Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scari interioare

Parcare gratis Romexpo

Limbaj de programare RUST

Despre titularizare si definitiva...
 date personale angajat

Intelectualii Romaniei

Gaina rasa Brahma bolnavioara

Recomandare SmartWatch pe care po...
 Concediu Vasiliki

Funcție WhatsApp

Zilele reclamelor luminoase cu &#...

Propranolol zilnic
 Ce "tip" de apartament/ca...

A luat cineva masina Tesla din re...

Robot de spalat geamuri

Lipsa etrieri noduri
 

Predare ciudata

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
usturoi-copalau

usturoi-copalau

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 01.01.2018
Eu sunt un student care face facultatea la zi, insa la 32 de ani. (puteti arunca cu rosii, insa nu asta e ideea)

Ideea e ca unii profesori au inceput sa predea intr-un stil foarte ciudat, alambicat, nici nu stiu cum sa explic aici.
Toti colegii meu au in jur de 19-20 de ani, insa par sa nu remarce comunicarea  distorsionata.

Eu de obicei la cursuri  stau asa , mai umil, in banca , iau notite - nu vreau sa ies in evidenta cu nimic si in general imi vad de treaba mea. Insa uneori profele au inflexiuni ale vocii diferite si atunci eu mai ridic capul din caiet, ceva mi se pare in neregula.
Alte exemple: o profa la un moment dat a vorbit 2-3 fraza cu accent de Becali , altadata in loc de cuvantul 'vorbesc' a zis 'vorovesc', iar odata chiar a intercalat rapid cuvintele 'ce vrea sa zica' , ca si cum mi-ar fi citit gandurile;asta in timp ce preda despre Substantiv la germana. Si altele : uneori zic ca ceva e negru si peste 2 minute e de fapt alb. Chestia  e ca mi se pare ca doar la urechile mele ajung aceste divagatii. Alta profa, la fiecare cuvant , se impotmolea in 'aaaa'( Si autorul aaa vrea sa spuna aaa...) -profesoara la universitate si avea si slideurile in fata. Cum se poate asa ceva, ma gandeam.