Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CITRON CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018
Last Updated: Oct 30 2022 23:49, Started by
m6d
, Oct 18 2018 20:10
·
0
#217
Posted 10 May 2019 - 21:50
Sincer, consumul exterior mi se pare normal, nu e nimic extraordinar, la viteza asta medie si mers civilizat, incarcat similar, scoteam aproape 5.9-6l la un benzinar de 2.0l din 96. Majoritatea masinilor noi pana in 140-150 cp pe benzina se invart in jurul a 5.5-6% la mers normal.
|
#218
Posted 11 May 2019 - 20:30
#219
Posted 11 May 2019 - 21:35
Faptul ca au cuplu mare de la turatii joase le scade mult consumul. Anul trecut cand am facut turul Frantei, bugetasem benzina pentru un consum de 7,5% fiindca ma gandisem ca merg cu masina foarte incarcata si mult drum pe autostrada la viteze mari. La intoarcerea in tara aveam consum de 6,5% pe 11000 km !
|
#220
Posted 13 May 2019 - 10:34
...ne tot mirăm că avem consumuri cu 10-15% mai mici decât acum 30 de ani, în condițiile în care tehnologia a urcat amețitor...
io încerc să nu mai fiu naiv și să cred că vom avea parte vreodată de energie la prețuri modice... (vezi programul de înființare a producătorilor de energie solară „on-grid” - o șmechereală care ajută pe cei care nu altă alternativă, dar care în niciun caz nu va face fericită nicio familie care vrea să investească 20k de euro...) |
#221
Posted 13 May 2019 - 10:46
gushpi, on 13 mai 2019 - 10:34, said:
...ne tot mirăm că avem consumuri cu 10-15% mai mici decât acum 30 de ani, în condițiile în care tehnologia a urcat amețitor... io încerc să nu mai fiu naiv și să cred că vom avea parte vreodată de energie la prețuri modice... (vezi programul de înființare a producătorilor de energie solară „on-grid” - o șmechereală care ajută pe cei care nu altă alternativă, dar care în niciun caz nu va face fericită nicio familie care vrea să investească 20k de euro...) |
#222
Posted 13 July 2019 - 14:53
Salutare.
Long time no see... Nu a fost mare lucru pana acum ....apa paie si bataie. Ca noutati: am reusit sa ma mobilizez sa imi fac dosarul de casco si mi-am schimbat parbrizul...cam ciudat cum nota de plata pentru asigurator a fost vreo 1200 ron...iar un parbriz la Pilkington e vreo 6-700....suna a manareli !!! Ieri am luat masina cu bagaje si 2 adulti si am mers spre Slatina in primul drum “lung” mai acatarii de cand am cactusul. Din pacate a fost un cosmar de drum cu km de coada bara la bara pana la Alba si Sebes, alternand cu cele cateva bucati de autostrada unde planul meu de a merge elegant pe cruise control cu 130 /h s-a naruit din cauza rahatului de trafic pe care ni-l servesc guvernantii astia. Prin urmare am prajit-o de la 130 pana la 170km/h ca sa recuperez timpul pierdut. Prin urmare consumul care parea extraordinar la inceputul calatoriei , a inceput sa creasca pana la finalul calatoriei , ramanand insa la o valoare foarte buna . Attached Files |
#223
Posted 14 July 2019 - 11:35
Saltare.
Ieri m-am intors pe acelasi traseu- valcea-sibiu-alba-turda-cluj insa de data asta am plecat seara tarziu ca sa evit mizeria aia de trafic de la dus. Rezultatul a fost extraordinar , am facut o viteza medie cu 20km/h mai mare si un consum cu doar 0,t% mai mare. In schimb, masinuta asta a reprezentat ( abia acum, la acest drum) O SURPRIZA ETREM DE PLACUTA !!!! Subliniez asta pentru ca desi eram incarcat ( 3 adulti plus bagaje) am avut o experienta de condus foarte buna pentru o masinuta asa mica/ieftina. Prima nota mare apartine suspensiei - un care isi merita atributul de “magic carpet” si care se comporta exact ca o suspensie pe perne de aer de la o masina mai mare. Pentru drumurile praf ale noastre este o solutie excelenta. Limitele acestei suspensii atat de confortabile si iertatoare se ating atungi cand exagerezi cu curbele si mai ales cand provoci masina la o proba a balansului ...acolo cred ca nu e bine sa te joci. Totusi, am facut valea Oltului in mare graba, cu toate depasirile de rigoare si nu am avut nici o problema. Pentru iubitorii de confort - Citroen is the best. ( ma gandesc aici la un suv mare citroen) . A doua surpriza placuta o reprezinta confortul oferit de interior si mai ales de scaunele sofer si psager care sunt admirabile...si zic asta din postura unui mare chitibusar care cauta mereu scaunul perfect. Peste 4 ore fara pauza in scaunul asta si nici o durere de spate la destinatie. A treia surpriza o reprezinta motorul . L-am turat fara mila, am depasit cu pedala la podea cu 120km/h in a 3 a , am urcat dealul de la iesirea din Turda spre Cluj cu 150 km/h la punctul maxim...( acolo isi testau clujenii masinile pe vremuri...daca trage motorul sau nu). Super motor, aceasta calatorie mi-a desfiintat definitiv parerile preconcepute legate de motoarele mici si in 3 cilindri. Si toate astea la un consum de 6,5%. Indraznesc sa trag cateva concluzii. Francezii au reusit o masinuta polivalenta excelenta care poate multumi o familie de 3 fara nici o problema. Face fata cu brio orasului ( chiar daca cu un consum ceva mai maricel) dar straluceste la navete si drumuri judetene, fiind stralucita si pe autostrada. In comparatie cu acest Cactus, e clar ca o hybrida gen Yaris ar face mai bine sa ramana intre limitele orasului, SINGURA zona unde exceleaza . In rest nu faca fata motoarelor termice actuale iar consumul la autostrada in acelasi regim de viteza si dinamism...asta presupunand ca ar fi facut fata ( cu CVT ul ala nu exista asa depasiri cum faci cu automata de la cactus)...il face de rusine pe Yaris. Hybridele de la Toyota raman niste masinute simpatice, fiabile si economice in oras pe care le poti utiliza in stil eco, fara nici o pretentie de dinamism si afara. Cam atat . |
#224
Posted 14 July 2019 - 11:51
Hai sa ne limitam la mașini.
Am testat noul 508. Spectacol mașina. Efectiv lucrată la cel mai mic detaliu. Testează și noile suv-uri Citroen/ds. |
#225
Posted 14 July 2019 - 12:12
Ds7 e spectaculos exact ca si noul 508,si eu caut sa schimb actualul c4 pe care il am de 5 ani imediat si eram 90 % pe un cx5 pana o vazut nevasta noul ds7 si se pare ca tot in curtea francezilor ramanem..confortul si ergonomia e acolo sus si parca dupa 30 de ani asta pui pe primul plan
|
#226
Posted 14 July 2019 - 13:04
m6d, on 14 iulie 2019 - 11:35, said:
Super motor, aceasta calatorie mi-a desfiintat definitiv parerile preconcepute legate de motoarele mici si in 3 cilindri. Si toate astea la un consum de 6,5%. De fapt desființează și părerile preconcepute că dieselul trage mult mai bine și are un consum mult mai mic decât o benzinara. Benzinarele turbo moderne au crescut în vânzări dublu față de diesel tocmai datorită faptului că trag excelent chiar și încărcate la un consum nu cu mult mai mare decât un diesel Actualmente mă aflu la Siena iar consumul mașinii mele se încăpățânează după 2200 km să rămână la sub 7% în condițiile în care mergem 4 persoane (de la Roma de mâine o să mergem 5 persoane), portbagaj de 420 l plin și o balenă plină și ea pe acoperiș, care-ți creste mult consumul la viteze de autostradă. PS. Aveai dreptate în privința Italiei. Este mult peste Franța pe care am vizitat-o anul trecut în privința păstrării atât a clădirilor vechi cât și a operelor de artă din interior. Până acum am stat 4 zile in Florența și 3 in Siena și am mai vizitat vreo 4 orașele cetăți din împrejurimi și parcă este o reîntoarcere in timp. |
|
#228
Posted 14 July 2019 - 14:10
m6d, on 14 iulie 2019 - 11:35, said:
Saltare. Ieri m-am intors pe acelasi traseu- valcea-sibiu-alba-turda-cluj insa de data asta am plecat seara tarziu ca sa evit mizeria aia de trafic de la dus. Rezultatul a fost extraordinar , am facut o viteza medie cu 20km/h mai mare si un consum cu doar 0,t% mai mare. In schimb, masinuta asta a reprezentat ( abia acum, la acest drum) O SURPRIZA ETREM DE PLACUTA !!!! Subliniez asta pentru ca desi eram incarcat ( 3 adulti plus bagaje) am avut o experienta de condus foarte buna pentru o masinuta asa mica/ieftina. Prima nota mare apartine suspensiei - un care isi merita atributul de “magic carpet” si care se comporta exact ca o suspensie pe perne de aer de la o masina mai mare. Pentru drumurile praf ale noastre este o solutie excelenta. Limitele acestei suspensii atat de confortabile si iertatoare se ating atungi cand exagerezi cu curbele si mai ales cand provoci masina la o proba a balansului ...acolo cred ca nu e bine sa te joci. Totusi, am facut valea Oltului in mare graba, cu toate depasirile de rigoare si nu am avut nici o problema. Pentru iubitorii de confort - Citroen is the best. ( ma gandesc aici la un suv mare citroen) . A doua surpriza placuta o reprezinta confortul oferit de interior si mai ales de scaunele sofer si psager care sunt admirabile...si zic asta din postura unui mare chitibusar care cauta mereu scaunul perfect. Peste 4 ore fara pauza in scaunul asta si nici o durere de spate la destinatie. A treia surpriza o reprezinta motorul . L-am turat fara mila, am depasit cu pedala la podea cu 120km/h in a 3 a , am urcat dealul de la iesirea din Turda spre Cluj cu 150 km/h la punctul maxim...( acolo isi testau clujenii masinile pe vremuri...daca trage motorul sau nu). Super motor, aceasta calatorie mi-a desfiintat definitiv parerile preconcepute legate de motoarele mici si in 3 cilindri. Si toate astea la un consum de 6,5%. Indraznesc sa trag cateva concluzii. Francezii au reusit o masinuta polivalenta excelenta care poate multumi o familie de 3 fara nici o problema. Face fata cu brio orasului ( chiar daca cu un consum ceva mai maricel) dar straluceste la navete si drumuri judetene, fiind stralucita si pe autostrada. In comparatie cu acest Cactus, e clar ca o hybrida gen Yaris ar face mai bine sa ramana intre limitele orasului, SINGURA zona unde exceleaza . In rest nu faca fata motoarelor termice actuale iar consumul la autostrada in acelasi regim de viteza si dinamism...asta presupunand ca ar fi facut fata ( cu CVT ul ala nu exista asa depasiri cum faci cu automata de la cactus)...il face de rusine pe Yaris. Hybridele de la Toyota raman niste masinute simpatice, fiabile si economice in oras pe care le poti utiliza in stil eco, fara nici o pretentie de dinamism si afara. Cam atat . |
#229
Posted 14 July 2019 - 17:13
Prere personala: consumul este mare. Pai mașina este foarte ușoar (are 1 tona)- este o subcompacta pe platforma de C3 iar viteza este de 61 km/h. Este irelevant ca a depșit cu pedala la podea de 2-3 ori, viteza medie nu minte. Pai sunt mașini din clasa compacta, mai grele și puternice cu consumuri mai bune ca asta. Ca sa dau un exemplu din curtea PSA,cu vechiul 1.6 aspirat de pe 307 am avut consumuri mai bune pe București-Drobeta Turnu Severin și retur. Drum de zi, cu aglomerație și lucrri plus autostrada, nu plecat noaptea sa nu prinzi trafic. Avantajul unui 4 n linie comparat cu o motorisca n 3 cilindri... Probabil ca este antifonata slab (este o subcompacta, repet) și de acolo percepțiile distorsionate.
|
#230
Posted 14 July 2019 - 17:16
C4 este o compacta pe platforma separata de c3 - nu mai vorbi prostii. Este in aceeasi clasa cu Corolla, mazda3, golf, focus, etc. Cu 1.6 aspirat scoteai consumuri mai bune daca aveai vant din spate (am lucrat la pejo, Citroen si am condus o gramada motorul ala aspirat - in oras nu vedeai sub 9% decat daca mergeai noaptea).
|
#233
Posted 14 July 2019 - 18:04
Am lucrat la pejo/citroen acu ceva ani cand inca se producea si se vindea 1.6 aspirat. Adica undeva inainte de 2010. Daca nu ai reusit sa intelegi o fraza simpla nasol. Legat de consum, imi mentin parerea.
Greseala imi apartine cu incadrarea in platforma. Recunosc cand gresesc (n-am cautat inainte pe wiki - stupid me). C4 e compact iar c4 cactus e subcompact suv. @edi10000 Oricum stiu ca orice nu e toyo iti pute... Edited by petman, 14 July 2019 - 18:07. |
#234
Posted 14 July 2019 - 18:25
Nu mi pute. Apreciez Peugeot (nu și Citroen)- unele modele sunt ff bune. Designul este peste germanele de volum, iar interioarele de la ultimele modele chiar sunt superbe. Nu apreciez ns trendul cu ascuțitori turbo. Și nici faptul ca se "contamineaz" cu greșelile celor de la Opel.
Edited by edi10000, 14 July 2019 - 18:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users