Kia XCeed
Last Updated: Dec 03 2020 11:01, Started by
adrian_r5
, Jun 27 2019 07:20
·
0
#91
Posted 22 October 2019 - 20:15
Corect, acum nu oi vrea sa pun poze cu masina personala, musai cu numarul la vedere si cu mine la volan sa-mi vezi moaca !)
Ca idee am aceeasi masina exact ca cea din poza (culoare / jante). |
#92
Posted 02 November 2019 - 18:47
Astazi am fost la reprezentanta Kia din Baneasa cu ideea de a achizitiona acest XCeed.
Am intrat in showroom, am stat vreo 5 minute sa apara vreun angajat si nimic. Văzând asta am deschis usa la XCeed sa ma asez la volan si stupoare, nu incapeam pe scaun ! cu putin efort m-am asezat dar, iar am ramas crucit cand capul imi era lipit de plafon. Am incercat sa setez scaunul sa am o vizibilitate ok, dar daca il lasam putin in jos aparea in fata mea o mare capota , daca il ridicam mai sus loveam cu capul de plafon, orice am incercat nu am gasit o pozitie confortabila, nasol am zis. Trecand peste asta am pipait materialele din interior si nu prea mi s-au parut wow, adica pe bord e un fel de plastic cauciucat nu destul de moale, iar la usi idem, unde mai pui ca plasticul de la buzunare aveau bavuri pe interior (le-a fost lene sa-l slefuiasca). Langa XCeed era un Ceed rosu, le-am comparat, cineva spunea ca XCeed e ca un Ceed foarte putin ridicat, zic corect, e putin ridicat pentru ca are roti mai mari, ca altfel e un Ceed putin mai stilizat pe exterior si mai scump cu vreo 3000 euro. In tot timpul asta nici un angajat nu a venit sa ma întrebe ceva, asa ca am decis sa zic pas KIA si ne vedem cand vreti sa vindeti masini. Si ca tot am renuntat la XCeed, eu fiind fan Kia, am ajuns la vorba aia "niciodata sa nu spui niciodata" unde am urat maxim marca Volkswagen si uite acum tind sa achizitionez un Golf 8. |
#93
Posted 02 November 2019 - 19:13
kiario, on 02 noiembrie 2019 - 18:47, said: Si ca tot am renuntat la XCeed, eu fiind fan Kia, am ajuns la vorba aia "niciodata sa nu spui niciodata" unde am urat maxim marca Volkswagen si uite acum tind sa achizitionez un Golf 8. Prea te-ai aruncat în gura Mincinosului, |
#94
Posted 02 November 2019 - 19:26
Oarecum m-am hotarat la Golf 8, dar nu exclud si altceva.
In principiu vreau asa; Caroserie hatchback pana la mini suv, dotari cat mai multe pe partea de siguranta, confort maxim, motor benzina cu 4 cilindri minim 130 cai, sa nu fie gurmand, cutie manuala 6 trepte, garantie cat mai mare. Buget maxim 23.000 euro cash. Edited by kiario, 02 November 2019 - 19:35. |
#97
Posted 03 November 2019 - 08:34
Chiar... Dacă XCeed e un Ceed înălțat, cum te-ai simțit în el? Comparativ cu Rio a ta de exemplu
|
#98
Posted 03 November 2019 - 09:35
kiario, on 02 noiembrie 2019 - 18:47, said:
In tot timpul asta nici un angajat nu a venit sa ma întrebe ceva, asa ca am decis sa zic pas Kia si ne vedem cand vreti sa vindeti masini. Remarc des abordarea asta dar sa stii ca poate fi paguboasa, oricum ai da-o, si te deschizi f mult unor posibile manipulari. Daca refuzi un produs bun pt ca nu iti place vanzatorul, ai ocazia sa accepti in alta situatie un produs mai slab doar pt ca iti place vanzatorul. E acelasi lucru in principiu. Daca iti place produsul dar nu iti place vanzatorul, mai bine schimbi doar vanzatorul, nu si produsul si vanzatorul. Parerea mea e sa faci alegerea exclusiv pt tine, nu in ciuda cuiva. Incearca sa gandesti la rece situatia si sa pui interesul tau pe primul loc, nu egoul sau cum sa dai lectii unor straini care nici nu si-au dat seama ca au primit o lectie. Treaba cu abordare clientului e discutabila. Unii prefera sa nu fie deranjati, altii cauta asta. Probabil ca ce s-a intamplat nu e o intamplare. Si inca ceva, pe multe modele Romania are o cota fixa, si, da e adevarat ca se cand oricum, si daca te abordeaza si daca nu si nici nu au de unde vinde mai mult. Iarasi, important e interesul tau, nu neaparat dezinteresul lui. |
#99
Posted 03 November 2019 - 10:41
MembruAnonim, on 03 noiembrie 2019 - 08:34, said:
Chiar... Dacă XCeed e un Ceed înălțat, cum te-ai simțit în el? Comparativ cu Rio a ta de exemplu Sa-ti spun ca atunci cand am ales Kia Rio am testat mai multe autoturisme in gama aia de pret (13.500 euro), atunci aparuse si Clio 3, am fost sa-l testez si cand m-am asezat pe scaun am zis pas, aceeasi senzatie am avut-o acum cu XCeed, (la asta nici macar nu am incaput pana nu am modificat pozitia scaunului). Am mai studiat problema si din ce in ce ma distantez de acest XCeed, in balanta am pus si consumul de carburant, unde din pacate Kia sta foarte prost in comparatie cu VW (Skoda) motorul de 1,5 benzina turbo care stie sa decupleze alimentarea a doua pistoane cand masina nu necesita putere in acest fel consumul scade pana la 40% (m-am uitat pe forumul VW si scot consum mixt de 4,5 l / 100, ceea ce la KIA nici cele diesel nu reusesc asa consum. Sunt decis pe Skoda Kamiq 1,5 turbo varianta Style (19.500 euro), la acest model am standard: 1. Deschidere portbagaj electric 2. Duze incalzite. 3. Afisor digital central. 4. Buton pornire motor 5. Proiectoare adaptive 6. Climatronic Si alte nimicuri care la KIA sunt optionale. In trecut am achizitionat Kia pentru ca era o masina cu dotari de bun simt in varianta de baza, acum zici ca s-a inversat roata, la KIA platesti toate optionalele necesare, iar la VW (Skoda) le ai in dotarea standard. Si la Kamiq am doua chestii care poate inclina in decizia mea finala si anume ca e construit pe platforma mica si ca nu stiu ce fel de suspensie are pe spate. In caz ca pica si asta raman la Golf 8. Edited by kiario, 03 November 2019 - 10:51. |
#100
Posted 03 November 2019 - 12:46
sa vezi cate nimicuri optionale sunt la golf... la 14 000 imi dadeau un volan din plastic gri chel fara comenzi, aer conditionat manual.
am Kia ceed my20, are 1 luna si un pic masina. si in banii respectivi nu am gasit ceva ok, 14 mii dupa rabla. am scaune incalzite,volan incalzit, climatronic, duze incalzite, oglinzi incalzite, lane assist, Android Auto si camera spate plus senzori, autohold,degivrare automata. adica dotari de bun simt, punte spate independenta indiferent de motorizare. vopseaua metalizata new infrared a fost 89 de euro deci despre ce vb... kia Rio nu stiu cum nu incapi in masina, consola centraka e verticala e suficient spatiu... bine daca ai 1.90 un hatchback nu e pt tine clar. in loc de golf uita-te si la Honda, Ford. golful mi se pare o tristete de masina. |
|
#101
Posted 03 November 2019 - 12:53
E parerea ta subiectiva si nu am ce comenta.
Apropo, ce motorizare ai si ce consum are ? Eu care eram anti Golf, nu as fi zis ca e o tristete de masina, ma refer acum la Golf 8. |
#102
Posted 03 November 2019 - 13:01
1.4, consum 9 in bucuresti. golf 8 in poze zici ca copilul nereusit intre Corolla si golf 7/6. poate in realitate o arata mai ok. si VW o arde la greu cu taieri de costuri, mai degraba am incredere in unii care vor sa castige cota de piata decat
in vw care vand aceeasi masina de 10 ani cu mici brizbrizuri adaugate. si da vanzatorii de la Kia lasa de dorit, insa pe mine m-a interesat masina si am facut abstractie de comportamentul dezinteresat al vanzatorului. ala era total absent, masina s-a vandut singura dupa test drive. Edited by B_XXV, 03 November 2019 - 13:05. |
#103
Posted 03 November 2019 - 14:05
La 14 mii inseamna ca ai motorul de 1.4 aspirat 100 cai, nu cel turbo... Aveam impresia ca l-au ingropat pe asta, dar se pare ca a revenit
https://www.kia.ro/u...toc-special.pdf |
#104
Posted 03 November 2019 - 14:37
a revenit si cu ultimul update de soft se misca decent.
|
#105
Posted 03 November 2019 - 15:06
|
#106
Posted 03 November 2019 - 16:21
Hmmm... si eu sunt interesat de un Ceed 3 (ca prima alegere posibila) si chiar din acest punct de vedere mi se pare ca Kia ofera cam cele mai multe optiuni la banii cei mai putini. Adica daca te uiti pe configuratorul lor, multe nimicuri sunt pana in 100 euro, care la alte firme te fac de bani. Eu de uitat ma uit la motorul de 1.0t (120CP) din cauza ca imi doresc si destule optionale. M-as incadra in buget la un 1.4t (140CP) dar mai cheala decat mi-as dori, si mi-am dat seama de la actuala masina ca stau inauntru, asa ca daca imi doresc o tableta mai mare (8 sau 10 inci in loc de 5) o sa stau cu ea urmatorii 10 ani cat o sa tin masina... si prefer sa dau bani pentru gadgetul ala decat sa am roti de 16 de exemplu....
stalker2142, on 03 noiembrie 2019 - 15:06, said: acum pentru 2019-2020 mi se pare cam slab Edited by MembruAnonim, 03 November 2019 - 16:19. |
#107
Posted 03 November 2019 - 17:01
am facut test cu 1.0 120 cp, se simte cam sufocat. in schimb aspiratul are resurse mai mari la pedala. cine are ceva banuti se uita la cel de 140 de cp, e ceea ce trebuie.
misuspita roti de 16 poti sa iti pui dupa, chiar si 17. toate cele 3 dimensiuni sunt agreate pt ceed. pt iarna am nokian de 15 cu jante cu tot, pt vara raman la 16. Edited by B_XXV, 03 November 2019 - 17:03. |
#108
Posted 03 November 2019 - 18:52
MembruAnonim, on 03 noiembrie 2019 - 16:21, said:
M-as incadra in buget la un 1.4t (140CP) dar mai cheala decat mi-as dori, si mi-am dat seama de la actuala masina ca stau inauntru, asa ca daca imi doresc o tableta mai mare (8 sau 10 inci in loc de 5) o sa stau cu ea urmatorii 10 ani cat o sa tin masina... si prefer sa dau bani pentru gadgetul ala decat sa am roti de 16 de exemplu.... Daca nu ma insel ca sa se incadreze in normee l-au dus de la 109CP la 100CP. Eu n-as face downgrade. Mai degraba iau "ascutitoarea"de 1.0. Are cuplu total imbunatatit, pe hartie cel putin Eu as zice ca un upgrade e doar 1.4T si roti pe minim 16 Oricum ai da-o, abia pe la 20-22-23 de mii e un ceed, proceed, xceed si motorizat si cu optiuni bune |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users