Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Tv-urile 8k ar putea disparea

Fps drop in jocuri

Macroblocuri cand pornesc/ opresc...
 OFERTE hrana animale

TGN transgaz acorda 15 acțiu...

Achizitie ardei iuti

Panou presurizat ACM - probleme
 Coordonate sistem Stereo 1970 bra...

Un sunet ciudat

Firme cuptoare si plite

Raspunderea patrimoniala.
 Umiditatea in casa

Viagra fara sa afle iubita

The Enforcer (2022)

Centrala nu porneste sa incalzeas...
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
323 replies to this topic

#163
Talibanu

Talibanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 26.06.2003
Salve
Posed si eu un Rav4 ca a lui Vali Posted Image   Hybrid 4x4 Dynamic Verde( mare discount ). oct2020

Inainte de a va ruga sa-mi dati nihte raspunsuri vreau sa va dau nishte date:
1. Consum in oras fara climatizare 3000KM 7.5l/100  condus normal  , 7. 1 mers la consum pe normal, 8.5 mers mai sportiv
9.5 l/100 consum iarna cu conditionare
Consumul e calculat la 2 drumuri pe zi  de cate 10 KM prin Bucuresti

2. Atentie la presiunea din pneuri:
Eu am luat masina de la Toyota nord, am luat cauciucuri de iarna de la est , le-am pus pe cele de iarna dupa vreo luna, iar acum 1 saptamana cand le-am repus pe cele originale de vara, cel de la autosoft a constatat ca in cele de vara presiunea era 3.7 in loc de 2.3.
La cele de iarna era 2.3 -2.4   . Cel de la autosoft spunea ca asa vin masinile la reprezentanta, cu presiune marita, iar cei de la reprezentanta cand au pregatit-o ,
au sarit peste capitolul acesta.

3. Scaunul nu are lombar(dynamic)

4. cand bag in mod parcare, lovesc cu pumnul butonul de incalzire scaun dreapta care porneste , si nu il vezi pentru ca imediat opresti motorul. Il vezi abia dupa ce pleci din nou.

5. Claxonul se apasa mult prea usor, accidental. Mi s-a intamplat (de mai multe ori) sa iau curba la dreapta in oras si sa-l apas cu antebratul, cand eram cu bratul drept la ora 9

Apropo de mufa de 12v din suportul de brat, este mult mai utila ca mufele de alimentare USB. Personal as fi preferat ca si in spate sa existe tot mufa de 12 V si nu mufe USB .
Mufele de usb incarca pe 5 V max 2 A (daca ai cablu bun) ,adica max 10W, pe cand cu un adaptor poti trage dintr-o priza de 12V si 35 W.

Marea problema la mine este sistemul multimedia.

1. Nu poti avea un USB stick si un Android Auto conectate simultan, in momentul cand conectezi android auto se deconecteaza USB stick-ul
Bineinteles le am pe amandoua conectate intr-un hub USB, conectat la usb-ul de date(singurul) cel din fata.
USB hub-ul e OK , adica daca in loc de android auto conectez alt USB stick, masina le vede amandoua USB stick-urile , dar daca scot unul din ele si in locul lui conectez un telefon cu android, masina nu mai vede nici celalalt usb stick.
Se vad maxim 2 USB stick-uri, daca pun 3 sau 4 , se vad doar 2.

Gramada de aplicatii nu merg cum ar trebui: Spotify, youtube etc
Mai exact Youtube nu merge deloc, spotify merge doar daca il pornesti din telefon intai , dar butoanele de pe volan de next track etc merg doar din cand in cand

Stiti cum se poate face un update de firmware ori altceva? A facut cineva update de soft la multimedia?

Sau aveti o solutie pentru a folosi simultan Android auto (waze in special) si un stick USB cu mp3-uri?
Multimedia mai da gherle atunci cand esti in call si muzica e oprita. Daca in momentul acela primesti un call in asteptare se intampla ca muzica/navigatia(sunetul) sa porneasca (BUG de soft)

Nu am inteles ce e cu Wirelessul , pe care il pot porni dar nu il pot folosi in vre-un fel.
Nu are decat 6 sau 8 posturi in favorite., pe un singur tab

2. EV mode e cam degeaba. Masina porneste motorul termic oricum cand vrea ea, si il opreste tot cam cand vrea ea.
    Voua vi de pare folositor?


PS prima mea optiune a fost CRV-ul dar motor de 1.5 turbo ??!!??!! si CVT model vechi . Un rateu deosebit!
M-am dat cu ele (hybrid si normal) de mai mute ori  si mi-am dat seama ca nu poti face o depasire din scurt la 80-100KM/h  pe drumurile noastre de 2 benzi
In plus desi aveau doar 3 variante de echipare, varianta de mijloc nu se aducea de loc , si numai nishte bare costau 4000RON
Un mare plus amabilitatea personalului de la VEST si NORD, dar daca masina e praf si cu accesorii nesimtit de scumpe .....

PPS Dupa ce am renuntat la idea de CR-V, am optat pentru RAV4 dyn 4x4 benzina  manual/automat.
Din pacate nu se gasea nicaieri in Bucuresti - Buzau etc la drive test. Si cum a venit un discount bun  la un RAV4 4x4 hyb dyn verde urban (preferam alb (doar la masina asta :) )
si in plus masina era deja pe vapor si venea in 3 saptamani am luat-o rapid .

In mod normal as fi preferat una manuala, dar pe hybrid nu exista , si in plus sotia si-a cumparat o automata, am cedat.
E bine sa nu schimbi din reflex vitezele la o automata, sau sa apesi brusc ambrieajul :)).
Astept raspunsurile voastre despre sistemul multimedia.

#164
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 20.06.2005
Faci topicul omului varza.
Ciudat cand aud ca nu puteți depasi din scurt cu hibridul la 80-100, pot eu cu un amarat de Prius si nu merg altele. Sau conduc eu prea nașpa, poate sa fie si asta.

#165
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,636
  • Înscris: 03.12.2001
da, porcăria aia e și la Apple Carplay, nu poți folosi două simultan. dar am muzică pe telefon.

da, EV mode funcționează. și în mers, și pe loc, are utilitatea lui.

Quote

si mi-am dat seama ca nu poti face o depasire din scurt la 80-100KM/h  pe drumurile noastre de 2 benzi
pe bune? cu 222CP?


Quote

In mod normal as fi preferat una manuala, dar pe hybrid nu exista ,
am râs irl. geez.

#166
Talibanu

Talibanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 26.06.2003

 vali, on 17 mai 2021 - 13:54, said:

pe bune? cu 222CP?



Vorbeam de CR-V, de ce nu am ales CRV-ul, care:
Are mai putini CP
CVT-ul e model mai vechi, adica atunci cand ii dai talpa, sta 1 sec sa se gandeasca apoi inca 1-2 sa tureze si intr-un final pleaca dar cu puterea unui turbo de 1.5

RAv4 hybrid e cu vreo 2 secunde mai rapid (pana actioneaza) + accelereza mai bine

 wolfydRg, on 17 mai 2021 - 13:49, said:

Faci topicul omului varza.
Ciudat cand aud ca nu puteți depasi din scurt cu hibridul la 80-100, pot eu cu un amarat de Prius si nu merg altele. Sau conduc eu prea nașpa, poate sa fie si asta.

1.Vorbeam de CRV nu de RAV4
2. Conteaza si cum reactioneaza cutia automata nu numai cati cai are masina.
In speta CRV-ul are un CVT mai vechi ce gandeste mai greu.
Da-te cu ea si vezi.
3. mai sunt si alti factori in general : greutate , aeorodinamica, suspensii etc (care conteaza mai putin dar ...)

Edited by Talibanu, 17 May 2021 - 14:20.


#167
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,609
  • Înscris: 25.04.2016
In materie de hibrid (hev) Toyota sunt cei mai tari.

Iar ca si model de Rav4, asta din titlu pare cel mai interesant.

In modul EV activat, trebuie sa ai o talpa f.usoara. Merge (uneori) pana pe la vreo 40 km pe ora.

#168
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,734
  • Înscris: 15.12.2009
Am un prieten apropiat care are un Rav4 hibrid, model 2018. Nu mai retin ce motor are dar ma uitam la consumurile date de Vali si pot confirma ca sunt tot pe acolo.
E o masina practica si mare ... cine gaseste asa ceva (SUV maricel si spatios) potrivit pentru uzul propriu are intr-adevar o solutie foarte faina in RAV4.

#169
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,949
  • Înscris: 16.05.2012

 Talibanu, on 17 mai 2021 - 13:40, said:

Marea problema la mine este sistemul multimedia.

Tin minte ca un amic avea un Prius 2004. Sistemul multimedia pentru acea vreme mi se parea revolutionar (avea si touchscreen).
Din pacate cei de la Toyota au ramas incremeniti in proiect in anul de gratie 2005.
Din ce am vazut, noua generatie 2022, va avea un update cu care sa speram ca vor ateriza in prezent ca toti ceilalti producatori.

Attached Files


Edited by raven75, 17 May 2021 - 16:28.


#170
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,636
  • Înscris: 03.12.2001
hai să mă plâng un pic, că tot e topicul meu: mașina adună praf într-un stil nemaivăzut până acum. și asta ar fi o problemă minoră dacă nu ar avea atât de multe muchii și colțuri greu de șters.

Attached Files



#171
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,734
  • Înscris: 15.12.2009
Un aspirator de masina la 12V cu o perie in cap iti rezolva elegant problema. In fiecare weekend bagi 10 minute de aspirat.

https://www.amazon.d...y/dp/B015FO9XF8

Sau ceva de tinut in torpedou: https://www.amazon.de/dp/B08F7GBY48

#172
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,609
  • Înscris: 25.04.2016
Interesanta jucaria aia de mini aspirator. Se gasesc si pe emag o gramada si mai ieftine.
https://www.emag.ro/...ASABEgLTU_D_BwE

Merge si o laveta moale de microfibra.
Nu scapa nicio masina de praf la cat e.

https://www.incredib...DCABEgKyWfD_BwE

https://www.emag.ro/...CCABEgJoDPD_BwE

#173
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,698
  • Înscris: 03.12.2005
Pamatuf din ala Pronto sau alte marci, daca nu vrei s-o duci la spalatorie.

#174
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,636
  • Înscris: 03.12.2001
am intrat ieri cu ea în niște mâl din care aveam dubii că pot ieși fără să fiu tras și am ieșit relativ ok, pus pe mod Trail și, la viteză mică (~10km/h), în bord îmi arăta că trag toate 4 roțile în mod egal. not bad.

Attached Files



#175
pixel3cs

pixel3cs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,029
  • Înscris: 26.01.2007
Trebuie un aspirator mai serios, eu am luat din asta si trage foarte bine, nu numai praful. Faci curat complet.

#176
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,609
  • Înscris: 25.04.2016

View Postvali, on 02 iunie 2021 - 16:45, said:

am intrat ieri cu ea în niște mâl din care aveam dubii că pot ieși fără să fiu tras și am ieșit relativ ok, pus pe mod Trail și, la viteză mică (~10km/h), în bord îmi arăta că trag toate 4 roțile în mod egal. not bad.
La viteza aia, probabil numai electric. Asa e ?

#177
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,636
  • Înscris: 03.12.2001
nu cred.

#178
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,774
  • Înscris: 16.02.2002

View PostMMike, on 03 iunie 2021 - 22:02, said:


La viteza aia, probabil numai electric. Asa e ?
Nici măcar în pantă😁.
Nu contează doar viteza medie, ci și distanța, zeama din acumulator,etc.
Mergea doar electric daca era electrica🔌

Edited by cata, 04 June 2021 - 07:08.


#179
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,609
  • Înscris: 25.04.2016
Da, asta asa e,conteaza si cat de incarcata e bateria. Eram curios cum e la acest Rav4 awd, cum se comporta motoarele in astfel de situatii.

Am gasit un test offroad si unul facut iarna pe zapada :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WDXLczT_iaY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Vad ca nu mi-a incarcat in pagina decat un video.

Edited by MMike, 04 June 2021 - 12:17.


#180
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,609
  • Înscris: 25.04.2016
Pw zapada :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ElOctbwLX2o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate