Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Gardul de la tramvaie - Bucuresti

* * * - - 9 votes
  • Please log in to reply
1003 replies to this topic

#559
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Normal ar fi cu Poliţia. Dar rar vezi Poliţia stând la pândă ca să-i prindă pe cei care încalcă regurile. Un nesimiţit (cu maşină Germană... mişto unele maşini, dar au prins renume prost din cauza a destui cocalari care le preferă) mi-a şi arătat degetul pentru că l-am apostrofat că ce caută pe linia de tramvai... nu merita suspnedat permis 3 luni? Iar problematici nu sunt numai cei care o iau pe linia de tramvai, ci cei care blochează vizibilitatea parcând în colţ de intersecţie sau prea aproape de trecerea de pietoni (dar mai bine de ce nu pe ea?). Hmm, dacă pe bicicletă, unde stau mai în faţă şi destul de sus am probleme cu vizibilitatea din cauza celor parcaţi aiurea, dapăi cu câmp vizual mai scurt (cum e la multe maşini)...

#560
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,371
  • Înscris: 28.10.2018
Precum spuneam, smecherii de pe linia de tramvai vocalizeaza vizibil pe aici. Normal ca nu le convine, auzi, stil de viata activ si flexibil, normal ca esti flexibil cand depasesti coloana stationata. Ia sa nu mai fie unii flexibili si unii rigizi. Sa stea toata lumea la rand. Nimanui nu ii place sa stea la rand la orice fel de magazin sau institutie si sa vina altul sa se bage in fata pentru ca el se grabeste. Statul la rand este acelasi fie ca esti pieton sau sofer.

Si da, sub presiunea traficului barbar, ideea e sa se descurajeze traficul de genul omul si masina. Trebuie favorizat transportul in comun. Asta au inteles de cateva zeci de ani europenii.

Si da, europa e plina de tot felul de delimitari intre linia de tramvai si benzile de circulatie auto. Nu e inventie romaneasca.

#561
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016

View Postterratec, on 23 ianuarie 2019 - 00:11, said:

Sunt cativa useri care incearca permanent sa manipuleze usor pentru a-si impune ideile.

Inventeaza un dusman de clasa in persoana "smecherului" care isi bate joc de oamenii de bine si din cauza acestuia lucrurile sunt rele.
Existenta acestui smecher ar permite adoptarea oricarui tip de masuri, chiar si masuri restrictive care vizeaza oamenii normali.
Tactica asta este preluata din politica si merge de obicei la masele needucate.
Pe forum exista si oameni care inteleg tehnicile de acest gen dar nu au timpul si energia pentru a le combate in permanenta. Au o viata normala si nu sunt platiti pentru a promova anumite idei.


Revenind la problema initiala, gardurile incurca oamenii normali care pierd mai mult cu 20-30minute pe zi din cauza blocajelor aparute pe bulevardele importante.
"Smecherii" ipotetici putea fi linistiti prin actiuni ale Politiei.  In cateva luni nimeni nu ar mai facut mitocanisme in trafic iar drumurile ar fi putut fi folosite flexibil, in functie de necesitat (Salvare, Pompieri, accidente majore, cataclime, etc.).
Gardurile vor avea un efect foarte interesant in cazul unui cutremur de magnitudinea celui din '77.  Probabil ca politicienii se vor dezvinovati iar echipa de marketing se va reloca in alte tari, pentru a tasta linistita de acolo.


Adevarata miza este reprezentata de blocare si de reeducarea contribuabililor corecti. Acestia trebuie sa se simta stransi, presati pentru a-si schimba obiceiurile.
Presiunea aceasta ii va face sa accepte cu usurinta impozite mai mari, taxe suplimentare si renuntarea la un stil de viata activ si civilizat.
Eu sunt de acord cu ce au făcut, poate ca o soluție mai civilizata era sa facă o bordura înălțată acolo imposibil de urcat cu masina. Următorul pas e sa ridice toate jafurile abandonate pe bulevarde și mașinile ce blochează prima și a 2 banda :)

#562
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postabac, on 23 ianuarie 2019 - 08:41, said:

Precum spuneam, smecherii de pe linia de tramvai vocalizeaza vizibil pe aici. Normal ca nu le convine, auzi, stil de viata activ si flexibil, normal ca esti flexibil cand depasesti coloana stationata. Ia sa nu mai fie unii flexibili si unii rigizi. Sa stea toata lumea la rand. Nimanui nu ii place sa stea la rand la orice fel de magazin sau institutie si sa vina altul sa se bage in fata pentru ca el se grabeste. Statul la rand este acelasi fie ca esti pieton sau sofer.

Si da, sub presiunea traficului barbar, ideea e sa se descurajeze traficul de genul omul si masina. Trebuie favorizat transportul in comun. Asta au inteles de cateva zeci de ani europenii.

Si da, europa e plina de tot felul de delimitari intre linia de tramvai si benzile de circulatie auto. Nu e inventie romaneasca.

Gardul asta pe aproape toata lungimea liniei e inventie romaneasca 100% . Am vizitat peste 100 orase prin Europa si alte 20 prin Africa si Asia dar nu am vazut nicaieri asa ceva (cu mici exceptii , in apropierea statiilor , in zone/intersectii extrem de periculoase sau pe lungimea unor sosele / autostrazi care trec prin oras) .

Delimitarea sinelor de tramvai e buna , dar aplicata prost....ok ar fi fost stalpisori sau bordura inaltata si gazon (cum e in Pantelimon ). Totusi,cred ca au pus gardul ala sa nu mai sara de pe sine saraciile alea de tramvaie.Posted Image

Pe langa faptul ca acel gard e de prost gust , autoritatile nu prea au facut nimic pentru fluidizarea traficului.Mare parte din intersectii au ramas la fel ,mare parte din semafoare au ramas sincronizate la fel , ciobanii blocheaza in continuare benzile de circulatie iar masinile nu le sunt ridicate, marcajele nu sunt trasate corespunzator ,benzile sunt ingustate,etc.

Am fost in Rabat si am observat ca pana si maimutele astea de marocani au tramvaie si infrastructura mai smechera decat a noastra.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/G3wxHwhHxNY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by polizei, 23 January 2019 - 17:54.


#563
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,045
  • Înscris: 02.03.2003
Intr-o discutie civilizata interlocutorii sunt exclusi, presupunand ca ei nu fac parte din subiect.
Cei care incearca sa jigneasca direct sunt propagandisti care probabill incearca sa isi faca norma de mesaje pe retelele de socializare.
Mai exista o explicatie pentru inversunarea cu care isi sustin ideile si atacurile dar prefer sa nu o scriu aici.

Eu sunt unul dintre cei mai civilizati soferi, respect regulile intotdeauna si nu inventez solutii pentru a-mi bate joc de ceilalti.
Rudele si prietenii sunt la fel de corecti. Nu il stiu pe nici unul care sa se comporte nepotrivit in trafic pentru ca sunt oameni educati si civilizati.

Gardul este o afacere care ii incurca in primul rand pe oamenii normali, cei care reprezinta 99,8% din participantii la trafic. 0,1% este reprezentat de masinilor institutiilor care dispun de mijloace de avertizare luminoasa si sonora iar procentul ramas este al celor care nu respectau regulile.
Pentru acel procent infim de contravenienti s-au investit sume mari si s-au gatuit arterele de circulatie.

Doar cei speciali cred ca masura a cautat sa rezolve pretinsa problema.

#564
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 11.08.2003
Vezi ca ai incurcat (voit) niste procente. Avem doar 1 bemveu la 1000 de masini in Bucuresti? Unde-s taximetristii?

#565
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postterratec, on 24 ianuarie 2019 - 09:23, said:

......

Gardul este o afacere care ii incurca in primul rand pe oamenii normali, .....
Sa intelegem ca oamenii normali mergeau pe linia de tramvai , sau cum ?
Si daca in loc de asfalt , se face spatiu verde , cum urmeaza , ar mai fi ceva de zis ?
De linia lui 41, de Trafic Greu , ce spuneti ...

#566
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Da' politia unde-i? De ce nu-si face treaba? Ia sa dea amenzi si sa retina permise zilnic, sa vezi ce se potoleste lumea. Gardurile se pun la vaci, ca alea nu inteleg alta metoda.

#567
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,045
  • Înscris: 02.03.2003

View Post86-APP, on 24 ianuarie 2019 - 09:38, said:

Sa intelegem ca oamenii normali mergeau pe linia de tramvai , sau cum ?
Si daca in loc de asfalt , se face spatiu verde , cum urmeaza , ar mai fi ceva de zis ?
De linia lui 41, de Trafic Greu , ce spuneti ...

Gardul a micsorat spatiul alocat benzilor. Oamenii normali foloseau benzile iar acum masinile sunt inghesuite si se produc accidente si ambuteiaje.

Linia de tramvai nu este pamant sfant. Pe ea are prioritate tramvaiul dar trebuie sa fie folosita in caz de nevoie si de celelte mijloace de transport.
Politicienii populisti au lasat sa se inteleaga ca bicicletele si tramvaiele au statut special si au nevoie de benzi dedicate pe care au prioritate absoluta.

Cei care construiesc garduri, bolarzi si borduri megalitice isi doresc expres congestionarea traficului si aparitia unur tragedii.

View Postsorin147, on 24 ianuarie 2019 - 09:31, said:

Vezi ca ai incurcat (voit) niste procente. Avem doar 1 bemveu la 1000 de masini in Bucuresti? Unde-s taximetristii?

Taximetristii pot fi foarte usor calmati prin actiunile Politiei dar nimeni nu a incercat sa ii civilizeze pe cei problematici.

Se aplica reteta clasica totalitarista. Sunt indicati cativa indivizi problema, comportamentul lor este atribuit unei minoritati si astfel de motiveaza implementarea unor masuri care vizeaza majoritatea.
In ziua de astazi forta de munca activa se deplaseaza cu metroul si autoturismul, nu cu bicicleta si nici cu tramvaiul.

Tramvaiele sunt de obicei goale in timpul zilei. Uneori mai vad cate un pasager pe care il salut de fiecare data (presupun ca este DjL).

Edited by terratec, 24 January 2019 - 15:14.


#568
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,760
  • Înscris: 01.10.2002

View Postterratec, on 24 ianuarie 2019 - 15:19, said:

Linia de tramvai nu este pamant sfant. Pe ea are prioritate tramvaiul dar trebuie sa fie folosita in caz de nevoie si de celelte mijloace de transport.
Politicienii populisti au lasat sa se inteleaga ca bicicletele si tramvaiele au statut special si au nevoie de benzi dedicate pe care au prioritate absoluta.
O fi din cauza asta...?
[ https://www.inmures.ro/wp-content/uploads/2015/09/car-vs-bike-vs-bus.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#569
melcmiop

melcmiop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 29.08.2006

View Postdan78rom, on 24 ianuarie 2019 - 09:40, said:

Da' politia unde-i? De ce nu-si face treaba? Ia sa dea amenzi si sa retina permise zilnic, sa vezi ce se potoleste lumea. Gardurile se pun la vaci, ca alea nu inteleg alta metoda.
Si cu pietonii care se arunca in fata tramvaiului ce faci? Ei pot sa sara o amarata de bordura si pot calca si iarba(in loc sa o fumezePosted Image ) Si politia nu poate sa le ia numarul sa-i amendeze. Mai sunt si soferii de SUV, care au 4 oua,ce faci cu ei. Legea e buna si fara garduri ,doar daca cei care incalca legea sunt putini. La noi sunt mult prea multi.

Edited by melcmiop, 25 January 2019 - 01:42.


#570
GeorgicaPopescuIoan

GeorgicaPopescuIoan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 20.01.2019

View Postmelcmiop, on 25 ianuarie 2019 - 01:34, said:

Si cu pietonii care se arunca in fata tramvaiului ce faci? Ei pot sa sara o amarata de bordura si pot calca si iarba(in loc sa o fumezePosted Image ) Si politia nu poate sa le ia numarul sa-i amendeze. Mai sunt si soferii de SUV, care au 4 oua,ce faci cu ei. Legea e buna si fara garduri ,doar daca cei care incalca legea sunt putini. La noi sunt mult prea multi.
Pai unde este castigul daca se angajau garciosi si se puneau pe amenzi ?   Asa cu gardurile astea ...ehe ..banet nenicule .

#571
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,371
  • Înscris: 28.10.2018
Auzi, cica sa se lase linia de tramvai libera ca sa poti circula pe ea la nevoie.

Nevoia de a depasi coloana de prosti? Sau care nevoie?

#572
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006

View Postterratec, on 24 ianuarie 2019 - 15:19, said:

In ziua de astazi forta de munca activa se deplaseaza cu metroul si autoturismul, nu cu bicicleta si nici cu tramvaiul.

tramvaiul este un metrou usor
deci echivalent
deci se deplaseaza forta de munca. 41 e full tot timpul. 1 si 10 sunt si ele pline mai nou gratie vitezei sporite datorita gardurilor. oamenii folosesc 1 sa transbordeze intre zona victoriei si apaca/razoare, precum si invers dinspre sud (eroii revolutiei) spre aceeasi zona

#573
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010

View Postabac, on 23 ianuarie 2019 - 08:41, said:

Precum spuneam, smecherii de pe linia de tramvai vocalizeaza vizibil pe aici. Normal ca nu le convine, auzi, stil de viata activ si flexibil, normal ca esti flexibil cand depasesti coloana stationata. Ia sa nu mai fie unii flexibili si unii rigizi. Sa stea toata lumea la rand. Nimanui nu ii place sa stea la rand la orice fel de magazin sau institutie si sa vina altul sa se bage in fata pentru ca el se grabeste. Statul la rand este acelasi fie ca esti pieton sau sofer.

Si da, sub presiunea traficului barbar, ideea e sa se descurajeze traficul de genul omul si masina. Trebuie favorizat transportul in comun. Asta au inteles de cateva zeci de ani europenii.

Si da, europa e plina de tot felul de delimitari intre linia de tramvai si benzile de circulatie auto. Nu e inventie romaneasca.

cred ca ar fi mers pus gardul o idee mai spre interior si unul da, unul nu, ca in caz ca se strica tramvaiul, sa poate fi evacuata mai usor lumea din el. In rest, îngustarea benzilor, nu prea e in regula si nici trasarea lor, deoarece fiecare conduce cum il taie capul.

#574
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 11.08.2003

View Postaris86, on 25 ianuarie 2019 - 13:12, said:

... fiecare conduce cum il taie capul.
Cam asa e si la vite si oi, de asta le pui tarc, ca-s batute-n cap si merg aiurea. :)

#575
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View PostGeorgicaPopescuIoan, on 25 ianuarie 2019 - 01:44, said:

Pai unde este castigul daca se angajau garciosi si se puneau pe amenzi ?   Asa cu gardurile astea ...ehe ..banet nenicule .

Nici macar nu trebuiau angajati...

Avem burtosii de la locala care stau si o freaca degeaba. Asteapa doar sa poata da amenzi pentru parcari aiurea sau sa puna semne de circulatie cu acces interzis de-aiurea pentru 50 m ca asa i s-a sculat unuia din primarie; semne care dispar dupa o luna jumatate si dupa ce au incasat purcoi de amenzi.

In rest nu si-ar misca fundu' din birou pentru lucruri folositoare.

#576
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,760
  • Înscris: 01.10.2002

View PostFlat, on 25 ianuarie 2019 - 10:31, said:

tramvaiul este un metrou usor
deci echivalent
deci se deplaseaza forta de munca. 41 e full tot timpul. 1 si 10 sunt si ele pline mai nou gratie vitezei sporite datorita gardurilor.
O problema majora la Bucuresti e parcul de tramvaie invechit, cu rulare incomoda si cu zgomot mare, fara dotari moderne, aer conditionat, wi-fi etc. Niste tramvaie moderne l-ar face mult mai atractiv, convingand populatia sa renunte la masina proprie.

Doar ca achizitia de tramvaie noi a fost amanata ani la rand. In cele din urma, la finalul anului s-a dat drumul la o licitatie pentru doar 100 de tramvaie
https://www.hotnews....se-europene.htm
Doar ca caietul de sarcini a fost facut defectuos, si ca urmare dupa o luna licitatia a fost suspendata...
https://clubferoviar...e-tramvaie-noi/

Edited by Wotan, 26 January 2019 - 15:40.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate