Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Gardul de la tramvaie - Bucuresti
#1
Posted 09 November 2018 - 11:14
Cei care au "onoarea dubioasa" de a locui in "frumoasa" capitala a Romaniei stiu ca in mareata strategie a Primaritei a fost incurajarea mersului cu Mijloace de transport in comun jegoase, fabricate acum juma de veac!
Pentru ca e iLOGIC sa faci inaccesibila o banda de circulatie (linia de tramvai) + o legislatie cretina, care nu te lasa sa depasesti refugiul de tramvai, am ajuns sa punem garduri ca sa nu mai calce anvelopa auto pe acolo (loc sfant al tramvaiului). Punerea in practica a insemnat niste garduri minunate, care pe alocuri au mai mancat inca 40% dintr-o banda de circulatie (nu exagerez, e horror). Pe anumite portiuni din Sos Colentina si Bd Stefan cel Mare au ramas utilizabile (pt ca sunt masini parcate) cca 1.5 benzi, oar cand ai o infinitate de masini care se gatuie de la 3 benzi la 1.5, va dati seama ce se intampla. Am fost la Iasi (capitala Modavistanului), unde se intampla ceva ciudat! Se intampla ca pe acolo au facut semaforizare inteligenta SI au transformat linia de tramvai intr-o banda de circulatie auto! Blasfemie! Asadar, in Iasi au castigat o banda auto, iar in Bucuresti au blocat 50% dintr-o banda de circulatie pe 2 bulevarde principale!? Cat de cretin sa fii? Ba' voi sunteti asa de prosti in Bucuresti? Stai sa dea o zapada, sa vedeti beneficiile acelui gard! Stiu povestea cu incurajarea mijloacelor de transport in comun, doar ca NU merge! E o poveste! Stiti diferenta dintre poveste si realitate? Nu avem destule mijloace de transport in comun, nu merg bine si nu ajung unde trebuie! Despre poluarea imensa facuta de masinile personala in fiecare zi, pentru ca STAU pe loc, in loc sa mearga, are rost sa vorbim? E groaznic! La orele de varf, stai 30-40 de minute pe 2-3 Km, iar daca deschizi geamul de la masina (arunci ceva, desigur) noxele sunt imense. Miscarea asta e un fel de benzina aruncata pe foc, de care banuiesc ca d-na Fiirea e foarte mandra. Daca ar fi masuratori pe bune ale noxelor (dar nu mai sunt deloc), ar arata ce imbecilitate s-a facut cu aceste garduri, care au blocat circulatia pe doua artere importante din oras! P.S. Astept acum parerile voastre, mai ales ale acelora care ne vor pe toti pe biciclete, trotinete etc + al acelora pe care ii duce metroul de acasa, pana la munca. Nu mai pot cu atata prostie... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iibQo0wnaso?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 09 November 2018 - 11:19
Garduletele sunt montate de foarte multa vreme. Nu e ideea toapei. Cred ca rolul lor e eliminarea (sau macar reducerea) tentativelor de traversare prin loc nepermis.
|
#3
Posted 09 November 2018 - 11:20
garduri ca garduri, le mai vezi, dar dureroase sunt bordurile din mijlocul benzii ce delimiteaza pistele de biciclete.
solutia de decongestionare ar fi fost mai multe linii de tramvai, si eventual TROLEE, multe si peste tot. ei se chinuie cu pocnitori cu baterii si cand colo au o solutie wow, veche de cand lumea. Edited by arg, 09 November 2018 - 11:23. |
#4
Posted 09 November 2018 - 11:23
Eu as propune ca pe liniile unde exista gard sa poata circula si autobuzele si taxiurile. Astfel poate s-ar mai elibera putin benzile de masini...
|
#5
Posted 09 November 2018 - 11:23
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Cei care au "onoarea dubioasa" de a locui in "frumoasa" capitala a Romaniei stiu ca in mareata strategie a Primaritei a fost incurajarea mersului cu Mijloace de transport in comun jegoase, fabricate acum juma de veac! Asa se intampla cand o fata de popor conduce o capitala (europeana)... E mai simplu sa construiesti garduri si sa pui taxe decat sa largesti sosele sau sa faci semaforizare. Observatia ca la prima zapada viscolita gardul ala e moartea pasiunii la intrare.. e absolut corecta (am dat Like, fara rezerve). Totusi, nu poti sa compari traficul din Iasi cu cel din Bucuresti. Edited by rosix, 09 November 2018 - 11:46. |
#6
Posted 09 November 2018 - 11:25
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
.... Cat de cretin sa fii? Ba'voi sunteti asa de prosti in Bucuresti? stais a de ao zapada, sa vedeti beneficiile acelui gard! .... cu tramvaiul faci 30min iar cu masina 90min, asa ca e tentant tramvaiul. problema e ca nu-s linii suficiente, ca sunt prost gandite, etc. |
#7
Posted 09 November 2018 - 11:26
arg, on 09 noiembrie 2018 - 11:20, said:
garduri ca garduri, le mai vezi, dar dureroase sunt bordurile din mijlocul benzii ce delimiteaza pistele de biciclete. Un link potrivit pentru topicul asta: https://timesnewroma...a-pana-in-clasa |
#8
Posted 09 November 2018 - 11:27
IpsilanteCucuruz, on 09 noiembrie 2018 - 11:23, said:
Eu as propune ca pe liniile unde exista gard sa poata circula si autobuzele si taxiurile. Astfel poate s-ar mai elibera putin benzile de masini... florin1008, on 09 noiembrie 2018 - 11:26, said:
Nu te mai impiedica de ele si nu o sa te mai doara. Acum are rost sa ne intrebam ce naibii cauti cu masina pe pista de bicicleta? Eu nu folosesc nici bicicleta nici transportul in comun (adica am masina, daca nu s-a inteles) si mi s-a luat mie de atitudinea asta gen "cu masina intru pana unde vreau eu, baaaa!" Un link potrivit pentru topicul asta: https://timesnewroma...a-pana-in-clasa [ https://i.postimg.cc/QhTPvyjg/20180908-144240.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by arg, 09 November 2018 - 11:31. |
#9
Posted 09 November 2018 - 11:29
Era pe Softpedia cineva care zicea ca merge cu tramvaiul și face 15 minute, când înainte făcea 40.
|
#10
Posted 09 November 2018 - 11:31
arg, on 09 noiembrie 2018 - 11:27, said: cand apare peste noapte fix in mijlocul benzii 1 pe unde mergi tot timpul... explicai tu asta radiatorului si motorului facut bucatele... |
|
#11
Posted 09 November 2018 - 11:33
IpsilanteCucuruz, on 09 noiembrie 2018 - 11:23, said:
Eu as propune ca pe liniile unde exista gard sa poata circula si autobuzele si taxiurile. Astfel poate s-ar mai elibera putin benzile de masini... "si taxiurile" .. NU!! taxiurile NU sunt mijloace de transport IN COMUN si inca o data NU, pentru ca majoritatea sunt de o nesimtire crasa .. Edited by r_murphy, 09 November 2018 - 11:42. |
#12
Posted 09 November 2018 - 11:36
#13
Posted 09 November 2018 - 11:39
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Daca ar fi masuratori pe bune ale noxelor (dar nu mai sunt deloc), Exista, ne-am luat si o amenda recent de la UE ca sunt prea mari. https://stirileprotv...-bucuresti.html Edited by don_dannielo, 09 November 2018 - 11:43. |
#14
Posted 09 November 2018 - 11:44
florin1008, on 09 noiembrie 2018 - 11:19, said:
Garduletele sunt montate de foarte multa vreme. Nu e ideea toapei. Cred ca rolul lor e eliminarea (sau macar reducerea) tentativelor de traversare prin loc nepermis. eu sunt de acord cu separarea liniilor de tramvai, dar gardurile parca sunt puse prea in sosea. nu cred ca ocupa 40-50% din banda, cum spune initiatorul, dar un 40-50 de cm tot s-au pierdut. si nici tramvaiul nu pare sa treaca foarte aproape de ele. |
#15
Posted 09 November 2018 - 11:45
Adm, on 09 noiembrie 2018 - 11:14, said:
Astept acum parerile voastre, mai ales ale acelora care ne vor pe toti pe biciclete, trotinete etc + al acelora pe care ii duce metroul de acasa, pana la munca. Nu mai pot cu atata prostie... Culmea e ca, pe M Bravu - Stefan cel Mare (vreo 10 ani am facut zilnic traseul asta), s-a circulat cel mai bine in anul in care n-a fost tramvai (200x, nu mai retin exact), ci santier de schimbare a sinelor / parcare (neoficiala). |
|
#16
Posted 09 November 2018 - 11:46
r_murphy, on 09 noiembrie 2018 - 11:33, said:
"si taxiurile" .. NU!! taxiurile NU sunt mijloace de transport IN COMUN si inca o data NU, pentru ca majoritatea sunt de o nesimtire crasa .. Sunt nesimtiti nu zic nu dar ar mai elibera putin din drum si in plus poate ar lua lumea taxiul pana la job in loc de masina. Taxiul oricum e pe strada pe cand masina ar ramane in parcare... transport.JPG 216.94K 110 downloads Edited by IpsilanteCucuruz, 09 November 2018 - 11:46. |
#17
Posted 09 November 2018 - 11:48
arg, on 09 noiembrie 2018 - 11:25, said:
ideea din spatele gardurilor e urmatoarea: cu tramvaiul faci 30min iar cu masina 90min, asa ca e tentant tramvaiul. problema e ca nu-s linii suficiente, ca sunt prost gandite, etc. Eu trebuie sa ajung de la Bucuresti la Iasi. Da, aveti tren direct de la Buzau la Bacau, in rest, va descurcati! florin1008, on 09 noiembrie 2018 - 11:19, said:
Garduletele sunt montate de foarte multa vreme. Nu e ideea toapei. Cred ca rolul lor e eliminarea (sau macar reducerea) tentativelor de traversare prin loc nepermis. Ieri era o tanti care incerca sa le sara si blocase strada. Era ca o caprioara prinsa intre faruri. Pana la urma a intrat pe sub ele. Masurarea noxelor? Statiile nu au mers ani buni => nu exista poluare. Acum merg cateva, dar sunt puse strategic... http://www.calitatea...ge/?__locale=ro Acum arata la ora 12 poluare medie cele de pe langa zonele circulate. Ia vezi la 8-10 sau 17-20... Ca fapt divers, am avut un apartament pe Splai, cu vedere la fantani si i l-am vandut unei rude. S-a mutat acum 2 ani pentru ca a zis ca nu mi suporta poluarea. Si rufele se murdareau un balcon... Edited by Ahasverus, 09 November 2018 - 11:55. |
#18
Posted 09 November 2018 - 11:51
IpsilanteCucuruz, on 09 noiembrie 2018 - 11:46, said:
Se cheama "transport public local" si au voie de exemplu si pe bulevardul Kogalniceanu... on topic, m-as bucura sa puna gardulete si pe pantelimon, intre intersectia cu iancului, pina la ritmului .. din punctul meu de vedere, tramvaiul RULES!!! Edited by r_murphy, 09 November 2018 - 11:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users