute, SMS-uri și net), și am fost din nou nevoit să activez manual abonamentul. Cred că deja a devenit o obișnuință să nu se mai reactiveze abonamentul. Edited by vladut12am, 11 January 2023 - 11:03. |
#1093
Posted 17 January 2023 - 00:48
Am 3 numere in gestiune in my Vodafone și din luna septembrie am trecut la flex pe toate 3 (2 numere pt părinți). Pe niciun număr nu a funcționat reînnoirea automata. Am făcut reclamații peste reclamații pentru fiecare număr, de fiecare data ma suna un operator sa îmi spună ca se știe de problema, dar se rezolva săptămâna asta. După care verifica contul , vede ca am flex activat, și îmi Închide reclamația ca fiind rezolvată. Pai normal, l-am activat eu manual, pe fiecare număr in parte, fără ajutorul lor, doar nu era sa stau 2-3 zile pana ma rezolva ei. Eu le scriam reclamația cu speranța ca se va rezolva problema luna viitoare și pentru celelalte numere. Noaptea minții la Vodafone, cred ca toti operatorii răspund după același script, au fix aceleași răspunsuri. Problema asta am întâmpinat-o in fiecare luna, la fiecare număr, cum sa îmi dai același răspunsuri de fiecare data?
Acum am alta problema, mi s-a dezactivat abonamentul flex și nu il mai pot activa, îmi apare opțiunea doar de număr nou. Trec iar la prepay?? Era folositor roamingul. Mâine fac reclamație la ANPC și ANCOM. Am dovada e-mailurilor trimise și primite, evit sa ii sun cu o problema, e bine sa ai totul in scris in asemenea cazuri. Și încă o anomalie care nu am înțeles-o. Dacă activez flex 7 redus la 5 euro, îmi ia 25 de lei de pe card. Dacă încarc cartela cu 5 euro sau cumpar opțiunea prepay de 5 euro, îmi ia 31 lei de pe card. Diferența e din TVA, dar de ce exista aceasta diferența? Edited by Shade89, 17 January 2023 - 00:58. |
#1094
Posted 17 January 2023 - 11:10
Shade89, on 17 ianuarie 2023 - 00:48, said:
Și încă o anomalie care nu am înțeles-o. Dacă activez flex 7 redus la 5 euro, îmi ia 25 de lei de pe card. Dacă încarc cartela cu 5 euro sau cumpar opțiunea prepay de 5 euro, îmi ia 31 lei de pe card. Diferența e din TVA, dar de ce exista aceasta diferența? De exemplu, pentru o incarcare de 5 euro pe prepay vei plati cei 5 euro + 19% TVA din 5 euro (0.95 euro) = 5.95 euro, aproximativ 30 lei. |
#1095
Posted 17 January 2023 - 19:50
Shade89, on 17 ianuarie 2023 - 00:48, said: Acum am alta problema, mi s-a dezactivat abonamentul flex și nu il mai pot activa, îmi apare opțiunea doar de număr nou. Trec iar la prepay?? Era folositor roamingul. Mâine fac reclamație la ANPC și ANCOM. Am dovada e-mailurilor trimise și primite, evit sa ii sun cu o problema, e bine sa ai totul in scris in asemenea cazuri. Nu-ti mai bate capul. Mi s-a intamplat si mie acelasi lucru cu niste luni in urma si altor colegi de pe aici. Solutia a fost trecerea aproape o luna pe cartela normala, apoi cerere de portare si acceptare oferta 2. Da, e mai complicat pt roaming, dar poti lua o cartela special pt acea iesire si o folosesti strict pt perioada respectiva. Daca ei nu sunt in stare sa ne ia banii, macar sa si castige mai putin. |
|
#1096
Posted 20 January 2023 - 23:28
Au fost vreo 5-6 luni in care Flex 7 mi s-a activat automat, adica la termen mi-au fost luati banii din cardul inrolat in contul My Vodafone, dar asta este a doua luna cand nu mai face asta si imi scrie la detalii ca mi s-a dezactivat reactivarea automata.
Luna trecuta am ales din oferta flex7 si l-am activat, dar este posibil ca la un moment dat sa nu mai fie 4.99, ci 7 de exemplu. Nu-mi vine sa cred. Nici macar o explicatie. Nici nu stiu cum sa dau de un operator uman. |
#1097
Posted 21 January 2023 - 08:17
Cel mai simplu și fără stres mod de a contacta un asistent uman este să dai mesaj pe Whatsapp la numărul 0372022222. Inițial îți va răspunde Tobi (Asistent Digital Vodafone), dar după câteva fraze în care nu va înțelege ce vrei să spui îți va face legătura cu un asistent uman. Va trebui să ai răbdare câteva ore ca să îți răspundă asistentul uman, dar măcar nu trebuie să stai la telefon să aștepți. Când îți răspunde, atunci le scrii și tu iar.
|
#1098
Posted 21 January 2023 - 09:14
Da stai câteva ore la telefon să aștepți să răspundă unul sau una de la Vodafone? Măiculiță! Am vrut digitalizare
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users