Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Accident cu tramvai

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#55
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,541
  • Înscris: 18.10.2011

View Postionutz_joe2009, on 17 ianuarie 2019 - 23:32, said:

Intentionat nu are voie nimeni.Regula preventiei.Daca vatmanul a intrat intentionat, a belit-o grav.Cred ca intra la tentativa de omor.
Nu intra mai nimeni, stati linistiti. Cred ca au si tahograf, si inca in functiune. De exemplu, au putut afla ce s-a intamplat la ambuteiajul din pasajul Lujerului. Bine, aveau si camera acolo.

Edited by aaaa4567, 17 January 2019 - 23:36.


#56
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Cu intentie?Regula spune ca trebuie sa previi.


https://www.wowbiz.r...masina-18233622

Femeia aia stia ce spune "ati intrat intentionat in el".

Edited by ionutz_joe2009, 17 January 2019 - 23:45.


#57
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,992
  • Înscris: 21.08.2008
Vehiculele feroviare sunt niște coloși de câteva tone care nu pot fi frânați în aceeași manieră ca un autovehicul de mici dimensiuni, un vehicul feroviar are o inerție mare și poate acroșa neintenționat vehiculele care taie liniile.

Înafara inerției mai există și probleme de întreținere atât în cazul tramvaielor cât și în cazul locomotivelor. Accidentul acela recent în care o locomotivă a deraiat și a demolat un pod feroviar în comuna Cârcea, lângă Craiova, a scos la suprafață mai multe nereguli în întreținerea locomotivei (RegioTrans) implicată în deraiere, inclusiv la sistemul de frânare.

#58
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,541
  • Înscris: 18.10.2011

View Postrazzvann, on 17 ianuarie 2019 - 21:06, said:

De fapt intrebarea e alta: daca un tramvai te prinde intre sensuri in locul unde poti intoarce legal iar tu nu poti sa te inscrii pe banda de langa linie din cauza traficului excesiv ce trebuie sa faca vatmanul in cazul asta?
A: sa dea flashuri si claxoane pana zbori de pe linia lui
B: sa te astepte sa intri pe banda
C: intra in tine
Sa reduca viteza, sa incerce sa opreasca, sa dea flashuri, claxoane pana cand ii eliberezi banda. Normal, are prioritate, dar trebuie sa se gandeasca ca nu poti intra pe banda.

Problema e ca uneori tramvaiul nu poate opri.

#59
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,663
  • Înscris: 30.08.2017
In cazul de fata prioritatea e valabila când vehiculele sunt in mișcare. Daca tramvaiul sta in statie, pot face stânga pe linia de tramvai. Dar daca rămân blocat acolo pentru ca dau prioritate celor de pe sens opus si el se pune in mișcare, dacă a intrat in mine este vinovat. In practica vatmanii se rezuma la flash-uri in situațiile astea,dar probabil mai sunt si d-ăștia vigilante sau care dorm pe ei.

#60
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,541
  • Înscris: 18.10.2011
Exista niste probleme pe Bd. Timisoara, zic eu, cumva... by design. Adica sunt accidente care asteapta sa se intample.

1. Sunt treceri de pietoni amplasate de asa maniera astfel incat soferii nu dau priroitate, din cauza ca nu vad pietonii. Mi s-a intamplat foarte frecvent.

2. Referitor la ce spune autorul. Ziceam ca sunt cateva astfel de scuaruri, plasate pe la mijlocul statiilor, unde (consider eu) ca tramvaiul, daca vine cu ceva viteza, s-ar putea sa nu poata evita o masina care forteaza intrarea in scuar.

De exemplu:
https://www.google.c...!7i13312!8i6656
https://www.google.c...!7i13312!8i6656 - daca va uitati de aici, nu exista semnalizare, vatmanul s-ar putea sa nici nu dea atentie scuarului.

daca vii ca vatman cu tramvaiul si o masina se baga sa intoarca prin scuar de pe sens opus, asa, la plesneala, considerand ca tramvaiul oricum opreste, exista riscul ca soferul sa fie luat pe sus de tramvai, cu toata frana pusa de vatman.

Probabil ca s-a intamplat ceva ca aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_enjjdpwgAI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by aaaa4567, 18 January 2019 - 00:11.


#61
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 19.03.2007

View Postgeorge_alexandru, on 18 ianuarie 2019 - 00:05, said:

In cazul de fata prioritatea e valabila când vehiculele sunt in mișcare. Daca tramvaiul sta in statie, pot face stânga pe linia de tramvai. Dar daca rămân blocat acolo pentru ca dau prioritate celor de pe sens opus si el se pune in mișcare, dacă a intrat in mine este vinovat. In practica vatmanii se rezuma la flash-uri in situațiile astea,dar probabil mai sunt si d-ăștia vigilante sau care dorm pe ei.
In regulament spune ca trebuie sa ii eliberezi calea tramvaiului si nu specifica nimic referitor la "daca e in miscare" . Am mai spus-o intr-un alt topic in care se discuta pe aceeasi tema, vezi ca vine tramvaiul, mergi inainte si intorci unde o poti face in deplina siguranta, ca in tramvaiul ala sunt multi calatori care pot intarzia la serviciul din cauza celor care au pretentia sa astepte tramvaiul pana executa ei virajul la stanga.

#62
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,026
  • Înscris: 09.12.2015
Posted Image   De foarte multe ori  publicul are dreptate , tramvaiul este un mijloc de transport public, asadar, probabil ca tramvaiul avea prioritate si dreptate, de unde rezulta faptul ca sotia e provocatoarea accidentului,  e un lucru tipic feminin, Posted Image sa fie provocatoare.
Posted Image  A, am vrut sa mai adaug ca de fapt uneori, rar ce-i  drept, tramvaiul poate lovi de doua ori, (asemenea postasului care suna mai intotdeauna de doua ori) mai ales daca e zona unde sunt alaturate linii de tramvai, in ambele sensuri de circulatie, atunci sa vezi daune/pagube si alte consecinte nefaste ...

Edited by TheStarkestTruthMatters, 18 January 2019 - 01:49.


#63
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/n5H99htns7E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/By5CSg9UXY4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by ionutz_joe2009, 18 January 2019 - 02:56.


#64
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
de ce mai deschid unii topice in care așteaptă pareri daca nu au bunăvoința de a da si explicații despre situația in cauza eu nu îmi pot da seama..?!!

#65
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,578
  • Înscris: 30.07.2007

View PostKoal, on 17 ianuarie 2019 - 23:48, said:

Accidentul acela recent în care o locomotivă a deraiat și a demolat un pod feroviar în comuna Cârcea, lângă Craiova, a scos la suprafață mai multe nereguli în întreținerea locomotivei (RegioTrans) implicată în deraiere, inclusiv la sistemul de frânare.
Din cate cunosc viaductul de la Carcea a fost rupt de catre un tren GFR, din cauza mecanicului.
Regio Calatori (caci Regiotrans nu mai opereaza) a provocat accidentul din Gara de Nord de la linia sase dar si acolo se pare factorul uman a fost de vina....

#66
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,615
  • Înscris: 08.03.2017

View PostKoal, on 17 ianuarie 2019 - 23:48, said:

Vehiculele feroviare sunt niște coloși de câteva tone care nu pot fi frânați în aceeași manieră ca un autovehicul de mici dimensiuni, un vehicul feroviar are o inerție mare și poate acroșa neintenționat vehiculele care taie liniile.
Intradevar sunt masini grele dar tramvaiul spre deosebire de garnitura de tren are franare in 3 sisteme :
-frana reostatica (de motor)
-cu saboti (tip auto, sa zicem)
-cu patine
frana curenta este reostatica, folosind motorul de tractiune pe post de generator care debiteaza pe un reostat a carui rezistenta electrica scade odata cu viteza
cu saboti foloseste la viteze foarte mici sau stationare atunci cand motoarele nu mai pot debita curent in regim de generator.
cu patine este de urgenta. Este un electromagnet a carui intrefier se afla deasupra liniei si care alimentat se lipeste de linie (cateva mii kg forta fiecare).
La franare de urgenta pot fi actionate toate sistemele.

Cand vatmanul cupleaza franarea de urgenta efectiv ingheata garnitura pe sina DAR aduna toti calatorii ca pe sacii de cartofi si risti sa ai probleme cu persoanele pe care le transporti - si aici este reglementat prin lege : oprire in fiecare statie, inchiderea usilor obligatoriu dupa care se pleaca, franare usoara din timp inainte de statie sau alt obstacol etc . Aici tu ca mecanic hotarasti ori rup o masina ori isi rup 7 babe picioarele , mainile, coloana ...nu e usor sa iei o decizie in timp scurt .

Edited by ldpe, 18 January 2019 - 07:46.


#67
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Ce se intampla cu calatorii care stau in picioare in tramvai atunci cand acesta franeaza brusc de la 15-20 km/h?
Sa zicem ca tramvaiul pleaca de pe loc si accelereaza. Pasagerul isi regleaza echilibrul ca sa suporte acceleratia pe directia inainte. Brusc, vatmanul pune o frana de care nieni nu stie nimic si toti aia care stau in picioare sunt "reglati" invers. Uraaaaaaaa, capete sparte, maini rupte, pumni in gura, injuraturi. De ce? S-a trezit unul ca vrea sa vireze la stanga de pe linia de tramvai si trebuie sa dea prioritate alora care vin din fata. Nu cumva trebuie sa lase libera calea tramvaiului? Trebuie. Atunci nu mai virezi la stanga, ci mergi inainte, virezi pe urmatoarea la dreapta, inca una la dreapta si inca una la dreapta si gata.

#68
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,046
  • Înscris: 26.04.2007
vatmanii sunt frustrati de cutia in care stau.
eu cred ca vatmanul este de vina...

vatmanul ca un mizerabil s-a bagat atat de aproape incat a lovit-o nu "merge" treaba ca nu a putut sa faraneze.
voi stiti ce frana de urgenta are un tramvai ?!?.....mai frate ingheate pe sina daca trage de maneta ai metalica in forma de L din dreapta sa.

am sa stau la obor odata si am sa filmez vatmanii frustrati care pleaca pe rosu de la semaforul lor.
o sa ramaneti uimit cati fac asta si apoi stau cu degetu' infipt in balaria aia de talanga.
Injura ca niste birjari de se uita toata lumea la ei din tramvai - asa in conditiile in care usa de la cutia lor este inchisa...ca sa fim intelesi.

Edited by Mihai_3, 18 January 2019 - 10:11.


#69
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

View PostMihai_3, on 18 ianuarie 2019 - 10:09, said:

voi stiti ce frana de urgenta are un tramvai ?!?.....mai frate ingheate pe sina daca trage de maneta ai metalica in forma de L din dreapta sa.
Lasa cutia, ce se intampla cu calatorii? Cine e de vina daca nea Gogu isi sparge capul sau tanti Florica isi rupe mana?

#70
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,401
  • Înscris: 11.08.2003
Te rog, filmeaza Oborul si de ce injura vatmanii.
:):):)

Presimt ca ne vom distra maxim.

#71
darcip

darcip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 07.01.2016

View Postrazzvann, on 17 ianuarie 2019 - 20:42, said:

Salutare,
mai pe scurt sotia mea a facut accident cu tramvaiul pe un scuar (cred ca asa se numeste locul unde poti schimba sensul de mers).
Vatmanul sustine ca sotia nu l-a vazut si s-a bagat fix in fata lui si nu a avut timp sa franeze.
Sotia sustine ca ea a stat cateva secunde pe scuar pe loc, a auzit claxonul de tramvai si apoi dupa cateva secunde impactul.
Cum se procedeaza in astfel de cazuri ? Ancheta e in derulare pentru ca sotia la momentul actual este internata la spital.

Astept pareri poate s-a mai confruntat cineva cu situatia asta, no hate please Posted Image

E simplu.

Daca masina este lovita in partea de fata (aripa fata sau usa fata) cel mai probabil sotia s-a bagat in fata tamvaiului. Daca masina este lovita in partea din spate (usa spate sau aripa spate) probabil ca sotia a reusit sa intre pe scuar dar tramvaiul, voit sau nu, nu a mai putut sa opreasca. In ambele cazuri sotia nu s-a asigurat indeajuns. Din felul infundaturii si zgarieturilor iti poti da seama de dinamica accidentului.
Tramvaiul se repara pe RCA-ul tau iar masina sotiei pe banii tai.

#72
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 19.03.2007

View PostMihai_3, on 18 ianuarie 2019 - 10:09, said:

vatmanii sunt frustrati de cutia in care stau.
eu cred ca vatmanul este de vina...

vatmanul ca un mizerabil s-a bagat atat de aproape incat a lovit-o nu "merge" treaba ca nu a putut sa faraneze.
voi stiti ce frana de urgenta are un tramvai ?!?.....mai frate ingheate pe sina daca trage de maneta ai metalica in forma de L din dreapta sa.

am sa stau la obor odata si am sa filmez vatmanii frustrati care pleaca pe rosu de la semaforul lor.
o sa ramaneti uimit cati fac asta si apoi stau cu degetu' infipt in balaria aia de talanga.
Injura ca niste birjari de se uita toata lumea la ei din tramvai - asa in conditiile in care usa de la cutia lor este inchisa...ca sa fim intelesi.
Te-au prins controlorii calatorind fara bilet de esti asa pornit sau esti vreun kamikaze care a fost lovit de tramvai intr-o situatie asemanatoare ? Si apropo de frustrati, as vrea sa te vad ce stare de spirit vei avea dupa 8 ore petrecute in traficul bucurestean , unde ai de a face cu multi cretini pe care trebuie sa-i eviti .

Edited by titoo, 18 January 2019 - 11:04.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate