Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Recomandare anvelope all season
Last Updated: Nov 13 2023 18:18, Started by
DGecko
, Jun 28 2020 12:39
·
11
#127
Posted 11 April 2023 - 00:10
Am anulat comanda ca nu e ok indicele de viteza.
Cine se gandea ca la un cacat de Opel Corsa cu viteza maxima constructiva 170 km/h, trebuie cauciucuri cu undice de vitaza H - 210 km/h... Din pacate la Nokian nu exista combinatia asta in XL, sa vedem cum fac. Attached FilesEdited by gmowner, 11 April 2023 - 00:12. |
#129
Posted 11 April 2023 - 07:42
Pentru ce iti trebuie XL daca in talon e 88?
Pe aceasi dimensiune identica in talon tot 88H o sa iau si eu un set in curand..kia ceed aceasi capacitate cilindrica dar 80kw viteza 187, masa cam 1250kg |
#130
Posted 11 April 2023 - 08:05
Tot la CrossClimate 2 am ajuns + diferenta la curier.
https://www.anvelope...r15-92-v-xl.htm XL pentru drumuri cu gropi (Romania). Edited by gmowner, 11 April 2023 - 08:06. |
#131
Posted 12 April 2023 - 05:59
Michelin cross climate plus 92T XL, am pe Logan 0.9 Tce/2018.Sunt ok la uzură, le-am rotit o singură dată, am 42kkm și pot merge lejer cu ele 60kkm, folosite 90% în capitală. Dar pentru oraș sunt rigide deoarece au flanc ranforsat aceste XL(partea laterala a anvelopei), deci nu sunt confortabile pentru drumuri cu gropi. Urmatoarele vor fi all season 88H cum scrie și în cartea mașinii.
|
#132
Posted 12 April 2023 - 07:42
Încă ceva, acele crossclimate 92V XL menționate în link-ul de mai sus sunt și mai rigide decât 92T XL ale mele. Indicele de viteza T 190km/h,H 210km/h,V 240km/h, cu cât este mai mare, cu atât este mai rigidă pe flanc pentru stabilitate la viteze mari.
|
#133
Posted 12 April 2023 - 14:14
Este OK, le-am ales special sa fie asa.
Attached Files |
#134
Posted 12 April 2023 - 14:26
Dot 2021
pe best tires le aveau cu dot 2023 si mai ieftine pe 88H https://www.best-tir...climate-2-88h-1 |
#135
Posted 12 April 2023 - 15:18
Neinteresant.
Achizitie cu Card Avantaj, in cat mai multe rate. Astia au doar 4. Si cred ca am fost destul de clar ca vreau XL. |
#136
Posted 13 April 2023 - 10:03
Asa arata pe masina.
Cam multi plumbi totusi, nu stiu daca de la pneuri sau de la jante. Neimportant, echilibrarea a reusit cu succes in final. Attached FilesEdited by gmowner, 13 April 2023 - 10:04. |
|
#137
Posted 13 April 2023 - 16:56
De obicei cand le e lene la carnatii de la vulcanizare sa roteasca anvelopa pe janta, baga plumbi la greu ca e mai rapid.
In mod normal cand vezi ca ai trecut de 30-40g de plumb pui mana si rotesti anvelopa in alta pozitie. |
#139
Posted 13 April 2023 - 20:54
Asta ramane la nivel teoretic. Nimeni nu face asa ceva.
|
#140
Posted 13 April 2023 - 21:09
Nu ai fost la service-ul potrivit . Unde merg eu face lucrul asta si echilibrarea se face cu minimul necesar de plumb. "Nimeni nu face asa ceva... "
@Punter , da, se desumfla, se scoate un flanc si se roteste pana unde spune aparatul de echilibrat. Nu toate au aceasta functie...la cei la care merg eu verifica inclusiv calea de rulare..au un tambur peste care vine anvelopa si apasa pentru a vedea cum ar rula in conditii reale. Edited by Dodo03, 13 April 2023 - 21:13. |
#141
Posted 13 April 2023 - 23:01
abac, on 13 aprilie 2023 - 16:56, said:
De obicei cand le e lene la carnatii de la vulcanizare sa roteasca anvelopa pe janta, baga plumbi la greu ca e mai rapid. In mod normal cand vezi ca ai trecut de 30-40g de plumb pui mana si rotesti anvelopa in alta pozitie. Adica 25-30 in medie pe fiecare parte. Dar mie mi se pare cam mult. Si problema era ca dupa ce punea plumbii astia, roata mai cerea 5-10-15 o data sau chiar de doua ori. Adica in total cred ca sunt peste 100g pe roata. Si nu se pune problema ca nu s-ar fi priceput. Din contra, se vedea ca e seful de echipa, si ca face tot ce e mai complicat. Plus ca e vorba de firma serioasa, Euromaster Jilava, chiar daca e fransiza. Erau acolo de la dube la masini de lux. Ma si simteam stingher cu Corsa . Chiar in acelasi timp cu mine, era acolo un Talisman Break - absolut superba masina, una din preferatele mele. Dar evident ca nu imi permit, la salariile jenante din tara noastra... In alta ordine de idei, o sa revin in cateva zile cu impresii despre anvelope. |
|
#142
Posted 14 April 2023 - 00:21
Dodo03, on 13 aprilie 2023 - 21:09, said:
@Punter , da, se desumfla, se scoate un flanc si se roteste pana unde spune aparatul de echilibrat. Nu toate au aceasta functie...la cei la care merg eu verifica inclusiv calea de rulare..au un tambur peste care vine anvelopa si apasa pentru a vedea cum ar rula in conditii reale. |
#144
Posted 15 April 2023 - 18:21
Cunoașteți locații în București care au în dotare asemenea aparate de echilibrat Hunter Road Force?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users