Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Whirlpool Romania - bătaie de joc
Last Updated: Apr 16 2019 10:42, Started by
waterman
, Mar 14 2019 13:37
·
0
#1
Posted 14 March 2019 - 13:37
Pe scurt, plită + cuptor achiziționate Octombrie 2018. De la Flanco. Online.
La maxim o lună de la achiziție plita s-a pătat singură pe sub geam. Sună ciudat, așa e. Poze. IMG_0214.JPG 406.3K 178 downloads IMG_0216.JPG 220.88K 177 downloads IMG_0220.JPG 360.84K 168 downloads IMG_0222.JPG 411.91K 227 downloads Într-un final, făcut sesizare la Whirlpool România, la recomandarea Flanco. Pe 21 ianuarie 2019. La câteva zile venit reprezentantul service Whirlpool pe Craiova, constatat, făcut poze, dat dreptate. Zice dăm mail, așteptați. Aștept până pe 21 februarie. Whirlpool tace chitic nici un semn. Sun la ei de 5 ori, stați să căutăm stați să vedem. Retrimis pozele cu plita etc. Fac reclamație online la ANPC. Pe la 16:30 mă sună Whirlpool: "Felicitări vi s-a aprobat înlocuirea geamului". Nu mai are rost să vă spun că n-au dat nici un termen. La 30 de minute mă sună și de la Panavideo - "S-a aprobat de la Whirlpool înlocuirea geamului așteptați că n-avem geam." 14 martie 2019 nici un semn. Sunat de 2 ori la ei, la fel așteptați să vedem că tehnicu n-a răspuns la mail etc. La al doilea apel, la o oră de la primul, replică de la tănțica de la telefon "aaaa uitați că a răspuns tehnicul acum, nu e geamul disponibil în Italia". După 50 de zile, nici un răspuns concret nimic eu așteptam ca un fraier ca un lache. Pe banii mei, vorba lu Smaili. I-am rugat frumos și corespunzător să se lase de servici să plece la căpșuni că nu sunt în stare de nimic. Frumos elegant vorbit amabil tot. Duduia insista "vă mai pot ajuta cu ceva ?" Zic da, du-te la șefii tăi și roagă-i să plecați toți acasă că sunteți cea mai de rahat firmă din România. Sunteți niște gunoaie. Acum că m-am răcorit povestind, nu luați nimic de la gunoaiele ăstea de la Whirlpool. O să aveți cele mai de rahat servicii de garanție posibile. E un avertisment prietenesc. Mizeriile dracului cu Whirlpool Romania cu tot. Ete și factura să nu credeți că e vreo discuție gratis. factura plita goala.png 71.9K 231 downloads |
#2
Posted 14 March 2019 - 13:45
Eu iti recomand sa mai faci o plangere la ANPC. Acum sa ceri returnarea banilor.
|
#4
Posted 14 March 2019 - 13:48
Eu chiar nu inteleg de ce nu rezolva chestiile astea, nu cred ca au sute de cereri. Se zgarcesc la 3 lei ditai brand mondial.
|
#5
Posted 14 March 2019 - 13:51
Daca nu se poate repara, trebuie inlocuit. Nu te mai ruga de ei.
|
#6
Posted 14 March 2019 - 13:52
#7
Posted 14 March 2019 - 13:57
E comanda online boss. Poa să scrie ce vor ei acolo.
angelz, on 14 martie 2019 - 13:47, said:
Si ANPC-ul ce zice? Am făcut 2 plângeri online. Deocamdată nimic. Nici măcar un mail. Și ăștia alte ... specimene. AlexEn, on 14 martie 2019 - 13:51, said:
Daca nu se poate repara, trebuie inlocuit. Nu te mai ruga de ei. Păi chipurile deja au aprobat înlocuirea geamului. Pe 21 februarie. Numai că nu s-a mișcat nimic. Edited by waterman, 14 March 2019 - 13:58. |
#8
Posted 14 March 2019 - 14:02
Reclamatia la ANPC cand ai trimis-o?Eu am rezolvat recent ceva cu ei impotriva emag-ului.
|
#10
Posted 14 March 2019 - 14:22
Pe o parte ai si tu dreptate.
Pe alta parte, o plita de 1300 de lei..... cam ce asteptari aveai ?! Si, pe de alta alta parte: iti dai seama ca orice chestiune de genul asta (sa zicem defecte relativ minore) se va regasi in pretul viitor CRESCUT al produselor firmei. Ca doar n-or fi fraier sa scada din profitul lor. |
|
#11
Posted 14 March 2019 - 14:29
Bă mă lași ?
E o plită de 1300 de lei ? Scuze boss mă uitasem și la Jvaroschi-n magazin da nu aveau momental plite. E o plită pentru gătit ocazional gen de Crăciun și Paște și acolo o cafea. Așa arată goa_6425_s_whirlpool_2.jpg 268.19K 81 downloads Deh nu toț e bogaț ca tine. Ce replică cocălăristică "o plita de 1300 de lei..... cam ce asteptari aveai ?!" Aveam așteptări de genul să nu apară singure pete pe ea. Gen. |
#12
Posted 14 March 2019 - 14:29
Au 30 de zile sa raspunda.Pana una alta , poti sa si suni sa-i intrebi de sanatate.
@buyonevideo Nu conteaza cat platesti , sa-si onoreze garantia. |
#13
Posted 14 March 2019 - 14:30
pai si cat trebuia sa dea pe plita ca sa aiba asteptari de la ea ? 5000 lei ?
nu vad unde-i legatura cu defectul minor si profitul lor. ei sunt dracului pusi acolo sa faca service, ca vand 1 sau 100 de produse, defectul trebuie sa-l remedieze conform legislatiei in vigoare |
#14
Posted 14 March 2019 - 14:34
Se pare că e prea puțin 13 milioane ca să am pretenții.
Îmi cer scuze că am poluat forumul cu problemele mele de om sărac. Am uitat să zic din nou că Whirlpool e cea mai țepară firmă din România. Și că sunt niște gunoaie. Da. Whirlpool țeapă. Whirlpool probleme. Whirlpool mincinoși. |
#15
Posted 14 March 2019 - 14:37
Faptul ca au acceptat inlocuirea inseamna ca problema e reala, nu e o hachita a clientului. Oricum, inteleg ca au acceptat dupa ANPC, eu zic ca prima plangere a avut efect.
|
|
#16
Posted 14 March 2019 - 14:38
Reclamatie la ANPC, in care actualizezi situatia anterioara. Mai adaugi cate ceva la reclamatia initiala.
|
#17
Posted 14 March 2019 - 14:39
Am deja 2.
Mai las o săptămână mai fac una. Și tot așa. |
#18
Posted 14 March 2019 - 14:42
adrian_r5, on 14 martie 2019 - 13:52, said:
eu zic ca din start au vrut sa te pacaleasca ... da' nu ti-ai dat tu seama Ce indici tu acolo e depozitul de unde se face livrarea. Intrebare de prost gust: la 1.300 lei stai in Cucuietii din Deal de ai platit transport? On topic: cred ca ai dat de un lot prost. Pana acum n-am intalnit la nimeni buba asta (nici la plite mai scumpe, nici la cele ieftine). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users