Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

CITRON CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
277 replies to this topic

#235
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 14 iulie 2019 - 13:22, said:

Da Ford. Din nou ai dreptatea doar c Q7 e de 2 ori mai mare, un motor de 2,5 ori mai mare, o putere tot de 2,x mai mare și un consum tot pe acolo.

el.desfiinteaza doar conceptul de hibrid

Bobitza, ai greșit topicul, nu vorbeam despre Q7.
Dar pentru liniștea ta personala, un Q7 ncrcat așa c al meu și cu o balena deasupra care mrește mult Cx-ul la viteze mari, ți va lua peste 8 cu siguranț ceea ce nu este un consum ru pentru dimensiunile astea.
Și tot pentru liniștea ta personal, AUDI-ul tau daca vei merge cu ea ncrcat ca mine și cu balena deasupra cu jumtate din drum pe autostrad, vei avea un consum ca al meu ceea ce iar nu e ru fiindc a ta e mai grea. Dar ideea era c la drum lung nu prea mai sunt mari diferențe, nu am spus c nu sunt.

#236
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postedi10000, on 14 iulie 2019 - 18:25, said:

Nu îmi pute. Apreciez Peugeot (nu și Citroen)- unele modele sunt ff bune. Designul este peste germanele de volum, iar interioarele de la ultimele modele chiar sunt superbe. Nu apreciez însă trendul cu ascuțitori turbo. Și nici faptul ca se "contaminează" cu greșelile celor de la Opel.
Mai edi. Nu-mi place sa polemizez inutil dar unele chestii merita amendate. In primul rand, Peugeot Citroen si Opel impart toate aceleasi organe- de la platforme la motoare...asa ca nu mai e vorba de contaminat unul pe altul. Sunt asa de slabi ca pana si Toyota a lucrat cu ei pe anumite modele .
   Despre motoarele de ascutitoare turbo...dincolo de faptul ca acest motor de 1,2 si 110 cp este unul dintre cele mai premiate si apreciate motoare mici din lume. Nici mie nu-mi inspirau incredere ( ca si tie) dar mi-am demontat aceste idei preconcepute prin experienta proprie. In plus, iata ca si marea adormita a maicii pe nume Toyota a inceput sa bage diverse motoristi turbo ...probabil tot prin contaminare ...
   In alta prdine de idei , avand un hybrid si conducand atat Yarisul cat si CHR ul , Rav4 2019 si Lexus RX 450 h , consider ca stiu ce spun cand compar o ascutitoare cu alta. Si ma tem ca Ch R ul asta, la un stil de mers asa cum l-am avut eu ...ramanea muuult la coada. Nu ma contrazice ca stiu exact cum merge de la 60-80 sau 80-120...adica hai mai stai oleaca ...NU se pot compara cu reprizele unui motor turbo...chiar si micut...iar daca ar fi avut ceva avantaj din motorul electric ...il pierd din cauza cutiei CVT. Sunt masini facute sa dureze, sunt fiabile, merg bine....dar nu sunt sportive.
  Viteza medie facuta pe traseul de la dus e irelevanta ...a fost mai mult bara la bara...acolo sigur faceam un record daca mergeam cu Yarisul...asta daca imi incapeau bagajele. In schimb la intoarcere ...la 81 km/h medie ...as vrea sa vad cum faci acelasi traseu ...macar sa te tii dupa Cactus....si consumul ar fi cel mult egal.  Daca vrei sa imi spui ca la autostrada la 130-150 km/h hybridul face consumuri de 3-4%...atunci ma mut in Cuba ...ca al meu hybrid papa benzina la greu sa mearga asa repede...tot pe la 6-7% .

#237
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu polemizezi, ci divaghezi.
1. Eu ți spun de consum de 1.6 aspirat, tu mi spui de CHR. Bine ca nu amintești și de Porsche sau Lamborghini. Repet, pentru greutatea mașinii și viteza medie, consumul este mare (opinia mea) .
2. Las deoparte ca "tu crezi ca". Asta se numește bias. Asa cred și eu ca 1.0 Ecoboost consuma la jumtate și este de doua ori mai rapid ca 1.2-ul tu. Pana nu faci test comparativ, ramai pe trmul fabulatiilor.
3. Cat despre premierea motorului, asa au fost și 1.2-1.4 Tsi pana proba contrarie. Cert este ca pe forumul monomarca lumea se plnge de motorul asta.
4. Legat de faptul ca nu puteam sa ma țin dup tine, credeam ca vorbesc cu un om matur și nu cu un puber care se crede Schumacher. Totuși are 0-100 in 10.2s, deci orice Polo sau Fiesta cu motor de 1.0 l lasa de cruț, nu este un sleeper deghizat.
5. Dac și traseul ala este aglomerat... te invit pe Valea Prahovei n fiecare week-end. Am fost de multe ori pe traseul menționat de tine și este relaxant, nu cred ca gsești drumuri mai lejere la noi. Ai putina aglomerație pe Valea Oltului și att.

#238
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Cu CH-R am mers eu in Germania pe Autobahn, in ritm cu traficul, adica 130-150km/h, consum mediu 6.5l/100km. Oricum, ca si la motoarele termice, doar pentru ca scrie hibrid nu inseamna ca toate sunt la fel. Asa cum un 1.2TSI nu are nici o treaba cu V6 turbo de pe Panamera sau RS5. Desi sunt ambele motoare turbo pe benzina. Cu cat creste pretul masinii, cu atat vei gasi solutii mai complexe si, in general, mai bune. De la motorizari, la cutii de viteze, sasiu etc.

#239
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019

View Postm6d, on 14 iulie 2019 - 11:35, said:

Saltare.
  Si toate astea la un consum de 6,5%.

La media respectiva cu o masina cu greutatea totala de peste 1,6 tone pe un traseu similar,serpentine, autostrada, localitati la aceeasi medie de viteza si tot cu un motor frantuzesc turbo de 1.2 am avut media 6,4 . Probabil datorita caroseriei sedan !
Deci, da, e cam mare consumul daca masina are numai 1 tona !


Edited by SSpantzer, 15 July 2019 - 16:45.


#240
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postedi10000, on 15 iulie 2019 - 15:26, said:

Nu polemizezi, ci divaghezi.
1. Eu ți spun de consum de 1.6 aspirat, tu mi spui de CHR. Bine ca nu amintești și de Porsche sau Lamborghini. Repet, pentru greutatea mașinii și viteza medie, consumul este mare (opinia mea) .
2. Las deoparte ca "tu crezi ca". Asta se numește bias. Asa cred și eu ca 1.0 Ecoboost consuma la jumtate și este de doua ori mai rapid ca 1.2-ul tu. Pana nu faci test comparativ, ramai pe trmul fabulatiilor.
3. Cat despre premierea motorului, asa au fost și 1.2-1.4 Tsi pana proba contrarie. Cert este ca pe forumul monomarca lumea se plnge de motorul asta.
4. Legat de faptul ca nu puteam sa ma țin dup tine, credeam ca vorbesc cu un om matur și nu cu un puber care se crede Schumacher. Totuși are 0-100 in 10.2s, deci orice Polo sau Fiesta cu motor de 1.0 l lasa de cruț, nu este un sleeper deghizat.
5. Dac și traseul ala este aglomerat... te invit pe Valea Prahovei n fiecare week-end. Am fost de multe ori pe traseul menționat de tine și este relaxant, nu cred ca gsești drumuri mai lejere la noi. Ai putina aglomerație pe Valea Oltului și att.
  Ok Edy. Hai sa divaghez ultima data cu tine.
  Daca vrei sa imi povestesti despre un motor aspirat de 1,6 care cumva sa presteze asa ca ascutitoarea asta turbo la un consum mai mic...inseamna ca nu le-ai condus pe amandoua. Din intamplare eu am avut aceasta experienta si e posibil doar daca le conduci pe fiecare asa cum mergi cu hybridelul...atunci aspiratul e mai cumpatat.
  Cu credinta ...ramai cu a ta si eu  cu a mea, fiecare e liber sa creada ce vrea.
   Cu motorul asta ...dupa atatia ani de cand se face ...chiar nu are rost sa zici ca pica...se mai poate consulta literatura de specialitate..nu am scris eu evaluarile alea...si nici niste experti forumisti nu stiu mai bine. E un motor foarte fiabil.
   Despre mersul “in coloana” cu CHR ul ...asta e faina. Bine ai zis ca orice Fiesta si Polo il fac praf...cam acolo e nivelul si valoarea acestei masinute ...chiar mai ieftina daca iei Polo si Fiesta ...si demarajul ala de sleeper ...ce sa fac , daca dai doi bani, corect e sa primesti masina de doi bani.  Si daca te iei dupa demarajul ala de zici tu ca e de 10,2 ...asa o fi. E de doi bani si e ok pt mine. Dar totusi iti atasez o poza dintr-o revista scrisa de meseriasi cu datele unei masini foarte profitabile ...pentru producator. Doi banuti de metal ordinar auriti la suprafata si vanduti cu aproape dublul sumei reale....ma uit la demaraj, la dimensiuni, la volum portbagaj...mah . Si eu mi-am luat teapa de la acelasi producator...doar ca mai pot sa si recunosc sta si sa mai si fac haz pe tema asta.  Asa ca punctul 4 ramane in picioare...chiar si pentru 0,6-0,7 secunde...
  De traseu ce sa zic , asa o fi  , relaxant ...nu te contrazic. Doar stim amandoi ca hybridelele astea se bucura cand e bara la bara ...ca in oras...asta te poate convinge ca ai facut o afacere buna. Si chiar ai dreptate, aici nu te contrazic. Daca e chiar asa pe acolo...da ...alegerea e buna. Nu ai nevoie de nu stiu ce prestatii in asa aglomeratie.  De aia se vand Trotoyotele astea asa bine...pentru tarat prin oras , nu pentru condus. Stiu...am si eu una .

Attached Files



#241
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postedi10000, on 16 ianuarie 2019 - 14:57, said:

Ieri am vazut o aratare din asta luata pe platforma. Cam repede dpmdv pentru ca era modelul cu facelift aparut in 2018.
Uiți mesajele de genul.asta?
M6d pierzi timpul.

#242
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
  In seara asta mi-am preluat arătarea asta numita Cactus din parcare unde m-a așteptat sa vin din concediu.
  Am transferat rapid mărunțișurile necesare din una in alta ( încărcătoare, cabluri, stick-uri etc) și i-am dat cheie sa mai ștergem rugina depusă pe cilindri și pe discurile de frâna. De la camion (Q7) la cactus a fost , din nou, foarte distractiv, senzația de “puf de păpădie” data de greutatea foarte mică fiind de zile mari, mai ales in combinație cu motorul nervos și gabaritul redus.
   De remarcat ( încă o data...dacă mai era nevoie) spațiul uriaș și confortul pentru șofer și pasager...asta mai ales dacă se dorește ca și mașina pentru doua persoane, maxim 2+  1 copil micuț. Bordul minimalist și consola centrală care practic e absenta fac sa ai enorm de mult spațiu la volan, fără a fi restricționat genunchiul drept de către consola centrală, așa cum se întâmpla la....cred ca la toate mașinile mici și compacte.
  Dacă se confirma, cactusul va face peste câteva săptămâni un drum de Italia și retur, basca ceva rotații prin zona. Atunci vom avea ocazia sa vedem un consum de drum lung, cu de toate . Cred ca o sa fie interesant. Parbrizul e schimbat,  mai trebuie o curățenie interioară totala și apoi benzina și pedala.

#243
xanbad

xanbad

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 13.03.2019
Dragii mosului, sunt si eu in asteptarea unui Cactus automat pe benzina. Eram cu inima cam stransa insa dupa ce am citit forumul m-am mai linistit. Rational este printre cele mai bune optiuni calitate pret. Eu o iau in renting, si dupa 5 ani o pot cumpara cu o suma reziduala. Ma gandesc sa o pun pe gpl avand in vedere experienta mea in acest sens, si mai ales fsptul ca aici unde sunt, in Bruxelles, traficul te face sa plangi. Iar pretul e de circa 0,35 euro pe litru de gpl, si de 1,3 euro benzina....
In orice caz ieri eram gata sa anulez comanda, azi nu.
Am decis sa iau o versiune Business s/s din stoc, a avut o reducere interesanta si m-a prins.

#244
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Daca nu greșesc, motorul este injecție directă. Că a spui gpl este și costisitor și funcționarea sistemului este mai complexă. Economiile sunt mici (merge in amestec benzina-gpl)

#245
xanbad

xanbad

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 13.03.2019
E adevarat, insa la ce diferenta de pret este intre combustibili, cred ca merita pe termen lung. La masina actuala in realitate consum mai putin pe GPL decat pe benzina.

#246
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Instalația pt injecție directă este mult mai scumpă. Mașina merge cu amestec 50/50 sau 20/80 în funcție de condiții. Per total, nu este la fel de avantajos că în cazul motoarelor multipunct. Multi se plâng că instalația trebuie reglată fff des

#247
xanbad

xanbad

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 13.03.2019
Pai eu am avut doar masini pe gpl pana acum. Reglaje? Nu, doar revizii. Super ok toate

#248
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Pe injecție directă sau multipunct. Eu mă refer strict la injecție directă (cum e acest motor)

#249
xanbad

xanbad

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 13.03.2019
Pe multipunct. Mda, probabil ca pe injectie directa ar fi mai complicat, dar pe ansamblu e mult mai economic.

#250
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postxanbad, on 10 august 2019 - 20:11, said:

Dragii mosului, sunt si eu in asteptarea unui Cactus automat pe benzina. Eram cu inima cam stransa insa dupa ce am citit forumul m-am mai linistit. Rational este printre cele mai bune optiuni calitate pret. Eu o iau in renting, si dupa 5 ani o pot cumpara cu o suma reziduala. Ma gandesc sa o pun pe gpl avand in vedere experienta mea in acest sens, si mai ales fsptul ca aici unde sunt, in Bruxelles, traficul te face sa plangi. Iar pretul e de circa 0,35 euro pe litru de gpl, si de 1,3 euro benzina....
In orice caz ieri eram gata sa anulez comanda, azi nu.
Am decis sa iau o versiune Business s/s din stoc, a avut o reducere interesanta si m-a prins.
Ho ho moșule, bravo pentru alegerea făcută, o sa te facă fericit, mai ales dacă o iei pentru zona pomenită. Faza cu gazul nu e rea, dacă faci așa mulți km sa merite. De consumat , in traficul ăla, o sa iti consume între 8-10% funcție de ce picior ai și de viteza medie de deplasare. Dacă faci sub 15000-20.000 km/an.....nu știu dacă merita faza . Oricum , e foarte ok, merge foarte bine.
    Eu ma apropiu de 9000 km și am constatat ca aproape am depășit termenul de revizie, in 17 luna asta face 1 an.
    Așa ca, săptămâna viitoare facem revizia și vom vedea cât e halatul!!! Musai sa îl comparam cu pitica albastra Toyota Yaris.
    In rest toate bune. Ah, încă o faza, i-am dat mașina o zi unui nene care avea in dotare un Opel sau Suzuki aspirat 1200 cmc benzina  4 cilindri.....s-a întors cu un zâmbet neîncrezător .....dom-le asta e chiar de 1200 cmc??? Nu-i venea sa creadă cum merge....deh , la 100 cp/ tona e chiar fâșneață.

#251
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Motoarele mici aspirate sunt moartea pasiunii pentru oricine. Și cu bicicleta le depșești in modul de utilizare al majoritții (nu le tureaza peste 3k pentru c se strica). :)



#252
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Salut. Urmaresc si eu topicul lui m6d de ceva vreme (am inceput cu cel de la Yaris Hibrid....masina care am detinut-o si am vandut-o dupa un an datorita ineficientei in extraurban) si sunt la momentul de a dori sa-mi achizitionez a doua masina pe firma (tin sa mentionez ca dupa vanzarea Yarisului am cumparat o Corolla) si am in vedere tot un C4 Cactus (gasit oferta la Citroen cu livrare imediata la 14,200 Euro). Urmaresc topicul deoarece sunt interesat de consum si sincer, mi se pare un consum destul de maricel pentru oras si acum compar cu Corolla 1.6 132cp, unde am un consum mediu de 8% pe 12000 km (80% urban - consum aprox. de 8.5% in acelasi oras ca si m6d). Mi s-ar parea normal ca o masina in 3 cilindri turbo sa consume mai putin de o masina in 4 cilindri aspirata, dar se pare ca nu e cazul? (greutate cred ca e mai grea Corolla). In fine, imi place foarte mult cum arata si detin un C4 din 2006 de care am fost foarte multumit de accea m-as orienta catre un C4 si acuma. Ma incanta si idea ca totusi chiar daca motorul e in 3 cilindri nu e chiar de 1l cum sunt majoritatea masinilor in 3 cilindri. m6d stii cumva daca poti sa optezi pentru garantia extinsa de 6 ani?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate