Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

CITROËN CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
277 replies to this topic

#271
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 zoaldan, on 27 noiembrie 2019 - 10:01, said:


Suspensia difera intre a ta si C5 Aircross? Credeam ca e aceasi peste tot. Cam scump C5-ul Aircross....merita? Adica iei la livrare imediata un C4 cu 14200 (nu cu toate optiunile care le ai tu pe ea) si iei un C5 cu 22500...8000 Euro diferenta...
Suspensia e de acelasi timp si asta se simte foarte bine la capitolul confort. Ca si pret, e un suv mare cu portbagaj de circa 700 lt sau peste si  un confort interior mult peste medie. Are doua mari probleme: nu are tractiune integrala si la capitolul dinamica/sportivitate e cam barcuta. Pentru o familie linistita insa, e curcubeu pe cerul gurii. Am gasit cu livrare imediata la 25-26000 euro. Cu dotari si finisaje de top. Pacat ca nu au integrala.  In rest o masina excelenta.

#272
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019

 ariasi, on 27 noiembrie 2019 - 10:50, said:

E o diferențã importantã între C4 și C5 Aircross, dupã pãrerea mea. Fac parte din clase diferite, finisajele C5 sunt mai bune, habitabilitatea e din cu totul alt film. De fapt C5 Aircross e printre puținele mașini din clasã care are 3 scaune individuale în loc de banchetã spate. Intrã deci fãrã probleme douã scãunele bebe + un adult. Ãsta e un argument de vânzare foarte important pentru cei cu doi copii mici.
La origini C4 este compacta si C5 in clasa medie,gabaritic se vede clar si la original si la astea umflate cu pompa, este normala diferenta !

#273
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare. De circa o săptămâna am lăsat Cactusul pe mâna soatei pe motiv ca are încălzire in scaune și e mai ok dimineața.
Urmează sa văd cum creste consumul peste încă o săptămâna ....ca la Yaris erau diferențe sensibile între noi in materie de consum.

#274
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare,
LONG timp no see.
Am împlinit 11000 km.
Mașina are un consum mediu de la achiziție de 8,9%. Nu a mai ieșit din oraș de mult timp și de când e la soție are partide cel mai nasol traseu posibil, face doar centru bara la bara toată ziua. Pe traseul asta nasol îmi da un consum de 9%. Cred ca e rezonabil când merge mai mult la ora ...nu la km.
Merge ca unsa, nu am avut nici o problema. Bag de seama ca o sa fie un jurnal plictisitor.....ceea ce, in esențe, e minunat!!!

#275
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Daca ai real 9, în bara la bara, e grozav!

#276
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 Al3csutzul, on 04 februarie 2020 - 22:53, said:

Daca ai real 9, în bara la bara, e grozav!
Da . Asta e consumul real de oraș , basca faptul ca o folosește soția care nu se sfiește dimineața sa o lase pornita pana se mai dezghețată parbrizul. Ce-i drept, ea nu dezactivează start stopul. Nu e un consum mic dar nici exagerat. E corect la prestațiile astea.

#277
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare. S-a cam scurs timpul acestui Cactus.  4 ani și 22000 km,  ei mai mulți in oraș , nicio problema tehnica , consum 8,8-9%, costuri foarte mici la revizii !!!! fata de alte mărci japoneze sau nemțești, confort mare pe drumuri rele de oraș, ruliu mare pe drumuri virajate , cutie de viteze care uneori smucește la turații mai mici din cauza motorului mai slăbuț .
  Nimic de reprosat francezilor. Bravos Hexagon.
   Am dat mașina unui prieten care o va folosi ani multi de acum înainte , sper eu ca la fel de lipsiți de probleme.
   Prețul final de vânzare 12300 euro. Overall un TCO foarte bun la aceasta mașina.

#278
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Pomana, mai exista si oameni buni pe lumea asta :]

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate