Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan
#955
Publicat: 23 august 2020 - 16:49
Mr_nobody_, on 23 august 2020 - 14:51, said:
Eu fac 400 km în vreo 3 ore pe autostradă, nu mănânc la fiecare 3 ore, că nu-s hipopotam. Povesti pescaresti. In UK ai limita 110km/h. Ca sa faci 400km in 3 ore inseamna medie orara de 133km/h, adica, tinand cont de portiuni de incetinire (schimbare de autostrada, eventuale portiuni in lucru, zone cu limitare de viteza mai joasa), inseamna sa o calci la greu la 150 sau chiar mai sus. In Germania poti (teoretic, prin faptul ca majoritatea portiunilor sunt fara limita, practic mai greu, ca se inmultesc baustelle-le), chiar si in Austria dar sa spui cuiva ca faci tu asta in UK, te declar Pinocchio. Sau esti sado-maso cu propriul buzunar, sau iubesti sa contribui la greu la buget prin amenzi platite. Similara e porcaria cu 2000km in 17 ore. Sa fii robot si sa reusesti sa faci 600-700km intr-o prima etapa, aia sa zicem in 5-6 ore, ai nevoie de 3/4 pina la o ora pauza. Dupa aia, etapele sunt tot mai scurte si oboseala, uzura, se instaleaza. Dupa 1200-1300km abia iti mai tii spatele si nervii si ochii la drum. Nu ai cum sa scoti la asemenea distanta 100km/h medie orara, ai pauze la greu, deci 30 de ore e cat se poate de rezoabil daca esti "productiv". 99,9999% vor face distanta asta in 2 zile, inoptat, chestii. Hai sa mai lasam prosteala. ......................................................................... In alta ordine de idei si mult mai ontopic si mai cerebral...Porsche Taycan Turbo S vs Tesla Model S Raven cu Cheetah Upgrade. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ItCGU7BTBv8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] e complet pe bune, transparent, toate features pentru Model S activate, start ireprosabil si cel mai bun timp scos cu aceasta masina (10.4s). O lupta faina., dar totusi Taycan castiga. PS: vad ca s-a mai pus video cu vreo 2 pagini in urma, nu-i bai Editat de SorinGT, 23 august 2020 - 16:56. |
#956
Publicat: 23 august 2020 - 17:46
SorinGT, on 23 august 2020 - 16:49, said:
Similara e porcaria cu 2000km in 17 ore. Sa fii robot si sa reusesti sa faci 600-700km intr-o prima etapa, aia sa zicem in 5-6 ore, ai nevoie de 3/4 pina la o ora pauza. Distanța reală era de 1800 km, a ajuns la 2000 km că a oprit la 11 superchargere care nu erau pe traseu. Putem la fel de bine să discutăm despre o călătorie de 1000 de km, care poate fi făcută cu ușurință într-o zi pe autostradă, ar fi vreo 8 ore de condus (în UE, nu în UK). Un rezervor plin îmi ajunge pentru o astfel de călătorie. Cu o mașină electrică e mai complicat. |
#960
Publicat: 23 august 2020 - 23:28
Mr_nobody_, on 23 august 2020 - 17:46, said:
Putem la fel de bine să discutăm despre o călătorie de 1000 de km, care poate fi făcută cu ușurință într-o zi pe autostradă, ar fi vreo 8 ore de condus (în UE, nu în UK). Un rezervor plin îmi ajunge pentru o astfel de călătorie. Cu o mașină electrică e mai complicat. Nu e nici aia de 8 ore, traseu din ala am facut de destule ori (cu atat mai putin cu usurinta). Aia inseamna 125km/h continuu, adica aia sa fie media orara (final fantasy pe o distanta de 1000km) si pauza zero (alta fantezie, evident). Nici nu mai pun la socoteala portiunile de incetinire, zonele cu limitare la 100 (care sunt si ele prin UE), un eventual stau, elefantenrennen din cand in cand in spatele unor tiruri care se baga in depasire etc. Una e sa ai de parcurs vreo 400km si sa reusesti in conditii foarte bune sa scoti medie 125-130 si cu totul alta poveste sa vizezi la un ritm din ala la o distanta de 1000km, In realitate e chiar foarte bine daca ai un 110km/h media orara de condus efectiv. La 1000 de km mai aduni 2 ore de pauze ca popicu, daca esti cu familia ti se poate solicita chiar mai mult. La 10 ore jumate - 11 ore te poti gandi linistit in conditii de trafic normal (fara multe zone in constructii/reparatii, fara stauri). Alta chestie clar de observat la drumuri lungi: iti calculeaza gps-ul timpul (fara oprire, ca nu stie lua in calcul asa ceva si ora ajungerii la destinatie). Viteza maxima pe care o estimeaza e pe la 130, daca nu ma insel, dar o considera constanta, iar in toate zonele cu limitare sub 130, considera ca te poti tine constant de limita maxima din fiecare zona. Ai zona de 120 si dai de baustelle de ordinul kilometrilor si trebuie sa mergi cu 80-90, vezi cum incepi sa pierzi minute grupa mare. Dai de no limit si calci la 150-170, iti trebuie distanta de cateva ori mai mare decat cea pe care ai incetinit (si sa o tii tot asa), ca sa recuperezi minutele alea sau pe aproape. Daca mergi cu 130-140, tot ce ai pierdut pe portiunea mentionata, pierdut ramane. Ca un plin de la un diesel iti ajunge pentru distanta asta, aia da. Editat de SorinGT, 23 august 2020 - 23:36. |
#961
Publicat: 24 august 2020 - 07:15
SorinGT, on 23 august 2020 - 23:28, said:
Nu e nici aia de 8 ore, traseu din ala am facut de destule ori (cu atat mai putin cu usurinta). Aia inseamna 125km/h continuu, adica aia sa fie media orara (final fantasy pe o distanta de 1000km) si pauza zero (alta fantezie, evident). |
#963
Publicat: 24 august 2020 - 10:24
emil_sv, on 22 august 2020 - 10:15, said:
Noua comparatie Tesla S performance vs Taycan Turbo S. Modul cel mai sportiv posibil, coborata etc. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ItCGU7BTBv8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] "Tesla Fanboys..." Vad ca nici aici pupatorii de moaste nu mai zic nimic si ce hotarati erau ei cand aparuse Taycan |
#964
Publicat: 24 august 2020 - 10:33
Taycan este o masina nascuta ca masina sport, care se comporta ca o masina sport si lumea are asteptari de la ea ca de la o masina sport.
S este doar un sedan de plimbat curul , cu ceva veleitati sportive. Toti fanboys sunt niste idioti (fara exceptie), indiferent de punctul focal al fanboysmului (altfel nu se poate explica apararea oricarui argument dincolo de limita rationalului). |
|
#965
Publicat: 24 august 2020 - 10:38
Am mai citit si eu ce spun posesorii de Model S si Taycan. Foarte putini (spre deloc) sunt interesati de comparatii de genul asta. Astea sunt doar pentru YouTube mai mult. Taycan e o masina exceptionala la aproximativ 2x pretul unui Model S. Daca Tesla reusea, cu o masina care isi are originile in 2012 sa aiba performante mai bune decat un Porsche din 2020 care costa de 2x mai mult, insemna ca Tesla are extraterestri, nu ingineri. Asa, e doar ordinea fireasca a lucrurilor.
|
#967
Publicat: 24 august 2020 - 11:49
Spatiul interior e mai mare la Model S,inclusiv pe inaltime (headroom). Taycan nu e o masina pentru familie, pentru calatorit (compari si cargo-space), e masina pentru un boss cu consoarta/amanta si poate ocazional isi mai ia prieteni de cuplu/familie in spate sa se deplaseze pina undeva. Nici nu e genul de masina pentru chauffeur, pentru ca in spate e relativ limitat ca spatiu, e o masina sport, mai coupe-like decat un Panamera. Pe sefu' il bate gandul, a fost, a dat niste probefahrt, il are salvat pe creier, dar orientat mai curand pe 4S sau 4S Performance, nu pe Turbo sau TurboS. Daca chiar si-o lua asa ceva, oi putea vedea si spune mai multe.
Da, despre clasa, calitate etc. nu se pune problema, am apucat sa vad vreo 2-3 live de aproape. Editat de SorinGT, 24 august 2020 - 11:52. |
#968
Publicat: 24 august 2020 - 12:05
#969
Publicat: 24 august 2020 - 12:06
Mr_nobody_, on 24 august 2020 - 12:05, said:
Nu cred că poți să compari performanțele Model S din 2012 cu Model S din 2020, au alte motoare acum, deci e cam tâmpă comparația ta. E tampa pentru cineva care nu stie cum se construieste o masina. Asa ca iti inteleg reactia, vine din ignoranta. Din 2012 si pana acum progresul in domeniul CAD si al simularilor este incredibil. Un sasiu dezvoltat cu unelte din 2020 este semnificativ mai bun decat ceva facut cu 8 ani in urma. Asta ca sa nu mai spun ca Tesla avea atunci foarte putine resurse, deci cel mai probabil nu este nici macar la nivelul la care ceilalti producatori lucrau atunci. Eu nu inteleg de ce nu te informezi si tu inainte sa vii cu pareri atat de absolute. Editat de figo1988, 24 august 2020 - 12:10. |
|
#970
Publicat: 24 august 2020 - 12:07
Mr_nobody_, on 24 august 2020 - 07:15, said:
Am zis vreo 8 ore de condus, nu am zis fără pauză, dar probabil că ai dreptate și e mai aproape de 10 ore de condus decât de 8 ore, deși depinde pe unde conduci. În Polonia, limita e de 140 km/h pe autostradă. Intr-o prima etapa, pornit pe fresh, poti face 600km (in conditii bune iesi pe 5 ore), dupa care ai nevoie de pauza consistenta. A doua etapa va fi mai scurta si de regula mai lenta. Repet, nu pun neprevazute in calcul, stauri si tot felul de intarzieri. Daca faci drumuri chiar lungi (1500-2000), dupa vreo 1200km si o etapa de 300km devine o corvoada (mai ales daca te mai incurca si traficul, conditiile de drum...). De asemenea ai fi complet inconstient sa te prinda noaptea tarziu dupa o zi intreaga de condus, sa mai ai sute de km de parcurs si sa nu te opresti sa te odihnesti (sa dormi). Inseamna sa nu-ti pese de ce ti se poate intampla tie si familei (si altora probabil. Cu eforturi "eroice" ajungi (poate) cu vreo 6-7 ore inaintea celui care a dormit peste noapte si a repornit dimneata devreme la drum, dar orele alea le vei petrece aproape bolind de epuizare si probabil si urmatoarea zi nu esti bun de nimic. Pe de alta parte, ce trece de 1400-1500km (si asta maxim...), dupa parerea mea e un nonsens sa-i mai faci cu masina. Drumuri peste aceasta distanta sunt pentru luat avionul si inchiriat masina la destinatie. Editat de SorinGT, 24 august 2020 - 12:09. |
#971
Publicat: 24 august 2020 - 12:09
Sigmus, on 24 august 2020 - 11:16, said:
Vezi ca ai toate datele in clip, nu stiu de unde ai scos pretul ala dublu. In Taycan stai si mai comod in spate pentru ca are decupat locul bateriilor si nu mai stai cu genunchii la gura. Tesla are o calitate a asamblarii destul de slaba, iti sare in ochi. Hai ca nu e greu sa iesi din YouTube sa te uiti. La Taycan au pus pretul de pornire, pe cand la Model S au pus pretul cu toate optionalele. Dar ai dreptate, Taycan e doar cu 50% mai scump Ca si cum ai compara un C klasse cu un S klasse. Are sens 100%. Editat de figo1988, 24 august 2020 - 12:11. |
#972
Publicat: 24 august 2020 - 12:20
figo1988, on 24 august 2020 - 12:06, said:
E tampa pentru cineva care nu stie cum se construieste o masina. Asa ca iti inteleg reactia, vine din ignoranta. Din 2012 si pana acum progresul in domeniul CAD si al simularilor este incredibil. Un sasiu dezvoltat cu unelte din 2020 este semnificativ mai bun decat ceva facut cu 8 ani in urma. Asta ca sa nu mai spun ca Tesla avea atunci foarte putine resurse, deci cel mai probabil nu este nici macar la nivelul la care ceilalti producatori lucrau atunci. Eu nu inteleg de ce nu te informezi si tu inainte sa vii cu pareri atat de absolute. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YzBK1Mk4ias?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Deci, Tesla e praf, sau BMW angajează extratereștri. SorinGT, on 24 august 2020 - 12:07, said:
Intr-o prima etapa, pornit pe fresh, poti face 600km (in conditii bune iesi pe 5 ore), dupa care ai nevoie de pauza consistenta. A doua etapa va fi mai scurta si de regula mai lenta. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi