Recomandare anvelope all season
Last Updated: Nov 13 2023 18:18, Started by
DGecko
, Jun 28 2020 12:39
·
11
#91
Posted 22 January 2023 - 15:50
El a fost la volan și a testat frânele și direcția, iar eu trăgeam din când în când frâna de mână pentru derută. El trebuia să țină mașina pe traiectorie. Cu asfalt uscat, ploaie, ceață și condus noaptea s-a obișnuit. Trebuia să vadă diferența în condițiile de iarnă.
Edited by alin2pas, 22 January 2023 - 15:53. |
#92
Posted 24 January 2023 - 21:17
alin2pas, on 22 ianuarie 2023 - 15:50, said:
El a fost la volan și a testat frânele și direcția, iar eu trăgeam din când în când frâna de mână pentru derută. El trebuia să țină mașina pe traiectorie. Cu asfalt uscat, ploaie, ceață și condus noaptea s-a obișnuit. Trebuia să vadă diferența în condițiile de iarnă. uzezi saboti/tamburi. Risti sa deeapeze copilul si sa faca accident din cauza ta. |
#93
Posted 24 January 2023 - 21:35
Nu se uzează la câteva manevre; când faci manevrele într-un fost poligon utilizat uneori ca parcare nu riști să lovești nimic, dar formezi reflexele care te pot ajuta într-o situație critică; în plus înveți să controlezi mașina în condiții de aderență redusă. Mulți tineri fără experiență la volan sunt surprinși de aderența scăzută pe ploaie, zăpadă sau polei și fac accidente. Prefer să schimb mai repede niște consumabile decât să fac reparații mai mari sau să pățească fiul meu ceva.
Dacă aveam mașină cu direcție și pe spate sau altceva de genul celor utilizate la școala lui Titi Aur nu aveam nevoie să mă "joc" cu frâna de mână, nici să aștept să vină de la Dumnezeu condițiile de aderență scăzută. |
#94
Posted 24 January 2023 - 22:23
cel mai ok cred ca ar fi sa se antreneze sa ia viraje pana ii fuge masina..pe zapada diferita...si parcari prin sleauri de gheata...
|
#95
Posted 24 January 2023 - 23:55
Pe cât posibil s-a antrenat și așa, dar cu frâna de mână e ca și cum dă dintr-o dată de porțiune alunecoasă și trebuie să redreseze mașina. Mie mi-a prins bine de câteva ori "antrenamentul".
|
#96
Posted 25 January 2023 - 08:21
Eu am fost antrenat, fără avertizare prealabilă, de către instructorul auto, direct pe șosea, pe zăpadă mare sau zăpadă cu gheață dedesubt, inclusiv în curbă ușoară. Șoseaua era liberă, el trăgea frana de mână fără să bag eu de seamă, eu înjurăm condițiile meteo și el râdea. La final am aflat că am trecut cu brio testele de reflexe L-am înjurat (prietenește) și pe el
Edited by nei-k, 25 January 2023 - 08:23. |
#97
Posted 25 January 2023 - 09:50
#98
Posted 25 January 2023 - 10:17
Dacă pasagerul din față se "joacă" cu frâna de mână cu butonul apăsat pentru a nu se auzi clichetul, un șofer începător concentrat pe condițiile de drum dificile nu va sesiza mișcarea pentru că e mai atent la "dansul" mașinii decât la ce face pasagerul. Pe drum e mai riscant, că se mai pot produce și accidente.
Eu am făcut școala de șoferi vara și când întrebam instructorul despre conducerea în condiții de iarnă și de frâna de motor îmi spunea doar: "lasă că vezi tu la iarnă". Am văzut. Prima ieșire cu mașina în condiții de iarnă a fost pe un polei oribil și după câțiva km am făcut piruete. Am exersat apoi pe drumuri pustii să controlez mașina în derapaje provocate cu frâna de mână. Fiind singur în mașină, nu era atât de "distractiv" pentru că trebuia să trag singur frâna, deci nu aveam cum să provoc derapajul pe neașteptate 😁 Edited by alin2pas, 25 January 2023 - 10:19. |
#99
Posted 25 January 2023 - 17:10
daca tragi frana de mana nu prea ajungi sa stii la ce viteze incepe sa fuga, cum incepe....cred ca sunt implicate alte reactii..
|
#100
Posted 25 January 2023 - 17:43
da Punter,asa e Ii poate fugi spatele masinii la individ
|
|
#101
Posted 25 January 2023 - 17:59
Nu știi la ce viteză fuge spatele, dar formezi reflexele pentru a readuce mașina sub control.
|
#102
Posted 25 January 2023 - 23:01
Nu vorbim de tras frâna ca la drifturi, vorbim de blocare ușoară a roților spate, cât să schimbe direcția de deplasare a mașinii. Test de reacții, dar unii sunt prea prețioși, s-au născut deja învățați, cu covrigul in mână, și nu se pot coborî la nivelul nostru.
|
#103
Posted 07 February 2023 - 11:23
Sunt pline cimitirele de cocalari care s-au dat peste cap cu gume premium ( de lux daca se poate, sa scrie cu haur pa ele ca sunt cele mai scumpe din lume ). Cel mai important e soferul. Restul sunt vrajeli de marketing. Daca te duci la munte in fiecare saptamana iarna atunci normal ca iti iei 2 randuri de cauciuce. Daca locuiesti la Constanta ca mine va garantez cu mana pe inima ca nu ai nevoie de cauciucuri de iarna absolut deloc. Cand e gheata pe jos ceea ce se intampla intr-o zi odata la 5 ani stai cuminte acasa sau circuli cu autobuzul sau taxiul ca altfel daca esti gutuie oricum te invarti ca titirezul indiferent de cauciucuri. Sau vine altul ca sania si intra in tine. Iar aia cu ce crede Titi Aur ...... cui dreaq ii pasa de Titi Aur? Pai eu conduc ca Titi Aur? In concluzie eu am cauciucuri de vara originale de cand am cumparat masina in 2017 si nu le-am schimbat niciodata am 65k cu ele. La vara imi cumpar unele all season probabil Debica sau Kormoran, ma mai gandesc ca e diferenta de vreo 130 de lei la bucata. Nu am avut nici o problema cu ele au fost in astia aproape 6 ani cateva zile in care am lasat masina acasa datorita carosabilului alunecos sau am luat-o pe a sotiei care are niste anvelope de iarna cu care merge continuu de vreo 4 ani. Eu unul asa gandesc asta e parerea mea. Pana la urma fiecare face cum il taie capul important e sa nu facem porcarii la volan
Edited by gabiroa, 07 February 2023 - 11:30. |
#104
Posted 07 February 2023 - 11:55
În ultimele zile, cu ninsori aproape zilnic, cu zăpadă și gheață s-au comportat mai bine anvelopele Debica Navigator 3 (AS de buget) vechi de un an și jumătate de la mașina folosită de fiul meu decât Bridgestone Blizzak LM005 (premium de iarnă) vechi de 3 ani și jumătate de la mașina folosită de mine și de soție. Bridgestone au 5-6mm „carne” pe ele după circa 16.000 km parcurși, dar deja încep să dispară striațiile care dau aderența pe zăpadă și gheață.
|
#105
Posted 12 February 2023 - 10:33
alin2pas, on 07 februarie 2023 - 11:55, said:
În ultimele zile, cu ninsori aproape zilnic, cu zăpadă și gheață s-au comportat mai bine anvelopele Debica Navigator 3 (AS de buget) vechi de un an și jumătate de la mașina folosită de fiul meu decât Bridgestone Blizzak LM005 (premium de iarnă) vechi de 3 ani și jumătate de la mașina folosită de mine și de soție. Bridgestone au 5-6mm „carne” pe ele după circa 16.000 km parcurși, dar deja încep să dispară striațiile care dau aderența pe zăpadă și gheață. Iar postul anterior cu colegul care zice in principiu că aproape exclusiv doar șoferul contează...he-he-he, eu nu-mi pun Sava ca apoi să am morcovul in c*r la orice manevră de evitare neprevăzută. Mi s-a întâmplat (de obicei din cauza celorlalte vite din trafic care nu adaptează viteza la condițiile meteorologice) și m-au scos din r*ahat. |
|
#106
Posted 13 February 2023 - 23:52
ciine, on 28 iunie 2020 - 12:48, said:
Daca crezi ca le vei putea folosi si iarna ia-ti gandul .Mai bine cumperi direct anvelope de iarna sa mergi cu ele inclusiv vara, e mai cinstit asa botoxy, on 28 iunie 2020 - 14:15, said:
Cauta niste anvelope aduse din Germania cu cat mai multa carne. NU lua anvelope noi din Romania ca sunt praf. La noi nu se vand aceleasi anvelope ca la nemti. Tot ce se vinde in ro este destinat pentru piata est europeana si are calitate net inferioara. |
#107
Posted 14 February 2023 - 00:07
calincosma, on 08 iulie 2020 - 17:56, said:
E periculos a se folosi cauciucuri allseasons, creaza dependenta.O data folosite, nu vei mai renunta..Poate cineva sa contrazica? |
#108
Posted 14 February 2023 - 20:36
Ce spune Michelin:
https://www.michelin...eason-cum-alegi Quote Anvelope de vară sau all-season: Considerații cheie Considerația principală la achiziționarea de anvelope noi este tipul de condiții de rulare pe care vehiculul dumneavoastră este probabil să le întâlnească. Dacă locuiți într-o zonă în care iernile sunt blânde, temperaturile scad rareori sub 7°C, și nu aveți de-a face niciodată cu drumuri acoperite cu zăpadă, atunci anvelopele de vară sunt, fără îndoială, cea mai bună opțiune pentru dumneavoastră. Pe de altă parte, dacă locuiți într-o regiune în care temperaturile scad de multe ori mult sub 7°C și unde vă confruntați în fiecare iarnă cu mai multe zile de deplasare pe drumuri acoperite cu zăpadă (căderi de zăpadă locale, excursii la stațiunile de schi, vizite ocazionale la familie sau prieteni în regiuni muntoase sau cu zăpadă, etc.), atunci anvelopele all-season vor fi cea mai bună alegere. În cele din urmă, în cazul în care vă confruntați în mod regulat cu drumuri acoperite cu zăpadă, locuiți sau trebuie să vă deplasați în zone care sunt dificil de accesat pe timpul iernii (pante abrupte, drumuri înzăpezite etc.), atunci cea mai bună opțiune pentru dumneavoastră va fi să continuați să folosiți anvelope de vară în timpul verii și anvelope de iarnă în timpul iernii, ceea ce va necesita schimbarea anvelopelor de două ori pe an. Pe gheață, zăpadă bătătorită sau afânată s-au comportat mai bine anvelope Debica Navigator 3 (all-season de buget) cu 8.000 km rulați și DOT din vara anului 2021 decât Bridgestone Blizzak LM005 (premium de iarnă) cu 16.000 km rulați și DOT din vara anului 2019. Vara Bridgestone Turanza T005 (DOT din vara anului 2019) sunt net superioare pe uscat, dar și cu Debica AS am mers fără emoții. Stau în zonă montană, am avut chiar și zăpadă în octombrie în unii ani, în alții am avut în aprilie, cu temperaturi care scădeau de multe ori până în jur de 0 grade înainte de jumătatea lunii octombrie, dar altădată până aproape de sfârșitul lui aprilie, dar circulație în condiții de iarnă (zăpadă, polei) e nevoie mai puțin de o lună pe an. La munte mă limitez să merg cu mașina până în parcarea de la baza telegondolei, nu am pretenția să urc până lângă pârtie. Pentru mine sunt mai ok anvelope AS, dar o mașină am luat-o nouă cu anvelope de vară și am mai cumpărat un set de anvelope și roți, iar cealaltă am cumpărat-o sh cu anvelope AS Debica, de buget. Următoarele probabil vor fi AS, dar model mai performant, pentru a avea performanțe mai bune pe uscat decât Debica Navigator 3. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users