Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan
Last Updated: Oct 26 2022 11:36, Started by
figo1988
, Sep 05 2019 14:25
·
0
#991
Posted 04 September 2020 - 18:54
MembruAnonim, on 03 septembrie 2020 - 04:55, said:
Un video interesant despre cum Tesla are cifre duble EPA fata de Taycan. Apropo de Jason Fenske. Acesta este numele inginerului din filmul postat de tine, pe care l-am intalnit cu mult inainte de a-si lua o Tesla. Inunedo0 a apelat de multe ori la autoritatea "posesorului" de Tesla ori de cate ori spunea o prostie pe care eu nu o credeam si o contraziceam. Eram eu impotriva "posesorilor". Ei bine, iata ca acesta este unul dintre "posesorii" de Tesla care merita ascultati. Mr_nobody_, on 03 septembrie 2020 - 07:37, said:
Omul zice ceva ce zic și eu de mult timp, că testele EPA și WLTP nu își au rostul pentru mașini electrice, fiindcă ne interesează cât de departe ajungi cu ele pe autostradă. us what it is. Hansolo, on 03 septembrie 2020 - 08:33, said:
Asta ai inteles tu din articol/video? LOL. Culmea este ca tocmai asta a spus autorul filmului. Nu ma crezi, poftim si mai urmareste o data Ford4, on 03 septembrie 2020 - 08:46, said:
Ca sa nu mai spunem ca testele sunt facute si pentru regim de oras, dn, temperaturi diferite etc. adica mai aproape de viata reala decat un mers constant la 72 mph. Adica poti merge neintrerupt in oras vreme de vreo 16 ore fara oprire. Absolut dezamagitor. Asta este si motivul pentru care nu-mi iau o astfel de masina. Eu caut o masina sa pot rula in oras vreme de minim 24 ore. Sa pot livra mobila cu ea pentru vreo 3 schimburi de hamali, nu doar 2. Edited by valitudor, 04 September 2020 - 18:59. |
#992
Posted 04 September 2020 - 19:23
valitudor, on 04 septembrie 2020 - 18:54, said:
Ai dreptate. Autonomia in oras este foarte importanta la o masina electrica precum Taycan. De exemplu, Taycan are o autonomie infima de doar 320 km in oras. Adica poti merge neintrerupt in oras vreme de vreo 16 ore fara oprire. Absolut dezamagitor. Asta este si motivul pentru care nu-mi iau o astfel de masina. Eu caut o masina sa pot rula in oras vreme de minim 24 ore. Sa pot livra mobila cu ea pentru vreo 3 schimburi de hamali, nu doar 2. Nu era vorba doar de autonomia prin oraș, dar tu atâta poti pricepe din ce reprezintă acele teste. Uitasem că posesorii de Taycan merg doar pe autostrada încă de când ies din curte . Iar ție chiar ti s-ar potrivi ca meserie livrarea de mobila la câtă inteligenta dai dovadă pe aici |
#993
Posted 05 September 2020 - 13:59
valitudor, on 04 septembrie 2020 - 18:54, said:
Ai dreptate. Autonomia in oras este foarte importanta la o masina electrica precum Taycan. De exemplu, Taycan are o autonomie infima de doar 320 km in oras. Adica poti merge neintrerupt in oras vreme de vreo 16 ore fara oprire. Absolut dezamagitor. Asta este si motivul pentru care nu-mi iau o astfel de masina. Eu caut o masina sa pot rula in oras vreme de minim 24 ore. Sa pot livra mobila cu ea pentru vreo 3 schimburi de hamali, nu doar 2. |
#994
Posted 07 September 2020 - 11:47
Range Test mit dem "Bratwurstwagen", versiunea 4S
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VB24iJbusgQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#996
Posted 07 September 2020 - 13:09
Si unul la 200km/h
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iKrO4DNvyzo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#997
Posted 19 September 2020 - 22:53
#998
Posted 22 September 2020 - 15:41
Prietenul MKBHD (care conduce un Model S fully loaded ca masina zilnica) a facut un review la un Turbo ... si mai mai ca il vezi cum ar vrea unul
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BAZX9p2oGOg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#999
Posted 11 November 2020 - 03:27
asta inseamna sa investesti banii cum trebuie, 160.000€ fara optiuni ca sa circului nici macar 400 de km cu o masina, asa da.
|
#1000
Posted 12 November 2020 - 14:48
MembruAnonim, on 03 septembrie 2020 - 04:55, said:
Un video interesant despre cum Tesla are cifre duble EPA fata de Taycan. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aZJba_oNhT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Video e bazat pe articolul asta din C&D: https://www.caranddr...-range-numbers/ Rezumat intr-o poza pentru cine nu vrea/are timp sa citeasca. [ https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/teslamileage-powersb-1598559361.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vedeti aici diferentele dintre Taycan si Tesla S, la 10 aceleratii repetate. Se vede clar ca si acuma ca si in trecut la acceleratii mai multe, Tesla se flescaieste destul de repede si de mult. Zici ca mergi cu un 1.4. Porsche e tot Porsche. La inceput cu tesla ai 600/700 de cai. Mai incolo, zici ca ai 1.4. Ce realizare de viitor. Cifrele postate le gasiti mai greu. Sa sulfurat tare acceleratia la tesla la final. Attached FilesEdited by Torquemada-666, 12 November 2020 - 14:50. |
|
#1001
Posted 15 November 2020 - 15:55
#1002
Posted 20 January 2021 - 08:29
Well, Porsche a introdus Taycan-ul de 80k https://electrek.co/...or-under-80000/
Perfect de acord cu concluzia articolului I think Porsche is going to sell a sh-ton of these $80,000 variants, and here’s why: Aspirational folks are going to want this gorgeous car without having to break the bank on specs. Let’s be real, these are specs that they might not necessarily need in day-to-day life. Oh and one last thing Porsche wanted us to know: The Taycan is the most powerful standard model variant Porsche has ever made. N-am urmarit preturile la Porsche ICE insa cred ca o astfel de scadere de pret la un model nou este fara precedent la ei. Adevarat, nu are AWD nici performante insa cred ca la acest pret sunt multi interesati mai mult de brand decat de performante pe circuit. Tabelul comparativ intre modele e interesant Attached FilesEdited by Hansolo, 20 January 2021 - 08:30. |
#1003
Posted 20 January 2021 - 18:18
La americani brand-ul conteaza mult. Si or sa vanda, in special la americani unde si la Macan, aproape jumatate din vanzari au fost cu motorul de Golf (la fel si BMW-urile cu motoare de 2l).
La 500 de mile de mine, Macan disponibile la vanzare: * Motor cu motor de Golf: 43 bucati * V6: 47 bucati BMW X3: * Motor de 2l in patru cilindri: 229 bucati * Motor in sase cilindri: 112 BMW Seria3: * Motor de 2l in patru cilindri: 522 bucati * Motor in sase cilindri: 346 Edited by MembruAnonim, 20 January 2021 - 18:19. |
#1005
Posted 21 January 2021 - 09:13
Cred că da. Una din afirmații era că o să iasă la specificații de model S, la un preț apropiat. Tăind motoare și baterii era clar că poate să mai scadă prețul. Plus că e cu suspensie clasica, nu pneumatica.
|
|
#1006
Posted 21 January 2021 - 15:27
#1007
Posted 28 January 2021 - 15:19
Lovitura mortala pentru Taycan: https://www.automark...-si-102181.html
|
#1008
Posted 28 January 2021 - 15:43
Nu cred, sunt masini diferite. Cei care isi iau Porshe nu o iau doar pentru ca e cea mai rapida..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users