Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Kia XCeed
#181
Posted 16 January 2020 - 10:36
alex_now, on 12 ianuarie 2020 - 20:18, said:
Evident ca o compacta va fi mai ok, mi-a facut placere sa vad cum se descurca Focusul si confirm ca masinuta asta se manevreaza exemplar, asta impreuna cu motorul de 1.6 EcoBoost fiind motivele pentru care mi-e greu sa renunt la ea OnTopic - e normal ca un pseudo suv sa fie mai putin agil decat o compacta pentru ca e mai inalt si automat centrul de greutate e mai sus. Cat despre CX-30, incerc sa inteleg modelul. Au impins CX-5 mai sus facandu-l mai scump si au creat loc artificial pentru CX-30. Suna bine Skyactiv-X dar as astepta o generatie sa vedem ce gherle da. Din punctul meu de vedere deja la 30k EUR te apropii periculos de plug-in hibride (Ioniq, Niro, Outlander), masinile cu ardere interna pierzandu-si sensul. |
#182
Posted 16 January 2020 - 11:41
Da, chiar voiam sa zic ca la Ford ce vedem in clip se intampla cu punte de-aia teoretic mai naspa, si sta cel mai bine dintre toate masinile vazute pe site, inclusiv unele muuuult mai scumpe.
In schimb da, am vazut ca Ford a plecat la drum cu mk4.0 in 2018 si au ajuns practic la mk4.1 in momentul asta la cate modificari au facut. Au disparut motoare, au disparut optionale, s-au modificat pachete de optionale, dar au si aparut altele noi (ce ma durea pe mine, leduri, acum e in standard). Edited by MembruAnonim, 16 January 2020 - 11:42. |
#183
Posted 17 January 2020 - 06:19
danX, on 16 ianuarie 2020 - 10:36, said:
Suna bine Skyactiv-X dar as astepta o generatie sa vedem ce gherle da. Din punctul meu de vedere deja la 30k EUR te apropii periculos de plug-in hibride (Ioniq, Niro, Outlander), masinile cu ardere interna pierzandu-si sensul. |
#184
Posted 17 January 2020 - 09:46
De aia zic "suna" bine. Prefer sa faca pe altii testare producatorii. Vedem la facelift.
On-Topic, s-au anuntat preturile pentru Ceed SW PHEV in Germania. https://www.auto-mot...n-hybrid-preis/ XCeed cred ca o sa fie tot pe acolo. Interesanta comparatia cu variantele pe benzina si diesel. Teoretic la mersul meu zilnic, daca as merge doar electric, imi scot banii fata de varianta 1.4 TGDI in vreo 5 ani, cu tot cu subventia de la noi. Cam da cu virgula, dar parca merita sacrificiul pentru ecologie. |
#185
Posted 17 January 2020 - 09:57
Vorba aia, socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ !
E la nemti, dar nu se stie cum le deschide ochii si celorlalți. |
#186
Posted 17 January 2020 - 11:15
MembruAnonim, on 16 ianuarie 2020 - 11:41, said:
Da, chiar voiam sa zic ca la Ford ce vedem in clip se intampla cu punte de-aia teoretic mai naspa, si sta cel mai bine dintre toate masinile vazute pe site, inclusiv unele muuuult mai scumpe. In schimb da, am vazut ca Ford a plecat la drum cu mk4.0 in 2018 si au ajuns practic la mk4.1 in momentul asta la cate modificari au facut. Au disparut motoare, au disparut optionale, s-au modificat pachete de optionale, dar au si aparut altele noi (ce ma durea pe mine, leduri, acum e in standard). danX, on 17 ianuarie 2020 - 09:46, said:
De aia zic "suna" bine. Prefer sa faca pe altii testare producatorii. Vedem la facelift. On-Topic, s-au anuntat preturile pentru Ceed SW PHEV in Germania. https://www.auto-mot...n-hybrid-preis/ XCeed cred ca o sa fie tot pe acolo. Interesanta comparatia cu variantele pe benzina si diesel. Teoretic la mersul meu zilnic, daca as merge doar electric, imi scot banii fata de varianta 1.4 TGDI in vreo 5 ani, cu tot cu subventia de la noi. Cam da cu virgula, dar parca merita sacrificiul pentru ecologie. |
#187
Posted 17 January 2020 - 12:35
Am facut si test drive, cam astea au fost impresiile mele (1.4 T-GDI DCT Style+):
LE: vizavi de motorul care nu pare foarte vioi, am citit pe un forum despre motorul 1.5 TSI de la grupul VW si cam acelasi impresii erau si acolo. O teorie ar fi ca este "calmat" din soft ca sa tina emisiile jos. Daca e asa, n-am o problema, vreau ca masina mea sa polueze cat mai putin. |
#188
Posted 17 January 2020 - 12:45
#189
Posted 17 January 2020 - 13:13
Alex manea, pare genul de masina la care acceleratia se vede daca te uiti in oglinda retrovizoare, nu se simte in scaun.
Treaba cu suspensia zgomoasa nu e ok. Mai devreme sau mai tarziu, dupa ce trece magia sarbatorii achizitiei, va deveni deranjanta si va lasa impresia de lucru neterminat si de usor inghitit in sec. Zic asta pt ca am una cu suspensie mai zgomotoasa desi poate putin mai confortabila si alta cu suspensie mai tacuta desi doar putin mai inconforabila. Dupa mai multi ani de exploatare si dupa ce s-a dus de mult luciul de pe ambele, parca aia mai "stransa" si care ruleaza mai demn ofera mai multa satisfactie desi are niste deficiente la dotari si motorizare fata de cealalta. Parca se simte ceva mai masina si din ce in ce mai masina in comparatie cu cealalta pe masura ce au trecut anii peste ele. Ambele sunt in aceeasi clasa. Sau poate ca daca e masina unica e mai putin deranjant ca te obisnuiesti si aia e. Edited by underb, 17 January 2020 - 13:10. |
#190
Posted 17 January 2020 - 15:02
https://www.euroncap...cee'd/37572
din cate imi dau seama Ceed devine 5 stele prin adaugarea optionalului AEB in valoare de 155 eur |
|
#191
Posted 17 January 2020 - 15:16
Toate masinile de 4 sau chiar 3 stele devin brusc f sigure daca le pui 3 kktuti pe care le bagi in buzunar daca vrei si care in drum spre pom ar trebui sa iti salveze miraculos viata. Dar nu.
Pai asa ar mai trebui sa rezerve inca 2 stele pt cat de bine franeaza masina cand apesi frana. Asta pt cei pe care nu i-au dat jos din autobuz si i-au facut soferi sistemele complet automate de asistenta. Vorbesc de comanda unei actiuni si de capacitatea de a lua o decizie, nu de altceva. Nu neg importanta lor doar ca ponderea cu care influenteaza punctajul final e complet disproportionata si as zice inselatoare. Sau poate ca au dreptate si chiar asta au devenit soferii adica niste oameni cu deficiente psihomotorii, fara simt de conservare si fara o intelegere a mediului in care isi duc viata de zi cu zi. Edited by underb, 17 January 2020 - 15:25. |
#192
Posted 17 January 2020 - 15:22
stalker2142, on 17 ianuarie 2020 - 15:02, said:
https://www.euroncap...cee'd/37572 din cate imi dau seama Ceed devine 5 stele prin adaugarea optionalului AEB in valoare de 155 eur |
#193
Posted 17 January 2020 - 15:23
underb, on 17 ianuarie 2020 - 15:16, said:
Toate masinile de 4 sau chiar 3 stele devin brusc f sigure daca le pui 3 kktuti pe care le bagi in buzunar daca vrei si care in drum spre pom ar trebui sa iti salveze miraculos viata. Dar nu. Pai asa ar mai trebui sa rezerve inca 2 stele pt cat de bine franeaza masina cand apesi frana. Asta pt cei pe care nu i-au dat jos din autobuz si i-au facut soferi sistemele complet automate de asistenta. Vorbesc de comanda unei actiuni si de capacitatea de a lua o decizie, nu de altceva. Nu neg importanta lor doar ca ponderea cu care influenteaza punctajul final e complet disproportionata si as zice inselatoare. Sau poate ca au dreptate si chiar asta au devenit soferii, niste oameni cu deficiente pshihomotorii fara simt de conservare si fara o intelegere a mediului in care isi duc viata de zi cu zi. Masinile noi au crescut in medie cu 2-3000 euro fata de echivalentele lor de acum 10 ani. Parte inflatie, parte adaos de electronica. Masina mea care sta sa vina are radar, camera de luat vederi care vede 180 grade si citeste semne de circulatie, volanul tine singur banda daca exista marcaje, d-astea. Vechea masina avea frane si acceleratie, comparativ . Sistem maxim laudat atunci era aparitia ESP si cele 6 airbaguri. Acum aproape ca nici nu le mai pomenesc pe astea decat la "si altele" Edited by MembruAnonim, 17 January 2020 - 15:24. |
#194
Posted 17 January 2020 - 15:32
Da, dar masina ta poate se si opreste la timp cand franezi.
Ei bine, nu toate o fac. Trecand peste partea in care exageram putin, poate nu ar fi rau ca daca tot au pornit in directia asta, sa mearga pana la capat. Nu? Macar stii ce iei. Nu te duci ca vitelul si iei ultimul cotet cu 5 stele cazatoare si esti f mandru ca are radar desi franeaza cum franeaza, are ESP desi sta cum sta pe sosea si asa mai departe. Sa le aiba, nu zic nu, dar sa nu lase impresia ca orice cotet de 2-3 stele e sigur doar pt ca mai primeste 2 stele pt sistemele astea si brusc e masina de 4-5 stele. Edited by underb, 17 January 2020 - 15:35. |
#195
Posted 17 January 2020 - 15:53
@underb - nu-ti imagina ca e foarte zgomotoasa suspensia, sa zicem un pic mai zgomotoasa decat a fost masina mea actuala cand era noua. La singurul crossover cu care am mai facut test drive pana acum, Suzuki SX4 S-Cross, era cam la fel.
Legat de Euro NCAP, da, a luat 5 stele cu safety pack-ul, si da, e un criteriu si asta cu sistemele active de siguranta (care mie personal mi se par bine venite, de ce sa nu folosim tehnologia actuala sa facem masinile mai sigure), dar eu ma refeream la capitolul Protectie Adulti si la observatiile de acolo. (X)Ceed vs Kamiq vs CX-30 Protectie adulti total: 88% vs 96% vs 99% (!) Frontal Offset Deformable Barrier: 6.8/8 vs 7.2/8 vs 7.8/8 Frontal Full Width: 7.6/8 vs 7.9/8 vs 8/8 Whiplash Rear Impact: 1.4/2 vs 1.6/2 vs 1.8/2 Lateral Impact: 14/16 vs 16/16 vs 16/16 Si ca si observatii: "...There was insufficient pressure in the driver's airbag to prevent the head from flattening out the airbag and, in effect, making contact with the steering wheel. Although dummy readings did not reveal critical injury values, the score was penalised and protection of this body area reduced to 'adequate'...However, in the more severe side pole test, readings of shoulder force indicated that this part of the dummy had taken much of the load that would otherwise have been on the ribs. As a result, the score for the chest was heavily penalised and its protection was rated as poor...." Edited by alex_now, 17 January 2020 - 15:54. |
|
#196
Posted 17 January 2020 - 17:39
Stai liniștit ca la Golf 8 s-a deschis ușa la impact la testul ENCAP și tot a primit 5 stele, ca doar este mașina germana. Dacă vrei sa vezi teste adevărate urmărește organismele de siguranță din SUA, acolo toți greii germani premium s-au făcut de ras. ENCAP este o gluma proasta, se pune accentul pe bifarea unor dotări și nu pe modul lor de funcționare.
|
#197
Posted 17 January 2020 - 17:50
Sigur, pe de alta parte gasesti si exemple gen Honda Civic care a luat punctaj maxim la IIHS si doar 4 stele la EuroNCAP (in special protectie pentru copii).
Civic IIHS vs EuroNCAP. Eu zic ca in loc de a alege un sistem sau altul de referinta, mai bine ne uitam atat la EuroNCAP cat si IIHS si de ce nu, ANCAP sau altele. [attachment=2334115:1ab.jpeg] [attachment=2334116:2ab.jpeg] |
#198
Posted 17 January 2020 - 18:42
remvirg, on 17 ianuarie 2020 - 15:22, said:
Ceed a avut 5 stele dintotdeauna, de la ceed 1. Asa e, ma refeream doar la diferenta dintre cele doua ratinguri cu 4 si 5 stele la varianta actuala. Cel cu 5 stele a avut un pachet adaugat care contine AEB pedestrian, in RO este optiune standalone [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5w32zg58cUA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ceva interesant, franarea pentru ceed hb in varianta cu discuri frana fata 305mm, roti pe 225/45 R17 si Michelin Pilotsport 4 este de 33.8m un rezultat bun versiunea gt are discuri pe 320 si 225/40 R18 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users