Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

Gardul de la tramvaie - Bucuresti

* * * - - 9 votes
  • Please log in to reply
1003 replies to this topic

#973
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Prima banda libera de masini, management de trafic, numaratoare de masini, semafoare sincronizate, fluxuri de verde, multe multe sensuri unice, chiar bulevarde intregi, trebuie schimbata optica.

Un exemplu este partea centrala a Brasovului, cum era inainte de sensurile unice si cum se circula astazi.

Nivelul de discutie se vede din intrebarea daca am fost vreodata in afara tarii...

Edited by Speedo, 20 June 2021 - 00:28.


#974
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Prima.banda liberă de mașini este deja pe multe artere și asta nu rezolva nimic, e la.fel de plina și acea banda de mașini care stau in trafic

Sensurile unice sunt și ele bune dar atunci o sa va plângeți că ocoliți 3km să ajungeți vis a vis. Brașovul e un sătuc, Bucureștiul nu se pretează la sensuri unice decât pe zone mici, rezidențiale, in cartiere. Nu vei putea face sens unic pe virtuții de ex, fiindcă nu exista alternativă

Semafoarele și fluxurile mai pot îmbunătăți cate ceva, da, dar în.nici un caz nu pot rezolva problema traficului. Poate mai câștigi 10% dar într-un an se mai adaugă alte 100.000 de mașini și se reface haosul; blocajele.vor exista oricum daca nu muti 1 milion de oameni din mașini in tramvaie.

Nu realizezi că așa multe masini nu pot circula fluid orice ai face, singura soluție pentru a circula fluid este sa reduci nr lor. Nu există altă soluție minune.


#975
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 995
  • Înscris: 13.02.2015

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 00:09, said:


Odata cu electricele masinile se vor inmulti in oras, cost de exploatare mai mic, confort, siguranta.


Car sharing, nu proprietate personala! + banda speciala si pentru ele.

Asta pentru moment. Urmatorul pas este sa nu poata cumpara cineva o masina daca nu are dovada detinerii unui loc de parcare.

Iar intrebarea colegului e perfect justificata.

P.S. E vorba de tari straine spre vest, nu spre est :D

#976
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Nu se pot muta fortat sute de mii de oameni in transportul in comun.
Intotdeauna vor exista suficiente persoane dispuse sa stea in trafic pentru confortul asociat masinii personale.
Cand cu o electrica costa 3-4Lei/h sa stai in trafic, numarul celor care vor fi dispusi sa faca acest lucru va creste.

Ce face o persoana cand sta in trafic, isi da telefoanele pentru care are nevoie de ceva intimitate si dupa aceea asculta muzica sau podcast-uri.

Viziunile comuniste cu toata lumea in tramvai sau cu bicicleta nu merg in societatile noi.

Repet, fiecare isi calculeaza cost/beneficiu si actioneaza in consecinta.
Unii n-o sa mai suporte aglomeratia si o sa cedeze...asta e viata.
Altii o sa asculte mai multe podcast-uri si n-o sa simta ca pierd vremea (am prieteni care mai dau o tura extinsa in jurul casei pentru a nu intrerupe vreo chestie inteligenta pe care o asculta).

Solutiile propuse de socialisti nu functioneaza, niciodata n-au functionat si au dus la tensiuni care au rabufnit.

Lumea o sa renunte la masini personale pe masura ce avanseaza gradul de civilizatie, asta se face in zeci de ani, pana atunci trebuie solutii adaptate zilelor pentru fluidizare.

Gardurile sunt solutie ruseasca, ma mir ca n-ati propus sa puna si sarma ghimbata sus pentru ca sunt atatia bizoni pietoni care le sar, pe astia nu-i "regulam" putin?

#977
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Fascinant. Doar că ascultatul de podcasturi și datul de telefoane merge sa le faci in timpul tău liber, in societatea capitalistă modernă raportul cost/beneficiu ți-l face angajatorul.

Și ăsta e diliu, vrea sa fii la 9 la birou. Sute de mii de oameni trebuie sa ajungă în același loc la 9. Tu poți să argumentezi că îți plac podcasturi și masochismul de a sta in mașină și nu ai găsit parcare și de aia ajungi la 11 jumate, dar nu o sa îi pese și o să te zboare. Sa vezi ce repede descoperi metroul, harta STB sau trotinetele când îți ghiorțăie mațele de foame.

Orașul nu este decât suportul business-ului. Orașul este organismul care transportă sângele prin vene. Dacă sângele face cheaguri pentru că celulelor le.place sa asculte.podcasturi cu colesterol, sângele nu mai circulă eficient, organismul se îmbolnăvește și moare

#978
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,786
  • Înscris: 01.10.2002

View PostSpeedo, on 19 iunie 2021 - 23:39, said:

Lumea incepe sa se revolte pentru rezervarea benzilor de autobuz si-n Cluj, acolo sunt cu adevarat probleme de cand s-au implementat...in Bucuresti acum se circula chiar bine raportat la Cluj.
Clujenii nu, ca s-au obisnuit cu transportul in comun modern si cu ajunsul la timp, mai repede decat restul traficului. Paradoxal, aia care comenteaza la benzile separate is de obicei proaspat mutati in Cluj si cu masina inca inmatriculata in alt judet, asa ca nici macar nu platesc taxe locale...
Sistemul urmeaza a fi extins in viitor, inclusiv la tramvaie.
https://www.stiridec...masina-cu-un-om

Asta e viitorul. Iar deciziile referitoare la benzile dedicate s-au luat pe baza dezbaterilor publice, impreuna cu cetateniii Clujului.
http://www.monitorul...h.3JeyTtGy.dpbs

#979
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Ideea este ca romanasul are mintea scurta si nu poate gandi de la sine ce sau cum e bine sau rau. Ii trebuie doar o pastila aruncata la televizor sau pe internet si gata, s-a "desteptat". Asa a facut si Firea cu tunul sau si smecheria cu gardurile, care au paralizat Bucurestiul in materie de trafic. A vazut romanasul garduri, a scris unu pe net si la tv ca BMW pe linia de tramvai, altceva numai stie. Cum de altfel se vede si in comentariile de aici, bmw linia de tramvai, bmw linie continua, politia nu face treaba si atat. Altceva, nimic. Pentru ca nu-l duce capul sa vada mai departe de atat. Nu poate de la sine, daca nu vede la televizor sau citeste pe internet.
Nu intelege ca in Bucuresti, asa ceva este un cancer si nu ajuta la nimic, in afara de a-l bloca si mai rau. Nu cu asta deblochezi traficul si nici prin asa ceva nu ajuti la decongestionare, ci il blochezi mai rau.

#980
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Soluțiile nu sunt inventate de noi, sunt universale..

In vest s-au implementat benzile unice, numai la noi sunt unii care zic că nu merge, dacii liberi au ei alte păreri originale neargumentate de nimic altceva decât dragostea bolnăvicioasă pentru masini


#981
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Singura contanta intr-un trafic este ora 08 sau 08:30 cand intra copiii la scoala/gradinita, in rest multinationalele si-au adaptat programul si este mixt sau cu ore flexibile, institutiile de stat mai cer intervale orare stabile in special pentru cei care lucreaza cu publicul, de asemenea serviciile de sanatate.

Prin remarcile de mai sus tind sa cred ca de fapt nici nu stiti ce vorbiti cand va referiti la trafic.


In Cluj initial a fost lupta taximetristilor sa circule pe benzile de autobuz, au castigat acest drept in instanta, este inadmisibil ca banda de autobuz sa stea libera minute intregi,
Cine conduce in Cluj si este pe grupurile de soferi din Cj stie ca sunt si filmari facute de oamenii blocati in trafic  care arata ca pe banda de autobuze nu circula nimic mai bine de 10min, asta pentru ca blocajele se fac in intersectii si autobuzele raman si ele blocate acolo.

Intersectiile raman blocate pentru ca benzile ramase nu pot prelua tot traficul.
S-a facut o tampenie si Boc daca continua asa o face pe barba lui.

Fiecare tara are specificul ei si nu se importa solutii de la altii se si aplica pur si simplu aici.

Iesiti din mentalitatea de sclavi, nu va autoflagelati pentru ca cineva v-a soptit ca este pentru un bine comun...care nu exista.
Tot timpul vor exista altii mai potenti si mai cu tupeu decat voi cei care doriti sa fiti asupriti si ei o vor duce mai bine si vor avea culoare verzi si/sau indulgenta din partea politiei.

O reducere a capacitatii unor strazi/bulevarde cu benzi rezervate inseamna in orice model de calcul al traficului o problema fara rezolvare, minute intregi benzi libere nefolosite inseamna alte sute minute pierdute de toata lumea in trafic pentru ca practica arata ca niciodata nu poti urca in autobuze/tramvaie nici macar 60% din cei cu masini, deci nu se pot lua astfel de masuri fara sa-ti maresti dincolo de limita managementului alte blocaje.

Edited by Speedo, 20 June 2021 - 16:47.


#982
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 16:46, said:

In Cluj initial a fost lupta taximetristilor sa circule pe benzile de autobuz

Taximetriștii sunt prin definiție cea mai detestabilă categorie socio-profesionala existenta, dar meh.. sa zicem că e ok sa li se permită, până la urmă sunt transport public

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 16:46, said:

pentru ca blocajele se fac in intersectii si autobuzele raman si ele blocate acolo.

Pentru că niște șoferi nesimțiți le.blocheaza. amendați drastic și se rezolvă

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 16:46, said:

Intersectiile raman blocate pentru ca benzile ramase nu pot prelua tot traficul.

Ideea este sa se reducă traficul, deci cei care compun traficul trebuie să constate pe pielea.lor că nu au loc și să renunțe la mașină

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 16:46, said:

Fiecare tara are specificul ei si nu se importa solutii de la altii se si aplica pur si simplu aici.

Da, noi avem specificul manelisto-balcanic original cebaejtismecher implementat de cocalarii cu BMW. Scuza mai penibila de atât nu puteai screme. Auzi, nu se importa. Nu merge la noi boss că noi suntem dastepti in cap nu că prostii aia de europeni cu papion


View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 16:46, said:

pentru ca practica arata ca niciodata nu poti urca in autobuze/tramvaie nici macar 60% din cei cu masini,

Ce.practica arată asta? Practica cui
A lui geani care se duce cu mașina și până la colt sa ia țigări?

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 16:46, said:

inseamna alte sute minute pierdute de toata lumea in trafic
nu de toată lumea, doar de cei care se încăpățânează să stea în mașinile.personale

Cei din autobuze au sute de minute câștigate

#983
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,786
  • Înscris: 01.10.2002

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 16:46, said:

In Cluj initial a fost lupta taximetristilor sa circule pe benzile de autobuz, au castigat acest drept in instanta, este inadmisibil ca banda de autobuz sa stea libera minute intregi,
Cine conduce in Cluj si este pe grupurile de soferi din Cj stie ca sunt si filmari facute de oamenii blocati in trafic  care arata ca pe banda de autobuze nu circula nimic mai bine de 10min, asta pentru ca blocajele se fac in intersectii si autobuzele raman si ele blocate acolo.
Si cine ii impiedica pe aia care filmeaza sa ia si ei autobuzul? Daca le convine sa stea blocati in trafic e problema lor. Alti oameni vor sa ajunga intr-un timp rezonabil la destinatie si pentru asta prefera sa ia autobuzul. Introducerea acestor benzi dedicate s-a facut in Cluj pe baza opiniilor exprimate prin dezbatere publica.
https://primariacluj...benzi-dedicate/

Cei care insista sa mearga cu masina nu trebuie sa-i forteze si pe cei care folosesc transportul in comun sa mearga in ritmul lor.

#984
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
In Cluj mare majoritate a traficului este constituit de cei care stau in suburbii, a devenit exemplu national cum s-a dezvoltat Clujul si poate fi introdus la Asa NU, la egalitate cu zonele adiacente Bucurestiului, unele cu probleme mult mai mari.
Acestia nu se urca in mod obisnuit in transportul in comun.

Park & Ride nu au, iar cel de la Aeroport oricum nu ar fi descongestionat naveta spre si dinspre localitatile satelit, iar in alta parte nu este loc sa-l construiasca, pentru ca totusi orasul este mic, foarte mic pentru cati sunt in el si vor sa ajunga in el.

Justificarea ca benzile s-au facut cu consultare locala... am vazut ca oamenii sunt nervosi ca ori s-a facut fara a fi popularizata ori votul lor n-a fost luat in considerare (pentru cati spun ca au fost impotriva).
Cum ar fi sa se faca acum o consultare locala, mai indrazneste Boc la ce nervozitate este?
Pe de alta parte stim cum se fac consultarile si ce poti face cu ONG-urile si prin ele...


Revenind la Bucuresti, ratiunea si logica o sa primeze iar cei care isi doresc foarte mult sa sufere in trafic pentru garduri sa-si identifice un alt debuseu care sa nu ne mai implice si pe noi ceilalti.
Insasi natura lupta pentru noi, azi am mai vazut niste panouri de gard rupte, cred ca se indoisera de la rugina si erau ridicate de o masina de salubritate.
Sa avem incredere.

#985
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,786
  • Înscris: 01.10.2002

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 21:40, said:

In Cluj mare majoritate a traficului este constituit de cei care stau in suburbii, a devenit exemplu national cum s-a dezvoltat Clujul si poate fi introdus la Asa NU, la egalitate cu zonele adiacente Bucurestiului, unele cu probleme mult mai mari.
Acestia nu se urca in mod obisnuit in transportul in comun.
Exact asa e. Se muta unul la Cluj. Nu are bani de Cluj, asa ca se muta intr-una dintre localitatile inconjuratoare, unde-si permite chiria si nu trebuie sa plateasca o avere pentru locul de parcare al masinii. In fiecare zi se urca in masina inmatriculata inca in alt judet si mere la lucru. In Cluj. Pe drum se uita cu dispret superior la sarakii care asteapta autobuzul in statie. Dupa cateva minute intra in coloana de masini cu alti navetisti. Se enerveaza. Posteaza poze cu coloana si critica incompetenta administratiei locale. Intre timp, autobuzul cu localnici saraki care au votat pentru banda dedicata transportului in comun depaseste coloana de masini. Se enerveaza si mai tare. Localnicii ajung la lucru. Navetistul ii injura pe idiotii care continua sa-l voteze pe Boc. El nu poate vota in Cluj, ca are buletinul in alt oras...

Cam asta e povestea cu blocajele in trafic, cam in orice oras mare. Sunt doua solutii simple si logice la problema. Te muti aproape de job. Sau folosesti transportul in comun. Sabotarea celor care folosesc transportul in comun e contraproductiva. Creeaza mai mult trafic...

#986
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Am mai văzut sisteme interesante de limitare a accesului, de exemplu în Bruxelles era un fel de bariera mecanica cu un simplu resort cu un cauciuc montat orizontal la vreo 50cm de sol, acel dispozitiv rudimentar era dat la o parte de tramvai cu botul, efectiv se împingea in el și trecea, in timp ce o mașină nu avea cum pt că s-ar fi zgâriat in bara metalică.

In alte tari sunt și țepi și alte dispozitive ascuțite neregulate gen cioburi anti-vagabonzi, deci de exemplu daca ai o fereastră la.strada cu o balustradă joasa pui așa ceva și nu mai se așează oamenii acolo. Și la noi ar trebui, sunt bănci și locuri din astea unde dorm aurolaci. Aceste bănci devin mizerabile și nu mai poți sta.pe ele pt că put.

A da și sunt acum.celebrii piloni automați care ies din trotuar, comandați electronic. Pui din ăștia și transformi strada in pietonală

#987
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 00:26, said:

Prima banda libera de masini, management de trafic, numaratoare de masini, semafoare sincronizate, fluxuri de verde, multe multe sensuri unice, chiar bulevarde intregi, trebuie schimbata optica.

Un exemplu este partea centrala a Brasovului, cum era inainte de sensurile unice si cum se circula astazi.

Nivelul de discutie se vede din intrebarea daca am fost vreodata in afara tarii...
Ieri am fost uimit în Ruse să văd cum străzi largi cu 3-4 benzi erau cu sens unic. Se mergea blană. :)

#988
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,662
  • Înscris: 13.06.2004
Păi şi în Bucureşti mai sunt cu 2 benzi + S.T.B., dar ...
În Bucureşti nu ar merge din cauza structurii stradale. Dacă am fi avut carotaj roman, poate ar fi mers.
Cu gardurile de la linia de tramvai e şi pentru că şoferii se băgau ca nesimţii, adică nu se uitau să vadă dacă încurcă circulaţia tramvaielor, treceau prin stânga refugiului (unde mai aşteaptă uneori oamenii pe şină să vadă dacă vine tramvaiul). Mă întreb dacă o femeie care a fost lovită acum 2 săptămâni de un S.U.V. - traversat prin loc nepermis a fost lovită din cauză că nu s-a gândit că o s-o ia cineva pe linia de tramvai şi nu s-a uitat când a traversat.
Iar şoferii trebuie să înveţe că spaţiul nu e infinit. Ce facem, scoatem tramvaiele, după care ne apucăm să demolăm pentru lărgit cu 2 benzi sau stăm 10-20 ani (că la cum merge la noi...) să facem bulevarde subterane?
Unele restricţii se întâmplă din cauza nesimţirii oamenilor. Dacă ar exista mai mult bun simţ, nu ar exista anumite îngrădiri. Iar unii cu maşinile vor libertate doar pentru ei, că restul e fraieri.

#989
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
@djl, tu ai citit ce-au scris altii pe aici, mergi cu masina macar?

#990
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
De parca mersul cu masina ar fi vreo virtute.


De fapt orice personaj, oricat de analfabet, oricat de prost si oricat de ipocrit poate conduce o masina. E plina Romania de permise luate pe spaga.

Eu respect opinia lui djl, de ce ar trebui sa si-o formeze dupa ce s-a mai scris pe aici?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate