Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 

Kia XCeed

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
206 replies to this topic

#181
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postalex_now, on 12 ianuarie 2020 - 20:18, said:

Evident ca o compacta va fi mai ok, mi-a facut placere sa vad cum se descurca Focusul si confirm ca masinuta asta se manevreaza exemplar, asta impreuna cu motorul de 1.6 EcoBoost fiind motivele pentru care mi-e greu sa renunt la ea Posted Image
Si Focus Mk4 din test e ala cu punte spate semirigida, ca e 1.0. Sa vezi cum sta ala cu punte spate independenta. Pacat ca Ford isi cam bate joc de clienti la mk4 si face dezvoltare pe banii, timpul si nervii lor (update-uri peste update-uri, probleme cu ulei diluat la cutia automata, optionale comandate si nelivrate, etc).

OnTopic - e normal ca un pseudo suv sa fie mai putin agil decat o compacta pentru ca e mai inalt si automat centrul de greutate e mai sus.
Cat despre CX-30, incerc sa inteleg modelul. Au impins CX-5 mai sus facandu-l mai scump si au creat loc artificial pentru CX-30. Suna bine Skyactiv-X dar as astepta o generatie sa vedem ce gherle da. Din punctul meu de vedere deja la 30k EUR te apropii periculos de plug-in hibride (Ioniq, Niro, Outlander), masinile cu ardere interna pierzandu-si sensul.

#182
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, chiar voiam sa zic ca la Ford ce vedem in clip se intampla cu punte de-aia teoretic mai naspa, si sta cel mai bine dintre toate masinile vazute pe site, inclusiv unele muuuult mai scumpe.

In schimb da, am vazut ca Ford a plecat la drum cu mk4.0 in 2018 si au ajuns practic la mk4.1 in momentul asta la cate modificari au facut. Au disparut motoare, au disparut optionale, s-au modificat pachete de optionale, dar au si aparut altele noi (ce ma durea pe mine, leduri, acum e in standard).

Edited by MembruAnonim, 16 January 2020 - 11:42.


#183
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,116
  • Înscris: 04.08.2007

View PostdanX, on 16 ianuarie 2020 - 10:36, said:

Suna bine Skyactiv-X dar as astepta o generatie sa vedem ce gherle da. Din punctul meu de vedere deja la 30k EUR te apropii periculos de plug-in hibride (Ioniq, Niro, Outlander), masinile cu ardere interna pierzandu-si sensul.
Ba nu prea suna deloc bine scyactiv x. Diferenta de consum fata de g e departe de ce au declarat, e gatuit in treapta 1 si 2. Pe forumul Mazda sunt vreo 200 de pagini de discutii. Nu prea am vazut posesor de x multumit.

#184
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
De aia zic "suna" bine. Prefer sa faca pe altii testare producatorii. Vedem la facelift.
On-Topic, s-au anuntat preturile pentru Ceed SW PHEV in Germania.
https://www.auto-mot...n-hybrid-preis/

XCeed cred ca o sa fie tot pe acolo. Interesanta comparatia cu variantele pe benzina si diesel. Teoretic la mersul meu zilnic, daca as merge doar electric, imi scot banii fata de varianta 1.4 TGDI in vreo 5 ani, cu tot cu subventia de la noi. Cam da cu virgula, dar parca merita sacrificiul pentru ecologie.

#185
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Vorba aia, socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ !

E la nemti, dar nu se stie cum le deschide ochii si celorlalți.

#186
ffm

ffm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 23.01.2015

View PostMembruAnonim, on 16 ianuarie 2020 - 11:41, said:

Da, chiar voiam sa zic ca la Ford ce vedem in clip se intampla cu punte de-aia teoretic mai naspa, si sta cel mai bine dintre toate masinile vazute pe site, inclusiv unele muuuult mai scumpe.

In schimb da, am vazut ca Ford a plecat la drum cu mk4.0 in 2018 si au ajuns practic la mk4.1 in momentul asta la cate modificari au facut. Au disparut motoare, au disparut optionale, s-au modificat pachete de optionale, dar au si aparut altele noi (ce ma durea pe mine, leduri, acum e in standard).
Ai idee daca pe echiparea active ledurile sunt standard?

View PostdanX, on 17 ianuarie 2020 - 09:46, said:

De aia zic "suna" bine. Prefer sa faca pe altii testare producatorii. Vedem la facelift.
On-Topic, s-au anuntat preturile pentru Ceed SW PHEV in Germania.
https://www.auto-mot...n-hybrid-preis/

XCeed cred ca o sa fie tot pe acolo. Interesanta comparatia cu variantele pe benzina si diesel. Teoretic la mersul meu zilnic, daca as merge doar electric, imi scot banii fata de varianta 1.4 TGDI in vreo 5 ani, cu tot cu subventia de la noi. Cam da cu virgula, dar parca merita sacrificiul pentru ecologie.
cat este subventia pentru Ceed SW PHEV ?

#187
alex_now

alex_now

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 21.07.2018
Am facut si test drive, cam astea au fost impresiile mele (1.4 T-GDI DCT Style+):
  • Masina se misca destul de bine, n-am simtit neaparat ca sunt intr-un crossover. M-am acomodat foarte repede in traficul haotic din Bucuresti.
  • Mi s-a parut confortabila; denivelarile se aud, dar sunt absorbite de suspensii si nu deranjeaza altfel decat fonic. La partea de zgomot in interior trebuie sa precizez si anvelopele de iarna Kumho care, asa cum a mai fost evidentiat intr-un review, sunt extrem de zgomotoase. Vantul si motorul (cand nu se tureaza ca turbatul) nu se aud.
  • Motorul e ok, dar recunosc ca am fost putin dezamagit la capitolul asta. Cum zicea cineva intr-un review, mai mult turatie decat acceleratie. Pe hartie, cam asa se prezinta fata de Focusul meu :140CP, 242 Nm 1500-3200 RPM XCeed vs 150CP, 240 Nm 1600-4000 RPM Focus. Evident ca Focusul are plaja de cuplu maxim mai larga cu 700 RPM si e o compacta, nu un crossover, dar chiar si asa, senzatiile sunt total diferite si cand accelerezi strict intre 2k si 3k RPM unde teoretic au acelasi cuplu. Kia pare ca se tureaza in gol si nu-ti da niciun moment impresia de sportivitate, desi creste si viteza destul. Ok, nu asta e scopul masinii, dar recunosc ca m-am simtit putin indus in eroare de cifrele astea. Pentru un mers normal, e suficient, doar ca nu e foarte distractiv Posted Image
  • Consum: nu foarte relevant, a fost pana la urma un test drive scurt si masina e inca in rodaj, dar am facut un traseu mixt de o ora pe care l-am repetat imediat dupa cu Focusul ca sa am un termen relativ de comparatie:
    • Oras, ~10km, trafic mediu: 10.3 XCeed vs 9.4 Focus
    • Sate, ~10km, 60-80 km/h: 6.8 XCeed vs 5.7 Focus
    • Afara, portiune cu delulete, ~10km, 100 km/h: 7 XCeed vs 6.5 Focus
    • Afara, portiune cu delulete, ~10km, 120 km/h: 8.8 XCeed vs 7.7 Focus
  • Sistemul ISG (Start-Stop): nu e intrusiv, comparativ cu cel de la VW, mai ok decat la Focusul meu
  • Cutia DCT: mi s-a parut ca schimba foarte bine, sincer n-am observat diferenta fata de DSG-ul nou de la VW si nici micile probleme de care mai zic unii cand se incurca in trafic incet
  • Comportament dinamic: din pacate, n-am avut conditiile favorabile sa testez asta, erau -2 grade si nu era chiar uscat jos
  • Vizibilitate: foarte buna in fata, in spate luneta e destul de mica datorita formei de coupe, deci nu se vede excelent
  • Ergonomia: foarte buna, de la volan, la pozitia ecranului (cel de 10.25") si a butoanelor. Scaunele nu-s la nivelul celor de pe Tiguan, dar sunt ok
Cam atat mi-am notat. Per total, mi-a placut masina. Sincer, la momentul asta, singurele (mici) retineri sunt vizavi de siguranta (daca cititi raportul de la Ceed, care se aplica si la XCeed - am confirmat asta cu un mesaj la Euro NCAP - https://cdn.euroncap...d-datasheet.pdf) si de motorul usor letargic. O sa mai fac test drive si cu Skoda Kamiq 1.5 TSI si cu Mazda CX-30 Skyactiv-X, revin cu impresii.

LE: vizavi de motorul care nu pare foarte vioi, am citit pe un forum despre motorul 1.5 TSI de la grupul VW si cam acelasi impresii erau si acolo. O teorie ar fi ca este "calmat" din soft ca sa tina emisiile jos. Daca e asa, n-am o problema, vreau ca masina mea sa polueze cat mai putin.

#188
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postffm, on 17 ianuarie 2020 - 11:15, said:


Ai idee daca pe echiparea active ledurile sunt standard?
Știu sigur doar pe Trend și Titanium. Active e mai scump și în teorie ar trebui și el, dar cel mai vine întrebi la dealer.

#189
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Alex manea, pare genul de masina la care acceleratia se vede daca te uiti in oglinda retrovizoare, nu se simte in scaun.
Treaba cu suspensia zgomoasa nu e ok. Mai devreme sau mai tarziu, dupa ce trece magia sarbatorii achizitiei, va deveni deranjanta si va lasa impresia de lucru neterminat si de usor inghitit in sec. Zic asta pt ca am una cu suspensie mai zgomotoasa desi poate putin mai confortabila si alta cu suspensie mai tacuta desi doar putin mai inconforabila. Dupa mai multi ani de exploatare si dupa ce s-a dus de mult luciul de pe ambele, parca aia mai "stransa" si care ruleaza mai demn ofera mai multa satisfactie desi are niste deficiente la dotari si motorizare fata de cealalta. Parca se simte ceva mai masina si din ce in ce mai masina in comparatie cu cealalta pe masura ce au trecut anii peste ele. Ambele sunt in aceeasi clasa.

Sau poate ca daca e masina unica e mai putin deranjant ca te obisnuiesti si aia e.

Edited by underb, 17 January 2020 - 13:10.


#190
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,721
  • Înscris: 29.10.2017
https://www.euroncap...cee'd/37572

din cate imi dau seama Ceed devine 5 stele prin adaugarea optionalului AEB in valoare de 155 eur

#191
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Toate masinile de 4 sau chiar 3 stele devin brusc f sigure daca le pui 3 kktuti pe care le bagi in buzunar daca vrei si care in drum spre pom ar trebui sa iti salveze miraculos viata. Dar nu.
Pai asa ar mai trebui sa rezerve inca 2 stele pt cat de bine franeaza masina cand apesi frana. Asta pt cei pe care nu i-au dat jos din autobuz si i-au facut soferi sistemele complet automate de asistenta. Vorbesc de comanda unei actiuni si de capacitatea de a lua o decizie, nu de altceva.

Nu neg importanta lor doar ca ponderea cu care influenteaza punctajul final e complet disproportionata si as zice inselatoare. Sau poate ca au dreptate si chiar asta au devenit soferii adica niste oameni cu deficiente psihomotorii, fara simt de conservare si fara o intelegere a mediului in care isi duc viata de zi cu zi.

Edited by underb, 17 January 2020 - 15:25.


#192
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,116
  • Înscris: 04.08.2007

View Poststalker2142, on 17 ianuarie 2020 - 15:02, said:

https://www.euroncap...cee'd/37572

din cate imi dau seama Ceed devine 5 stele prin adaugarea optionalului AEB in valoare de 155 eur
Ceed a avut 5 stele dintotdeauna, de la ceed 1.

#193
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postunderb, on 17 ianuarie 2020 - 15:16, said:

Toate masinile de 4 sau chiar 3 stele devin brusc f sigure daca le pui 3 kktuti pe care le bagi in buzunar daca vrei si care in drum spre pom ar trebui sa iti salveze miraculos viata. Dar nu.
Pai asa ar mai trebui sa rezerve inca 2 stele pt cat de bine franeaza masina cand apesi frana. Asta pt cei pe care nu i-au dat jos din autobuz si i-au facut soferi sistemele complet automate de asistenta. Vorbesc de comanda unei actiuni si de capacitatea de a lua o decizie, nu de altceva.
Nu neg importanta lor doar ca ponderea cu care influenteaza punctajul final e complet disproportionata si as zice inselatoare. Sau poate ca au dreptate si chiar asta au devenit soferii, niste oameni cu deficiente pshihomotorii fara simt de conservare si fara o intelegere a mediului in care isi duc viata de zi cu zi.
Evident. Fostul test NCAP era bazat doar pe protectia fizica. Toti incepusera sa scoata masini de 5 stele, doar cele mai fraiere ce nu reuseau. Asa incat au scos noul NCAP unde pe langa protectia fizica apar si sistemele active. Care costa. Adevarat, vazand ce stiu unele masini, parca ar fi dezirabile, dar and vezi si ce costuri se adauga, e cam naspa.

Masinile noi au crescut in medie cu 2-3000 euro fata de echivalentele lor de acum 10 ani. Parte inflatie, parte adaos de electronica. Masina mea care sta sa vina are radar, camera de luat vederi care vede 180 grade si citeste semne de circulatie, volanul tine singur banda daca exista marcaje, d-astea. Vechea masina avea frane si acceleratie, comparativ Posted Image. Sistem maxim laudat atunci era aparitia ESP si cele 6 airbaguri. Acum aproape ca nici nu le mai pomenesc pe astea decat la "si altele"

Edited by MembruAnonim, 17 January 2020 - 15:24.


#194
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Da, dar masina ta poate se si opreste la timp cand franezi.
Ei bine, nu toate o fac.

Trecand peste partea in care exageram putin, poate nu ar fi rau ca daca tot au pornit in directia asta, sa mearga pana la capat. Nu?
Macar stii ce iei. Nu te duci ca vitelul si iei ultimul cotet cu 5 stele cazatoare si esti f mandru ca are radar desi franeaza cum franeaza, are ESP desi sta cum sta pe sosea si asa mai departe.

Sa le aiba, nu zic nu, dar sa nu lase impresia ca orice cotet de 2-3 stele e sigur doar pt ca mai primeste 2 stele pt sistemele astea si brusc e masina de 4-5 stele.

Edited by underb, 17 January 2020 - 15:35.


#195
alex_now

alex_now

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 21.07.2018
@underb - nu-ti imagina ca e foarte zgomotoasa suspensia, sa zicem un pic mai zgomotoasa decat a fost masina mea actuala cand era noua. La singurul crossover cu care am mai facut test drive pana acum, Suzuki SX4 S-Cross, era cam la fel.

Legat de Euro NCAP, da, a luat 5 stele cu safety pack-ul, si da, e un criteriu si asta cu sistemele active de siguranta (care mie personal mi se par bine venite, de ce sa nu folosim tehnologia actuala sa facem masinile mai sigure), dar eu ma refeream la capitolul Protectie Adulti si la observatiile de acolo.

(X)Ceed vs Kamiq vs CX-30
Protectie adulti total: 88% vs 96% vs 99% (!)
Frontal Offset Deformable Barrier: 6.8/8 vs 7.2/8 vs 7.8/8
Frontal Full Width: 7.6/8 vs 7.9/8 vs 8/8
Whiplash Rear Impact: 1.4/2 vs 1.6/2 vs 1.8/2
Lateral Impact: 14/16 vs 16/16 vs 16/16

Si ca si observatii: "...There was insufficient pressure in the driver's airbag to prevent the head from flattening out
the airbag and, in effect, making contact with the steering wheel. Although dummy readings did not reveal critical injury values, the score
was penalised and protection of this body area reduced to 'adequate'...However, in the more severe side pole test, readings of shoulder force indicated that this part
of the dummy had taken much of the load that would otherwise have been on the ribs. As a result, the score for the chest was heavily
penalised and its protection was rated as poor...."

Edited by alex_now, 17 January 2020 - 15:54.


#196
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Stai liniștit ca la Golf 8 s-a deschis ușa la impact la testul ENCAP și tot a primit 5 stele, ca doar este mașina germana. Dacă vrei sa vezi teste adevărate urmărește organismele de siguranță din SUA, acolo toți greii germani premium s-au făcut de ras. ENCAP este o gluma proasta, se pune accentul pe bifarea unor dotări și nu pe modul lor de funcționare.

#197
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sigur, pe de alta parte gasesti si exemple gen Honda Civic care a luat punctaj maxim la IIHS si doar 4 stele la EuroNCAP (in special protectie pentru copii).

Civic IIHS vs EuroNCAP.

Eu zic ca in loc de a alege un sistem sau altul de referinta, mai bine ne uitam atat la EuroNCAP cat si IIHS si de ce nu, ANCAP sau altele.

[attachment=2334115:1ab.jpeg] [attachment=2334116:2ab.jpeg]

#198
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,721
  • Înscris: 29.10.2017

View Postremvirg, on 17 ianuarie 2020 - 15:22, said:

Ceed a avut 5 stele dintotdeauna, de la ceed 1.

Asa e, ma refeream doar la diferenta dintre cele doua ratinguri cu 4 si 5 stele la varianta actuala. Cel cu 5 stele a avut un pachet adaugat care contine AEB pedestrian, in RO este optiune standalone

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5w32zg58cUA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ceva interesant, franarea pentru ceed hb in varianta cu discuri frana fata 305mm, roti pe 225/45 R17 si Michelin Pilotsport 4 este de 33.8m un rezultat bun
versiunea gt are discuri pe 320 si 225/40 R18

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate