Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: Apr 23 2024 23:50, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
170
#5113
Posted 23 January 2023 - 11:01
#5114
Posted 23 January 2023 - 14:42
#5115
Posted 23 January 2023 - 21:13
Sinmbad, on 23 ianuarie 2023 - 11:01, said:
Robotul îți dă flit pe fata daca nu te incadrezi segmentului căruia i se adresează. Aia din filme, posibil. Aia din realitate fac ce sunt programati sa faca. Revenind la subiect: momentan livrarile 'in aceeasi zi' sau 'maine' au venit la timp. Vedem de acum incolo. |
#5116
Posted 24 January 2023 - 17:21
Salut tuturor. Stie cineva daca garantia unui produs cumparat de la Emag este valabila doar daca prezint bonul fiscal? Este primul caz pe care il intalnesc si de aceea mi-am zis sa intreb pana imi va raspunde cineva de la Emag (sper ca anul asta). Va multumesc
|
#5117
Posted 24 January 2023 - 17:30
BF in general ti l-au compostat de garantie cand au facut proba de functionare sau ai garantie online si BF in cutie
|
#5118
Posted 24 January 2023 - 17:44
emag nu repara nimic. trimite la reparatorul autorizat.
in cont, in meniul garantii ai si acel produs. de la caz la caz, ai garantie electronica, o descarci de acolo, sau iti precizeaza ca ai avut garantia in cutie. daca reparatorul autorizat o cere, trebuie sa o ai. e drept, in general emagului ii fac mai putine mofturi decat unui gigi srl, care ar vinde acelasi produs. una e sa ai o relatie buna cu emag, alta cu gigi srl. si la fel de drept e, ca daca trebuie garantia fizica si nu o mai ai, nu te costa nimic sa incerci sa trimiti asa... |
#5119
Posted 24 January 2023 - 21:44
Garantia fizica care vine cu produsul este doar o hartie pe care nu apare nimic, nu tu numar de serie, nici macare ce produs este, este ceva generic. In statele cu apa cald nici nu exista, Prezinti dovada cumpararii la data xyz si aia este tot.
|
#5120
Posted 25 January 2023 - 10:50
asa e si la emag, trimiti in service prin ei si nu ai nevoie de hartii, ar fi si aiurea
Edited by liberlamare, 25 January 2023 - 10:51. |
#5121
Posted 29 January 2023 - 13:13
Știți cumva când se actualizează in cont un retur lăsat la easy box?l am lăsat vineri pe la 17.20 in easybox.singira chestie diferită fata de alta retururi e că l am pus Intr un ambalaj care nu cred că a fost care fusese el inițial și nu încăpea în sertarul alocat inițial.insa exista opțiunea de a alege un sertar mai mare...s a deschis un al doilea sertar și l am pus acolo. Parca in alte dați s a procesat mai repede returul...nu mi dau seama daca are vreo relevanta faptul că a fost week end la mijloc.dar n as vrea sa rămân și fără produs și fără bani:)
|
#5122
Posted 29 January 2023 - 15:47
Depinde daca-i retur emag sau la alt bisnitar de acolo.
|
|
#5123
Posted 30 January 2023 - 14:52
15.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut. sa inteleg ca emag poate sa faca ce vrea cu review ul tau , deci nu putem avea incredere ele.
|
#5124
Posted 30 January 2023 - 15:38
Da, review-urile de pe emag oricum nu sunt de incredere. Un prieten a primit un produs care avea vopseaua sarita si rugina sub vopsea. A pastrat produsul, ca l-a curatat si vopsit el la loc, dar a lasat review de o stea si a scris ca e vopsit de mantuiala si nu prea tine, iar emag i-a respins de doua ori review-ul pe motiv ca nu se refera la nu se refera la caracteristici tehnice ale produsului. Dar e plin site-ul de review-uri de 5 stele care zic doar "Foarte bun". Atunci nu se mai aplica regula lor. Bataie de joc.
|
#5125
Posted 31 January 2023 - 15:06
stie careva, pt un colet comandat si platit online ce ajunge la box, fara genius, in cazul neridicarii, acesta clar se intoarce, insa ce costuri aditionale sunt? se plateste transportul inapoi? sau se restituie suma produselor, minus transportul initial de 10 lei? banui ca acela se retine indiferent
de cele 30 de zile pt restituirea sumei, deja e o siguranta |
#5126
Posted 31 January 2023 - 15:27
Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. https://www.emag.ro/...tragere-14-zile Ar trebui doar transportul initial sa il retina. |
#5127
Posted 31 January 2023 - 16:16
Mai e valabil butonul de anulare comandă? Eu când am dat pe butonul anulare comandă mi-au returnat toată suma inclusiv prețul transportului anul trecut. Anul ăsta s-o fi schimbat politica..
tigerheart, on 31 ianuarie 2023 - 15:27, said:
Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. https://www.emag.ro/...tragere-14-zile Ar trebui doar transportul initial sa il retina. Acolo se refera in cazul returului nu daca nu ridici.. Dovada că mi s-a returnat și constul transportului.. emag storno 2022 koss1.png 80.81K 15 downloads emag storno 2022 koss2.png 62.49K 12 downloads Acum nu știu dacă se mai returnează.. dar anul trecut se returna.. Edited by -koss-, 31 January 2023 - 16:24. |
|
#5128
Posted 31 January 2023 - 16:19
nu mai e, ca a ajuns coletul la box. ideea era ca am gasit azi ca s-a ieftinit destul de mult unul din produsele din comanda si cum nu ardea asa tare, as fi asteptat 2 extra zile pana ajungea urmatoarea
dar apoi am gasit ca de fapt ieftinirea era ca acel produs era vandut acum de o firma ce vinde produse fake, iar emag nu face nimic pt asta. iar povestea tine de cel putin din 2020 comanda initiala avea produse vandute si livrate doar de emag, asa ca prefer sa le scot lor ochii daca se tin de smecherii, nu sa ma incurc cu un agarici ce vinde produse fake |
#5129
Posted 31 January 2023 - 16:22
Păi și eu tot așa am anulat că se ieftiniseră căștile și am dat altă comandă. Am putut să anulez comanda. Acum au schimbat politica probabil... deh foame de bani.
Edited by -koss-, 31 January 2023 - 16:22. |
#5130
Posted 31 January 2023 - 16:24
Bila alba:
Am trimis un SSD in service depanero. Produs ireparabil, s-a stornat catre Emag. Azi ma suna un repr. emag: produsul nu se poate repara, dvs ati platit 154ron, acum costa 92ron, ce vrei, alt produs sau banii? Am cerut alt produs si diferenta. Puteau sa imi dea alt produs identic si gata, ca aveau in oferta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users