Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
367 replies to this topic

#1
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Remember Galaxy Note7...?

https://www.easa.eur...erations-europe

Quote

Following the tragic accident of Ethiopian Airlines flight ET302 involving a Boeing 737 MAX 8, the European Union Aviation Safety Agency (EASA) is taking every step necessary to ensure the safety of passengers.
As a precautionary measure, EASA has published today an Airworthiness Directive, effective as of 19:00 UTC, suspending all flight operations of all Boeing Model 737-8 MAX and 737-9 MAX aeroplanes in Europe. In addition EASA has published a Safety Directive, effective as of 19:00 UTC, suspending all commercial flights performed by third-country operators into, within or out of the EU of the above mentioned models.
The accident investigation is led by the Ethiopian Authorities with the support of the National Transportation Safety Board, as the aircraft was designed and built in the United States. EASA has offered their assistance in supporting the accident investigation.
EASA is continuously analysing the data as it becomes available. The accident investigation is currently ongoing, and it is too early to draw any conclusions as to the cause of the accident.


UK, China, Ethiopia, Singapore, Malaysia au suspendat deja Max 8.

Se pare ca problema devine serioasa, desi cauza exacta nu se stie.. inca. Dar 2 avioane noi prabusite din cauze tehnice este foarte grav.

In Romania, FLyDubai zbura cu 737 MAX 8 care aparent era in zbor in timp ce a fost publicat anuntul... Aparent nu s-au intors din drum. Ajung in 40 de minute, cica. Probabil nu au primit notificarea. Inca n-au intrat in spatiul EU.

#2
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,334
  • Înscris: 29.07.2013
Ai toate sansele sa vii acasa pe jos :)

#3
_carpatos

_carpatos

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 512
  • Înscris: 11.12.2018
Se incearca sa se infinga un cutit in spatele Boeing. Sa vexem daca va reusi sa profite Airbus de aceste probleme. Chinezii vor si ei sa intre in liga mare cu Comacul lor.

#4
aaddyy2005

aaddyy2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,545
  • Înscris: 17.02.2013
Se pare ca unghiul de decolare e foarte deschis pt a accesa piste cat mai mici , ceea ce poate conduce la pierderea portantei, avionul se aseaza in coada si cade. Fiind la decolare nu mai are timp de redresare. E momentul ca Airbus sa vanda ceva avioane Bombardier.

#5
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
https://twitter.com/flightradar24

Informatii despre ce rute sunt intoarse din drum.

Si Kuweit au interzis 737 Max 8/9 in spatiul lor...

#6
sylvius

sylvius

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,400
  • Înscris: 01.01.2007
So...

- 737 - out
- A380 - almost out

Se pare ca ne intoarcem la clasicul Jumbo Jet.

#7
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009

 _carpatos, on 12 martie 2019 - 21:50, said:

Se incearca sa se infinga un cutit in spatele Boeing. Sa vexem daca va reusi sa profite Airbus de aceste probleme. Chinezii vor si ei sa intre in liga mare cu Comacul lor.

Nu chiar pentru ca Atat Airbus cat si Boeing sunt EU/US/CA made. Nu-s 100% de-un fel. Plus Boeing sta mai bine pe mediu curier, chiar si pe lung curier. Mai eficiente...

Insa 2 picate in 4 luni e clar un semn de alarma. Daca erau Airbus probabil aveau aceiasi soarta.


Cat despre China, da. Si ei incearca dar cred ca o sa ramana cu incercarea... cel putin pe piata non asiatica.

#8
vidiandrei

vidiandrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,230
  • Înscris: 11.09.2018
Astia de la Boeing SUA au cam facut diverse mantocarii in ultimii ani cu mentenanta si service-ul avioanelor. In ultima perioada au aparut stiri si reportaje, chiar si filmari, despre treaba asta.

Cineva sus la ei in companie a vrut sa faca si mai multi bani si sa cheltuiasca mai putin pe chestii cu care nu trebuie sa te joci.

#9
aaddyy2005

aaddyy2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,545
  • Înscris: 17.02.2013

 sylvius, on 12 martie 2019 - 21:52, said:

So...

- 737 - out
- A380 - almost out

Se pare ca ne intoarcem la clasicul Jumbo Jet.
C300 de la Bombardier merg chiar bine dar companie mica ,n-a facut fata concurentei Boeing si Embrayer si s-a lasat inghitita de Airbus pe 1$. Acum vedem daca fuziunea a fost pt profit sau distrugere.

#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Un proverb dac zicea : "Follow the money !"

#11
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009

 sylvius, on 12 martie 2019 - 21:52, said:

So...

- 737 - out
- A380 - almost out

Se pare ca ne intoarcem la clasicul Jumbo Jet.


Din contra. Nu ne mai intoarcem la Jumbo Jet (747) pentru ca nu mai avem cu ce sa le umplem plus ca-s ineficiente.

Noile generatii, 787, 350 erau perfecte. Mici pe distante foarte lungi. Asta se urmareste acum. Degeaba ai capacitate de 500 pax daca nu tuturor le convine orarul de zbor. Si atunci pui 2x 250

747 e aproape out. 380 a fost un esec datorita cererii mici si teapa pe care si-au luat-o Emirates cand au crezut ca pot umple rute relativ banale cu 380.

#12
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007
Astept cu nerabdare documentarul pt aceste catastrofe.

Dar pina la urma unde-i baiul , la soft sau la hard??

#13
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010

 sylvius, on 12 martie 2019 - 21:52, said:

So...

- 737 - out
- A380 - almost out

Se pare ca ne intoarcem la clasicul Jumbo Jet.
Doar MAX-ul ;)
737 classic si Next Generation nu au nici o problema si sunt operationale.

#14
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 ciine, on 12 martie 2019 - 21:57, said:

Dar pina la urma unde-i baiul , la soft sau la hard??

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3jGNn2T_gyU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/glroNHUZD28?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by waterman, 12 March 2019 - 22:00.


#15
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Flydubai are backup:

Quote

Our Boeing 737 MAX 8 and MAX 9 aircraft have been grounded following the directive issued by the General Civil Aviation Authority (GCAA). To minimise disruption to passengers we will operate flights with our fleet of Next-Generation Boeing 737-800 aircraft.
If you have a flight booked with us, here’s what you need to know:
If you don’t hear from us your flight will be operated to schedule by one of our Next-Generation Boeing 737-800 aircraft.
If there are any changes to your booking we will be in touch with you directly regarding rebooking options.
Please make sure your contact details are up to date in your booking.

https://www.flydubai...ational-updates


Cred ca o sa fie interesant de urmarit chestia asta.

Si tare mi-e ca se va transforma intr-un circ

#16
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Se suspecteaza un software. Cred ca au lucrat programatorii romani pe acolo. Posted Image

#17
_carpatos

_carpatos

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 512
  • Înscris: 11.12.2018

 aaddyy2005, on 12 martie 2019 - 21:56, said:


C300 de la Bombardier merg chiar bine dar companie mica ,n-a facut fata concurentei Boeing si Embrayer si s-a lasat inghitita de Airbus pe 1$. Acum vedem daca fuziunea a fost pt profit sau distrugere.

Nu e vreo fuziune. Bombardier a vandut proiectul avionului catre Airbus.

#18
aaddyy2005

aaddyy2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,545
  • Înscris: 17.02.2013

 _carpatos, on 12 martie 2019 - 22:12, said:

Nu e vreo fuziune. Bombardier a vandut proiectul avionului catre Airbus.
Airbus a preluat 50,1% din actiuni din proiect, sunt sefi dar productia continua in Canada sub denumirea de Airbus 220. Oricum e alta poveste.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate