Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accident cu tramvai
#55
Posted 17 January 2019 - 23:34
ionutz_joe2009, on 17 ianuarie 2019 - 23:32, said:
Intentionat nu are voie nimeni.Regula preventiei.Daca vatmanul a intrat intentionat, a belit-o grav.Cred ca intra la tentativa de omor. Edited by aaaa4567, 17 January 2019 - 23:36. |
#56
Posted 17 January 2019 - 23:37
Cu intentie?Regula spune ca trebuie sa previi.
https://www.wowbiz.r...masina-18233622 Femeia aia stia ce spune "ati intrat intentionat in el". Edited by ionutz_joe2009, 17 January 2019 - 23:45. |
#57
Posted 17 January 2019 - 23:48
Vehiculele feroviare sunt niște coloși de câteva tone care nu pot fi frânați în aceeași manieră ca un autovehicul de mici dimensiuni, un vehicul feroviar are o inerție mare și poate acroșa neintenționat vehiculele care taie liniile.
Înafara inerției mai există și probleme de întreținere atât în cazul tramvaielor cât și în cazul locomotivelor. Accidentul acela recent în care o locomotivă a deraiat și a demolat un pod feroviar în comuna Cârcea, lângă Craiova, a scos la suprafață mai multe nereguli în întreținerea locomotivei (RegioTrans) implicată în deraiere, inclusiv la sistemul de frânare. |
#58
Posted 17 January 2019 - 23:55
razzvann, on 17 ianuarie 2019 - 21:06, said:
De fapt intrebarea e alta: daca un tramvai te prinde intre sensuri in locul unde poti intoarce legal iar tu nu poti sa te inscrii pe banda de langa linie din cauza traficului excesiv ce trebuie sa faca vatmanul in cazul asta? A: sa dea flashuri si claxoane pana zbori de pe linia lui B: sa te astepte sa intri pe banda C: intra in tine Problema e ca uneori tramvaiul nu poate opri. |
#59
Posted 18 January 2019 - 00:05
In cazul de fata prioritatea e valabila când vehiculele sunt in mișcare. Daca tramvaiul sta in statie, pot face stânga pe linia de tramvai. Dar daca rămân blocat acolo pentru ca dau prioritate celor de pe sens opus si el se pune in mișcare, dacă a intrat in mine este vinovat. In practica vatmanii se rezuma la flash-uri in situațiile astea,dar probabil mai sunt si d-ăștia vigilante sau care dorm pe ei.
|
#60
Posted 18 January 2019 - 00:11
Exista niste probleme pe Bd. Timisoara, zic eu, cumva... by design. Adica sunt accidente care asteapta sa se intample.
1. Sunt treceri de pietoni amplasate de asa maniera astfel incat soferii nu dau priroitate, din cauza ca nu vad pietonii. Mi s-a intamplat foarte frecvent. 2. Referitor la ce spune autorul. Ziceam ca sunt cateva astfel de scuaruri, plasate pe la mijlocul statiilor, unde (consider eu) ca tramvaiul, daca vine cu ceva viteza, s-ar putea sa nu poata evita o masina care forteaza intrarea in scuar. De exemplu: https://www.google.c...!7i13312!8i6656 https://www.google.c...!7i13312!8i6656 - daca va uitati de aici, nu exista semnalizare, vatmanul s-ar putea sa nici nu dea atentie scuarului. daca vii ca vatman cu tramvaiul si o masina se baga sa intoarca prin scuar de pe sens opus, asa, la plesneala, considerand ca tramvaiul oricum opreste, exista riscul ca soferul sa fie luat pe sus de tramvai, cu toata frana pusa de vatman. Probabil ca s-a intamplat ceva ca aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_enjjdpwgAI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by aaaa4567, 18 January 2019 - 00:11. |
#61
Posted 18 January 2019 - 01:29
george_alexandru, on 18 ianuarie 2019 - 00:05, said:
In cazul de fata prioritatea e valabila când vehiculele sunt in mișcare. Daca tramvaiul sta in statie, pot face stânga pe linia de tramvai. Dar daca rămân blocat acolo pentru ca dau prioritate celor de pe sens opus si el se pune in mișcare, dacă a intrat in mine este vinovat. In practica vatmanii se rezuma la flash-uri in situațiile astea,dar probabil mai sunt si d-ăștia vigilante sau care dorm pe ei. |
#62
Posted 18 January 2019 - 01:47
De foarte multe ori publicul are dreptate , tramvaiul este un mijloc de transport public, asadar, probabil ca tramvaiul avea prioritate si dreptate, de unde rezulta faptul ca sotia e provocatoarea accidentului, e un lucru tipic feminin, sa fie provocatoare.
A, am vrut sa mai adaug ca de fapt uneori, rar ce-i drept, tramvaiul poate lovi de doua ori, (asemenea postasului care suna mai intotdeauna de doua ori) mai ales daca e zona unde sunt alaturate linii de tramvai, in ambele sensuri de circulatie, atunci sa vezi daune/pagube si alte consecinte nefaste ... Edited by TheStarkestTruthMatters, 18 January 2019 - 01:49. |
#63
Posted 18 January 2019 - 02:50
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/n5H99htns7E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/By5CSg9UXY4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ionutz_joe2009, 18 January 2019 - 02:56. |
#64
Posted 18 January 2019 - 03:30
de ce mai deschid unii topice in care așteaptă pareri daca nu au bunăvoința de a da si explicații despre situația in cauza eu nu îmi pot da seama..?!!
|
|
#65
Posted 18 January 2019 - 06:18
Koal, on 17 ianuarie 2019 - 23:48, said:
Accidentul acela recent în care o locomotivă a deraiat și a demolat un pod feroviar în comuna Cârcea, lângă Craiova, a scos la suprafață mai multe nereguli în întreținerea locomotivei (RegioTrans) implicată în deraiere, inclusiv la sistemul de frânare. Regio Calatori (caci Regiotrans nu mai opereaza) a provocat accidentul din Gara de Nord de la linia sase dar si acolo se pare factorul uman a fost de vina.... |
#66
Posted 18 January 2019 - 07:37
Koal, on 17 ianuarie 2019 - 23:48, said:
Vehiculele feroviare sunt niște coloși de câteva tone care nu pot fi frânați în aceeași manieră ca un autovehicul de mici dimensiuni, un vehicul feroviar are o inerție mare și poate acroșa neintenționat vehiculele care taie liniile. -frana reostatica (de motor) -cu saboti (tip auto, sa zicem) -cu patine frana curenta este reostatica, folosind motorul de tractiune pe post de generator care debiteaza pe un reostat a carui rezistenta electrica scade odata cu viteza cu saboti foloseste la viteze foarte mici sau stationare atunci cand motoarele nu mai pot debita curent in regim de generator. cu patine este de urgenta. Este un electromagnet a carui intrefier se afla deasupra liniei si care alimentat se lipeste de linie (cateva mii kg forta fiecare). La franare de urgenta pot fi actionate toate sistemele. Cand vatmanul cupleaza franarea de urgenta efectiv ingheata garnitura pe sina DAR aduna toti calatorii ca pe sacii de cartofi si risti sa ai probleme cu persoanele pe care le transporti - si aici este reglementat prin lege : oprire in fiecare statie, inchiderea usilor obligatoriu dupa care se pleaca, franare usoara din timp inainte de statie sau alt obstacol etc . Aici tu ca mecanic hotarasti ori rup o masina ori isi rup 7 babe picioarele , mainile, coloana ...nu e usor sa iei o decizie in timp scurt . Edited by ldpe, 18 January 2019 - 07:46. |
#67
Posted 18 January 2019 - 08:47
Ce se intampla cu calatorii care stau in picioare in tramvai atunci cand acesta franeaza brusc de la 15-20 km/h?
Sa zicem ca tramvaiul pleaca de pe loc si accelereaza. Pasagerul isi regleaza echilibrul ca sa suporte acceleratia pe directia inainte. Brusc, vatmanul pune o frana de care nieni nu stie nimic si toti aia care stau in picioare sunt "reglati" invers. Uraaaaaaaa, capete sparte, maini rupte, pumni in gura, injuraturi. De ce? S-a trezit unul ca vrea sa vireze la stanga de pe linia de tramvai si trebuie sa dea prioritate alora care vin din fata. Nu cumva trebuie sa lase libera calea tramvaiului? Trebuie. Atunci nu mai virezi la stanga, ci mergi inainte, virezi pe urmatoarea la dreapta, inca una la dreapta si inca una la dreapta si gata. |
#68
Posted 18 January 2019 - 10:09
vatmanii sunt frustrati de cutia in care stau.
eu cred ca vatmanul este de vina... vatmanul ca un mizerabil s-a bagat atat de aproape incat a lovit-o nu "merge" treaba ca nu a putut sa faraneze. voi stiti ce frana de urgenta are un tramvai ?!?.....mai frate ingheate pe sina daca trage de maneta ai metalica in forma de L din dreapta sa. am sa stau la obor odata si am sa filmez vatmanii frustrati care pleaca pe rosu de la semaforul lor. o sa ramaneti uimit cati fac asta si apoi stau cu degetu' infipt in balaria aia de talanga. Injura ca niste birjari de se uita toata lumea la ei din tramvai - asa in conditiile in care usa de la cutia lor este inchisa...ca sa fim intelesi. Edited by Mihai_3, 18 January 2019 - 10:11. |
#69
Posted 18 January 2019 - 10:26
Mihai_3, on 18 ianuarie 2019 - 10:09, said:
voi stiti ce frana de urgenta are un tramvai ?!?.....mai frate ingheate pe sina daca trage de maneta ai metalica in forma de L din dreapta sa. |
|
#70
Posted 18 January 2019 - 10:28
Te rog, filmeaza Oborul si de ce injura vatmanii.
:) Presimt ca ne vom distra maxim. |
#71
Posted 18 January 2019 - 11:00
razzvann, on 17 ianuarie 2019 - 20:42, said:
Salutare, mai pe scurt sotia mea a facut accident cu tramvaiul pe un scuar (cred ca asa se numeste locul unde poti schimba sensul de mers). Vatmanul sustine ca sotia nu l-a vazut si s-a bagat fix in fata lui si nu a avut timp sa franeze. Sotia sustine ca ea a stat cateva secunde pe scuar pe loc, a auzit claxonul de tramvai si apoi dupa cateva secunde impactul. Cum se procedeaza in astfel de cazuri ? Ancheta e in derulare pentru ca sotia la momentul actual este internata la spital. Astept pareri poate s-a mai confruntat cineva cu situatia asta, no hate please E simplu. Daca masina este lovita in partea de fata (aripa fata sau usa fata) cel mai probabil sotia s-a bagat in fata tamvaiului. Daca masina este lovita in partea din spate (usa spate sau aripa spate) probabil ca sotia a reusit sa intre pe scuar dar tramvaiul, voit sau nu, nu a mai putut sa opreasca. In ambele cazuri sotia nu s-a asigurat indeajuns. Din felul infundaturii si zgarieturilor iti poti da seama de dinamica accidentului. Tramvaiul se repara pe RCA-ul tau iar masina sotiei pe banii tai. |
#72
Posted 18 January 2019 - 11:01
Mihai_3, on 18 ianuarie 2019 - 10:09, said:
vatmanii sunt frustrati de cutia in care stau. eu cred ca vatmanul este de vina... vatmanul ca un mizerabil s-a bagat atat de aproape incat a lovit-o nu "merge" treaba ca nu a putut sa faraneze. voi stiti ce frana de urgenta are un tramvai ?!?.....mai frate ingheate pe sina daca trage de maneta ai metalica in forma de L din dreapta sa. am sa stau la obor odata si am sa filmez vatmanii frustrati care pleaca pe rosu de la semaforul lor. o sa ramaneti uimit cati fac asta si apoi stau cu degetu' infipt in balaria aia de talanga. Injura ca niste birjari de se uita toata lumea la ei din tramvai - asa in conditiile in care usa de la cutia lor este inchisa...ca sa fim intelesi. Edited by titoo, 18 January 2019 - 11:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users