Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Gardul de la tramvaie - Bucuresti

* * * - - 9 votes
  • Please log in to reply
1003 replies to this topic

#541
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,009
  • Înscris: 09.05.2009

View Postabac, on 27 decembrie 2018 - 11:22, said:


Deci cine arde o galeata de benzina pe saptamana polueaza mai mult decat cine arde doua galeti pe zi?

A scris, mai putin!

View Postunpuisor, on 27 decembrie 2018 - 11:07, said:

ala sarac cu partaitoare care merge cu masina cand are nevoie si nu in fiecare zi polueaza mult mai putin decat unu cu euro 6 cu motor de nspe mii de cai si care merge zilnic ca sa nu ii inghete poponetzul.

Edited by DannyMC, 27 December 2018 - 11:44.


#542
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,626
  • Înscris: 13.06.2004
Nu visez la interzicerea maşinilor, da   :rolleyes:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/byKEiKHGft0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N7zvSehPvPg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hY3IXkkZSC0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UKdTmq0AA2I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#543
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Gardurile sunt pt animale. Astea nu inteleg nici de vorba buna si nici de amenda. Biciul e interzis de conventia de la Geneva pt animalele cu buletin.

Legat de.parerea celor care nu-si asigura existenta pe planeta si nu trebuie sa ajunga nicaieri niciodata, adica opusul ajungerii la ora H in locul X, e interesanta ora cu triciclete pe strada. Asta daca n-ar incurca pe cei care trebuie sa ajunga undeva candva cumva in locul X la ora H ca sa poata respira sutelele de mii de paraziti ca sa nu zic milioane care fac umbra degeaba pamantului dar au pretentii, opinii si timp sa le impinga in fata.

Edited by underb, 29 December 2018 - 01:45.


#544
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Aproape ca n-as avea nicio problema cu kktii astia dar cand vezi ca nu is in stare nici sa-si asigure traiul si au pretentii la opinie parca nu poti fi indiferent.

#545
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,375
  • Înscris: 11.08.2003
Tu cu cine te certi? Care-s parazitii si kktii?

#546
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Cred ca i-a trecut supararea.

#547
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,056
  • Înscris: 02.03.2003
Priviti hartile online care arata traficul in timp real la aceste ore.
Cele mai mari blocaje sunt exact in zonele in care mitocanii au construit gardurile masive.

Mihai Bravu si Vasile Milea sunt rosii in zonele respective. Oamenii muncii stau si injura pentru ca niste oameni de conditie proasta au ales solutii de "eficientizare".

#548
melcmiop

melcmiop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 29.08.2006
Cozile nu sunt din cauza gardurilor,ci din cauza a 2 autoturisme de familie ca la Americani,pe sosele ca la Romani. Transportul in comun nu trebuie sa fie blocat in trafic,pentru asta sunt gardurile. Intr-un tramvai intra 100 de calatori,care daca ar merge fiecare cu cate o masina ar ocupa minim 500 de metri de sosea. Oamenii muncii sa ceara transport in comun civilizat, nu autostrazi in oras.

#549
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postmelcmiop, on 21 ianuarie 2019 - 19:44, said:

........ Oamenii muncii sa ceara transport in comun civilizat, nu autostrazi in oras.
Se poate mai clar ? Ce vrei sa spui ca aia cu masini sint putori , sau cum ?

#550
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,416
  • Înscris: 28.10.2018

View Postterratec, on 21 ianuarie 2019 - 19:03, said:

Priviti hartile online care arata traficul in timp real la aceste ore.
Cele mai mari blocaje sunt exact in zonele in care mitocanii au construit gardurile masive.

Mihai Bravu si Vasile Milea sunt rosii in zonele respective. Oamenii muncii stau si injura pentru ca niste oameni de conditie proasta au ales solutii de "eficientizare".

Oricum ar fi, cu sau fara garduri, numarul de masini care trece prin intersectie este acelasi. Deci probabil ca cei care foloseau inainte banda de smecheri, cunoscuta si ca linie de tramvai, ar fi trecut mai repede prin intersectia aia in detrimetrul papagalilor care stau in coloana.

Per total durata medie este favorabila soferului civilizat si complet defavorabila nesimtitilor care suntau toata coloana pe banda de smecheri. Sa lasam asa cum a cazut ca e foarte bine pentru cetateanul mediu.

Edited by abac, 21 January 2019 - 20:23.


#551
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,626
  • Înscris: 13.06.2004
În fine, şi dacă nu ar fi tramvaie sau garduri, tot ar fi nasol traficul. Probabil ceva mai bun decât acuma, dar nu cu mult.
Cu partea că e nevoie de transport în comun civilizat, sunt de acord. Dar ce mai e normal în Bucureşti?

#552
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,416
  • Înscris: 28.10.2018

View Postdjl, on 21 ianuarie 2019 - 20:22, said:

În fine, şi dacă nu ar fi tramvaie sau garduri, tot ar fi nasol traficul. Probabil ceva mai bun decât acuma, dar nu cu mult.

Luati toti soferii la gramada, timpul de tranzit al intersectiei este mai bun pentru fiecare in parte. Pentru smecheri este infinit mai rau. D-aia sufera pe aici.

#553
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,626
  • Înscris: 13.06.2004
Uneori e de vină şi infrastructura. Porniţi de unde v-am lăsat eu şi daţi înainte să vedeţi cum se îngustează artera, pentru că în anii '80 nu au lăsat o bandă în plus (acum se şi parchează pe banda 1): https://www.google.r...!7i13312!8i6656

#554
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016

View Postterratec, on 21 ianuarie 2019 - 19:03, said:

Priviti hartile online care arata traficul in timp real la aceste ore.
Cele mai mari blocaje sunt exact in zonele in care mitocanii au construit gardurile masive.

Mihai Bravu si Vasile Milea sunt rosii in zonele respective. Oamenii muncii stau si injura pentru ca niste oameni de conditie proasta au ales solutii de "eficientizare".
Acele garduri sunt perfecte, cei ce stau în coloana frumos nu pierd timp din cauza smecherilor ce merg pe linia de tramvai și după forțează întrarea pe banda sau se pun ca berbecii la semafor sa facă la dreapta.
Acea aglomerație este deoarece sunt prea multe mașini parcate sau pe avarii și se îngustează drumul :)

#555
melcmiop

melcmiop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 29.08.2006

View Post86-APP, on 21 ianuarie 2019 - 20:17, said:

Se poate mai clar ? Ce vrei sa spui ca aia cu masini sint putori , sau cum ?
"Oamenii Muncii" sunt de la mesajul lui Terratec:"Priviti hartile online care arata traficul in timp real la aceste ore.
Cele mai mari blocaje sunt exact in zonele in care mitocanii au construit gardurile masive.
Mihai Bravu si Vasile Milea sunt rosii in zonele respective. Oamenii muncii stau si injura pentru ca niste oameni de conditie proasta au ales solutii de "eficientizare"."

Edited by melcmiop, 21 January 2019 - 23:28.


#556
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,375
  • Înscris: 11.08.2003
Oamenii Muncii care n-aveau soriciul cat aia de la guvernare oricum faceau atat pana acasa sau chiar mai mult (vezi mesajul lui MicroEdge de deasupra ta). Cam nasol pentru cei care nu se cred egali in trafic sau care se ... cu bolta pe regulile alea de circulatie.
Nu am mers cu tramvaiul pe acolo inainte si nu am drum nici acum dar am impresia ca e mai bine. Poate ca nu e cea mai buna solutie pentru o tara civilizata dar noi nu prea avem civilizatie cand e vorba de trafic asa ca, in situatia data, este cea mai buna solutie.

#557
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,845
  • Înscris: 05.10.2007
Soferii care circula cu tupeu de borfas pe benzile RATB sau pe liniile de tramvai merita, pe langa niste amenzi care sa-i ruineze, si-o retinere de permis un timp destul de indelungat, macar cat sa vada si ei cum e sa te enervezi in trafic din cauza unor (insert ce vreți voi) ca ei!

#558
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,056
  • Înscris: 02.03.2003
Sunt cativa useri care incearca permanent sa manipuleze usor pentru a-si impune ideile.

Inventeaza un dusman de clasa in persoana "smecherului" care isi bate joc de oamenii de bine si din cauza acestuia lucrurile sunt rele.
Existenta acestui smecher ar permite adoptarea oricarui tip de masuri, chiar si masuri restrictive care vizeaza oamenii normali.
Tactica asta este preluata din politica si merge de obicei la masele needucate.
Pe forum exista si oameni care inteleg tehnicile de acest gen dar nu au timpul si energia pentru a le combate in permanenta. Au o viata normala si nu sunt platiti pentru a promova anumite idei.


Revenind la problema initiala, gardurile incurca oamenii normali care pierd mai mult cu 20-30minute pe zi din cauza blocajelor aparute pe bulevardele importante.
"Smecherii" ipotetici putea fi linistiti prin actiuni ale Politiei.  In cateva luni nimeni nu ar mai facut mitocanisme in trafic iar drumurile ar fi putut fi folosite flexibil, in functie de necesitat (Salvare, Pompieri, accidente majore, cataclime, etc.).
Gardurile vor avea un efect foarte interesant in cazul unui cutremur de magnitudinea celui din '77.  Probabil ca politicienii se vor dezvinovati iar echipa de marketing se va reloca in alte tari, pentru a tasta linistita de acolo.


Adevarata miza este reprezentata de blocare si de reeducarea contribuabililor corecti. Acestia trebuie sa se simta stransi, presati pentru a-si schimba obiceiurile.
Presiunea aceasta ii va face sa accepte cu usurinta impozite mai mari, taxe suplimentare si renuntarea la un stil de viata activ si civilizat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate