Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Gardul de la tramvaie - Bucuresti
Last Updated: Sep 13 2021 23:38, Started by
Adm
, Nov 09 2018 11:14
·
0
#991
Posted 27 June 2021 - 11:23
Am mers cu maşina. Ca pasager, că permis nu am şi nici nu ştiu cum aş rezista cu nervii la traficul (puneţi accentul ca Vadim) din Bucureşti. Dar asta nu înseamnă că nu am fost enervant de prea multe maşini sau cel puţin de comportamentul şoferilor ca şi pieton (inclusiv pe trotuar), pasager în diverse vehicule, biciclist.
|
#992
Posted 27 June 2021 - 22:38
djl, on 26 iunie 2021 - 16:36, said:
Păi şi în Bucureşti mai sunt cu 2 benzi + S.T.B., dar ... În Bucureşti nu ar merge din cauza structurii stradale. Dacă am fi avut carotaj roman, poate ar fi mers. Cu gardurile de la linia de tramvai e şi pentru că şoferii se băgau ca nesimţii, adică nu se uitau să vadă dacă încurcă circulaţia tramvaielor, treceau prin stânga refugiului (unde mai aşteaptă uneori oamenii pe şină să vadă dacă vine tramvaiul). Mă întreb dacă o femeie care a fost lovită acum 2 săptămâni de un S.U.V. - traversat prin loc nepermis a fost lovită din cauză că nu s-a gândit că o s-o ia cineva pe linia de tramvai şi nu s-a uitat când a traversat. Iar şoferii trebuie să înveţe că spaţiul nu e infinit. Ce facem, scoatem tramvaiele, după care ne apucăm să demolăm pentru lărgit cu 2 benzi sau stăm 10-20 ani (că la cum merge la noi...) să facem bulevarde subterane? Unele restricţii se întâmplă din cauza nesimţirii oamenilor. Dacă ar exista mai mult bun simţ, nu ar exista anumite îngrădiri. Iar unii cu maşinile vor libertate doar pentru ei, că restul e fraieri. Bunul simt vine din educatie si legi aplicate. Noi nu avem de nici-unele. Nu e nevoie de absolut nici un gard ca soferii sa nu mearga pe acolo, e nevoie doar de camera inainte de fiecare refugiu de tramvai sau intersectie, camera care trimite amenda automat acasa. Mai departe va las pe voi sa spuneti de ce intr-o tara ca Romania nu exista camere ce pot sanctiona automat depasirile periculoase, viteza, mersul pe sina de tramvai sau banda de autobuz. Va dau un indiciu, sunt aia care voteaza legi si apoi nu le aplica nici macar ei, sunt pensionarii tineri care lucreaza inca 15 ani la stat dupa ce au iesit la pensie, e un sistem de casta care se protejeaza ca unei camere nu ii poti arata legitimatia de serviciu cand vine amenda acasa si nici nu poti da suparat telefon la seful camerelor care emit amezi. Edited by filipxxx, 27 June 2021 - 22:38. |
#993
Posted 28 June 2021 - 09:52
djl, on 27 iunie 2021 - 11:23, said:
Am mers cu maşina. djl, on 27 iunie 2021 - 11:23, said:
Dar asta nu înseamnă că nu am fost enervant de prea multe maşini sau cel puţin de comportamentul şoferilor ca şi pieton (inclusiv pe trotuar), pasager în diverse vehicule, biciclist. |
#994
Posted 29 June 2021 - 14:46
Modul corect de a face lucrurile
https://clujcapitala...alul-somesului/ "„Încet dar sigur, transportul public va avea prioritate în toate zonele orașului, așa cum deja o are. Asta este calea alternativă, nimeni nu va fi oprit să circule cu mașina, dar va circula de două ori mai greu decât cu transportul, care va avea un traseu mult mai bine asigurat și articulat, atât în zona centrală, cât și în alte zone ale orașului”, a anunțat primarul Emil Boc" Daca tu insisti sa te bagi cu masina in centrul orasului, in special la ore de varf, se poate face. Dar e absolut problema ta, avand in vedere ca ai alternative mai rapide. |
#995
Posted 29 June 2021 - 19:49
Wotan, on 29 iunie 2021 - 14:46, said:
"„Încet dar sigur, transportul public va avea prioritate în toate zonele orașului, așa cum deja o are. [...] a anunțat primarul Emil Boc" Imi pare rau dar nu ma pot abtine! Ce a vrut sa spuna poetul in propozitia de mai sus?! Edited by DannyMC, 29 June 2021 - 19:49. |
#997
Posted 12 September 2021 - 11:59
djl, on 27 iunie 2021 - 11:23, said:
Am mers cu maşina. Ca pasager, că permis nu am şi nici nu ştiu cum aş rezista cu nervii la traficul (puneţi accentul ca Vadim) din Bucureşti. Dar asta nu înseamnă că nu am fost enervant de prea multe maşini sau cel puţin de comportamentul şoferilor ca şi pieton (inclusiv pe trotuar), pasager în diverse vehicule, biciclist. |
#998
Posted 12 September 2021 - 12:42
Pai Olanda are aproape de 2 ori mai multe masini la mia de locuitori decat Romania.
Deci tu vrei sa luam lectii de la ei in sensul sa dublam numarul de masini la noi? |
#999
Posted 12 September 2021 - 13:06
ech, on 12 septembrie 2021 - 12:42, said:
Pai Olanda are aproape de 2 ori mai multe masini la mia de locuitori decat Romania. Deci tu vrei sa luam lectii de la ei in sensul sa dublam numarul de masini la noi? Lasa-i. Toti mesteca exemple din tari cu apa calda, in care n-au pus in viata lor piciorul. |
#1000
Posted 12 September 2021 - 18:47
KillDuster02, on 12 septembrie 2021 - 11:59, said:
Si totusi primarii promit ca descongestioneaza traficul, iar dupa ce sunt alesi in functie fac parcari facandu-le soferilor viata mai usoara si invitandu-i practic si pe ceilalti sa isi ia masini. Nu inteleg de ce ne e greu sa copiem (sa copiem da, nu trebuie sa inventam noi nimic) de la tari precum Olanda in care drumul cu masina e facu intentionat mai anevoios fata de cel cu orice mijloc de transport in comun, bicicleta, moped etc. Drumul cu masina nu este deloc anevoios. Ba este chiar o placere in Olanda. Parcarea la destinatie este horror. In Amsterdam incepe de la 3 euro pe ora si cu cat te apropii de centru ajunge si la 7 euro pe ora. Evident nu parchezi oricum ca ori iei amenda ori iti este ridicata masina. Iar locurile, chiar asa de scumpe, se gasesc cu mare greutate. Dai multe ture pana gasesti un loc cu 7 euro pe ora. Diferenta este ca amenda se primeste 100%, nu exista ca poate scapi neamendat, nicivorba de asa ceva, primesti amenda in 15 minute maxim, car dureaza sa isi faca parcangiul zonal tura. Iar de platit deasemenea, absolut exclus sa nu platesti amenda, colectarea amenzilor este 100%. Edited by Groot, 12 September 2021 - 18:48. |
|
#1001
Posted 13 September 2021 - 09:13
ech, on 12 septembrie 2021 - 12:42, said:
Pai Olanda are aproape de 2 ori mai multe masini la mia de locuitori decat Romania. Deci tu vrei sa luam lectii de la ei in sensul sa dublam numarul de masini la noi? statistica nr de mașini pe nr de locuitori e înșelătoare. fă pe orașe dacă vrei o comparație. și fă și pe statistica parcărilor private la nr de locuitori este vorba de distribuția mașinilor în teritoriu și chiar și a populației. Olanda este o țară mică, plată și mult mai omogen ocupată. Mașinile sunt multe dar nu sufocă orașele, ele sunt parcate în locuri private și în teritoriu România este complet diferită, aici mașinile sunt mai degrabă folosite intens în orașe, pentru că parcarea este moka ilegal pe trotuar, și populația fiind distribuită concentrat în câteva mari orașe și părăsind zonele rurale, mașinile nu sunt deloc împrăștiate în teritoriu. de ex. în sate/comune uitate de lume nu au mașini decât câțiva, restul fiind pensionari care abia se târăsc pe picioare deci pt orașele mari din Ro este imperativ să implementeze măsuri de genul celor din Olanda fiindcă densitatea de populație din oraș este mult mai mare și imposibil de folosit mașina fără a distruge orașul/traficul/aerul/calitatea vieții. |
#1002
Posted 13 September 2021 - 18:20
Dacă poliția și-ar face treaba și ar amenda toți șoferii care parchează în loc interzis și ar fi parcarea 7 euro pe oră ar fi mulți dezvoltatori imobiliari care ar face parcări etajate în centrul orașelor mari în loc de blocuri de locuințe sau clădiri de birouri. Dar la 7 euro pe oră parcarea nu știu câți și-ar permite să lase mașina acolo.
Oricum, când am mai avut drum prin București aș fi preferat să am la intrarea de pe autostradă la marginea orașului un punct internodal; să las mașina acolo în parcare și să merg cu metroul sau cu alt mijloc de transport în comun civilizat (cât de cât). Dar nu există așa ceva. Edited by alin2pas, 13 September 2021 - 18:23. |
#1003
Posted 13 September 2021 - 19:42
mai degraba nu ai fost tu suficient de aplecat pe problema: https://www.automark...-cu-104109.html
|
#1004
Posted 13 September 2021 - 23:38
E parcarea de la Străulești, dar nu e așa aproape de A1, ci mai degrabă de DN7, de unde vin mulți navetiști, care nu-și mai lasă mașinile în parcare. Mai e o asemenea parcare în sectorul 4 (dacă nu mă înșel), dar aceea nu e la marginea orașului. Ideal ar fi să fi fost în apropierea capătului fiecărei autostrăzi câte un asemenea punct internodal. Așa ar putea atrage mai mulți clienți pentru parcări dintre cei care vin de la distanțe mai mari. Aceste parcări se pot realiza la toate intrările principale și ar putea avea și altă utilitate, în cazul în care va mai dori cineva să introducă taxa "oxigen".
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users