Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Nov 17 2023 10:37, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
24
#127
Posted 03 February 2021 - 17:11
Consumul mai lasa-l un timp ca trebuie sa te acomodezi cu ea si sa se mai rodeze masina.
Eu am medie de 6.9 pe exterior, cu o viteza medie similara, diferenta este ca pe autostrada stau la 120-130, nu urc mai sus, din cauza aerodinamicii care determina un consum si mai mare. Legat de zgomot poti sa te adresezi dealer-ului si sa obtii masina de test pentru cateva probe in care sa masori zgomotul, dar din pacate "asa fac toate" cu anvelopele standard. |
#128
Posted 03 February 2021 - 18:17
Eu mi-am comandat un Carista pentru dezactivare avertizor centuri spate, activare deschis/inchis geamuri din cheie si alte maruntisuri, o sa povestesc pe topicul meu ce pot sa fac din el cand vine masina. As avea niste curiozitati daca stii: bipaie daca depasesti viteza citita de ea de pe drum? Se poate dezactiva si sa ramana dezactivat sau trebuie sa dezactivezi de fiecare data? Pe displayul central din bord iti arata informatii despre navigatie daca esti pe Android Auto / Carplay?
Edited by Mihai_mb, 03 February 2021 - 18:21. |
#129
Posted 03 February 2021 - 18:51
Quote bipaie daca depasesti viteza citita de ea de pe drum? Se poate dezactiva si sa ramana dezactivat sau trebuie sa dezactivezi de fiecare data? cred (nu sunt sigur) că sistemul ăla e dezactivat. ce am pe volan și e util e activarea/dezactivarea lane assist, pe care o țin dezactivată în oraș și activă la drum lung https://i.imgur.com/70II2zj |
#130
Posted 03 February 2021 - 22:02
vali, on 03 februarie 2021 - 18:51, said:
cred (nu sunt sigur) că sistemul ăla e dezactivat. ce am pe volan și e util e activarea/dezactivarea lane assist, pe care o țin dezactivată în oraș și activă la drum lung https://i.imgur.com/70II2zj Sistemul de recunoastere a semnelor de circulatie se poate activa/dezactiva din meniu, la mine este activat dar numai apare semnul pe ecran fara sunet(asa a fost setat la predare, nici nu stiam ca poate sa fie si o avertizare sonora). Asa scrie in manual: ■ RSA (Road Sign Assist) (if equipped) (P.348) Select to set up the following items. Road Sign Assist on/off Select to enable/disable the RSA system. “Notification method” Select to change each notification method used to notify the driver when the system recognizes excess speed, no overtaking and no-entry sign. |
#131
Posted 05 February 2021 - 21:26
#132
Posted 08 February 2021 - 15:39
vali, on 03 februarie 2021 - 18:51, said:
cred (nu sunt sigur) că sistemul ăla e dezactivat. ce am pe volan și e util e activarea/dezactivarea lane assist, pe care o țin dezactivată în oraș și activă la drum lung https://i.imgur.com/70II2zj - nu avem drumurile marcate -.avem căruțe care circulă ciudat pe drum - avem gropi pe care le ocolim prin a călca ușor linie de demarcare a benzilor. |
#133
Posted 08 February 2021 - 17:51
de aia ai mâini și ochi, să tragi tu de volan, nu doar el.
|
#134
Posted 08 February 2021 - 18:02
vali, on 08 februarie 2021 - 17:51, said:
de aia ai mâini și ochi, să tragi tu de volan, nu doar el. îți spun că la Audi îți trage volanul din mână. la Toyota nic nu am stat să verific, direct off și only off )) |
#135
Posted 08 February 2021 - 18:20
#136
Posted 08 February 2021 - 18:46
bobalex18, on 08 februarie 2021 - 18:02, said: Am condus in continuu(noaptea) aprox. 200km cu LTA si pilot automat activat pe un drum f. bine marcat aproape liber, mai mult ptr. test(masina noua de doua luni Rav4 hibrid), se poate usor supracomanda, am lasat si volanul sa mearga singura vreo jumatate de minut, stiu nu este recomandat(dar te avertizeaza sa prinzi volanul). Merge bine, insa necesita atentie mare ca sa poti interveni in fiecare clipa, a fost bun impotriva somnului, trebuia permanent sa ma concentrez. In curbe dupa franare si incetinire trebuie reactivat la viteza setata. Insa pentru drumurile noastre, in afara de autostrada, nu cred ca e f. util, cruise controlul insa da, si folosesc des(fara LTA), il consider comod pe drumuri cu circulatie mare. |
|
#137
Posted 08 February 2021 - 18:58
eu il țin activat doar pe autostradă.
pe DNuri și alte drumuri da, nu e tocmai bun. |
#138
Posted 08 February 2021 - 21:56
Din pacate multe drumuri sunt "inadecvate" folosirii in siguranta a ACC, motiv pentru care Toyota Romania au refuzat sa aduca ACC si LKA (stramosul lui LTA) cand acestea au devenit disponibile pe Rav4 XA40 si Prius ZWE-30, lucru valabil si pentru Lexus. Au trecut cativa ani si niste teste interne care sa ateste ca sisteme nu prezinta un risc major pentru utilizator si sa poata fi lansate catre publicul larg. Modelele care au beneficiat de LKA si ACC au fost RAV4 XA40 facelift plus noile modele cu Toyota Safety Sense precum Auris E180 facelift, Yaris XP130 si altele ce au urmat.
Safety Sense reprezinta o suita de sisteme care sunt perfectate de la o generatie la alta, la modul ca la RAV4 XA40 ai ACC pe o plaja de viteze limitata, fara franare completa pana la oprire, iar la XA50, cum are Vali, poti folosi pe tot spectrul de viteza al masinii, inclusiv in trafic bara la bara, necesitand un minim de input de la sofer. Iar LTA adauga autonomie de nivel 2 cand este cuplat cu DRCC (ACC pe tot spectrul de viteza, pentru masinile automate). Informatiile astea le am de la o persoana de la marketing si product manager pentru anumite modele Toyota. Personal am o oroare de ACC pe anumite drumuri, cand iti vine o curba stransa, fapt pentru care m-am obisnuit sa conduc la "mana" mai mereu si sa folosesc aceste "luxuri" pe autostrada. Plus ca tinand viteza sub control uman devine mai antrenant sofatul. Edited by connectorxp, 08 February 2021 - 21:58. |
#139
Posted 09 February 2021 - 21:41
2.600km deja. consumul s-a stabilizat pe la 8.2
Attached Files |
#140
Posted 09 February 2021 - 22:10
#141
Posted 10 February 2021 - 05:24
noroiul de pe portierele din spate e probabil una dintre cele mai mari dezamăgiri. înțelegeam pe praguri, ridici piciorul și aia e. dar se adună noroi și mâzgă pe închiderea de la portieră până sus, în dreptul mânerului.
Attached Files |
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users