Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri
 Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...

Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...
 Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...

Smart Switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.
 Smecher de talie grea

PH apa plata

Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix
 

Recomandare anvelope all season

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
224 răspunsuri în acest subiect

#145
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.772
  • Înscris: 05.08.2007
In Bucuresti am gasit doar la Pitcar. E suprinzator ca Auto Soft nu s-au echipat cu asa ceva.

#146
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 26.050
  • Înscris: 03.12.2005
Sunt surprins. Cei de la mine din sat au de demult masina si nu-s la nivelul de fite al Auto Soft.
Bancuri de geometrii au mai multi de la Hunter. Cred ca vreo doi au si John Bean, care-i marca a Snap On.

#147
dd80

dd80

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 338
  • Înscris: 28.07.2012

View Postvinciun, on 13 aprilie 2023 - 20:54, said:

Asta ramane la nivel teoretic. Nimeni nu face asa ceva.

Ai ramane surprins, in cazul meu a facut 4 incercari la o roata pana a iesit cu 10 g. pentru ca am cerut asta de la inceput. Cat conteaza.... nu stiu

#148
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 995
  • Înscris: 13.02.2015
Eu nu as fi fost de acord sa imi innebuneasca asa pneurile noi (si de altfel nici jantele).

Asa ca mai bine ca nu a incercat asa ceva, ca iesea scandal.


Iar daca as fi angajat la vulcanizare, la fel, nu as fi fost de acord, pentru ca consideram ca e pierdere de timp inutila.

Ce inseamna +/- 100 g de plumbi la o roata?
Absolut nimic!
Nu face nici o diferenta nici la greutatea masinii (ar fi culmea...) nici la articulatii.

Cand sunt prea multi plumbi, pot fi urmatoarele cauze :
- janta si/sau anvelopa de proasta calitate, cu masa neeclilibrata
- jante strambe.

Avand in vedere drumurile infecte din Romania si anvelopele de cea mai buna calitate, eu banuiesc ca la mine e de la jante.
E absolut normal dupa 8 ani de utilizare pe la noi...

Am mentionat asta doar asa ca fapt divers.
Problema ar fi fost daca nu reusea sa le echilibreze.
Dar asa, cand in final au iesit cu 0/0, pentru mine e mai mult decat OK.

#149
mike-5

mike-5

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 641
  • Înscris: 14.12.2007
Din ce am înțeles acest aparat Hunter arată poziția optimă a anvelopei pe jantă, nu necesită rotirea de mai multe ori a anvelopei pe jantă pentru a pune plumbii cu cel mai mic gramaj posibil. E de reținut două locații în zona capitalei care au în dotare acest aparat Hunter, pitcar și am mai găsit pe net anvelope.ro din bdul Pipera.

#150
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.712
  • Înscris: 13.03.2007
Iti arata pozitia optima a anvelopei pe janta dupa echilibrare, altfel nu stie, ca nu le cantareste inainte.:) . Daca echilibrarea se face cu succes si un minim de plumb mergi mai departe . Se numeroteaza anvelopele apoi la sfarsit aparatul iti arata pozitia optima pe autovehicul - stg/dr/fata/spate asa ca anvelopele pot avea pozitii diferite anual. Cel putin asa fac cei la care merg eu ..or fi si alte tehnici..sau tipuri de aparate . Eu merg de vreo 4 ani la ei, pretul este cel putin dublu fata de o vulcanizare de cartier dar eu apreciez profesionalismul , curatenia din locatie , oamenii care lucreaza acolo - anvelopele si jantele sunt spalate la o masinarie automata, se curata la cel mai mic detaliu, se echilibreaza , se foloseste vaselina cuprata la zonele de contact, cheie dinamometrica, programare senzori de presiune si la sfarsit solutie detailing pentru anvelope.Locatia este in Bv, nu Buc.

Editat de Dodo03, 17 aprilie 2023 - 21:05.


#151
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 26.050
  • Înscris: 03.12.2005
Chestia pe care o face aparatul ala e diferita de echilibrare statica/dinamica. Daca va ganditi la o roata ca si cum ar fi sprijinita pe o serie de arcuri usor diferite, ca la bicicleta de mai jos.

Ceea ce face aparatul ala e sa potriveasca cel mai inalt/tare arc pe cel mai putin inalt loc de pe janta, in asa fel incat sa treci peste cel mai mic "damb" aparent la fiecare rotatie a ansamblului. Echilibrarea statica e alta rata in alta traista.


[ https://akm-img-a-in.tosshub.com/indiatoday/images/bodyeditor/202102/cycle_pic_1-x605.png?y_U0RfIZVTZj.50JidFUb7nZjtXrrw0v - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#152
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.772
  • Înscris: 05.08.2007

View Postgmowner, on 17 aprilie 2023 - 13:16, said:

Eu nu as fi fost de acord sa imi innebuneasca asa pneurile noi (si de altfel nici jantele).

Asa ca mai bine ca nu a incercat asa ceva, ca iesea scandal.


Iar daca as fi angajat la vulcanizare, la fel, nu as fi fost de acord, pentru ca consideram ca e pierdere de timp inutila.

Ce inseamna +/- 100 g de plumbi la o roata?
Absolut nimic!
Nu face nici o diferenta nici la greutatea masinii (ar fi culmea...) nici la articulatii.

Cand sunt prea multi plumbi, pot fi urmatoarele cauze :
- janta si/sau anvelopa de proasta calitate, cu masa neeclilibrata
- jante strambe.

Avand in vedere drumurile infecte din Romania si anvelopele de cea mai buna calitate, eu banuiesc ca la mine e de la jante.
E absolut normal dupa 8 ani de utilizare pe la noi...

Am mentionat asta doar asa ca fapt divers.
Problema ar fi fost daca nu reusea sa le echilibreze.
Dar asa, cand in final au iesit cu 0/0, pentru mine e mai mult decat OK.

Functia de simulare rulaj (road force) are alt scop, nu cel legat de echilibrarea propriu-zisa sau de reducerea cantitatii de plumb necesare. Si in niciun caz nu e inutila, nefiind nici cea mai mica problema dpdv manipulare anvelope/jante (totul e automatizat si echipamentele chiar isi fac treaba super ok).Poti avea dpdv echilibrare 0/0 pe aparat si vibratiile sa fie prezente in continuare.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4OvcOX74wh0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postsebulbus, on 15 aprilie 2023 - 22:23, said:

Sunt surprins. Cei de la mine din sat au de demult masina si nu-s la nivelul de fite al Auto Soft.
Bancuri de geometrii au mai multi de la Hunter. Cred ca vreo doi au si John Bean, care-i marca a Snap On.

Da, si pentru mine a fost o surpriza (majora) dat fiind nivelul lor de fite/pretentii de pozitionare (super) premium in piata de servicii. Inexplicabila lipsa unui asemenea aparat in curtea Auto Soft. In momentul in care am avut neaparat nevoie de un aparat cu road force (probleme cu un set de Pirelli montate acum 2 ani) am fost si mai surprins de numarul extrem de redus de service-uri de roti cu asa ceva in Bucuresti (la momentul respectiv gasisem doar Pitcar, care nu prea m-a incantat ca optiune si am ajuns la un service de roti foarte ok in Ploiesti, unde am rezolvat problema).

#153
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 26.050
  • Înscris: 03.12.2005
Rotitul cauciucului pe janta nu se face prin descaltare completa a rotii. Doar se coboara cauciucul de pe buza jantei cu rola aia, sau cu parghia, functie de ce are masina de dejantat.
Singurul moment cand poate sa zgarie janta la o montare/demontare normala e cand ridica marginea cauciucului peste marginea jantei daca nu folosesc levier imbracat in cauciuc sau masina de dejantat automata.

#154
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 995
  • Înscris: 13.02.2015
Sunt multumit de alegerea facuta, inclusiv ca am ales XL.
Sunt un echilibru bun intre fermitate si confort.

La viteze mici se simt un pic mai mult denivelarile mici, si spatiile intre diferitele bucati de asfalt/ciment, dupa caz.

La vitezele cu care circul eu nu se mai simte nimic.

Gurile de canal se simt mult mai putin ca inainte.

Aderenta buna la tractiune, franare, directie.
Directia e mai precisa in mers, la manevrele de parcare mi se pare un pic ca transmit o senzatie de elasticitate.

Pentru conditii de mers in conditii meteo dificile nu stiu, mai revin pe parcurs.

Imi place ca nu fac deloc burta in zona de contact, pe fata, arata mult mai bine asa.

Sunt un pic mai silentioase fata de cele de dinainte.

O sa urmaresc si daca au un consum mai bun, ca asa ar trebui dupa indici, desi mi-e teama ca la mine e de la talpa :D.

#155
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 995
  • Înscris: 13.02.2015
La aproximativ 2 luni si 1000 de km, revin cu impresii.

Din pacate nu placute.

Masina incepuse sa vibreze destul de pronuntat, la viteze de 30-50 km/h.
Se resimtea mai ales in scaun, dar si putin in volan.

M-am gandit, ce s-o fi intamplat? S-o fi stricat ceva la suspensie sau directie? Or fi sarit plumbii de pe janta?
Desi nu am patit niciodata asa ceva.

Am zis sa merg prima data totusi la vulcanizare, ca e cel mai ieftin.

S-a verificat, nu sarisera plumbii, dar cauciucurile nu erau echilibrate.

Cu toti plumbii pe ele, cereau minim 50 g in plus!

Evident ca s-au dat toti plumbii jos si s-a echilibrat din nou.

Tot asa in jur de 100 grame pe fiecare roata.

Daca data trecuta ma intrebam daca aceasta cantitate mare de plumbi e de la jante sau pneuri, acum e clar ca de la pneuri.
Construite cu masa inegala repartizata pe circumferinta.

Cei de la vulcanizare au explicat ca daca materialul din care e facut cauciucul avea o zona care din turnare avea mai mult material, intr-o zona, si ea s-a tocit, acum repartizarea maselor s-a schimbat.

Sa stiti ca daca mai face o singura data asa, dupa cateva luni de utilizare, voi arunca aceste cauciucuri si voi lua altele, ca ies mai ieftin.

Pai echilibrare plus atentie plus cafea vine 150 de lei.
Socotiti cat inseamna sa fac asta la 2 luni.

Concluzia mea este ca pneurile care ajung la noi in tara nu sunt la fel cu cele din vest.
Si nu ma refer aici la materialul din care sunt facute.

La directie, franare, tinuta de drum, tot ce vreti, sunt senzationale.

Problema e controlul de conformitate.

Evident ca e o singura linie de fabricatie.
Dar pun pariu ca fiecare cauciuc care e fabricat e testat la final.
Care sunt cat mai aproape de perfectiune merg in occident, care sunt mai naspa (dar probabil intr-o limita legala de "stas"), ajung in tarile de mana a 3-a...

P.S. Ca sa fie foarte clar, acum masina merge foarte bine!

#156
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.591
  • Înscris: 21.12.2006
Montate la un centru autorizat RAR, cu documente doveditoare, orice anvelopă beneficiază de garanție 12-36 luni, depinde de producător.

Verifică la magazinul de unde le-ai cumpărat, eventual contactează reprezentanța locală a producătorului.

Și asta, cât mai rapid!

Editat de nei-k, 11 iunie 2023 - 10:20.


#157
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.911
  • Înscris: 08.02.2022

View Postgmowner, on 11 iunie 2023 - 00:03, said:

… e clar ca de la pneuri.
Construite cu masa inegala repartizata pe circumferinta.
.
.
.
Care sunt cat mai aproape de perfectiune merg in occident…


Belgia.
Automobil nou, echipare uzina Dunlop Sport Maxx RT2, schimbat pneurile datorita uzurii. Impacat bine cu primele deci reconsiderat aceleasi Sport Maxx RT2. rahat, la viteze in jurul la 125-127 km/h/GPS volanul vibra serios. Recontactat vanzatorul (distribuitor Dunlop): proba de drum, constatat vibratiile. Contactat Dunlop Europe: deplasat la alt distribuitor, montat aceleasi Sport Maxx RT2, alta uzina. Vibratii serioase, in jurul la 110km/h/GPS de aceasta data. 6 saptamani de investigatii, concluzia Dunlop Europa: distributie neuniforma a masei anvelopelor respective (primele rateuri, uzina Polonia, urmatoarele rateuri, uzina Germania).
Rezolvat amiabil, tête-à-tête: voucher uzina. Incasat banii, considerat alt fabricant.


In Europa exista un singur banc de probe capabil de a testa uniformitatea pneurilor la v=120km/h. Orice altceva se opreste la ~30km/h.
😆

Editat de Masutatsu-Oyama, 11 iunie 2023 - 11:45.


#158
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 995
  • Înscris: 13.02.2015
Timpul, nervii si stresul meu valoreaza mai mult decat un rahat de set de anvelope.

Voi face cum am spus mai sus, daca se mai intampla.

#159
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.693
  • Înscris: 24.10.2015

View Postgmowner, on 11 iunie 2023 - 00:03, said:


Pai echilibrare plus atentie plus cafea


Zici ca fac aia operatie pe inima. Sa-mi trag o palma cata pu... mai  bine nu mai zic.

Ala de la vulganizare, daca ii faci atatea atentii, o sa-ti tot explice (niste prostii evident. Ori n-a facut bine echulibrarea din prima ori ai amortizoarele obosite si ti s-a uzat inegal si prematur anvelopa. Restul sunt conspiratii. Eu am luat candva anvelope continental din Chisinau si erau fix ca alea de care iau de obicei din Franta.

Editat de vinciun, 12 iunie 2023 - 18:58.


#160
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.014
  • Înscris: 06.04.2007

View Postvinciun, on 13 aprilie 2023 - 20:54, said:

Asta ramane la nivel teoretic. Nimeni nu face asa ceva.
Se face, dar sa gasesti service-ul corect...multi sunt superficiali si prefera sa puna un carnatz de plumb decat sa reia operatiunea..
Eu m-am invatat minte si merg acu la o sg service de vulcanizare unde face treaba ok.
De unde stiu ? Pt ca am mers la reechilibrare roti (problema pare-se ca era dr la inelele de centrare) m-au chemat si am vazut cum au pus plumb ceilalti..roata era aproape ok, dar au repozitionat anvelopa si plumbul pus s-a redus ca prin minune sub jumate din initial.
Tu/noi ce stim, merge ok, nu vibreaza, ce conteaza ca au pus plumb cat incape..

#161
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 995
  • Înscris: 13.02.2015

View Postvinciun, on 12 iunie 2023 - 18:57, said:

Zici ca fac aia operatie pe inima. Sa-mi trag o palma cata pu... mai  bine nu mai zic.

Ala de la vulganizare, daca ii faci atatea atentii, o sa-ti tot explice (niste prostii evident. Ori n-a facut bine echilibrarea din prima ori ai amortizoarele obosite si ti s-a uzat inegal si prematur anvelopa. Restul sunt conspiratii. Eu am luat candva anvelope continental din Chisinau si erau fix ca alea de care iau de obicei din Franta.

1. Cafeaua era pentru mine Posted Image
2. La toate echilibrarile am stat langa ei, si ca atare s-au facut cu 0/0.
3. Sigur, si amortizoarele s-au reparat singure acum dupa a doua echilibrare Posted Image
4. Nu exista nici o uzura inegala.
5. Cu cauciucurile dinainte, echilibrate o singura data in 2017 la montaj, de ce nu facea asa?

P.S. Cat e salariul la Michelin, ca prea ii aperi?
Am incercat si eu o aplicatie (inainte de intamplarea asta), dar nu s-au obosit sa imi raspunda.

Editat de gmowner, 13 iunie 2023 - 12:09.


#162
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.693
  • Înscris: 24.10.2015
Am avut Michelin primacy hp si Michelin pilot sport 4. Au fost bune dar nici nu am ajuns la fan level. Acum, ultimele doua schimburi, am ales continental premium contact 6 pentru masina principala. Pentru camioneta am pus cross climate cc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate