Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident cu tramvai
#91
Posted 18 January 2019 - 18:39
aris86, on 18 ianuarie 2019 - 18:30, said:
Pai cum sa faci stânga, dacă nimeni nu te lasă să treci, la noi pe viilor e tot timpul blocat, e greu sa intri în coloana, ca nu lasă nimeni spațiu, chit ca stau pe loc sau merg încet. Dimineața stau pe linie, pana se indura careva sa ma lase sa intru în coloana, între timp vine și tramvaiul în statie și apoi încep bociferarile, ca el vrea sa plece și noi sa intrăm în coloana, de aici și probleme, ca se blochează orice șansă să treci. Când fac stânga, înainte sa intru pe linie, ma uit în oglinda și dacă e în mers, îl las sa treacă. |
#93
Posted 18 January 2019 - 20:25
Mihai_3, on 18 ianuarie 2019 - 15:42, said:
aaaa4567: am spus ca alte masini sunt deja in intersectie !!! mai citeste o data ! Dar aici cred ca tramvaiul nu a putut opri. Cate masini n-am vazut eu sa intre in scuar, desi aveau tramvaiul imediat dupa ele si era clar cca nu mai e spatiu, sa fii tu sanatos. E adevarat ca in fellul asta s-ar putea sa pierzi mai mult timp. Eu am spus, masina in Bucuresti nu e pentru oamenii rationali, care se uta la timpul si nervii lor. Eu nu circul, nu as putea. Dar chestii d-astea se pot intampla si daca nu intri intentionat, pur si simplu te grabesti, masinile vin in flux mare, uneori nici nu vezi daca ai prioritate. Ca sa vezi trebuie sa intri in scuar(!) Quote ca sotia initiatorului a cam durut-o in basca de existenta in miscare a tramvaiului. Poate nici macar /nu tocmai: am zis mai sus: a intrat in scuar sa se asigure, sa vada daca din sens opus vine vreo masina. Pentru asta trebuie sa intri in scuar. Daca tramvaiul avea viteza, s-ar putea sa nu mai fi putut opri. Un scuar tipic aici; https://www.google.c...!7i13312!8i6656 ganditi-va ca vreti sa intoarceti - masinile din sens opus circula uneori cu 60-70 km/h. Nu prea poti sa nu intri in scuar, sa te asiguri. Si poti astepta si 1-2 minute dimineata, cand e flux de masini. asa ca multi se baga in scuar si vad de acolo daca em liber, eventual negociaza cu masinile din sens opus intrarea pe banda. Problema apare cand din sens opus vine un tramvai... sau chiar din spate, si soferul fie se gandeste sa treaca, fie nu are loc sa elibereze linia. Si ganditi-va ca aia e banda de viteza, soferii din spate incep sa claxoneze, poti fi tentat sa intri etc etc Edited by aaaa4567, 18 January 2019 - 20:29. |
#94
Posted 18 January 2019 - 20:43
@aaaa4567 fix ala e scuarul !! in fata detasamentului ISU daca stii vreo camera video care bate pe acolo help ! am cautat vreo ora prin zona toate bat doar in curte..
si fix asa e a intrat s-a asigurat sa iasa si veneau masini, a asteptat un pic si a fost lovita. Edited by razzvann, 18 January 2019 - 20:45. |
#95
Posted 18 January 2019 - 21:00
razzvann, on 18 ianuarie 2019 - 20:43, said:
@aaaa4567 fix ala e scuarul !! in fata detasamentului ISU daca stii vreo camera video care bate pe acolo help ! am cautat vreo ora prin zona toate bat doar in curte.. si fix asa e a intrat s-a asigurat sa iasa si veneau masini, a asteptat un pic si a fost lovita. Nu, daca nu sunt bune cele de la pompieri... Poti insa sa argumentezi cam cum am zis; Si in plus, scuarul e la mijlocul statiei, cel mai probabil ca tramvaiul avea si el ceva viteza, era plin, deci a franat mai greu. Tramvaiul probabil ca observat destul de tarziu ca masina voia sa execute manevra. Daca nu intri in scuar, parerea mea ca nu prea te poti asigura ca lumea, nu ai cum sa vezi ce vine din sens opus. Nici nu poti sa astepti pe banda ca sa executi toata manevra, ca din spate vin masini, si acolo dimineata e flux continuu de masini... Poti sa astepti si 1-2 minute. Masinile merg pe acolo curent cu 60-70, chiar trebuie sa intri in scuar sa te asiguri. E o chestie cu risc by design. Din ce stiu eu, tramvaiul are tahograf (inregistrator de viteza), nu stiu daca astea au. Edited by aaaa4567, 18 January 2019 - 21:02. |
#96
Posted 28 January 2019 - 15:50
Ala-i scuar facut special pentru pompieri, ca sa nu ocoleasca daca trebuie sa vireze la stanga cand pleaca in misiune. Sunt de acord ca marcajul e discontinuu acolo, dar e o prostie. Singura manevra pe care o poate face o masina acolo e intoarcerea, care se poate face la urmatoarea intersectie cu semafor special pentru viraj la stanga. Acolo, tramvaiul are rosu cand e permis virajul, iar masinile care vireaza nu stau pe linia de tramvai.
|
#97
Posted 28 January 2019 - 16:36
Daca un tramvai franeaza brusc si se ranesc 15 pasageri iar masina din fata nu e atinsa si isi vede de drum ,cine este vinovat ?
|
#99
Posted 28 January 2019 - 17:12
bolo, on 28 ianuarie 2019 - 16:36, said:
Daca un tramvai franeaza brusc si se ranesc 15 pasageri iar masina din fata nu e atinsa si isi vede de drum ,cine este vinovat ? |
#100
Posted 28 January 2019 - 17:46
lasati-o naibii ca tramvaiul nu poate sa opreasca instantaneu, ca nu e masina.
tramvaiul ala are cateva tone sau zeci de tone si merge pe o sina metalica de 6-7 cm latime. chiar daca are frana de urgenta pe patina, tot nu poate opri instantaneu: sina e metalica, rotile sunt metalice, patina e metalica iar in plus iarna sinele sunt pline de apa si de multe ori si de reziduuri de ulei ce le face extrem de alunecoase. ganditi-va doar cat de alunecoase sunt sinele cand puneti piciorul pe ele sa traversati si voi aveti incaltaminte cu talpa de cauciuc. acum incercati sa va imaginati cam ce aderenta are o patina metalica sau o roata metalica lucioasa pe acea sina de 6-7 cm latine. Edited by rex, 28 January 2019 - 17:47. |
|
#101
Posted 28 January 2019 - 17:46
danvlas, on 28 ianuarie 2019 - 15:50, said:
Ala-i scuar facut special pentru pompieri, ca sa nu ocoleasca daca trebuie sa vireze la stanga cand pleaca in misiune. Sunt de acord ca marcajul e discontinuu acolo, dar e o prostie. Singura manevra pe care o poate face o masina acolo e intoarcerea, danvlas, on 28 ianuarie 2019 - 15:50, said:
care se poate face la urmatoarea intersectie cu semafor special pentru viraj la stanga. Acolo, tramvaiul are rosu cand e permis virajul, iar masinile care vireaza nu stau pe linia de tramvai. Edited by DannyMC, 28 January 2019 - 17:50. |
#102
Posted 28 January 2019 - 19:54
dan78rom, on 28 ianuarie 2019 - 17:12, said: Vatmanul. Pasagerii sint responsabilitatea lui, soferii au o scoala si un permis care atesta cum ca au pregatirea necesara pentru a circula pe drumuri publice. Tramvaiul nu are centuri, airbag-uri, si nici pasagerii obligatia de a sta cu ochii in paispe dupa vreun dobitoc care nu stie regulile de circulatie, sau le ignora. |
#103
Posted 28 January 2019 - 20:54
DannyMC, on 28 ianuarie 2019 - 17:46, said:
Nu este special pentru pompieri! Acele treceri exista din loc in loc pe toata lungimea bulevardului Timisoara, exact pentru a putea intoarce peste liniile de tramvai care au intre ele spatiu verde! Unele au spatiu suficient pentru ca o masina sa stea acolo fara sa deranjeze tramvaiele care trec, dar nu toate. Nu exista decat doua astfel de intersectii pe bdul Timisoara. Depinde din ce directie venea. |
#104
Posted 28 January 2019 - 21:04
danvlas, on 28 ianuarie 2019 - 20:54, said:
...am vazut cu ochii mei ca toata lumea intoarce unde are voie in mod explicit. Si cum desigur pe SP toti soferii sunt mai corecti decat Codul Rutier... Eu iti spun ca acele treceri sunt facute ca sa nu mergi ca prin tunel un kilometru si tu imi raspunzi ca nu este voie in mod explicit!! WTF!! Apropo! Cum arata un semn explicit ca ai voie sa intorci? Edited by DannyMC, 28 January 2019 - 21:16. |
#105
Posted 29 January 2019 - 03:35
Tu poti sa-mi spui ce vrei, traim intr-o tara inca libera. Iar eu sunt liber sa te cred sau nu, din acelasi motiv. Nu se sta in calea tramvaiului, punct. Nu ca sunt eu mai corect decat Codul Rutier, dar tin la oasele mele suficient ca sa dau prioritate de tren, tramvai, tir si orice e mai mare decat mine. Din prioritatea mea mai dau si altora, ca nu doare. Altii se pun in calea tramvaiului si pe urma plang ca parca i-a lovit trenul.
|
|
#106
Posted 29 January 2019 - 07:21
Nu a spus nimeni sa stai in calea tramvaiului! Dar de aici pana la ce sustii, anume ca nu e voie sa intorci acolo, e cale lunga!
|
#107
Posted 29 January 2019 - 08:51
Daca te uiti mai atent, n-am zis ca nu e voie, ci ca e o prostie. Vad ca mai e un scuar ceva mai incolo, la Lidl, cu toate ca la 100 metri mai in fata e intersectie semaforizata si se poate intoarce in siguranta.
Spunea cineva ca in scuar poti sa astepti si 1-2 minute pana sa prinzi un moment liber. Cat dureaza sa ajungi la semafor, sa intorci pe verde si sa mergi pe prioritate pana la acelasi scuar? Si care e diferenta de riscuri? |
#108
Posted 29 January 2019 - 08:55
nu e nici o diferenta de riscuri doar ca pierzi vremea la semafor, cand primesti verde acolo si celalalt sens primeste verde, deci aceeasi marie cu alta palarie.
le: acum am vazut intersectia la care te referi, mult noroc la intors acolo, daca e trafic stai un sfert de ora minim la semafor si te lupti cu toti specialii care blocheaza banda de stanga cand se incadreaza 5 pe 2 benzi, riscul de accident e mai mare acolo. scuarurile alea sunt foarte bune cat timp te asiguri, nu te asiguri, asta e, better luck next time. Edited by _-livio-_, 29 January 2019 - 09:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users