Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU
Last Updated: Feb 12 2020 01:06, Started by
Lex404
, Mar 12 2019 21:46
·
0
#343
Posted 21 January 2020 - 21:38
Rosebud09, on 21 ianuarie 2020 - 21:36, said:
Limuzina curului Fa d-ta un zbor cu 777 sau 787 asta nou, cu companie serioasa, si mai vezi. Sputnik nu iubeste Europa, dar daca e sa aleaga intre ea si americani, voteaza cu ochii inchisi... Treaba e ca si companiile ale detinute de acelasi proprietar ce detine sputnik folosesc tot avioane imperialiste. Alea contruite de fii poporului sunt sublime dar lipsesc cu desavarsire, sau aproape. |
#344
Posted 21 January 2020 - 23:29
Rosebud09, on 21 ianuarie 2020 - 21:36, said:
Limuzina curului Fa d-ta un zbor cu 777 sau 787 asta nou, cu companie serioasa, si mai vezi. Sputnik nu iubeste Europa, dar daca e sa aleaga intre ea si americani, voteaza cu ochii inchisi... Ai grija sa nu te loveasca fulgerul cand zbori cu 787 https://www.business...-report-2019-12 Mai ales atunci cand pierde combustibil, cum s-a intamplat la niponi, norvegieni sau canadieni Sa te asiguri si ca pilotul de 787 a citit directiva asta, care spune ca senzorii de viteza nu sunt de incredere...si sa manevreze cu finete avionul cand crede ca senzorii sunt defecti, alfel... Abrupt pilot control inputs in this condition could exceed the structural capability of the airplane. Structural issues are si 777x https://www.seattlet...er-stress-test/ Cele mai multe zboruri le am in EU. If it's Boeing I ain't going. Edited by Ephesos, 21 January 2020 - 23:31. |
#345
Posted 21 January 2020 - 23:36
Accidente nefericite care se intampla ambelor marci. Noroc ca aia saraci si prosti nu zboara vreodata in viata nici cu boeing,nici cu airbus.
|
#346
Posted 21 January 2020 - 23:45
Epdm, on 21 ianuarie 2020 - 23:36, said:
Accidente nefericite care se intampla ambelor marci. Noroc ca aia saraci si prosti nu zboara vreodata in viata nici cu boeing,nici cu airbus. Ce accidente nefericite ca toate incidentele sursate de mine mai sus sunt cauzate de taieri de cost. Wtf, au scos folia de cupru de pe aripi la 787...folia aia te asigura ca nu faci bum cand arunca zeus cu fulgere. |
#347
Posted 22 January 2020 - 01:43
Ti-am spus dar ori te faci ori nu intelegi: ambele marci au accidente, boeing fiind o idee mai sigur.
Spuneai de pierderi de carburant? Uite aici: https://en.m.wikiped...nsat_Flight_236 https://www.flightgl...s/70522.article https://simpleflying...0neo-fuel-leak/ [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Bhl9K2C3Y_s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#348
Posted 22 January 2020 - 23:59
https://www.profit.r...ceptie-19237526
''Boeing este pentru mine o mare, mare decepție. Acum un an era unul dintre cele mai mari grupuri din lume și, deodată, s-au întâmplat atâtea lucruri. Sunt atât de dezamăgit de Boeing, toate acestea au un impact enorm'' Nu-mi place Trump, dar si un ceas stricat da ora exacta de 2 ori pe zi. |
#349
Posted 23 January 2020 - 10:23
Ce gura sparta!
Cred ca toti de la Boeing sunt [ https://www.jolie.de/sites/default/files/styles/image870w/public/images/2015/10/09/68523_23562140_0a875fa577.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#350
Posted 23 January 2020 - 15:13
"Dacă Boeing s-ar fi concentrat asupra afacerii sale - prin proiectarea unor noi avioane, în loc să recicleze o structură învechită pentru a economisi bani şi timp - şi ar fi investit cele 43 de miliarde de dolari în afaceri, nu în răscumpărarea acţiunilor, cele două prăbuşiri nu ar fi avut loc", subliniază Richter. Analistul american aminteşte apoi că datoriile totale ale companiei erau de 136,4 miliarde de dolari în T3 2019, cu 3,8 miliarde de dolari peste valoarea totală a activelor. "Trebuie să ai un doctorat pentru a înţelege toate ipotezele actuariale din contul de profit şi pierderi de la Boeing"
Asta cu rascumpararile de actiuni in loc de investitii este cea mai sinistra marsavie permisa pe wall-street... |
#351
Posted 05 February 2020 - 21:49
https://www.business...istanbul-2020-2
https://www.dailymai...sh-airport.html Un 737 s-a rupt in 3 dupa ce a alunecat pe gheata in Turcia. Nici pe sol nu esti in siguranta cu Boeing |
#352
Posted 05 February 2020 - 22:24
Pai Turcii au mai patit-o acum cativa ani cu un Boeing 737 la Amsterdam. Ancheta i-a scos pe piloti de vina dar unii spun ca de fapt avionul avea ceva probleme.
|
|
#353
Posted 05 February 2020 - 22:41
Nu este deloc normal cum s-a rupt avionul ala. Se spune ca Boeing a ascuns ani de zile rapoartele muncitorilor din halele de asamblare prin care îmbinările nu se potriveau și erau nevoiți sa improvizeze la montaj.
|
#354
Posted 05 February 2020 - 23:37
Ephesos, on 05 februarie 2020 - 21:49, said:
https://www.business...istanbul-2020-2 https://www.dailymai...sh-airport.html Un 737 s-a rupt in 3 dupa ce a alunecat pe gheata in Turcia. Nici pe sol nu esti in siguranta cu Boeing De unde ai tras matale concluzia ca “a alunecat pe gheata” numai matale ai putea sa stii. Probabil ca oamenii aia care au creat programul de traducere pe care-l folosesti sunt imbecili congenitali. Schimba-l ca nu e bun. Cel mai bine ar fi sa pui mana pe carte sa inveti putina engleza, sau pur si simplu sa nu te mai bagi unde nu stii. Ce pot sa-zic e ca pe acelasi aeroport, aceasi companie low-cost a mai facut un accident asemanator in urma cu vreo 4 saptamani. O fi tot boeing de vina ca aia sunt neprofesionisti. edi10000, on 05 februarie 2020 - 22:41, said:
Nu este deloc normal cum s-a rupt avionul ala. Se spune ca Boeing a ascuns ani de zile rapoartele muncitorilor din halele de asamblare prin care îmbinările nu se potriveau și erau nevoiți sa improvizeze la montaj. Numa’ experti in aronautica pe aici. |
#355
Posted 06 February 2020 - 02:15
#356
Posted 07 February 2020 - 02:12
Epdm, on 05 februarie 2020 - 23:37, said:
De unde ai tras matale concluzia ca “a alunecat pe gheata” numai matale ai putea sa stii. Probabil ca oamenii aia care au creat programul de traducere pe care-l folosesti sunt imbecili congenitali. Schimba-l ca nu e bun. Cel mai bine ar fi sa pui mana pe carte sa inveti putina engleza, sau pur si simplu sa nu te mai bagi unde nu stii. Ce pot sa-zic e ca pe acelasi aeroport, aceasi companie low-cost a mai facut un accident asemanator in urma cu vreo 4 saptamani. O fi tot boeing de vina ca aia sunt neprofesionisti. Numa’ experti in aronautica pe aici. Rezerva atacurile la persoana pentru educatorii mataluta, se pare ca au esuat in privinta celor 7 ani de acasa Partea cu gheata am presupus-o dupa ce am vazut videoclipul,articolele le-am citit pe diagonala pentru 2 secunde. Pe langa avionul din ianuarie, inca un Boeing 737 a alunecat de pe pista in Turcia in 2018 https://en.wikipedia...nes_Flight_8622 Iar in 2019 inca un 737 a alunecat de pe pista intr-un rau in Florida https://www.cnbc.com...er-21-hurt.html Deci daca bate vantu', ploua sau e zapada, mai bine ramai pe sol decat sa zbori cu Boeing. Boing! Edited by Ephesos, 07 February 2020 - 02:16. |
#357
Posted 07 February 2020 - 03:05
Aici nu e vorba de Boeing ci o ocazie pentru atacat americanii, pe orice motiv.
Exemplu de prostie, dar ce sa faci, atat ii duce mintea. Avionul a iesit de pe pista si a cazut vreo 30 metri, era normal sa se rupa in bucati, dar cel mai normal era sa ia foc si sa-i omoare pe toti. Cred ca cei mai vocali sunt aia care n-au mers in viata lor cu avionul. Dar sunt destepti foc. Totdeauna exista un risc, la avioane mai mic decat la orice alt vehicul, iar daca nu vrei sa-ti asumi riscul, Ok, mergi pe jos sau stai acasa. Supravietuirea este oricum chestie de sansa. |
|
#358
Posted 07 February 2020 - 06:05
#359
Posted 07 February 2020 - 06:26
Ephesos, on 07 februarie 2020 - 02:12, said:
Rezerva atacurile la persoana pentru educatorii mataluta, se pare ca au esuat in privinta celor 7 ani de acasa Partea cu gheata am presupus-o dupa ce am vazut videoclipul,articolele le-am citit pe diagonala pentru 2 secunde. Pe langa avionul din ianuarie, inca un Boeing 737 a alunecat de pe pista in Turcia in 2018 https://en.wikipedia...nes_Flight_8622 Iar in 2019 inca un 737 a alunecat de pe pista intr-un rau in Florida https://www.cnbc.com...er-21-hurt.html Deci daca bate vantu', ploua sau e zapada, mai bine ramai pe sol decat sa zbori cu Boeing. Boing! Naspa astia de la Boeing, fac avioanele alunecoase, la dau cu sapun! |
#360
Posted 07 February 2020 - 08:35
Rosebud09, on 07 februarie 2020 - 03:05, said:
Aici nu e vorba de Boeing ci o ocazie pentru atacat americanii, pe orice motiv. Exemplu de prostie, dar ce sa faci, atat ii duce mintea. Avionul a iesit de pe pista si a cazut vreo 30 metri, era normal sa se rupa in bucati, dar cel mai normal era sa ia foc si sa-i omoare pe toti. Cred ca cei mai vocali sunt aia care n-au mers in viata lor cu avionul. Dar sunt destepti foc. Totdeauna exista un risc, la avioane mai mic decat la orice alt vehicul, iar daca nu vrei sa-ti asumi riscul, Ok, mergi pe jos sau stai acasa. Supravietuirea este oricum chestie de sansa. Nu ma intereseaza daca alti useri au o asemenea agenda, cazurile postate de mine sunt documentate cu linkuri astfel incat cititorul poate sa-si faca propria opinie, nu e nevoie sa fie de acord cu mine. Pentru mine e cert ca Boeing a scazut stafeta in ceea ce priveste calitatea. 737 Max a fost scos pe piata cu software nedocumentat in manualul pilotilor... software care suprascrie comenzile pilotilor... decizie care a dus la prabusirea a 2 avioane si plangeri din partea altor piloti afectati. Mai mult decat atat, sistemele de avertizare pentru defectiunea senzorilor ce stau in spatele sistemului MCAS erau optionale, i.e. contra cost. Adaug la asta dezvaluirile din media privind opinia/mesajele interne ale inginerilor Boeing fata de calitatea noilor modele, taieri de cost, Quality Control indoielnic si numarul mare de incidente raportate in media cu aeronave Boeing in ultimii ani. De ce naiba as zbura cu ei cand pot sa aleg Airbus? Mai ales ca aeronavele Airbus sunt in experienta mea mai comfortabile si silentioase? Edited by Ephesos, 07 February 2020 - 08:37. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users