Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 

Achizitie autofiletanta .

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#55
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
Codurile de litere se refera la continutul kitului, capacitate acumulatori, tip de incarcator, model de valiza. Nu-ti bate capul cu acel cod, vezi mai bine  ce contine exact.
Incarcatorul DC18 SD e de 2,6A iar RC e de 9A.
Mai sunt inca 3 cei putin, unul dublu, unul mixt, unul auto, etc.
9A e abuz si pt 5Ah, chiar daca RCul are ventilator si SD nu.
As pune 9A doar pt 6Ah.
Nu lua pack de 1,5Ah sau 1,4Ah si 1,3.
Nu am luat mai mic de 2Ah nici pe vremea NiCd...
La 2Ah exista si cu fuel goge, BL1820B - unde B desemneaza ca are fuel goge cu LED, insa nu prea se gasesc in RO...

La mansonul metalic mai e un dezavantaj, poate cel mai mare, zgarie sau strica peretii de mobilier si nu numai mobilier, atunci cand insurubezi sau gauresti langa ei.

Edited by loock, 11 September 2021 - 20:54.


#56
parintele

parintele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,078
  • Înscris: 17.03.2005
Mulțumesc mult pt răbdare, cât de cât m-am mai luminat...

La o prima analiza as rămâne pe ddf 485 frj, kitul ala cu o. Acumulatori de  3Ah, încărcător rapid(ala de. 9A) și cutia lu peste oceanic prăjit, vad ca și aia e scumpa.

La. 990 lei pare a fi și la prețul "normal" al pieței la magazinul menționat de mine(varianta cealaltă e 1250, de exemplu de asta nu înțelegeam ce reprezinta indicative,. Pracric valiză de tra sport,. Singura care Difera, la kitul ala e mai ieftina
.. Kitul iată ca e mult mai scump)


Căutând pe net vad ca mai exista 484, care probabil e modelul mai recent ce înlocuiește 485-ul...
Pare ca are putere mai mare nu prea l-am găsit pe toate drumurile și e apros 550-600 lei fata de 350 cât e 485-ul chel în acest moment.

Nefiind kit pe unde m-am uitat și văzând prin unele teste ca e cam același drac probabil ca alegerea logica rămâne 485.
Gresesc?


Singura chestie care îmi ridica un semn de întrebare e ca 485-ul asta îl vad mai mult prin zona de est a Europei... Aproape deloc la vorbitorii de engleza. De pe YouTube spre exemplu, preponderent pe la rusi am văzut ca e mai prezent/promovat...


Ar mai fi ceva de știut legat de 485, e  484 mai pricopsit încât sa merite diferența (deși kitul e cam scump la 1500 lei cu valiză simpla)...

Merci


#57
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
Eu ti-am scris clar mai sus, anume ca sa te corectez pt. ca si facut si inainte afirmatia asta legata de 484 ca ar fi noua - Nu e noua, a aparut in 2017, ( am impresia ca si mai de mult, dar la cautare apare 2017) iar DDF 485 a aparut mai recent - in 2019.

DDF si DHP 484 de 30 Nm cuplu soft sunt propuse ca medium duty spre heavy duty, dar nu sunt cine stie ce la fiabilitate - angrenajul aluneca si pe pozitia de gaurire, fara limitator de cuplu, cu scula noua...
Si sunt foarte grele cu packul de 5Ah ( 3Ah e si mai greu), insa trag multi amperi avand si cuplu maricel si turatie mare - chiar si in T1 unde se masoara cuplul soft, si abuzeaza packul de 2Ah, deci cere pack mare cu doua randuri de celule. Makita deocamdata nu face cu un rand de celule 21700 pt 18V, nu se potriveste la cele cu 2 x 18 din cauza dimensiunilor. Ar fi fost bun. Tot era grea si cu ei...

DDF 485 de 25 Nm cuplu soft e mai noua, aparuta in 2019.
E model inferior fata de 484 si la cuplu si la fiabilitate, dar e mai usoara putin si trage mai putini amperi fata de 484 - deci abuzeaza mai putin packul de 2Ah cu care devine mult mai usoara, asa e cu totul altceva.
Insa nou aparuta de anul asta DDF 487 dezvolta acelasi cuplu de 25Nm si e mult mai compacta si 487 e propusa si ca model de fiabilitate mai mare - e prea devreme ca sa verificam. In Ro de abea a aparut DHPul si inca nu a aparut DDFul care se gaseste afara de cateva luni.
Cuplul hard e diferit intre ele, dar am explicat ca ala e doar un impact la oprirea in soc in T2, deci ignora sau tine cont ca rupe suruburile si strica materialul dand suruburile peste cap, deci 50 e mai rau decat 40...

Eu nu recomand acumulatori de 3Ah cu doua randuri de celule 18650 de 1,5Ah.
Sunt grei si retarzi, si diferenta de pret e mica fata de 5Ah cu celule de 2,5Ah - cel putin daca gasesti 5Ah la oferta. Eu am luat 5Ah cu 250 lei bucata.
Cu astia mari o scula de ~ 1,2 Kg ajunge peste 1,8 Kg, si e grea si la 1,6.
Intre 1,5 kg si 1,8 Kg e o diferenta infinita, prima e OK sa o folosesti si a doua vrei sa o lasi in cutie...asta si pt cineva care are musculatura si forta peste medie.

Incarcatorul rapid DC18RC incarca cu 9A si e prea mult si pt 5Ah dar pt 3Ah - ii face praf, nu te lua dupa BSul de marketing si nu ajuta suficient ca are ventilator, le scurteaza fortat viata.

Eu folosesc acumulatori  de 2 Ah ( nu recomand nici 1,5) cu DDF 453 si 456, si probabil iau si 487 cand apare DDF.
De 5Ah folosesc la DDF 480 si 458.
Si am si incarcatorul RC de 9A, dar incarc cu SDul de 2,6 A
9A ar fi OK pt packul de 6Ah, dar nici la ala nu e pt. ca celulele de 3Ah din el ( doua randuri ) sunt mai proaste decat cele de 2,5Ah, stau mai prost si la curentul debitat, si la cel de incarcare, mai ales daca nu sunt reci celulele dureaza incarcarea mai mult cu RCul decat cu SDul...

Legat de valize, makpac sunt porcarii.
Sunt facute dupa o licenta veche de mai multe generatii luata de la  systainer tanos, modificata si facuta mult mai prost, fara avantaje.
Se pot cupla cu systainerele tanos/festool, dar clemele sunt mult mai proaste, se inchid aberant de greu - se pot rectifica daca ai rabdare..., iar plasticul valizelor este subtire si incomplet polimerizat, miroase urat si se degradeaza, nu as sta in casa cu ele.
Au si maner doar pe capac chestie f enervanta daca ai de carat doar o cutie de marime 1-2-3. Tanos are din pacate asa si la generatia mai noua cu T lock. La ultima generatie Tanos a pus maner si pe cant ( pt Festool, NU pt Makita) dar e subtire si fragil, iar cel de pe capac se clipseaza cu zgomot stupid...

Daca are o valiza Makita obisnuita non-makpac e foarte bine.
Sunt de uz profesional, rezistente, nu se compara cu niste chinezarii.
Le folosesc montajistii si ca suport de mobilier sau chiar sa se urce pe ele.
Sunt mai faine cele cu catarame de dursl, dar sunt OK si cu catarame din plastic - atentie sa nu le pierzi. Si nici nu costa mult avand in vedere calitatea.

In RO nu se gasesc toate variantele de kit, si nu le gasesti mereu si peste tot nici pe cele care se aduc.
Avand in vedere ca prefer anumite valize, anumiti acumulayori si snumite incarcatoare, prefer sa iau pe bucati daca nu gasesc kitul cum vreau eu, chiar daca iese mai scump, dar daca nu e cum vreau nu ma intereseaza si ar fi bani aruncati. Nu iau de 1,5 si dec3Ah dubki nici gratis.
Nu luam mai mici de 2Ah nici pe vremea NiCd in 2005-2007.

Edited by loock, 12 September 2021 - 14:46.


#58
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
Erata:
Am vazut acum ca pe pagina anterioara am scris DDF 454 in loc de 484.

Exista si modelul 454 mai vechi, dar nu la ea ma refeream ci la 484 care se gaseste de prin 2017.


#59
71cristian

71cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 26.12.2019
I-mi place cum si ce scri . Acum nu stiu in ce masura reflecta realitatea . Asta ma facut sa nu mai comentez sau sa fac analiza pe text la decoratiuni interioare  referitoare la PANEL . Cu toate ca am avut tendinta de a te corecta , dar am renuntat din cauza la felul cum scri. Recunosc ca este placut de citit , dar asta nu reflecta intodeauna realitatea . Dar sa trecem peste asta .
Referitor la bormasina Dewalt DCD 778 dupa 1,5 ani de la cumparare constat ca are uneori fluctuati ale turatiei maxime  desi butonul il tim apasat tare . Ma surprins negativ filetanta Dewalt  DCF 887 care se zice ca are 205 NM . Cu acumulator de 2,5 A  nu am reusit sa desfac suruburile de la auto strinse la cuplu de 120 NM . Acumulatorul a fost modificat de mine anul trecut , adica i-am inlocuit celulele de 1,5 A  cu unele de la Dexter de 2,5 A .
Nu mai i-mi place la acesta marca ca se murdareste usor carcasa lor dind impresia de scula veche . Ai ceva cunostinte de acestea ?

#60
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
DCD 778 se vede ca e light duty, nu e in sfera mea de interes.
In general e in kit cu 1,5 Ah chiar si in prezent- trebuia sa-ti dea de gandit.
Au aparut kituri si cu 2Ah si 3Ah compact ca sa scape de ele si pt ca probabil isi termina si stocurile de celule de 1,5Ah. Sony nu mai face de peste 7 ani, deci sunt ori degradate ori modele de categoria a 3-a de la alti producatori. Si Samsung si Lg au modele de 2, 2,5 si 3Ah de multi ani, si Sony care a renuntat sa mai fabrice a revenit de cativa ani cu modele de 3Ah. Panasonic face pt sculele lor.

De la DeWalt e mai buna DCD 791 brushless cu 2 Ah. Cu 5Ah are autonomie mult mai mare dar e grea. 796 e cu percutie si mai grea.
Cu perii era mai buna DCD 780 dar si aia se strica usor si repede, asa ca nu pot sa o recomand, si aia e mult peste cele light duty cum sunt majoritatea.
780 e rebranduita si pt Facom si facuta rosie, cu selector pt limitatorul de cuplu mai rapid cu mai putine setari - exista asa si una din subvariantele DCD 780 DeWalt. Posibil ca modelul rebranduit Facom sa fie mai fiabil, insa e putin probabil.

La cele brushless e comun sa le scada puterea dupa o vreme, chiar si un an sau mai putin, inclusiv la Makita si la alte branduri.
Se uzeaza electronica din driverul electronic si nu mai tine curent mare.
In timp mai indelungat e posibil sa acada si magnetizarea rotorului, dar asta nu justifica faptul ca dupa un an scade puterea semnificativ.
E inca un motiv pt care eu evit brushless, pe langa zgomot mai mare de la ventilatorul cu diametru mai mare si viteza tangentiala foarte mare, pe langa piesele de tzaspe ori mai scumpe care nu merita schimbate - driver electronic scump cat scula intreaga, motor scump, chiar si angrenaj mai scump..., apoi fiabilitate redusa oricum pt 3% mai bun randament...Producatorii sustin ca motorul tine cu 50% mai mult, insa costa de tzaspe ori mai mult. La cele cu perii care se schimba diferenta de pret e si mai mare, iar cele capsulate costa cat un set de perii la Makita,  la ceilalti are pret umflat, dar le poti comanda de la producatorul lor din China pt sume infime. Eu n-am avut nevoie...
Am in colectie si multe brushless, dar tot doar profesionale si industriale heavy duty si super heavy duty verificate, nu iau orice.

Edited by loock, 12 September 2021 - 18:38.


#61
71cristian

71cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 26.12.2019
Vad ca ai pomenit de Sony si cred ca vrei sa spui ca au acumulatori de la ei ?

#62
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,632
  • Înscris: 31.01.2010

 loock, on 12 septembrie 2021 - 18:31, said:

Se uzeaza electronica din driverul electronic si nu mai tine curent mare.
Ce se "uzeaza" in electronica de comanda?
Axa e rotatie a electronului??
Posted Image

Demagnetizarea daca apare apare si la motoarele cu perii.

Edited by Ion_Bumbu, 12 September 2021 - 18:59.


#63
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
Se uzeaza componentele electronice, MOSFETI, IGBT daca au, alte tipuri de chipuri tip VRM integrate, plus rezistente, condensatori, alte chipuri din driver care comanda pt brushless turatia prin PWM, care citesc turatia cu senzor Hall si folosesc informatia pt regulatorul de turatie si de cuplu ! comandand electronic atat turatia cat si curentul de zeci de amperi - care smulge ioni din semiconductori si ii degradeaza, si de asemenea electronica de protectie care limiteaza curentul maxim si de asemenea electronica care asigura cut off la descarcare.

Rotorul de brushless are magneti foarte puternici cu Niobiu, care in timp se demagnetuzeaza si natural, dar care sunt foarte sensibili la temperatura si se pot demagnetiza foarte usor si repede. Sunt ceva mai rezistenti cei cu samariu dar sunt mai scumpi.

La motoarele cu perii in general sunt magneti mai ordinari, feritici sau aliaje feritice. Sigur ca se pot demagnetiza si ei. Eu n-am avut probleme cu modelele avute, si n-am observat nici la scule pe care le-am reparat detinute de colaboratori. Motoarele cu perii au mers strong pana au ramas fara perii, si la cele necapsulate la care am schimbat setul de perii au functionat strong in continuare.

Edited by loock, 12 September 2021 - 19:33.


#64
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
Se uzeaza componentele electronice, MOSFETI, IGBT daca au, alte tipuri de chipuri tip VRM integrate, plus rezistente, condensatori, alte chipuri din driver care comanda pt brushless turatia prin PWM, care citesc turatia cu senzor Hall si folosesc informatia pt regulatorul de turatie si de cuplu ! comandand electronic atat turatia cat si curentul de zeci de amperi - care smulge ioni din semiconductori si ii degradeaza, si de asemenea electronica de protectie care limiteaza curentul maxim si de asemenea electronica care asigura cut off la descarcare.

Rotorul de brushless are magneti foarte puternici cu Niobiu, care in timp se demagnetizeaza si natural, dar care sunt foarte sensibili la temperatura si se pot demagnetiza foarte usor si repede daca utilizatorul tine mana pe fantele de ventilare - chestie foarte comuna, sau/si daca scula e light duty si e folosita intensiv sau e pusa in sarcina mare si nu se raceste suficient la un curent de 20-46 A prin bobinaj cu sarma de +/- 0,8 mm^2, sau/si daca e un model proiectat si facut absurd de prost cum e de ex makita DTD 152 la care se si arde bobinajul si in cateva minute de noua...DTD 152 e cu perii dar problema e racirea proasta cu ventilator prea mic si curentul prea mare prin bobinaj.
Sunt ceva mai rezistenti cei cu samariu dar sunt mai scumpi.

La motoarele cu perii in general sunt magneti mai ordinari, feritici sau aliaje feritice. Sigur ca se pot demagnetiza si ei. Eu n-am avut probleme cu modelele avute, si n-am observat nici la scule pe care le-am reparat detinute de colaboratori. Motoarele cu perii au mers strong pana au ramas fara perii, si la cele necapsulate la care am schimbat setul de perii au functionat strong in continuare.

La cele brushless am observat scaderea cuplului dupa o perioada nu foarte lunga de utilizare, din fericire nu la sculele mele.
Am observat si la DDF 481 si la alte branduri.
Poti sa vezi asta descris si aratat de mai multi revieweri, inclusiv demonstrat pe youtube, si nu e noutate...

Edited by loock, 12 September 2021 - 19:52.


#65
71cristian

71cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 26.12.2019

 loock, on 12 septembrie 2021 - 19:40, said:

La cele brushless am observat scaderea cuplului dupa o perioada nu foarte lunga de utilizare, din fericire nu la sculele mele.
Am observat si la DDF 481 si la alte branduri.
Poti sa vezi asta descris si aratat de mai multi revieweri, inclusiv demonstrat pe youtube, si nu e noutate...

DCF 887 al am din aprilie anul acesta . Astia declara ca are 205 Nm .  Adica sa-i fi scazut cuplul asa de mult incit saptamana ce a trecut NU a putut desface suruburile de la roti strinse la cuplul de 120 Nm ?

#66
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
1.Eu nu suport impact driverele si nici colaboratorii mei nu le suporta asa ca nu am treaba cu ele.

2. Am dat exemplul cu DTD 152 pt ca e de pomina cat de proasta e.

3. La prezoane folosesti impact wrench, e abuz si pt impact driver si pt adaptor care si cel mai bun de impact se rupe usor cand e redus la INBUS de 1/4", ca sa nu mai zic ca 205Nm in rafala de socuri e o aberatie oricum pt INBUS de 1/4". "Mananca" bitii ca pe seminte si la 140 dar la 205Nm , si faptul ca aberatia asta e si la Hilti de multi ani cu 210 Nm, si la Milfucky cum le zic eu si la altii, nu e o scuza.

Daca tot iti place in zona de 200+ Nm, ia o batrana si venerabila Makita DTW 251 cu perii, impact wrench cu patrat, buna si accesibila, specificata 230 Nm,  care inca se gaseste noua, poate chiar si produsa recent. A fost si BTW inainte si e refresh in DTW de tzaspe ani.

Edited by loock, 12 September 2021 - 20:32.


#67
71cristian

71cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 26.12.2019

 loock, on 12 septembrie 2021 - 20:24, said:

............, ca sa nu mai zic ca 205Nm in rafala de socuri e o aberatie oricum pt INBUS de 1/4". "Mananca" bitii ca pe seminte si la 140 dar la 205Nm , si faptul ca aberatia asta e si la Hilti de multi ani cu 210 Nm, ...........

Inseamna ca cei de la Dewalt sunt niste retardati Posted Image  asa cum mi sa adresat nenea Bumbu cu ceva timp in urma ca ai consider .
Adevarul este ca de putine ori folosesc cuplul maxim de la acesta jucarie . Recunosc ca biti am rupt . Portbiti ai am de la hitachi si vad ca rezista la fel si capul hex de prindere de 1/4 de la ea .

#68
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,632
  • Înscris: 31.01.2010

 loock, on 12 septembrie 2021 - 19:21, said:

Se uzeaza componentele electronice, MOSFETI, IGBT daca au, alte tipuri de chipuri tip VRM integrate, plus rezistente, condensatori, alte chipuri din driver care comanda pt brushless turatia prin PWM, care citesc turatia cu senzor Hall si folosesc informatia pt regulatorul de turatie si de cuplu ! comandand electronic atat turatia cat si curentul de zeci de amperi - care smulge ioni din semiconductori si ii degradeaza, si de asemenea electronica de protectie care limiteaza curentul maxim si de asemenea electronica care asigura cut off la descarcare.


Domnule, vorbiti avioaneeee!!!
Nu va pricepeti, nu va bagati in ciorba electronicii, singurele tranzistoare care puteau fi afectate in timp datorita unui mod necorespunzator de exploatare erau cele de putere in Rf
cu multiemitori, la alea puteai avea surpriza ca dupa un acord sa ai in loc de 10W doar2-3W, la tehnologia actuala MOS deja ori MERGE ori NU!
Singurul lucru care poate fi afectat din cauza folosirii in regim de forta sint dondensatorii electrolitici daca sint pusi de calitate inferioara si neventilati, altceva electronic nu se duce.
In rest, doar bateriile isi cresc rezistenta interna in timp si nu mai debiteaza curentul necesar.
Dupa teoria dumneavoastre aparatul meu de sudura facut prin anii 90 din 315 A ar trebui sa debiteze 30A???
Debiteaza inca bine merci 315Adc si chiar sint puteri vehiculate pe acolo, asa catre 12-13KW.
Toate motoarele de DC folosesc magneti cu Neodim, de aia nu au scame in timp.

#69
pyxysh

pyxysh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 11.09.2008
@loock
Bai,tocmai pe asta am luat-o acuma recent(de 2 zile).M-am luat mai mult dupa filmuletele de pe youtube.
Poti sa dezvolti un pic ce ai zis mai sus:"Am dat exemplul cu DTD 152 pt ca e de pomina cat de proasta e."
Ca poate ma razgandesc si le-o trimit inapoi.
Inafara de faptul ca da ,nu prea gasesc accesorii pentru ea(avand mandrina de 1/4),ma refer la chei la care trebe
adaptor.Multe chei le vad pentru mandrine de 1/2.
Alta intrebare ar fi daca poti cu impact driver-urile astea sa si dai gauri ...lemn,metal,sau sunt fix pt.insurubat.
In mintea mea am zis ca o sa ma ajute sa desfac si prezoanele la masina,mai un surubarit sa fie cat mai polivalenta.
Scuze daca am intrebat o prostie,sunt un pic paralel cu domeniu.

Edited by pyxysh, 12 September 2021 - 21:09.


#70
bostanu_4u

bostanu_4u

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 30.12.2020
Multi se plang de probleme la DTD15x, ca scoate fum si din-astea, culmea.. fix pe youtube :)
Dar ai garantie la ea, asa ca nu eu nu mi-as face probleme.

DHP481 am si eu de cativa ani buni, varianta China cu mandrina metalica, si nu am observat nici o scadere de putere de 30%.
Acum o folosesc doar la gaurit tocmai din cauza cuplului prea mare. Si ptr insurubat numai DTD171, ca e foarte usoara si are o gramada de setari de cuplu pentru orice situatie

Edited by bostanu_4u, 12 September 2021 - 21:30.


#71
parintele

parintele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,078
  • Înscris: 17.03.2005

 loock, on 12 septembrie 2021 - 16:17, said:

Erata:
Am vazut acum ca pe pagina anterioara am scris DDF 454 in loc de 484.

Exista si modelul 454 mai vechi, dar nu la ea ma refeream ci la 484 care se gaseste de prin 2017.

Acum m-am lămurit și cu 484, nevazand-o enumerata inițial dar mai prezenta în reviewuri pe. YouTube am crezut ca e mai noua...

In fine, mulțumesc mult, mai rumeg, ma mai documentez...

#72
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
Oamenii se plang de DTD 152, ca se arde repede bobinajul.

DTD 154 brushless care are trepte de viteza si implicit de cuplu, plus mod T pt. autoforante, cred ca e OK. Nu am studiat ca nu ma intereseaza, dar ars bobinajul am vazut doar la 152 - sunt mai multe demonstratii pe youtube, inclusiv AVE a prezentat problema.
Varfurile 171 (si 172 care deocamdata inca e pt piata din Japonia dar mai sunt magazine care o trimit si in alte tari), sunt mai scumpe.
Eu ii recomandam insa cheie de impact pt. prezoane, si am mentionat un model care se fabrica de multi ani si e accesibil DTD 251 cu perii de 230 Nm. Are si clasicul Makita glow in the dark...

Edited by loock, 12 September 2021 - 22:56.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate