Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Picaturi in nasuc

Sfarsitul Universului

Husa si folie S9

Am citit o carte
 Ce nota ii ofera societatea lui T...

Once upon a time in Hollywood

Mutare magnolie

Ce parere aveti despre Vladimir P...
 Fortnite pe Samsung Galaxy J3

Adrese din U.K. pentru locuri de ...

Copiere elemente pare in alta lista

Lungime maxima secventa descresca...
 SmartThings pentru SAMSUNG WW 90M...

Am nevoie de ajutor cu sfaturi de...

Trump pune capat cenzurii stangis...

Facultatea de Limbi si Literaturi...
 

Whirlpool Romania - bătaie de joc

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#1
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,892
  • Înscris: 17.05.2004
Pe scurt, plită + cuptor achiziționate Octombrie 2018. De la Flanco. Online.

La maxim o lună de la achiziție plita s-a pătat singură pe sub geam.
Sună ciudat, așa e.
Poze.

Attached File  IMG_0214.JPG   406.3K   150 downloadsAttached File  IMG_0216.JPG   220.88K   152 downloadsAttached File  IMG_0220.JPG   360.84K   145 downloadsAttached File  IMG_0222.JPG   411.91K   198 downloads

Într-un final, făcut sesizare la Whirlpool România, la recomandarea Flanco.

Pe 21 ianuarie 2019.
La câteva zile venit reprezentantul service Whirlpool pe Craiova, constatat, făcut poze, dat dreptate.

Zice dăm mail, așteptați.

Aștept până pe 21 februarie. Whirlpool tace chitic nici un semn.
Sun la ei de 5 ori, stați să căutăm stați să vedem.
Retrimis pozele cu plita etc.



Fac reclamație online la ANPC.

Pe la 16:30 mă sună Whirlpool: "Felicitări vi s-a aprobat înlocuirea geamului".

Nu mai are rost să vă spun că n-au dat nici un termen.

La 30 de minute mă sună și de la Panavideo - "S-a aprobat de la Whirlpool înlocuirea geamului așteptați că n-avem geam."



14 martie 2019 nici un semn.

Sunat de 2 ori la ei, la fel așteptați să vedem că tehnicu n-a răspuns la mail etc.

La al doilea apel, la o oră de la primul, replică de la tănțica de la telefon "aaaa uitați că a răspuns tehnicul acum, nu e geamul disponibil în Italia".
După 50 de zile, nici un răspuns concret nimic eu așteptam ca un fraier ca un lache. Pe banii mei, vorba lu Smaili.



I-am rugat frumos și corespunzător să se lase de servici să plece la căpșuni că nu sunt în stare de nimic. Frumos elegant vorbit amabil tot.
Duduia insista "vă mai pot ajuta cu ceva ?"

Zic da, du-te la șefii tăi și roagă-i să plecați toți acasă că sunteți cea mai de rahat firmă din România.
Sunteți niște gunoaie.

Acum că m-am răcorit povestind, nu luați nimic de la gunoaiele ăstea de la Whirlpool.
O să aveți cele mai de rahat servicii de garanție posibile.

E un avertisment prietenesc.

Mizeriile dracului cu Whirlpool Romania cu tot.

Ete și factura să nu credeți că e vreo discuție gratis.

Attached File  factura plita goala.png   71.9K   195 downloads

#2
mkscorpion0

mkscorpion0

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,581
  • Înscris: 26.10.2017
Eu iti recomand sa mai faci o plangere la ANPC. Acum sa ceri returnarea banilor.

#3
angelz

angelz

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,209
  • Înscris: 01.12.2003
Si ANPC-ul ce zice?

#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,437
  • Înscris: 09.01.2007
Eu chiar nu inteleg de ce nu rezolva chestiile astea, nu cred ca au sute de cereri. Se zgarcesc la 3 lei ditai brand mondial.

#5
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,056
  • Înscris: 18.12.2007
Daca nu se poate repara, trebuie inlocuit. Nu te mai ruga de ei.

#6
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,179
  • Înscris: 23.04.2007

View Postwaterman, on 14 martie 2019 - 13:37, said:

Ete și factura să nu credeți că e vreo discuție gratis.
eu zic ca din start au vrut sa te pacaleasca ... da' nu ti-ai dat tu seama Posted Image

Attached Files



#7
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,892
  • Înscris: 17.05.2004
E comanda online boss. Poa să scrie ce vor ei acolo.

View Postangelz, on 14 martie 2019 - 13:47, said:

Si ANPC-ul ce zice?

Am făcut 2 plângeri online. Deocamdată nimic. Nici măcar un mail. Și ăștia alte ... specimene.

View PostAlexEn, on 14 martie 2019 - 13:51, said:

Daca nu se poate repara, trebuie inlocuit. Nu te mai ruga de ei.


Păi chipurile deja au aprobat înlocuirea geamului. Pe 21 februarie. Numai că nu s-a mișcat nimic.

Edited by waterman, 14 March 2019 - 13:58.


#8
angelz

angelz

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,209
  • Înscris: 01.12.2003
Reclamatia la ANPC cand ai trimis-o?Eu am rezolvat recent ceva cu ei impotriva emag-ului.

#9
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,892
  • Înscris: 17.05.2004
Prima pe 21 februarie 2019, a doua azi.

#10
buyonevideo

buyonevideo

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,925
  • Înscris: 06.02.2016
Pe o parte ai si tu dreptate.
Pe alta parte, o plita de 1300 de lei..... cam ce asteptari aveai ?!
Si, pe de alta alta parte: iti dai seama ca orice chestiune de genul asta (sa zicem defecte relativ minore) se va regasi in pretul viitor CRESCUT al produselor firmei.
Ca doar n-or fi fraier sa scada din profitul lor.

#11
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,892
  • Înscris: 17.05.2004
Bă mă lași ?

E o plită de 1300 de lei ?
Scuze boss mă uitasem și la Jvaroschi-n magazin da nu aveau momental plite.

E o plită pentru gătit ocazional gen de Crăciun și Paște și acolo o cafea.

Așa arată

Attached File  goa_6425_s_whirlpool_2.jpg   268.19K   68 downloads

Deh nu toț e bogaț ca tine.

Ce replică cocălăristică

"o plita de 1300 de lei..... cam ce asteptari aveai ?!"


Aveam așteptări de genul să nu apară singure pete pe ea. Gen.

#12
angelz

angelz

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,209
  • Înscris: 01.12.2003
Au 30 de zile sa raspunda.Pana una alta , poti sa si suni sa-i intrebi de sanatate.


@buyonevideo   Nu conteaza cat platesti , sa-si onoreze garantia.

#13
mikaell

mikaell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 792
  • Înscris: 24.12.2010
pai si cat trebuia sa dea pe plita ca sa aiba asteptari de la ea ? 5000 lei ?
nu vad unde-i legatura cu defectul minor si profitul lor. ei sunt dracului pusi acolo sa faca service, ca vand 1 sau 100 de produse, defectul trebuie sa-l remedieze conform legislatiei in vigoare

#14
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,892
  • Înscris: 17.05.2004
Se pare că e prea puțin 13 milioane ca să am pretenții.

Îmi cer scuze că am poluat forumul cu problemele mele de om sărac.

Am uitat să zic din nou că Whirlpool e cea mai țepară firmă din România.
Și că sunt niște gunoaie.

Da.
Whirlpool țeapă.
Whirlpool probleme.
Whirlpool mincinoși.

#15
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,437
  • Înscris: 09.01.2007
Faptul ca au acceptat inlocuirea inseamna ca problema e reala, nu e o hachita a clientului. Oricum, inteleg ca au acceptat dupa ANPC, eu zic ca prima plangere a avut efect.

#16
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,015
  • Înscris: 26.02.2010
Reclamatie la ANPC, in care actualizezi situatia anterioara. Mai adaugi cate ceva la reclamatia initiala.

#17
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,892
  • Înscris: 17.05.2004
Am deja 2.
Mai las o săptămână mai fac una.
Și tot așa.

#18
Pololica

Pololica

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,659
  • Înscris: 04.01.2015

View Postadrian_r5, on 14 martie 2019 - 13:52, said:

eu zic ca din start au vrut sa te pacaleasca ... da' nu ti-ai dat tu seama Posted Image

Ce indici tu acolo e depozitul de unde se face livrarea.

Intrebare de prost gust: la 1.300 lei stai in Cucuietii din Deal de ai platit transport?

On topic: cred ca ai dat de un lot prost. Pana acum n-am intalnit la nimeni buba asta (nici la plite mai scumpe, nici la cele ieftine).

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate