Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: May 02 2024 16:46, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
169
#5096
Posted 14 January 2023 - 10:19
ll8, on 13 ianuarie 2023 - 20:57, said:
Fara dovada de comunicare cu emag s-ar putea sa nu primeasca plangere nici la anpc, care iti cer dovada ca ai incercat sa rezolvi direct. Dovada pe care o cere ANPC este a faptului ca ai cerut comerciantului sa rezolve problema dar problema nu s-a rezolvat. Motivul pentru care ANPC solicita aceasta dovada este simplu: comerciantul nu poate rezolva o problema pe care nu o cunoaste, oricat de mult si-ar dori sa faca asta (cel putin teoretic); deci primul lucru pe care trebuie sa-l faca un client care are o problema este sa comunice comerciantului problema. Insa: daca comerciantul nu iti pune la dispozitie un canal de comunicare care permite obtinerea unei dovezi a comunicarii problemei (ex: majoritatea formularelor de pe website-uri nu trimit, automat, pe emailul clientului o confirmare a primirii mesajului) clientul nu are obligatia de a obtine aceasta dovada (cum ar putea clientul sa faca asta?). In acest caz, atunci cand completeaza reclamatia ANPC, clientul explica faptul ca a notificat comerciantul prin canalul X, pus la dispozitie de comerciant (ex: formular website) dar nu a primit niciun raspuns; asta este amiabila clientului si este valida in fata ANPC. Deci poti depune reclamatie la ANPC fara probleme. |
#5097
Posted 14 January 2023 - 10:52
Cred ca ar fi trebuit sa returnezi produsele cat de repede puteai si alegeai la motive: "Alt motiv" si descriai problema cu lipsa produse si ar fi trebuit sa iti returneze toti banii.
Daca esti client fara probleme cu eMAG ar fi trebuit sa iti returneze banii imediat si sa te creada pe cuvant. Pana la urma si vanzatorul trebuie cumva sa aibe o proba ca au pus toate produsele. Eu am patit sa comand de la eMAG 4 cutii de lapte praf pentru copil si 2 au venit cum trebuie, dar 2 au venit pentru grupa anterioade de varsta. Cand am reclamat asta mi-au zis initial ca e imposibil ca ei scaneaza individual produsele, dar am insistat sa verifice ca eu n-am de ce sa ii mint si ce sa fac cu acele 2 cutii. Cred ca a durat vreo saptamana, dar apoi am fost contactat si mi-au spus ca au verificat pe camere si intr-adevat au gresit ei si mi-au trimis produsele corecte, iar eu am returnat aceluasi curier cele 2 produse care nu imi foloseau. |
#5098
Posted 14 January 2023 - 12:09
Multumesc pentru sugestii.
@Nickey - Da, ar trebui sa fiu "client fara probleme", n-am returnat sau reclamat vreodata iar in cont scrie ca sunt client de 15 ani. Tu cumva ai avut un dialog, acum s-au protejat, e ca si cum ai comanda din China. Am gasit formularul online generic ascuns in rubrica "Ce faci dacă ai fost taxat de două ori pentru transportul comenzii", formularul la care nu raspunde nimeni, iar robotul de chat are niste optiuni predefinite inutile. Nu acuz pe nimeni, dar cand iti stergi metodele de contact si refuzi rating negativ pentru vanzatori, dar pastrezi banii, mie imi cam miroase. |
#5099
Posted 14 January 2023 - 16:15
Cred ca a trecut de atunci vreun an. Eu atunci am sunat in secunda 2 cand am deschis coletul si le-am spus. Chiar am ramas surpins ca mi-a zis ca sunt client Genius si ca am o linie separata si mi s-a raspuns imediat.
Ca sa fii client fara probleme, pentru mine nu inseamna neaparat sa nu reclami sa sa nu faci retururi. Ci daca faci o reclamatie sa fie intemeiata, daca returnezi ceva sa o faci repede si produsul sa fie in stare perfecta. Cu alte cuvinte sa fii cinstit cu ei in toate privintele. Am scris si pe topicul cu Genius, de cand cu aia 30 de lei transport minim, nu-i mai am la suflet si ii fentez si eu cum pot. Ba am inceput sa comand tot mai rar de la ei. De cand au bagat treaba cu Chatul, inca n-am avut probleme sa fie nevoie sa ii contactez. |
#5100
Posted 14 January 2023 - 16:22
#5101
Posted 14 January 2023 - 16:30
Intrebare: daca am o problema, incerc sa o rezolv amiabil folosind robotul iar robotul nu reuseste sa-mi rezolve problema din....... sa zicem....... 10 incercari (si nici nu ma directioneaza catre un "agent viu" ), pot considera ca incercarea de rezolvare amiabila a esuat, deci ma pot adresa linistit ANPC folosind "discutia" cu robotelul drept "amiabila" (presupunand desigur ca comerciantul a eliminat si numarul de telefon la care se putea comunica cu o persoana)?
Eu zic ca da! Alte pareri? |
#5102
Posted 14 January 2023 - 17:33
Nu mai fiti nemultumiti de emag, uite ce bine e:
Adică spunem: ok, vrem să avem cel mai bun customer service din România. Bun, dar ce înseamnă asta, de fapt? Păi înseamnă că, dacă mă sună clientul, răspund la 98% din apeluri în 20 de secunde. Înseamnă că, dacă îmi scrie clientul pe chat, răspund la 100% dintre interacțiuni. Și vreau ca scorul de satisfacție a clientului să fie 80-90-95%. https://spotmedia.ro...-de-acum-12-ani |
#5103
Posted 14 January 2023 - 17:45
darkangel2, on 14 ianuarie 2023 - 16:30, said:
Intrebare: daca am o problema, incerc sa o rezolv amiabil folosind robotul iar robotul nu reuseste sa-mi rezolve problema din....... sa zicem....... 10 incercari (si nici nu ma directioneaza catre un "agent viu" ), pot considera ca incercarea de rezolvare amiabila a esuat, deci ma pot adresa linistit ANPC folosind "discutia" cu robotelul drept "amiabila" (presupunand desigur ca comerciantul a eliminat si numarul de telefon la care se putea comunica cu o persoana)? Eu zic ca da! Alte pareri? 10 incercari ? Da' ce, e copil si il inveti sa mearga pe bicicleta ? De-asta te plangeai ca n-ai timp liber ... te intretii cu botii. Nu am banuit vreodata ca AI va avea asa priza la oameni ca si asteptarile oamenilor sa fie de la AI - ca si cum ar o fiinta si sa tot astepte, sa tot astepte sa-si schimbe sufletul ... |
#5104
Posted 14 January 2023 - 23:37
Manasu, on 14 ianuarie 2023 - 17:33, said:
Adică spunem: ok, vrem să avem cel mai bun customer service din România. Bun, dar ce înseamnă asta, de fapt? Păi înseamnă că, dacă mă sună clientul, răspund la 98% din apeluri în 20 de secunde. Înseamnă că, dacă îmi scrie clientul pe chat, răspund la 100% dintre interacțiuni. Și vreau ca scorul de satisfacție a clientului să fie 80-90-95%. Asta e din ciclul: "Pacient: Doctore, ma doare rau mana stanga! Doctor: O taiem si nu o sa te mai doara..." Sinmbad, on 14 ianuarie 2023 - 17:45, said:
10 incercari ? Da' ce, e copil si il inveti sa mearga pe bicicleta ? Bai, nene, ce oameni.... O singura incercare, apoi ANPC? |
|
#5105
Posted 14 January 2023 - 23:46
Poi tu ai zis că ne irosim viețile cu una, cu alta.
Tu ți o petreci așteptând răspuns ptr ANPC ? ANPC când aude de emag știe ce are de făcut, fara alte dovezi, eventual print PDF mailul către emag depanero etc Atat. Emag că sa scape îți va face propuneri indecente, gen îți pun ei in cont contravaloarea telefonului și a bateriei in perioada postgaranție. Bineînțeles, îți rămân telefonul și bateria, ai și banii in cont. ANPC vrea să vadă motivația in drept a sesizării, arondată legilor protecției consumatorului. După prima vizita directorul zonal emag face socoteala că iese mai ieftin să rămâneți prieteni pe socoteala lui. |
#5106
Posted 20 January 2023 - 15:23
Prima experienta naspa cu Emag.
Comand un produs, insa termenul de livrare fiind destul de lung trimit cerere de anulare a comenzii dupa acceptarea platii, deci inainte sa trimita produsul. Partenerul Emag la care comandasem ignora cererea de renuntare la produs si trimite mai departe la curier produsul. Pentru a nu ma mai certa cu prostii accept produsul, desi mai cumparasem altul din comert, insa ii dau un rating prost sellerului pentru cele intamplate mai sus. Ei bine emag imi respinge review-ul si ma pune sa il refac pe motive puerile. |
#5107
Posted 21 January 2023 - 13:26
De cand naiba au introdus chestia asa cu "Live Chat-ul"...?! Oare este legala...?! Ce face oare un om simplu fara prea multa carte caruia ii era mult mai simplu sa puna mana pe un telefon si sa sune ca sa poata lamuri o problema oarecare legata de un produs care trebuie returnat sau care a fost platit de 1 saptamana si nu mai ajunge la el...???
|
#5108
Posted 21 January 2023 - 23:51
Pai și când or să introducă AI in loc de live chat boți, ce o sa mai faci ?
Nu că botii virtuali ar fi vreodată live... Au ajuns oamenii un nimic încălecat de tot felul de boți puși acolo sa le irosească timpul |
#5109
Posted 22 January 2023 - 11:09
Hai cu revolutia!
Nu asteapta cu atata ardoare oamenii sa apara robotii care sa faca munca si ei sa stea picior peste picior? Stii cum e treaba aia: ai grija ce it doresti |
|
#5110
Posted 22 January 2023 - 18:04
Sunt cai de a trece de livebot-ul lor si a intra cu un operator uman, trebuie doar sa insistati putin
In alta ordine de idei cred ca ei si-au facut un calcul inainte, cati dorei suna si blocheaza linia cu intrebari inutile de genul " mie cand imi ajunge produsul?" si cati suna cu spete speciale care chiar au nevoie de asistenta din partea lor ? probabil ca balanta era undeva la genul 80-20% si au luat decizia asta. |
#5111
Posted 22 January 2023 - 18:10
#5112
Posted 23 January 2023 - 10:54
credeți ca ajunge pana in 31?
oare se afla încă pe vapor? cica era la furnizor Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users