Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
CITROËN CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018
Last Updated: Oct 30 2022 23:49, Started by
m6d
, Oct 18 2018 20:10
·
0
#271
Posted 27 November 2019 - 18:28
zoaldan, on 27 noiembrie 2019 - 10:01, said: Suspensia difera intre a ta si C5 Aircross? Credeam ca e aceasi peste tot. Cam scump C5-ul Aircross....merita? Adica iei la livrare imediata un C4 cu 14200 (nu cu toate optiunile care le ai tu pe ea) si iei un C5 cu 22500...8000 Euro diferenta... |
#272
Posted 28 November 2019 - 09:35
ariasi, on 27 noiembrie 2019 - 10:50, said:
E o diferențã importantã între C4 și C5 Aircross, dupã pãrerea mea. Fac parte din clase diferite, finisajele C5 sunt mai bune, habitabilitatea e din cu totul alt film. De fapt C5 Aircross e printre puținele mașini din clasã care are 3 scaune individuale în loc de banchetã spate. Intrã deci fãrã probleme douã scãunele bebe + un adult. Ãsta e un argument de vânzare foarte important pentru cei cu doi copii mici. |
#273
Posted 14 December 2019 - 15:14
Salutare. De circa o săptămâna am lăsat Cactusul pe mâna soatei pe motiv ca are încălzire in scaune și e mai ok dimineața.
Urmează sa văd cum creste consumul peste încă o săptămâna ....ca la Yaris erau diferențe sensibile între noi in materie de consum. |
#274
Posted 02 February 2020 - 22:29
Salutare,
LONG timp no see. Am împlinit 11000 km. Mașina are un consum mediu de la achiziție de 8,9%. Nu a mai ieșit din oraș de mult timp și de când e la soție are partide cel mai nasol traseu posibil, face doar centru bara la bara toată ziua. Pe traseul asta nasol îmi da un consum de 9%. Cred ca e rezonabil când merge mai mult la ora ...nu la km. Merge ca unsa, nu am avut nici o problema. Bag de seama ca o sa fie un jurnal plictisitor.....ceea ce, in esențe, e minunat!!! |
#276
Posted 25 February 2020 - 18:30
Al3csutzul, on 04 februarie 2020 - 22:53, said:
Daca ai real 9, în bara la bara, e grozav! |
#277
Posted 30 October 2022 - 23:09
Salutare. S-a cam scurs timpul acestui Cactus. 4 ani și 22000 km, ei mai mulți in oraș , nicio problema tehnica , consum 8,8-9%, costuri foarte mici la revizii !!!! fata de alte mărci japoneze sau nemțești, confort mare pe drumuri rele de oraș, ruliu mare pe drumuri virajate , cutie de viteze care uneori smucește la turații mai mici din cauza motorului mai slăbuț .
Nimic de reprosat francezilor. Bravos Hexagon. Am dat mașina unui prieten care o va folosi ani multi de acum înainte , sper eu ca la fel de lipsiți de probleme. Prețul final de vânzare 12300 euro. Overall un TCO foarte bun la aceasta mașina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users