Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...
 Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i
 

Gardul de la tramvaie - Bucuresti

* * * - - 9 votes
  • Please log in to reply
1003 replies to this topic

#955
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,059
  • Înscris: 02.03.2003

View PostWotan, on 09 iunie 2021 - 13:08, said:

O explicatie vizuala foarte simpla

Există o metodă si mai eficientă de compactare a oamenilor. Îi poti transforma în produsul verde.

Edited by terratec, 09 June 2021 - 16:55.


#956
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,673
  • Înscris: 03.12.2014

View Postwolfmanro, on 09 iunie 2021 - 09:50, said:

Daca traseul meu ma duce undeva unde tre' sa fac stanga, o sa fiu pe banda corecta cu una sau doua intersectii inainte de momentul virajului. Nu sunt genul care se trezeste ca trebuia sa faca stanga alaltaieri, si taie jde benzi ca sa faca rahatul praf.
o să te cred pentru că nu am încotro.

Totuși, de mergi pe banda de autobuz?

#957
wolfmanro

wolfmanro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 04.02.2012

View PostDaculScoril0, on 09 iunie 2021 - 18:39, said:


o să te cred pentru că nu am încotro.

Totuși, de mergi pe banda de autobuz?

Pentru ca sunt momente cand trebuie. De exemplu atunci cand tre' sa fac dreapta si tre' sa ma incadrez corect din timp, ca sa nu fac magaria cu taiatul benzilor.

Edited by wolfmanro, 09 June 2021 - 18:43.


#958
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
în mod normal, dreapta se face de pe banda 2, nu de pe cea de autobuz

adică dacă ai o bandă de autobuz pe un drum, consideri că banda ta 1 este banda 2 și de pe ea faci dreapta dacă ai nevoie
dreapta faci acordând prioritate unui autobuz dacă vine pe banda lui și merge înainte

la fel și cu benzile de biciclete
simplu?

#959
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 995
  • Înscris: 13.02.2015
Sa imi explice si mie sustinatorii mersului pe banda de autobuz cum plm sunt ei in miscare cand semaforul se face rosu?

Si daca astfel sunt x masini in fata autobuzului, la semafor, ce sa vezi, e posibil ca autobuzul sa prinda inca un rosu, din cauza lor.
Adica 30-40 de oameni pierd timp din cauza a cativa cocalari/basinosi/penibili etc. (completati voi pe "linia punctata").

Asa ca mai, interesantilor, lasati vrajeala ca nu tine cu mine!

Politia rutiera sa isi faca treaba si nu numai ca se va circula civilizat, dar va fi si traficul mai lejer, ca vor fi multi fara permis.
Asa s-a facut curat si in Occident, asa se va face si la noi: cu bata nu cu vorba buna.

Edited by gmowner, 09 June 2021 - 23:19.


#960
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,786
  • Înscris: 01.10.2002

View Postwather, on 09 iunie 2021 - 16:52, said:

Banda de autobuz și linia de tramvai au statut de loc sfânt. Ele nu trebuie atinse de muritorii care se deplasează individual cu autoturisme. - Nu e vorba de ''sfanta'' , ci de bunul simt/educatie
Din pacate asa ceva lipseste sau e prost inteleasa dupa cum am scris anterior
La altii e suficienta marcarea cu o dunga alba si toata lumea respecta asta. La noi din pacate trebuie garduri...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SiC2YiYAl7A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#961
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Ce-ai facut prietene? Pai pe podul ala sunt camere care citesc placuta de inmatriculare si trimit amenda acasa.

Fix scenariul ala ar functiona perfect in Romania.

Romanul incalca legea pentru ca stie ca o incalca de 300 de ori pana primeste amenda odata. Isi permite. Oricat de mare ar fi amenda.

Ia sa plateasca amenda de fiecare data cand incalca legea. Oricat de mica ar fi amenda, nu si-o mai permite.

#962
wather

wather

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,385
  • Înscris: 09.05.2018
Pai si oare de ce procedeaza asa ?
NU tine de MENTALITATE , pana la urma
Exact cum am scris si anterior - Romanul pe afara se schimba radical , adaptandu-se mediului/legislatiei in tara respectiva , pe cand acasa......lasa ca merge....
Legi ar exista , dar cine le aplica cum trebuie la noi......
Daca sau marit amenzile au sarit toti ''smecherii'' ca sunt prea mari si nu isi pot permite sa le plateasca
Insa sa faca pe ''smecheru'' in trafic isi permite si ne intrebam apoi ca de ce ne arata toti cu degetul.....
Din cauza unei astfel de MENTALITATI , nu numai in domeniul circulatiei rutiere avem de suferit ci si in alte domenii
Domnii politisti in loc sa isi faca treaba cum trebuie , ei sunt interesati de afacerile personale si uite asa apar politisti corupti.....

#963
wather

wather

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,385
  • Înscris: 09.05.2018
Smecherasi de Bucuresti :

- unii nu au cu ce - foto Ford

- unii se cred zmei/mai tari ca un tramvai - foto W

Daca exista GARD cum exista in alte zone , atunci........probabil ca noi calatori din mijloacele de transport NU am fi obligati sa asteptam pana la rezolvarea situatiilor
Poate asa INTELEGETI de ce este NEVOIE de aceste GARDURI hulite de smecherasi
Sigur , intr-o tara civilizata , astfel de exemple ar fi foarte foarte rare intalnite sau de loc , dar in RO.........
Astea fiind exemple POZITIVE , ca sa NU dau exemple de accidente soldate cu morti din cauza smecherilor care se cred TRAMVAIE si au provocat respectivele accidente rutiere

Attached Files


Edited by wather, 11 June 2021 - 14:24.


#964
onisifor12

onisifor12

    Junior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,401
  • Înscris: 27.08.2013

View Postwolfmanro, on 09 iunie 2021 - 18:43, said:

Pentru ca sunt momente cand trebuie. De exemplu atunci cand tre' sa fac dreapta si tre' sa ma incadrez corect din timp, ca sa nu fac magaria cu taiatul benzilor.
Nu este nici o măgărie să aștepți să treacă autobuzul și după să faci dreapta - dacă banda pe care te afli este pentru înainte sau la dreapta. Măgărie este să te simți prost când ești claxonat deși respecți legea.

View PostFlat, on 09 iunie 2021 - 22:46, said:

la fel și cu benzile de biciclete
simplu?
E greu rău de tot pentru unii.

View Postwather, on 10 iunie 2021 - 11:44, said:

Pai si oare de ce procedeaza asa ?
NU tine de MENTALITATE , pana la urma
Exact cum am scris si anterior - Romanul pe afara se schimba radical , adaptandu-se mediului/legislatiei in tara respectiva , pe cand acasa......lasa ca merge....
Legi ar exista , dar cine le aplica cum trebuie la noi......
Poliția română este în stare de putrefacție de vreo 15 ani. Asta este problema.

#965
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Pe Sos. Oltenitei se observa beneficiile demontarii gardurilor care si asa sunt total inestetice, nepotrivite montarii pe sosea si cauza principala a aglomeratiei si a blocarii traficului din Bucuresti.
Sa implementeze cat mai repede aceasta masura si sa le demonteze de peste tot ca sa revenim la normal.
Felicitari celor ce au luat aceasta masura !

#966
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Sa se deie jos gardurile de tramvai, doar n-o sa mai stam ca idiotii in coloana, trebuie sa depasim coloana pe undeva, nu? Adica pe trotuar sunt saracii aia care nu-si permit benzina. Nu mai are loc omul de ei. Atata spatiu este ocupat aiurea cu trotuarele alea obscen de late din Bucuresti. Ar trebui interzis dreptul de resedinta in Bucuresti celor fara masini. Deci singura sansa e cu deblocarea liniilor de tramvai.

Edited by Groot, 19 June 2021 - 17:46.


#967
bani002

bani002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 780
  • Înscris: 03.11.2006
Jos gardurile!
Camere video peste tot, dacă ai mers pe linia de tramvai, amenda sa ajungă automat acasa!
Asta e singura soluție!
Politia nu face nimic!

#968
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,786
  • Înscris: 01.10.2002

View Postbani002, on 19 iunie 2021 - 18:52, said:

Politia nu face nimic!
Pai tocmai de aia au devenit necesare gardurile... ;)

#969
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Partea buna este ca acolo unde au fost accidente si s-au rupt segmentele de gard acestea nu se mai inlocuiesc, am vazut si unele rupte de rugina care o sa cada, bani pentru intretinerea lor nu sunt, si n-o sa fie in anii urmatori...astfel ca poate nu mai dureaza mult si le scot ei.

Lumea incepe sa se revolte pentru rezervarea benzilor de autobuz si-n Cluj, acolo sunt cu adevarat probleme de cand s-au implementat...in Bucuresti acum se circula chiar bine raportat la Cluj.
In ziua de azi este din ce in ce mai greu sa nu respecti cererile platitorilor de taxe, daca sugrumi traficul cu benzi rezervate trebuie sa ai inteligenta sa dai inapoi.
Mai stiti ce era la intrarea in Bucuresti cand Firea a testat benzile acelea de autobuz la Baneasa?

Edited by Speedo, 19 June 2021 - 23:40.


#970
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 995
  • Înscris: 13.02.2015
Eu cred ca voi nu ati inteles despre ce e vorba aici si in ce directie se merge!

E nasol cu banda speciala de autobuze? Cu linia de tramvai interzisa pentru masinile mici?
Traficul a devenit infernal?

Pai asta e si ideea!

Se lasa masina acasa si se foloseste transportul in comun.
Masina doar pentru cumparaturi, plimbari de weekend si urgente.

#971
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Masina este pentru ce vrei tu si nimeni care-ti susura la ureche ca este doar pentru ceva sau altceva nu are dreptate.

Fiecare isi calculeaza raportul cost/beneficiu si actioneaza in consecinta.
Odata cu electricele masinile se vor inmulti in oras, cost de exploatare mai mic, confort, siguranta.

Vremurile cu benzi speciale pentru autobuze/tramvaie sunt trecute.
Acum trebuie fluidizata circulatia si asta se face altfel, nu cu garduri sau alte tampenii.

#972
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Cum?

View PostSpeedo, on 20 iunie 2021 - 00:09, said:

Vremurile cu benzi speciale pentru autobuze/tramvaie sunt trecute.

Denial grav, tu ai fost macar in afara țării vreodată?

Înțelege că nu e loc pt mașini, nu va fi niciodată loc.pt.1,4 milioane de mașini in București. Știu că nu îți place cu tramvaiul, dar e singura soluție pt mobilitate urbană

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate