Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Romanii si centura de siguranta
Last Updated: Jun 10 2019 07:05, Started by
Bursul
, Apr 29 2019 10:34
·
0
#91
Posted 29 April 2019 - 16:57
ro_explorer, on 29 aprilie 2019 - 16:53, said:
.... Repet, nu pun formule ca e evident ca aici pe forum la noi sunt greu de inteles pentru unii. As putea cauta una din emisiunile Myth Busters care a tratat subiectul asta dar i-ar combate si pe ei... chit ca acolo le explica si pe intelesul celor pentru care fizica a fost o chestiune optionala. |
#92
Posted 29 April 2019 - 16:57
ro_explorer, on 29 aprilie 2019 - 16:06, said:
2 masini identice care merg cu 50Km/h si se izbesc frontal una de cealalta echivaleaza cu o singura masina mergand cu 50K/h care se izbeste intr-un zid. echivalează cu o singură mașină care se izbește cu 100km/h de un zid Edited by mannes, 29 April 2019 - 16:58. |
#93
Posted 29 April 2019 - 17:07
Capture.JPG 96.81K
33 downloads
Cand ai sa intelegi cum e realitatea as vrea sa scrii aici ca recunosti ca ai gresit. Atat. Edited by ro_explorer, 29 April 2019 - 17:09. |
#94
Posted 29 April 2019 - 17:32
mannes, on 29 aprilie 2019 - 16:44, said:
vai si ce rateu ai dat cu ce ai zis acolo! |
#95
Posted 29 April 2019 - 17:35
business11, on 29 aprilie 2019 - 13:01, said:
vezi ca la 50 la ora iti spargi fata in volan sau in geam daca ai ghinion, cred ca nu realizezi ce impact este la 50 la ora. Mai ales daca sunt 2 masini implicate care ambele merg cu 50 la ora sunt 2 forte la mijloc, astfel ca impactul este ca si la 80-90 la ora. Clar sansa sa decedezi la 50 la ora este minima, dar aici vorbim de rani si rupturi. Daca te rastorni fara centura tu iti dai seama ce inseamna sa te dai cu capul de toate de 100 de ori? Cand cu centura stai in scaun si iti rupi niste oase. pe de alta parte nu inteleg rostul banilor cheltuiti anpulea pe panourile de pe marginea drumurilor "stop accidentelor. viata are prioritate" care este mesajul? este ca, de exemplu, dupa bataclan, liderii lumii "condamn atentale de la bataclan, blabla". hai arata-ne, cum le condamni! mai bine cheltuiau bani mai putini cu folos. pe la locurile unde au fost accidente, ancorata epava facuta tirbuson si scris mare 3 morti si 2 raniti. le: pana si panourile lui basexu "aici sunt banii dumneavoastra" erau mai clare. Edited by r-bruce, 29 April 2019 - 17:37. |
#96
Posted 29 April 2019 - 17:57
Eu folosesc mereu centura indiferent pe ce loc mi-s (aka inclusiv in spate).
Am fost vara trecuta in Romania si intr-adevar. Am ramas si eu uimit: Centrura ioc Centura pusa pe la spate Chestii de blocat sonorul wtf?! Sa nu mai zic ca pe locurile din spate n-am vazut, cred, pe nimeni sa poarte centura... gen in spate "esti fraieri daca ai centura" dorin_2k, on 29 aprilie 2019 - 11:49, said:
De ce "italienii" când vin acasă nu-și pun centura dar când sunt plecați (în Italia cele 11 luni pe an) nici nu pornesc motorul fără centura? Aici cer ordinul de serviciu și cascheta la orice polițist, acolo nici nu clipesc la carabinieri. Etaleenii sono una speccia apparte di uameni inter galacticci Como de dice la cartela? |
#97
Posted 29 April 2019 - 18:29
Io nu pornesc mașina până nu mi-am pus centura. Are logică din orice unghi ai ataca problema.
PS. Un poliţist de la rutieră discută înflăcărat despre importanţa purtării centurii de siguranţă: - Uitaţi-vă şi d-voastră la acest om care nu a purtat centura: cap rupt, intestine pe parbriz, ochii prin copac, membre rupte... În schimb, uitaţi-vă şi la cel care a purtat centura de siguranţă: Parcă-i viu! |
#98
Posted 29 April 2019 - 18:45
business11, on 29 aprilie 2019 - 13:01, said: vezi ca la 50 la ora iti spargi fata in volan sau in geam daca ai ghinion, cred ca nu realizezi ce impact este la 50 la ora. Mai ales daca sunt 2 masini implicate care ambele merg cu 50 la ora sunt 2 forte la mijloc, astfel ca impactul este ca si la 80-90 la ora. Clar sansa sa decedezi la 50 la ora este minima, dar aici vorbim de rani si rupturi. si pasagerii din autobuze, microbuze? nu am vazut centuri nicaieri in Romania. in cazul lor ar insemna ce.. moarte sigura un accident usor la 30-40 la ora nu cred ca conteaza centura. daca tu mergi cu 30 si intra unul in tine cu 100, da conteaza |
#99
Posted 29 April 2019 - 18:52
Conteaza si la 30 la ora...una e sa dai cu capul de volan, alta e sa nu dai cu capul de volan. In autobuz nu-s posibile centurile si, oricum, acolo se mai ciocnesc intre ei...ai o grasa in fata ta...bate orice airbag. Mai nasol e daca-i in spate.
|
#100
Posted 29 April 2019 - 19:06
|
#101
Posted 29 April 2019 - 19:21
#102
Posted 29 April 2019 - 19:57
borhot, on 29 aprilie 2019 - 14:22, said:
@mannes, cand n-ai contraargumente solide ce altceva poti face decat sa trolezi. |
#103
Posted 29 April 2019 - 20:05
#104
Posted 29 April 2019 - 20:17
pexCom, on 29 aprilie 2019 - 18:29, said:
Io nu pornesc mașina până nu mi-am pus centura. Are logică din orice unghi ai ataca problema. mai putin dpdv mecanic, pt ca motorului ii e mai bine daca il pornesti si iti pui centura dupa, apuca sa ajunga uleiul peste tot pana pleci de pe loc. eu unul nu pot sa merg fara centura, simt ca imi lipseste ceva si ii oblig pe toti sa isi puna centura, altfel pot sa mearga pe jos. Edited by _-livio-_, 29 April 2019 - 20:18. |
#105
Posted 29 April 2019 - 20:25
|
#106
Posted 29 April 2019 - 20:31
#108
Posted 29 April 2019 - 20:36
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users